https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Er zit oranje in. Goedgekeurd.quote:
BTC is dan ook KEISAAI op het moment. Blijft hangen rond 360quote:Op zondag 23 november 2014 04:23 schreef roislecxe het volgende:
Zo dan. mooien boel hier,
KEISAAI zoals we hier zeggen.
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zondag 23 november 2014 07:41 schreef ZetaOS het volgende:
Mannen, heeft iemand een scryptje voor een Bitcoin calculator? Btc naar euro/dollar en weer terug?
Probeer voor mijn nieuwe website een calculator te bouwen maar tot nu toe een boel faal
Via een api van een exchange de prijs laden met javascript, beetje de server veranderen zodat dit toegestaan wordt of beter: in php.quote:Op zondag 23 november 2014 09:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, geen idee waar te vinden
Hmmmm,quote:Op zondag 23 november 2014 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Via een api van een exchange de prijs laden met javascript, beetje de server veranderen zodat dit toegestaan wordt of beter: in php.
Die php bestaat nog niet dus. Ik wil straks wel wat voor je in elkaar flansen als je er niet uit komtquote:Op zondag 23 november 2014 10:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hmmmm,
Kwam niet veder dan dit: http://www.cloudminingnederland.nl/bitcoincalculator.html
Ik ben echt een drama met programmeren (gênant) ik weet niet zeker of php of java op de website kan draaien. Maar ik verwacht van wel.quote:Op zondag 23 november 2014 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die php bestaat nog niet dus. Ik wil straks wel wat voor je in elkaar flansen als je er niet uit komt
Javascript weet ik veel van, maar kan niet werken op je server of in sommige browsers. PHP wat minder maar moet te doen zijn als de server het support.quote:Op zondag 23 november 2014 12:24 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik ben echt een drama met programmeren (gênant) ik weet niet zeker of php of java op de website kan draaien. Maar ik verwacht van wel.
Als je het niet te veel moeite kost graag. Kan ik de code dan zo de site in plakken of moet ik echt
wat in de site aanpassen?
Verander eens snel je ondertitel naar Regenboogkatquote:Op zondag 23 november 2014 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Javascript weet ik veel van, maar kan niet werken op je server of in sommige browsers. PHP wat minder maar moet te doen zijn als de server het support.
Dus jequote:Op zondag 23 november 2014 17:40 schreef roislecxe het volgende:
Katten
Toto
Iedereen hier
BTC
Moon
Fok
Pinguins
Oliebollen
Schoenendozen
Deed je toch al?quote:Op zondag 23 november 2014 17:59 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga het eens anders aanpakken met Solar.
Het wordt tijd om ze gratis te sparen
quote:Op zondag 23 november 2014 17:40 schreef roislecxe het volgende:
Katten
Toto
Iedereen hier
BTC
Moon
Fok
Pinguins
Oliebollen
Schoenendozen
Na de volgende halvering verwacht ik pas weer een serieuze stijging. De commerciële miners dumpen direct na het minen. Na een halvering halveert het aantal coins dat gedumpt wordt.quote:Op zondag 23 november 2014 22:18 schreef roislecxe het volgende:
Zou de bodem een beetje bereikt zijn met BTC rond 350?
* Nattekat ratelt iets over de vorige halveringquote:Op zondag 23 november 2014 22:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Na de volgende halvering verwacht ik pas weer een serieuze stijging. De commerciële miners dumpen direct na het minen. Na een halvering halveert het aantal coins dat gedumpt wordt.
Iemand die m'n theorie steunt?
Jot. Wanneer is dat?quote:Op zondag 23 november 2014 22:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Na de volgende halvering verwacht ik pas weer een serieuze stijging. De commerciële miners dumpen direct na het minen. Na een halvering halveert het aantal coins dat gedumpt wordt.
Beter laat dan nooit. Ik laat m'n fiat wel mooi wachten nog even (op BTC-e dan)quote:
Het had de vorige keer wel een verdubbeling tot gevolg, zo ver je daar van kan spreken met die extreem lage volumes van toenquote:Op zondag 23 november 2014 22:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit. Ik laat m'n fiat wel mooi wachten nog even (op BTC-e dan)
Mooie tijdenquote:Op zondag 23 november 2014 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het had de vorige keer wel een verdubbeling tot gevolg, zo ver je daar van kan spreken met die extreem lage volumes van toen
150$ per dag, absurd gewoon.
Ik vind het stiekem zo verschrikkelijk jammer dat ik niet eerder in contact was gekomen met bitcoinquote:Op zondag 23 november 2014 22:52 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ben in 2011 nog een tijdje gestopt met minen omdat ik op het laatst nog maar 1 BTC per dag kon minen met m'n 3 videokaarten. Dat "kon niet meer uit"
quote:Op zondag 23 november 2014 22:52 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ben in 2011 nog een tijdje gestopt met minen omdat ik op het laatst nog maar 1 BTC per dag kon minen met m'n 3 videokaarten. Dat "kon niet meer uit"
Dat dusquote:Op zondag 23 november 2014 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem zo verschrikkelijk jammer dat ik niet eerder in contact was gekomen met bitcoin
het gaat te geleidelijk he, zo valt het niet op bij de 1min grafiekquote:Op zondag 23 november 2014 23:01 schreef Nattekat het volgende:
MOOOOOON!
Zit al een uur naar bitcoinwisdom te staren, en heb het nu pas door
Beter dan 360-420 binnen een dagquote:Op zondag 23 november 2014 23:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
het gaat te geleidelijk he, zo valt het niet op bij de 1min grafiek
Met de kennis van nu, had ik al veul eerder van BTC af moeten weten. Hoogtijdagen waren toch echt toen jij er al mee bezig wasquote:Op zondag 23 november 2014 22:52 schreef MaGNeT het volgende:
Het mooie 20k BTC voor een pizza verhaal.quote:Op zondag 23 november 2014 23:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met de kennis van nu, had ik al veul eerder van BTC af moeten weten. Hoogtijdagen waren toch echt toen jij er al mee bezig was
Naja, dat en het was toch echt nog de hamstertijd, tig BTC's via via op een shady plek halen voor 100 euro o.i.d.quote:Op zondag 23 november 2014 23:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het mooie 20k BTC voor een pizza verhaal.
Je bent aan het staken?quote:Op zondag 23 november 2014 23:35 schreef roislecxe het volgende:
Deels weer in BTC gegaan toch maar.
En weer een kleine 2k solar opgepikt. Dat worden weer 172 gratis solars erbij vermoed k zo
Sprokkelen die handel.
Kopen voor X btc, verkopen voor dezelfde X btc. Hou je geen winst in BTC aan over, maar wel Solarsquote:Op zondag 23 november 2014 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent aan het staken?
Ik vind de buys nu even een tikkie te hoog
Ohquote:Op zondag 23 november 2014 23:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kopen voor X btc, verkopen voor dezelfde X btc. Hou je geen winst in BTC aan over, maar wel Solars
Nouja, ik hoop dat die gewoon een echte moon gaat meemaken. Het zou maar een echte munt worden waar we onze energie mee kunnen betalen straks, das geloof ik wel hun doelstelling, al heel lang. 1Slr = 1KWH.quote:Op zondag 23 november 2014 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh
Jij bent SLR dus zo gaan waarderen, dat je het boven bitcoin verkiest
Ik. Koop er flink bij in juli 2016.quote:Op zondag 23 november 2014 22:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is het altijd al geweest, het verschil tussen de buy- en sellkantquote:
De reden dat ik met Bitcoin begon is bijzonder.quote:Op zondag 23 november 2014 23:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met de kennis van nu, had ik al veul eerder van BTC af moeten weten. Hoogtijdagen waren toch echt toen jij er al mee bezig was
Een filmpje van Jinek?quote:Op maandag 24 november 2014 00:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De reden dat ik met Bitcoin begon is bijzonder.
Het komt door Eva Jinek.
Eva Jinek
Klopt, en MoosePower740 is mijn YouTube kanaal :quote:Op maandag 24 november 2014 00:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een filmpje van Jinek?
Ken der maar eentje
Jaquote:Op maandag 24 november 2014 00:27 schreef Nattekat het volgende:
µ is dus grondlegger van ons eigen forum en de hele hype op FOK!
Half FOK! weet dat volgens mij welquote:Op maandag 24 november 2014 00:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja
Het is toch meer een publiek geheim dat hij PiRANiA is? Of heb ik nu iets verklapt![]()
Ah, dat valt weer mee danquote:Op maandag 24 november 2014 00:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Half FOK! weet dat volgens mij wel
Net niet helemaal, maar wel de vierde poster in het eerste Bitcoin-topic:quote:Op maandag 24 november 2014 00:27 schreef Nattekat het volgende:
µ is dus grondlegger van ons eigen forum en de hele hype op FOK!
Ah, leuk! Nee, idd, hij was niet de eerste blijkbaar maar was er wel al mee bezigquote:Op maandag 24 november 2014 00:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Net niet helemaal, maar wel de vierde poster in het eerste Bitcoin-topic:
AEX / Nieuw digitaal geld Bitcoin - Interview op One Radio Network
Is wel geinig om eens door te lezen trouwens, die oude topics.![]()
De TS heeft maar 2 posts gedaan en is daarna gelijk weer verdwenen, lekker mysterieus!quote:Op maandag 24 november 2014 00:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, leuk! Nee, idd, hij was niet de eerste blijkbaar maar was er wel al mee bezig
quote:Op maandag 11 april 2011 23:18 schreef PiRANiA het volgende:
1 BTC = $0.76 USD. Al een aantal dagen erg stabiel.
quote:
bitanarchy = PiRaNiA ?quote:Op maandag 24 november 2014 00:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De TS heeft maar 2 posts gedaan en is daarna gelijk weer verdwenen, lekker mysterieus!
µ = Satoshi Nakamotoquote:Op maandag 24 november 2014 00:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
bitanarchy = PiRaNiA ?
Was wel erg toevallig allemaal![]()
Ik was de eerste gebruiker die z'n abo betaalde met BTC, denk ik?quote:Op maandag 24 november 2014 00:58 schreef roislecxe het volgende:
Ik doe trouwens mee vanaf #7 geloof ik
Ook al best lang toch
Edit: Oh vanaf deel #2 al zelfs
Oh echt, ik vanaf #20 zie ik nu, 21 maart 2013.quote:Op maandag 24 november 2014 00:58 schreef roislecxe het volgende:
Ik doe trouwens mee vanaf #7 geloof ik
Ook al best lang toch
Edit: Oh vanaf deel #2 al zelfs
Einde van topic 1 zit jij er al bij.quote:Op maandag 24 november 2014 01:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik was de eerste gebruiker die z'n abo betaalde met BTC, denk ik?
Maar weet niet meer vanaf welk topic ik actief ging meeposten...
Nicequote:Op maandag 24 november 2014 01:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Einde van topic 1 zit jij er al bij.
quote:Op maandag 24 november 2014 01:11 schreef roislecxe het volgende:
Overmorgen precies een jaar geleden dat #1 (en gelijk ook #2) open ging
Het snelste topic duurde 8 minuten, je overdrijft een beetjequote:Op maandag 24 november 2014 01:08 schreef roislecxe het volgende:
De tijden waarin binnen 10 minuten een topic hier vol was
Nu kom ik soms thuis en is er niks bijgepost
Ook fraai trouwens: Sinds #2 is dit topic al-tijd op m'n laptop open geweest
4 of 5 topics per dag danquote:Op maandag 24 november 2014 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het snelste topic duurde 8 minuten, je overdrijft een beetje
Ongeveer 1 topic per dag in April, wat een beetje het begin van het einde was.quote:Op maandag 24 november 2014 11:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
4 of 5 topics per dag dan
Dat was niet echt een uitzondering denk.
Vanaf welk deel speel jij mee?quote:Op maandag 24 november 2014 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ongeveer 1 topic per dag in April, wat een beetje het begin van het einde was.
3000 per dagquote:Op maandag 24 november 2014 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis die tijd
Waarom reageren er niet gewoonn meer mensen?
Dat was de dag van de Totospam en de recordpogingquote:Op maandag 24 november 2014 11:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
3000 per dagDas meer dan 10 topics
90 euro in 3 uurtjesquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:35 schreef BDIL het volgende:
BTC gaat weer voor het eerst onder de 700 euro. 90 euro gedaald in 3 uurtjes...
Ik moet zo wegquote:Op maandag 24 november 2014 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja kom, laten we iedereen van toen teruglokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |