quote:
Ik vind ze dan toch niet zo bijzonder als jij, sorry. Groepjes als Og3ne heb ik al zo vaak gehoord. Als je drie willekeurige disney/nickelodeonsterretjes op hun plek zet heb je met gemak dezelfde act.
Ik betwijfel het, ik denk dat je dan onderschat hoeveel uren oefening vereist is en hoe goed je elkaar moet aanvoelen om het zo er in te krijgen. De kunst zit hem in de samenzang en de afwisseling tussen solo en samenzang. Op de een of andere manier hebben ze daar een goede balans in gevonden. Als honderd groepen hetzelfde doen dan krijg je 100 verschillende resultaten. Maar goed, ze zingen individueel ook gewoon erg goed. Ik durf niet in te schatten hoeveel procent van de mensen überhaupt kan zingen (niet vals) maar het ligt duidelijk ver onder de 10%, dan hebben we het nog lang niet over goed zingen.
quote:
Zijn er eigenlijk vaker groepjes geweest in the voice?
In Nederland heeft er wel eens een duo meegedaan maar die waren niet goed genoeg.
quote:
Dit is pas het eerste seizoen dat ik kijk.
Oh en meatloaf is idd geweldig i'd lie for you

Ik denk dat het in de categorie liedjes valt waar veel mensen voor bezwijken maar waarvan ze het niet durven toe te geven.
[ Bericht 36% gewijzigd door Bram_van_Loon op 14-12-2014 22:22:08 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL