Slaat nergens op. Nu is het zo ver dat Cillessen definitief wil vertrekken.quote:Op zondag 23 november 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt zo irritant die bug, wanneer maken ze dat nou eens
Heb ik ook met Nelom nu.quote:Op zondag 23 november 2014 22:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Nu is het zo ver dat Cillessen definitief wil vertrekken.
Hier ga ik Owusu dit seizoen gebruiken als back up van Tete, die na het vertrek van V.Rhijn voor het eerst basisspeler is.quote:Op maandag 24 november 2014 00:20 schreef wieisboos het volgende:
Hele squad over de rooie omdat ik Owusu heb laten gaan met zijn 2* potential
Ik heb ook 2 eigen spelers die Golden Boy zijn. En het zijn allebei vleugelspelersquote:
En ook alle zeikerds die zeggen dat Ajax te hoog wordt beoordeeldquote:Op maandag 24 november 2014 14:00 schreef Tim86 het volgende:
Voor iedereen die met Ajax speelt:
Let vooral even op de goal van Maradonny vd Beek op 3:00
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 november 2014 14:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En ook alle zeikerds die zeggen dat Ajax te hoog wordt beoordeeldEr komt een geweldige lichting aan
De laatste A1 die zo goed was flopte daarna wel hard in het eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van 98 was dat. Met Bobson, Vd Meijde, Hose, Pique etcAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 24 november 2014 14:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En ook alle zeikerds die zeggen dat Ajax te hoog wordt beoordeeldEr komt een geweldige lichting aan
Dat geeft geen enkele garantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: Clasie verkocht voor 23,5 mln en nog iets van 13 mln aan clausules aan PSG![]()
John Ruddy gekocht voor op doelquote:Op maandag 24 november 2014 14:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat geeft geen enkele garantie.
OT: Clasie verkocht voor 23,5 mln en nog iets van 13 mln aan clausules aan PSG
Garanties bestaan niet in het voetbal maar ik wil alleen maar zeggen dat de hoge potentials zijn gerechtvaardigdquote:Op maandag 24 november 2014 14:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat geeft geen enkele garantie.
OT: Clasie verkocht voor 23,5 mln en nog iets van 13 mln aan clausules aan PSG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |