Ik deed dat ook iets van 2 keer per jaar, extreem voorzichtig met alles, helaas was één van die drugs me toch te machtig geworden. Samenloop van omstandigheden zoals zo vaak.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen af en toe XTC, maar je moet zeker niet verslaafd raken nee.
Stijn zal dit nooit begrijpen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Vissticks zijn klaar.
Ik ga eten, tot zo!
Pas op voor de graatquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Vissticks zijn klaar.
Ik ga eten, tot zo!
Wel mooi dat je er nu van af bentquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik deed dat ook iets van 2 keer per jaar, extreem voorzichtig met alles, helaas was één van die drugs me toch te machtig geworden. Samenloop van omstandigheden zoals zo vaak.
Ik snoof ooit coke, totdat de ijsblokjes mijn neusgaten blokkeerde...quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen af en toe XTC, maar je moet zeker niet verslaafd raken nee.
Davy vindt koffie maar vies.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:00 schreef GGMM het volgende:
Davy en ik gaan even een bakkie koffie zetten.
Lekker, maar er gaat niks boven een gebakken visjequote:Op vrijdag 21 november 2014 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Vissticks zijn klaar.
Ik ga eten, tot zo!
Niet liegen, Davy is helemaal geen homo.quote:
Ik weet niet of Davy een gebakken vis liefhebber is.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lekker, maar er gaat niks boven een gebakken visje
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snoof ooit coke, totdat de ijsblokjes mijn neusgaten blokkeerde...
Ja ben daar echt blij mee, heeft wel een lieve duit gekost. Duizenden euro's die kliniek.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel mooi dat je er nu van af bent
Je komt er nooit echt vanafquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja ben daar echt blij mee, heeft wel een lieve duit gekost. Duizenden euro's die kliniek.
Nou ja het is het wel waard geweest. Dat geld kun je wel missen anders was je nu misschien wel dood geweest. Ik zag dinsdag ook verslaafd. Die kerel leek er helemaal van af te zijn, maar schijnt nu een terugval te hebben. Echt zonde want het was een sympathieke kerel en hij wou er echt van af blijvenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja ben daar echt blij mee, heeft wel een lieve duit gekost. Duizenden euro's die kliniek.
Nee blijft een chronisch iets. Tis niet dat ik na een tijd het weer een keertje kan doen oid omdat het zo lang geleden is.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je komt er nooit echt vanaf
Davy vindt een bakje met kibbeling goed smaken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet niet of Davy een gebakken vis liefhebber is.
Hij vindt vissticks wel lekker maar gebakken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |