De grappen die echt niet kunnen zijn het best. Die kleine teringapen.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De grappen die echt niet kunnen zijn het best. Die kleine teringapen.
Haha grapje joh, je moet ze wel kort houden hè, die Afrikaantjes? Ja toch?quote:
Ik ga er vanuit dat je het nu over de plantjes hebt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha grapje joh, je moet ze wel kort houden hè, die Afrikaantjes? Ja toch?
Ze zijn helaas wel snel op hun pik getrapt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha grapje joh, je moet ze wel kort houden hè, die Afrikaantjes? Ja toch?
Als je het repertoire van Gijp kent weet je dat hij "kleine teringapen" niet slecht bedoelt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je het nu over de plantjes hebt.
Milaan ook wel. Inter gaat.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft tenminste nog meer talent.
Had wel gedacht dat Inter met die Aziaat aan het roer flink zou investeren. Valt tegen zo.quote:
Ik geloof ook dat hij denkt een heleboel te kunnen zeggen onder het mom van 'maar ik ben geen racist hoor'.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je het repertoire van Gijp kent weet je dat hij "kleine teringapen" niet slecht bedoelt.
Dat is hij ook niet, je moet de wereld niet te serieus nemen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat hij denkt een heleboel te kunnen zeggen onder het mom van 'maar ik ben geen racist hoor'.
Ik vind hem ook niet zo verkeerd hoor. Weet gewoon prima wat van de actualiteit af.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:06 schreef Heufd het volgende:
Toch best een aardig showtje. Valentijn is geen verkeerde gast.
Milaan is minder erg dan Inter.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had wel gedacht dat Inter met die Aziaat aan het roer flink zou investeren. Valt tegen zo.
Milaan is al jaren een zootje.
Komen ook nauwelijks meer aan een echt team opbouwen toe. Altijd maar gratis spelers.quote:
Klopt. Udinese wordt een topclub wanneer het nieuwe eigen stadion af isquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komen ook nauwelijks meer aan een echt team opbouwen toe. Altijd maar gratis spelers.
Ze kunnen bij lange na niet concurreren met Juventus, wat zonde is. Want in Italië heb ik meer sympathie voor AC dan Juventus.
Meer clubs in Italië moeten aan een nieuw modern stadion, dan wordt het nog wat.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Udinese wordt een topclub wanneer het nieuwe eigen stadion af is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |