quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Doe even lokquote dan mi mang
Van de desbetreffende post
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:25 schreef CrashO het volgende:
* CrashO stuurt alle Finnen op Nederland af
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:30 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nederland is succesvol overgenomen door de Finnen en heet nu ook Nieuw Marokko
Hey waar is mijn engels-nederlands rijk? England?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:33 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
* Turkijke bezit nu El Paso
En het liefst ook alleen aanvallen in het rood.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:35 schreef richolio het volgende:
* richolio vraagt om alle aanvallen even in het rood te doen met zo'n [me=richolio]tagje[/me]
Straks niet meer.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Woordspeling. Ben boos op je, wij zijn nu buren
Hoe heet het? In Engeland?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hey waar is mijn engels-nederlands rijk? England?
Dat is toch een regel uit de OP, als het geen / me tag is dan telt het gewoon niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:35 schreef richolio het volgende:
* richolio vraagt om alle aanvallen even in het rood te doen met zo'n [me=richolio]tagje[/me]
* Bitterlemon weigert.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:36 schreef Monopoly het volgende:
* Monopoly doet een oproep voor Verbond met Turkije, mits alle Turken worden gedeporteerd naar vernietigingskampen.
Nee.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:37 schreef richolio het volgende:
* richolandia verzamelt zijn troepen en valt Turkije aan
Welk land ben jij ook alweer bruh? En hoe heet hetquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:37 schreef CrashO het volgende:
* CrashO valt die wodkazuipers in Rusland aan
Jaaa?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:38 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief Nodigt DROL uit voor een gesprek .
Hallo komradequote:Op vrijdag 21 november 2014 18:35 schreef tailfox het volgende:
Poetin land ik nodig je uit voor gesprek
* CrashO zegt als Koning Abdulla de 17e van Nieuw Marokko, Jammer bröhquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:38 schreef summer2bird het volgende:
* Zwenkeren valt Nieuw-Marrokko aan
yes babyvodka is nog voor mijquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is toch een regel uit de OP, als het geen / me tag is dan telt het gewoon niet.
Gif kun je krijgen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:38 schreef richolio het volgende:
[..]
*richolandia biedt zijn excuses aan en vraagt om vergiffenis
Nieuw Marokko (Finland en Noorwegen)quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Welk land ben jij ook alweer bruh? En hoe heet het
Dat land tussen ons moet bij ons horenquote:
* Bitterlemon accepteert onmiddelijk. Turkije bevat nu alleen nog Ariërs.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
* Monopoly vraagt de NAVO om advies.
Ik open ff een diplomatieke verbinding hoorquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:39 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik wil praten over project: DWIJL
waag hetquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:40 schreef summer2bird het volgende:
* Zwenkeren test de nucliare bommen uit op Drol
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:40 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
* Bitterlemon accepteert onmiddelijk. Turkije bevat nu alleen nog ariërs.
Die is niet bezet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:41 schreef LelijKnap het volgende:
Ijsland, kan jij Denenmarken binnenvallen?
Helaas. Zat er al op te wachten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:41 schreef richolio het volgende:
* richolandia valt Österreich aan dmv Napalm maar vindt het wel erg hoor
* Zwankerens ballen schieten terug door het impressieve land Drol en besluit daarom maar Groot Brabant aan te vallen door Nucleaire bommen te droppen eropquote:
* richolandia zal aanwezig zijn en neemt een kratje Hertog Jan meequote:Op vrijdag 21 november 2014 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Monopoly is blij met de Grootse Etnische Zuiveren van het prachtige jaar 2014. We vieren feest en nodigen iedereen uit. Er is fantastisch bier waar we trots op zijn.
England! Eng-landquote:
Prima, alles voor een united oostblokquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat land tussen ons moet bij ons horen
Ik claim de helft
quote:
Groot Brabant is nu van Turkije.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:33 schreef Bitterlemon het volgende:
* Bitterlemon valt Groot Brabant aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |