Natuurlijk! Wij nemen ook verse zalm mee en gehakt ballen á la IKEA!quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De Nordische landen zijn immer welkom. Mits vers gestoofd rendiervlees.
BABYVODKA IS VAN MIJ GVDquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:46 schreef richolio het volgende:
Wat moet er nog bij?
Tussenstandje
[ afbeelding ]
Groot Brabant is van mij, zie lokquote.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:46 schreef richolio het volgende:
Wat moet er nog bij?
Tussenstandje
[ afbeelding ]
Zolang je maar achter mijn standpunten staat van verse levertraan, de staat Israël niet erkennen en kutten en leuters met schaamhaar dienen geamputeerd te worden.quote:
Heh?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
BABYVODKA IS VAN MIJ GVD
ik roep het al 100 x
* Zwankeren roept het hele land op in staat van oorlog en laat het leger dealen met de binnenvallers.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:46 schreef Faux. het volgende:
* Faux. hoopt dat Zwankeren begrijpt dat een tegenreactie niet kon uitblijven en valt Zwankeren binnen
Engeland is niet van mij trouwens.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:46 schreef richolio het volgende:
Wat moet er nog bij?
Tussenstandje
[ afbeelding ]
Fuck, ga eens weg met je ebolaquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:47 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief Valt nieuw-marroko aan met ebola
* Letland excuseert zich en meldt dat het slechts een formaliteit wasquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
* Zwankeren roept het hele land op in staat van oorlog en laat het leger dealen met de binnenvallers.
Dat is een cadeautjequote:Op vrijdag 21 november 2014 18:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Fuck, ga eens weg met je ebola
waar is je rode quote?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
BABYVODKA IS VAN MIJ GVD
ik roep het al 100 x
* CrashO Slaat de aanval af doordat alle marokkanen in Nederland zittenquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:47 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief Valt nieuw-marroko aan met ebola
* Zwankeren laat de koningin naar Engeland vluchten en verdedigt de kant waar Drol en N-Brabant binnen vallen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:48 schreef CrashO het volgende:
* CrashO gaat met man en sauna's op Zwankeren af
quote:
quote in quote bovenquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
babyvodka is van mij.
zie dikgedrukte woorden.
Okey, * Zwankeren besluit Drol te vergeven en vraagt of hij interesse heeft in een samenverbond tegen Groot- Braband?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
* Letland excuseert zich en meldt dat het slechts een formaliteit was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |