Zo werkt het niet hè.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
* Zwankerens ballen schieten terug door het impressieve land Drol en besluit daarom maar Groot Brabant aan te vallen door Nucleaire bommen te droppen erop
Is goedquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
England! Eng-landen mocht ik wit-nl niet pakken?
Tassendief, zullen we voor die mocro's gaan?
* Zwankeren gaat er meteen van uit dat ook Zwankeren mag komen en nodigt hele land uitquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Monopoly is blij met de Grootse Etnische Zuiveren van het prachtige jaar 2014. We vieren feest en nodigen iedereen uit. Er is fantastisch bier waar we trots op zijn.
Iedereen behalve de Turken natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Monopoly is blij met de Grootse Etnische Zuiveren van het prachtige jaar 2014. We vieren feest en nodigen iedereen uit. Er is fantastisch bier waar we trots op zijn.
babyvodka is van mij.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:38 schreef Etsu het volgende:
* Etsu Kroonprinses Beatrix werd in de avond van 25 april 1967 opgenomen in het Academisch Ziekenhuis Utrecht. Twee dagen later kwam poepprins Willem-Alexander ter wereld. Op vijf plaatsen in babyvodka het koninkrijk werden naar traditie 101 saluutschoten afgevuurd. Vanaf zijn geboorte was hij tweede in lijn voor de troonopvolging.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:37 schreef CrashO het volgende:
* CrashO valt met Nieuw Marokko die wodkazuipers in Rusland aan
* CrashO 's Rusland is nu ook van Nieuw Marokko (samen met NederlandNoorwegen)quote:
hoe bedoel je wit nl?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
England! Eng-landen mocht ik wit-nl niet pakken?
Tassendief, zullen we voor die mocro's gaan?
Die zijn inmiddels overleden. Dode mensen op een feestje is gelijk zo'n dooddoener.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Iedereen behalve de Turken natuurlijk.
Zit er iemand in Rusland dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
[..]
Rusland is nu ook van Nieuw Marokko (samen met NederlandNoorwegen)![]()
![]()
jij bent allang dood manquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
babyvodka is van mij.
zie dikgedrukte woorden.
Nopequote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zit er iemand in Rusland dan?
De Nordische landen zijn immer welkom. Mits vers gestoofd rendiervlees.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
* Zwankeren gaat er meteen van uit dat ook Zwankeren mag komen en nodigt hele land uit
Party hard
Doodsaai ook.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels overleden. Dode mensen op een feestje is gelijk zo'n dooddoener.
Monopoly's Penis Paradijs eert Etsu voor zijn sluwe oorlogsvoering.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
babyvodka is van mij.
zie dikgedrukte woorden.
Rusland is nog niet bezet door iemand?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
[..]
* CrashO 's Rusland is nu ook van Nieuw Marokko (samen met NederlandNoorwegen)![]()
![]()
Volgens mij mag je het dan ook niet aanvallen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nope., De tegenstand viel dan ook mee
Zullen we samenwerken?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Monopoly's Penis Paradijs eert Etsu voor zijn sluwe oorlogsvoering.
* babyvodka&poetin verdelen land tussen ons.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Prima, alles voor een united oostblok
Maar je mag alleen aanliggende landen aanvallen.. Hoe kom ik dan ooit uit Finlandquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Volgens mij mag je het dan ook niet aanvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |