Helemaal perfect! Ik PM je even.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja natuurlijk
11 cm dia (dat bedoel je toch? )
De grote van Playmobil:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:52 schreef L-E het volgende:
[..]
De grote van Playmobil:Gaaf! Hoeveel vraag je daarvoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet ook overleggen hoor..
Geen badpakje, wel een zwembroekje. De linkse op deze foto maar dan in blauw met witte stippen.quote:Op zondag 23 november 2014 21:04 schreef Spirit82 het volgende:
Heeft iemand nog een badpakje maat 86/92 liggen?
Thanks, maar ben echt op zoek naar een badpakjequote:Op zondag 23 november 2014 21:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geen badpakje, wel een zwembroekje. De linkse op deze foto maar dan in blauw met witte stippen.
Vast heb ik die. Heb je veel haast?quote:Op zondag 23 november 2014 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Thanks, maar ben echt op zoek naar een badpakje
Ja, de bambino loco heb ik misschien wel interesse in.quote:Op zondag 23 november 2014 21:08 schreef Nijna het volgende:
Ik heb nog Bambino Loco liggen, welke boekjes ik heb moet ik even nakijken. Iemand eventueel interesse?
[ afbeelding ]
Moet dus ook nog even bedenken wat ik er dan voor wil hebben.
----------------------------------
Day and Night
[ afbeelding ]
10 euro exclusief verzendkosten (of op te halen in emmen)
Redelijkquote:Op zondag 23 november 2014 21:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Vast heb ik die. Heb je veel haast?
Ik zal morgen eens kijken. Volgens mij heb ik in die maat 3 badpakjes en 2 bikini's ofzoquote:Op zondag 23 november 2014 21:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
RedelijkWil van de week weer eens zwemmen, maar ik zie bij hema enzo niet echt meer iets staan, dus dacht ik probeer het hier
quote:Op zondag 23 november 2014 21:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens kijken. Volgens mij heb ik in die maat 3 badpakjes en 2 bikini's ofzo
Mocht ik het niet vergeten want de oudste moet morgen afzwemmen van peuterzwemmen dus stress hier (bij haar).
.quote:Op zondag 23 november 2014 21:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
RedelijkWil van de week weer eens zwemmen, maar ik zie bij hema enzo niet echt meer iets staan, dus dacht ik probeer het hier
Ik heb even gekeken maar wat ik in huis heb is allemaal 74/80quote:Op zondag 23 november 2014 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Thanks! En succes voor je oudste!
Oo die bovenste! Als de maat goed is zou ik die wel graag over willen nemen van je. Maar van maten heb jij meer verstand dan ik, ik pm je wel evenquote:Op maandag 24 november 2014 00:51 schreef Moppert het volgende:
Doekjes in de aanbieding
Hoppediz LA grey maat 6. 60 euro excl verzendkosten.
[ afbeelding ]
Yaro red basket maat 6. 40euro excl verzendkosten
[ afbeelding ]
Dan ga ik zo even kijken welke boekjes ik heb.quote:Op zondag 23 november 2014 21:36 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ja, de bambino loco heb ik misschien wel interesse in.
Zit het spel nog in de doos?quote:Op zondag 23 november 2014 21:08 schreef Nijna het volgende:
Ik heb nog Bambino Loco liggen, welke boekjes ik heb moet ik even nakijken. Iemand eventueel interesse?
[ afbeelding ]
Moet dus ook nog even bedenken wat ik er dan voor wil hebben.
----------------------------------
Day and Night
[ afbeelding ]
10 euro exclusief verzendkosten (of op te halen in emmen)
quote:Op zondag 23 november 2014 21:36 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ja, de bambino loco heb ik misschien wel interesse in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |