quote:Baghdad (IraqiNews.com) Casualties of the two car bombings that took place in Sadr City of eastern Baghdad on Thursday evening increase into 90 deaths and injuries.
http://www.iraqinews.com/(...)aghdad-car-bombings/
Security source reported to IraqiNews.com “Casualties of the first car bombing in Oula Suq in Sadr city of eastern Baghdad became nine deaths and 28 injuries.”
The source added “Casualties of the explosion which took place near Orozdi Traffic Lights in Sadr City of eastern Baghdad resulted in killing 12 persons and injuring 41 others.”
Earlier two car bombs exploded in Sadr city on Thursday evening. /End/
Je kan beter camera's in woningen plaatsen van Soennieten en een gpsband om de enkel heen van Soennieten, je weet maar nooit. /squote:Op vrijdag 5 december 2014 01:24 schreef mylamboisblack het volgende:
wordt tijd voor een grote schoonmaak in Shia-Irak. Soennieten moeten een grondige doorzoeking krijgen in hun huizen, vooral in Bagdad, zodat ze geen zelfmoordaanslagen meer kunnen plegen.
[..]
Nee, we kunnen beter doen alsof Soennieten zich niet dagelijks laten exploderen, dat lost het probleem wel opquote:Op vrijdag 5 december 2014 01:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan beter camera's in woningen plaatsen van Soennieten en een gpsband om de enkel heen van Soennieten, je weet maar nooit. /s
Ik constateer, ik beschuldig niet. Dat kan je zeggen, maar het onderbouwen kan je niet. Je staat vrij om te klagen bij de mods als je denkt dat dit offtopic is.quote:Op vrijdag 5 december 2014 01:05 schreef Atak het volgende:
[..]
Nee hoor, mods hadden gewaarschuwd om niet al te veel off-topic te gaan. Iemand beschuldigen kan iedereen wel. Ik kan ook zeggen dat jij anti-semiet, anti-turk en anti-arabier bent.
Ik onderbouw het wel maar mijn onderbouwing spreek jou niet aan vanwege jouw afkomst. Heel veel bronnen die ik gebruik zoals reuters, dailysabah en rt spreken jou niet aan omdat ze niet pro-waar-achter-jij-staat zijn. Het belangrijkste is dat ik objectief blijf en objectieve bronnen gebruik maar dat betekent niet dat ik PKK boven ISIS zie. Het zijn beide terreurorganisaties.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:08 schreef primakov het volgende:
[..]
Ik constateer, ik beschuldig niet. Dat kan je zeggen, maar het onderbouwen kan je niet. Je staat vrij om te klagen bij de mods als je denkt dat dit offtopic is.
Wat is mijn afkomst dan, je schijnt het te weten? Dailysabah is niet objectief.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:48 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik onderbouw het wel maar mijn onderbouwing spreek jou niet aan vanwege jouw afkomst. Heel veel bronnen die ik gebruik zoals reuters, dailysabah en rt spreken jou niet aan omdat ze niet pro-waar-achter-jij-staat zijn. Het belangrijkste is dat ik objectief blijf en objectieve bronnen gebruik maar dat betekent niet dat ik PKK boven ISIS zie. Het zijn beide terreurorganisaties.
Is dit jouw come back? Beetje zwak.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:49 schreef primakov het volgende:
[..]
Wat is mijn afkomst dan, je schijnt het te weten? Dailysabah is niet objectief.
Je argument is dat jouw onderbouwing mij niet aanspreekt vanwege mijn afkomst, mijn afkomst ken je niet, je denkt het te kunnen weten door het anderen te vragen en mij te dm'en waarbij je nog aangeeft dat je me toch niet zou geloven mocht ik het je verteld hebben. Wie is er dan zwak in zijn argumentatie?quote:
Jij weet niet te onderscheiden wat belangrijk is en wat bijzaak is in een argument. Afkomst is een bijzaak. Hoe jij reageert zegt meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:56 schreef primakov het volgende:
[..]
Je argument is dat jouw onderbouwing mij niet aanspreekt vanwege mijn afkomst, mijn afkomst ken je niet, je denkt het te kunnen weten door het anderen te vragen en mij te dm'en waarbij je nog aangeeft dat je me toch niet zou geloven mocht ik het je verteld hebben. Wie is er dan zwak in zijn argumentatie?
quote:
Oh the ironyquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:48 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik onderbouw het wel maar mijn onderbouwing spreek jou niet aan vanwege jouw afkomst.
Niet alleen jou dm'en hoorquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:56 schreef primakov het volgende:
[..]
Je argument is dat jouw onderbouwing mij niet aanspreekt vanwege mijn afkomst, mijn afkomst ken je niet, je denkt het te kunnen weten door het anderen te vragen en mij te dm'en waarbij je nog aangeeft dat je me toch niet zou geloven mocht ik het je verteld hebben. Wie is er dan zwak in zijn argumentatie?
twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 05-12-2014 om 14:00:25Airstrikes against #ISIS positions in Bashiq & Bahzan (South Kurdistan), east of Mosul#Iraq via @EzidiPress http://t.co/TKMGAJiuSh reageer retweet
wow, ziet er best wel mooi uit in combinatie met het landschap daar. Koerdistan heeft echt mooie bergen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:26 schreef UpsideDown het volgende:
Ze zijn weer lekker bezig:[ afbeelding ]twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 05-12-2014 om 14:00:25Airstrikes against #ISIS positions in Bashiq & Bahzan (South Kurdistan), east of Mosul#Iraq via @EzidiPress http://t.co/TKMGAJiuSh reageer retweet
[ afbeelding ]
Zeker! Mijn ouders hadden het super goed tijdens Saddam, ze hadden goed werk en het was veilig!quote:Op donderdag 4 december 2014 18:38 schreef Atak het volgende:
Onder Saddam hadden de christenen, Turkmenen en andere minderheden nog enigszins veiligheid, gelijkheid en voorspoed. Het was een hele grote fout om hem weg te halen. Hij hield tenminste terroristen onder zijn duim.
Veiligquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:14 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zeker! Mijn ouders hadden het super goed tijdens Saddam, ze hadden goed werk en het was veilig!
Van welke afkomst zijn je ouders? Ik ken Assyriėrs uit Irak. Voor hun is het niet meer veilig onder de Koerden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:14 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zeker! Mijn ouders hadden het super goed tijdens Saddam, ze hadden goed werk en het was veilig!
Wat the fuck lul jij danquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:16 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
VeiligZe durfden hun bek niet open te trekken dus en hadden het huis zeker vol staan met foto's van Saddam.
Iraq was onder Saddam een hel. Dat valt niet te ontkennen.
Vader is Armeniėr uit Irak, mijn moeder is Assyriėr ook uit Irak.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:18 schreef Atak het volgende:
[..]
Van welke afkomst zijn je ouders? Ik ken Assyriėrs uit Irak. Voor hun is het niet meer veilig onder de Koerden.
Hij wist ook hoe hij moest omgaan met separatisten en terroristen. Saddam is een groot man die verkeerd begrepen is.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:18 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat the fuck lul jij danMijn ouders hadden het heel goed, wij hadden zeker wel wat te zeggen. Wist je dat er ook Christenen in de regering waren? Komt de naam Mikhail Yuhanna AKA Tariq Aziz je voor? Wij waren zeker veilig!
Coolquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:20 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Vader is Armeniėr uit Irak, mijn moeder is Assyriėr ook uit Irak.
Veel doden bij aanslagen in Bagdadquote:Een reeks van bomaanslagen in Bagdad heeft donderdag aan ten minste 21 mensen het leven gekost. Dat hebben de Iraakse politie en bronnen bij de medische diensten gezegd.
De eerste aanslag was gericht tegen een aantal restaurantjes in de sjiitische wijk Sadr City. Elf mensen vonden hierbij de dood, 25 raakten gewond. Minuten later volgde een tweede bomaanslag op een markt in dezelfde wijk. Hier vielen zeven doden en 21 gewonden.
Niet veel later werd de noordelijke sjiitische wijk Shaab getroffen door een aanslag met een autobom. Drie mensen kwamen om en twaalf raakten gewond.
Soennitische terroristen van Islamitische Staat plegen vrijwel dagelijks aanslagen op sjiitische doelwitten.
Laten we niet overdrijvenquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:21 schreef Atak het volgende:
[..]
Hij wist ook hoe hij moest omgaan met separatisten en terroristen. Saddam is een groot man die verkeerd begrepen is.
[..]
Cool
Inderdaad, want sji'ieten zijn zijn grootste slachtoffers geweest? Dacht eerder aan een andere groep.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Laten we niet overdrijvenMilitair gezien ja is het een slimme man net als Hitler, alleen sociaal gezien niet. Ik heb ook niks tegen Saddam, het enige wat zo jammer is dat hij sjiieten onderdrukte
Koerden? Die hadden erom gevraagd nadat ze Iran steunden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:26 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Inderdaad, want sji'ieten zijn zijn grootste slachtoffers geweest? Dacht eerder aan een andere groep.
Dat is ook jammer. Maar hij hield het zaakje wel bij elkaar. Harde hand is een vereiste in die regio.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Laten we niet overdrijvenMilitair gezien ja is het een slimme man net als Hitler, alleen sociaal gezien niet. Ik heb ook niks tegen Saddam, het enige wat zo jammer is dat hij sjiieten onderdrukte
Niet reageren op vigen. Hij weet niet eens dat tijdens de Anfal, ook duizenden Christen werden vermoord.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:26 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Inderdaad, want sji'ieten zijn zijn grootste slachtoffers geweest? Dacht eerder aan een andere groep.
quote:De premier van Irak heeft 24 ambtenaren van het ministerie van binnenlandse zaken met vervroegd pensioen gestuurd. Premier Haider al-Abadi reorganiseert het Iraakse veiligheidsapparaat om de dreiging die uitgaat van Islamitische Staat (IS) beter het hoofd te kunnen bieden.
De 24 medewerkers van binnenlandse zaken zijn niet de eerste die voortijdig moeten afzwaaien. Al-Abadi zegde onlangs ook al een aantal hoge militairen de wacht aan om het leger op te schudden.
De premier, die in september aantrad, liet op Twitter en Facebook weten dat hij 'de veiligheidsdiensten wil herstructureren en effectiever wil maken tegenover het terrorisme'.
Inderdaad, die onschuldige Koerdische vrouwen en kinderen die werden vermoord, de 5000 Halabja slachtoffers, die hadden er allemaal om gevraagd. Godverdomme wat een vies mens ben je.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Koerden? Die hadden erom gevraagd nadat ze Iran steunden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |