abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147284747
KRG
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:57 schreef IPA35 het volgende:
Vervelend dat de Turkmenen blind doen wat hen word ingefluisterd door Ankara en de Assyriėrs zo verblind zijn door hun Koerdenhaat dat zij niet begrijpen dat de Koerden de beste hoop zijn voor het behouden van de Christelijke aanwezigheid in het Midden-Oosten.
Die haat komt niet uit het niets. De Ottomanen probeerde de genocide op de Assyriėrs en Armenen te voorkomen maar een bepaalde groep had een lust voor hun vrouwen en eigendommen. Dat hebben ze nog steeds niet vergeten.
pi_147284812
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:13 schreef Atak het volgende:
KRG

[..]

Die haat komt niet uit het niets. De Ottomanen probeerde de genocide op de Assyriėrs en Armenen te voorkomen maar een bepaalde groep had een lust voor hun vrouwen en eigendommen. Dat hebben ze nog steeds niet vergeten.
:')
pi_147284814
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:13 schreef Atak het volgende:
KRG

[..]

Die haat komt niet uit het niets. De Ottomanen probeerde de genocide op de Assyriėrs en Armenen te voorkomen maar een bepaalde groep had een lust voor hun vrouwen en eigendommen. Hebben ze nog steeds niet vergeten.
1915 en 1933 kun je slecht tegenwerpen aan de Koerden. De Koerden zijn over het algemeen in vrede met hun geschiedenis en erkennen hun fouten.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_147284940
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:16 schreef IPA35 het volgende:

[..]

1915 en 1933 kun je slecht tegenwerpen aan de Koerden. De Koerden zijn over het algemeen in vrede met hun geschiedenis en erkennen hun fouten.
Ik ga nu de geschiedenis niet met jou debatteren. Het belangrijkste is wat Assyriėrs en Turkmenen denken en hoe zij handelen gaat jou niks aan. Als zij gaan boycotten is dat hun volste recht. Een front tegen het kwaad.
pi_147284956
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:20 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik ga nu de geschiedenis niet met jou debatteren. Het belangrijkste is wat Assyriėrs en Turkmenen denken en hoe zij handelen gaat jou niks aan. Als zij gaan boycotten is dat hun volste recht. Een front tegen het kwaad.
Verdeeldheid tegen ISIS is stom. Zeker omdat Turkmenen daar Shia zijn en de ISIS ook niet bepaald chill tegen christenen is.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_147285034
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:21 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Verdeeldheid tegen ISIS is stom. Zeker omdat Turkmenen daar Shia zijn en de ISIS ook niet bepaald chill tegen christenen is.
Helaas is het niet zo zwart/wit.
pi_147285073
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:24 schreef Atak het volgende:

[..]

Helaas is het niet zo zwart/wit.
Toen Assyriėrs in Zweden gingen huilen tegen Koerdische aanwezigheid in hun dorpen terwijl ISIS aan de rand van diezelfde dorpen stond was wel awkward.
pi_147285122
quote:

[..]

Welke kwaad. :')

Scheer je nu echt alle Koerden over een kam. :')
pi_147285211
Koerden... Slachtoffer Nr. 1 van allerlei rare "social engineers".
pi_147285363
Onder Saddam hadden de christenen, Turkmenen en andere minderheden nog enigszins veiligheid, gelijkheid en voorspoed. Het was een hele grote fout om hem weg te halen. Hij hield tenminste terroristen onder zijn duim.
  donderdag 4 december 2014 @ 19:55:32 #236
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147287886
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:11 schreef Atak het volgende:

[..]

Assyriėrs zijn de oorspronkelijke inwoners van Syriė. Koerden hadden een genocide gepleegd op hen. Daarom mogen ze Koerden helemaal niet. Al helemaal gek om te beweren dat ze voor Koerden gaan vechten zoals sommige gekkies hier doen.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:17 schreef Atak het volgende:

[..]

De Turken hadden nog geprobeerd de Assyriėrs te redden maar dat is niet altijd gelukt tevergeefs. Heel veel Assyriers zijn gedood door Koerden voor hun geld, land en vrouwen. Daarom haten Assyiers de Koerden heel erg.

[..]

Say what?
pi_147288799
quote:

[..]

Ik ga nu de geschiedenis niet met jou debatteren.
Dat komt omdat je dat ook niet kan, verder dan dailysabah en anti-Koerdische kreten kom je niet.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_147297826
quote:
10s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:24 schreef UpsideDown het volgende:
Ik sprak laatst iemand uit de KRG die vond het maar kut al die Iraakse vluchtelingen daar, scholen zaten vol enzo. Ze hadden het daar net een beetje voor elkaar, komen er ineens allemaal Arabieren binnenstromen.
De eerlijk gebied te zeggen dat dit vrij normaal is. Er zijn maar weinig volkeren die wel blij worden als er opeens allemaal Arabieren binnenstromen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_147298548
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:22 schreef primakov het volgende:

[..]

Dat komt omdat je dat ook niet kan, verder dan dailysabah en anti-Koerdische kreten kom je niet.
Nee hoor, mods hadden gewaarschuwd om niet al te veel off-topic te gaan. Iemand beschuldigen kan iedereen wel. Ik kan ook zeggen dat jij anti-semiet, anti-turk en anti-arabier bent.
pi_147298802
quote:
(IraqiNews.com) In his response to the concerns about him meeting the same fate as former Iraqi President Saddam Hussein and former Libyan leader Muammar Gaddafi, Syrian President Bashar al-Assad said, “A captain doesn’t think of life and death, he thinks of saving his ship,” and added, “If the ship sinks, everybody will die, so we would rather save the country.”

Reuters quoted al-Assad, during an interview with Paris Match magazine, as saying, “Terrorism cannot be destroyed from the air, and you cannot achieve results on the ground without land forces who know the geographical details of the regions and move in tandem with the airstrikes,” adding, “after two months of the alliance’s airstrikes, there are no tangible results on the ground in that direction.”

He also added, “Saying that the alliance’s airstrikes are helping us is not true,” noting that “Had these airstrikes been serious and effective, I would have said that they would be certainly useful to us.”

Al-Assad indicated, “We are the ones fighting the battles against ISIS on the ground, and we haven’t felt any change, particularly that Turkey is still extending direct support to ISIS in those regions.”
http://www.iraqinews.com/(...)-everybody-will-die/
pi_147298823
wordt tijd voor een grote schoonmaak in Shia-Irak. Soennieten moeten een grondige doorzoeking krijgen in hun huizen, vooral in Bagdad, zodat ze geen zelfmoordaanslagen meer kunnen plegen.

quote:
Baghdad (IraqiNews.com) Casualties of the two car bombings that took place in Sadr City of eastern Baghdad on Thursday evening increase into 90 deaths and injuries.
http://www.iraqinews.com/(...)aghdad-car-bombings/
Security source reported to IraqiNews.com “Casualties of the first car bombing in Oula Suq in Sadr city of eastern Baghdad became nine deaths and 28 injuries.”

The source added “Casualties of the explosion which took place near Orozdi Traffic Lights in Sadr City of eastern Baghdad resulted in killing 12 persons and injuring 41 others.”

Earlier two car bombs exploded in Sadr city on Thursday evening. /End/
  vrijdag 5 december 2014 @ 01:28:46 #242
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_147298883
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 01:24 schreef mylamboisblack het volgende:
wordt tijd voor een grote schoonmaak in Shia-Irak. Soennieten moeten een grondige doorzoeking krijgen in hun huizen, vooral in Bagdad, zodat ze geen zelfmoordaanslagen meer kunnen plegen.

[..]

Je kan beter camera's in woningen plaatsen van Soennieten en een gpsband om de enkel heen van Soennieten, je weet maar nooit. /s
pi_147299162
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 01:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Je kan beter camera's in woningen plaatsen van Soennieten en een gpsband om de enkel heen van Soennieten, je weet maar nooit. /s
Nee, we kunnen beter doen alsof Soennieten zich niet dagelijks laten exploderen, dat lost het probleem wel op :P
pi_147304150
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 01:05 schreef Atak het volgende:

[..]

Nee hoor, mods hadden gewaarschuwd om niet al te veel off-topic te gaan. Iemand beschuldigen kan iedereen wel. Ik kan ook zeggen dat jij anti-semiet, anti-turk en anti-arabier bent.
Ik constateer, ik beschuldig niet. Dat kan je zeggen, maar het onderbouwen kan je niet. Je staat vrij om te klagen bij de mods als je denkt dat dit offtopic is.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
pi_147305097
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:08 schreef primakov het volgende:

[..]

Ik constateer, ik beschuldig niet. Dat kan je zeggen, maar het onderbouwen kan je niet. Je staat vrij om te klagen bij de mods als je denkt dat dit offtopic is.
Ik onderbouw het wel maar mijn onderbouwing spreek jou niet aan vanwege jouw afkomst. Heel veel bronnen die ik gebruik zoals reuters, dailysabah en rt spreken jou niet aan omdat ze niet pro-waar-achter-jij-staat zijn. Het belangrijkste is dat ik objectief blijf en objectieve bronnen gebruik maar dat betekent niet dat ik PKK boven ISIS zie. Het zijn beide terreurorganisaties.
pi_147305125
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:48 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik onderbouw het wel maar mijn onderbouwing spreek jou niet aan vanwege jouw afkomst. Heel veel bronnen die ik gebruik zoals reuters, dailysabah en rt spreken jou niet aan omdat ze niet pro-waar-achter-jij-staat zijn. Het belangrijkste is dat ik objectief blijf en objectieve bronnen gebruik maar dat betekent niet dat ik PKK boven ISIS zie. Het zijn beide terreurorganisaties.
Wat is mijn afkomst dan, je schijnt het te weten? Dailysabah is niet objectief.
pi_147305226
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:49 schreef primakov het volgende:

[..]

Wat is mijn afkomst dan, je schijnt het te weten? Dailysabah is niet objectief.
Is dit jouw come back? Beetje zwak.
pi_147305264
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:54 schreef Atak het volgende:

[..]

Is dit jouw come back? Beetje zwak.
Je argument is dat jouw onderbouwing mij niet aanspreekt vanwege mijn afkomst, mijn afkomst ken je niet, je denkt het te kunnen weten door het anderen te vragen en mij te dm'en waarbij je nog aangeeft dat je me toch niet zou geloven mocht ik het je verteld hebben. Wie is er dan zwak in zijn argumentatie?
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:56:31 #249
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147305269
Dailysabah is een Turkse bron en Turkije is een erg corrupt land.

NWS / Corruptie in Turkije stijgt
Say what?
pi_147305421
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:56 schreef primakov het volgende:

[..]

Je argument is dat jouw onderbouwing mij niet aanspreekt vanwege mijn afkomst, mijn afkomst ken je niet, je denkt het te kunnen weten door het anderen te vragen en mij te dm'en waarbij je nog aangeeft dat je me toch niet zou geloven mocht ik het je verteld hebben. Wie is er dan zwak in zijn argumentatie?
Jij weet niet te onderscheiden wat belangrijk is en wat bijzaak is in een argument. Afkomst is een bijzaak. Hoe jij reageert zegt meer dan genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')