Ja, ik ben dat ook van plan. Beter gewoon een paar maanden laten rusten en dan weer kijken.quote:Op zondag 14 december 2014 13:59 schreef MAHL het volgende:
Ik laat zelf de anime maar gewoon een paar maanden rusten. Heb er genoeg van om iedere week iets te kijken waarin eigenlijk nauwelijks wat gebeurt.
Met de huidige snelheid van de anime ligt de manga zo'n 25 a 30 weken aan afleveringen voor.quote:Op zondag 14 december 2014 14:36 schreef rubensanti het volgende:
Hehe eindelijk komt Ussop in actie.
Ik heb alle anime gezien, moet nog aan de manga beginnen. Ligt de manga ver voor op de anime?
Hellsing.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dan zijn dingen als jormungand toch wat volwassener van aard. Of hellsing
“Pirates are evil? The Marines are righteous? These terms have always changed throughout the course of history! Kids who have never seen peace and kids who have never seen war have different values! Those who stand at the top determine what's wrong and what's right! This very place is neutral ground! Justice will prevail, you say? But of course it will! Whoever wins this war becomes justice!”quote:
Wat?quote:Op zondag 14 december 2014 20:18 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
“Pirates are evil? The Marines are righteous? These terms have always changed throughout the course of history! Kids who have never seen peace and kids who have never seen war have different values! Those who stand at the top determine what's wrong and what's right! This very place is neutral ground! Justice will prevail, you say? But of course it will! Whoever wins this war becomes justice!”
― Donquixote Doflamingo
De winnaars schrijven de geschiedenis. Zo worden bijvoorbeeld de nazi's bestempeld als het ergste volk ooit.quote:
En dit is een antwoord op mijn vraag wie Doflamingo is?quote:Op zondag 14 december 2014 23:45 schreef GhpH het volgende:
[..]
De winnaars schrijven de geschiedenis. Zo worden bijvoorbeeld de nazi's bestempeld als het ergste volk ooit.
quote:Op maandag 15 december 2014 00:04 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
En dit is een antwoord op mijn vraag wie Doflamingo is?
Die grote blonde gast. Donquito Doflamingo. Een epische en een van de beste personages tot nu toe in One Piece als je hem leert kennen. Hij is bijna 3 meter lang.quote:Op maandag 15 december 2014 00:04 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oh die nikker aka Michael Jordan. Zeg het eerder dan ipv steeds updates te geven over een onbekendequote:Op maandag 15 december 2014 00:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Die grote blonde gast. Donquito Doflamingo. Een epische en een van de beste personages tot nu toe in One Piece als je hem leert kennen. Hij is bijna 3 meter lang.
[ afbeelding ]
Ik kan het wel verstaan. Net als Italiaans.quote:
Oh. Ik ken het niet maar bij elke mmorpg heb je van die mensen die dat constant roepenquote:Op maandag 15 december 2014 00:27 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik kan het wel verstaan. Net als Italiaans.
Ken wel veel andere talen
Ben op het moment bezig met Russisch en Fins te leren. :p
Hier een serieuzere poging.quote:Op maandag 15 december 2014 00:04 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik kan niks anders dan respect opbrengen voor Doflamingo in vergelijking met de andere celestial dragons. Vooral omdat hij een beest is.quote:Op maandag 15 december 2014 01:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Hier een serieuzere poging.
Donquixote Doflamingo is de oudste van de twee jongens van de Donquixote familie.
Doflamingo is dus zijn voornaam. Hij stamt af van een adelijke familie. Één van de meest prominente families, hierdoor is hij niet alleen van adel, maar zelfs een 'celestial dragon'. (soort van superadel die bestaat uit afstammelingen van 19 belangrijke koningshuizen)
De vader van Doflamingo was tegen de privileges die hij had en vond dat alle mensen gelijke rechten moesten hebben. Hij nam dus afstand van zijn titel. Hierdoor verloor Doflamingo dus ook zijn titel.
In tegenstelling tot de rest van het gezin was Doflamingo een behoorlijk psychopaatje, als klein jochie van tien jaar heeft hij zijn vader doodgeschoten omdat deze hem zijn adelijke luizenleventje had afgepakt.
Hij werd een sterke piraat en kreeg de kracht om mensen te bespelen als marionetten. Hij werd zo krachtig dat hij door de regering erkend werd en één van de zeven legale piraten werd. De warlords. Deze piraten zijn bondgenoten met de marine. (al doen de meeste warlords veel illegaal, maar zolang de regering er geen last van heeft zien ze het door de vingers)
Op een gegeven moment heeft Doflamingo een flinke crew. Hiermee heroverd hij het koninkrijk dat eeuwen geleden toebehoorde aan zijn familie. Dit doet hij door een groot gedeelte van de burgerbevolking af te slachten en te doen alsof het de schuld was van de toenmalige koning.
Hij doet aan slavenhandel, wapenhandel enzovoort, hij doet alles om geld te verdienen en machtiger te worden.
Hij regeert zijn koninkrijk als een psychopaat, maar de burgerbevolking wordt hier zodanig van afgeschermd dat deze hem als een held ziet.
Op dit moment is hij, DE schurk waar het om draait in het verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Obamamamamama op 06-03-2015 23:29:47 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |