SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwacht verder dat X. Drake zijn first mate is.
Big Mom lijkt in alles op een heks. Verwacht dat zij een magie paramecia-devilfruit heeft.
Haar vlag doet me denken aan Hans en Grietje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heeft ze een snoepgoedeiland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ten slotte kan haar schip zingen. Echt alles aan haar schreeuwt magie naar mijn mening.
Verder eet ze mensen.. en dat doet mij weer denken aan Hans en Grietje.![]()
Een theorie die betrekking heeft op het einde van OP zijn de Gorosei. Ik geloof niet dat die alleen maar een politieke macht zijn. Die zullen uiteindelijk sterker blijken te zijn dan de admiralen/ Four Emperors. We weten natuurlijk dat als de Straw Hats de One Piece vinden dat het dan echt los gaat breken. Ik ben ook wel benieuwd naar de Void Century. Moet wel een heel groot 'iets' zijn als de wereldoverheid daarvoor een heel eiland laat vernietigen (buster call). Ik denk dat de D's wat te maken hebben met de Void Century.![]()
![]()
Naruto is al voorbij hè.quote:
Het is beter dan Bleach dat is zeker, maar man wat was Naruto toch armoedig op het laatst.
Reïncarnatie en goden, het kwam allemaal voorbij.![]()
heb dat nog niet gezien, bedankt voor de spoilerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Naruto is al voorbij hè.
Het is beter dan Bleach dat is zeker, maar man wat was Naruto toch armoedig op het laatst.
![]()
Naruto is helemaal naar de tering gegaan, terwijl Naruto de potentie had om in de buurt te komen van DBZ. One Piece en nog een paar anime's doen het zeer goed. Fairy Tail is suptop en de rest tsja 😂![]()
Monkey D Luffy heeft gewoon een nieuwe power-up nodig. De 'Gatling Gun', 'Elephant Shit' gaan hem niet meer helpen op dit toneel. Zelfs Caesar (het zwakste van het zwakste in New World wist zich daar enigzins tegen verdedigen, zelfs toen Luffy het gebruikte met Haki). Het is goed voor bandieten, Crocodille en normale mensen, maar niet tegen een extreem sterke psychopaat als Doflamingo.
Het zal zijn eerste grote slag in een heel lange tijd zijn als het hem lukt. Voor de time-skip is hij al verslagen door Magellan, Kuma, had hij niks te zoeken in Marineford tussen de groten, en zat hij na dat alles emotioneel compleet aan de grond omdat hij zich 'zwak' voelde.
[ Bericht 8% gewijzigd door Obamamamamama op 21-03-2015 09:31:20 ]![]()
Het verhaal van de Strawhat Pirates in vogelvlucht.quote:De Strawhat Pirates
One Piece vertelt vooral het verhaal over hoe Monkey D Luffy van een simpele, monsterlijk sterke jongen omhoogklimt in de voedselketen en langzaam een kleine maar prettig gestoorde bemanning verzamelt. Op het moment van schrijven bestaat de Strawhat Crew uit de volgende personages:
Roronoa Zoro: Gebruikt drie zwaarden en wil de beste zwaardvechter van de wereld worden. Luffy’s eerste stuurman en waarschijnlijk op hem na de sterkste van de bemanning
Nami: Navigator van het schip. Weet alles over het weer en gebruikt dat in haar voordeel tijdens gevechten.
Usopp: Een leugenachtige lafaard met een Pinoccio-neus, die verdomd goed kan schieten met een katapult. Hij vindt altijd wel een manier om het publiek voor zich te winnen.
Black Leg Sanji: Scheepskok en heeft een soort capoeira vechtstijl. Ook een van de sterkere bemanningsleden, al slaat hij nooit vrouwen. Maar da’s logisch.
Tony Tony Chopper: Een rendier die in een mens kan veranderen en allerlei tussentransformaties heeft voor verschillende vechtsituaties. Verder is hij opgeleid als dokter en dus de scheepsarts.
Nico Robin: Historicus die bepaalde dode talen kan lezen waardoor ze achter informatie is gekomen die de World Government in de doofpot wil stoppen. Vandaar dat ze een van de meest gezochte criminelen is. Ook kan ze extra ledematen aangroeien op iedere gewenste plaats.
Franky: Een man die zichzelf heeft omgebouwd tot cyborg en op cola loopt. Als de cola op is, kan hij niet meer vechten. Maar da’s logisch.
Brook: Een Tim Burton-achtig pratend skelet met een afro die de muzikant van de bemanning is.
Ik zou zeggen dat het een bont gezelschap is maar dat zou het understatement van de fucking eeuw zijn.
De Strawhat Pirates varen samen over de Grand Line, een route van wonderbaarlijke eilanden met het schateiland als eindbestemming. Tussendoor weten ze zichzelf constant in de nesten te werken met ‘arcs’ die, in klassieke Dragon Ball Z stijl, tientallen episodes kunnen duren en grote groepen kleurrijke, ziekelijk sterke vijanden op de hoofdrolspelers afvuren.
Maar hoe kleurrijk / belachelijk de hoofdpersonages ook zijn, hoe leuk is het om een stel zwalkende piraten keer op keer te zien zwaardvechten? Dat is waar de serie wat superhelden DNA geïnjecteerd krijgt.[/b]![]()
Monkey D Luffy kan niet al te gespierd worden. Dat strookt niet met zijn devilfruit. Hij is een rubberman. Dat is zijn kracht. Hij is al redelijk gevorderd in het gebruik van die ability. Als kind heeft hij jarenlang moeten trainen om zijn armen recht uit te kunnen strekken om zo'n goede rechte stoot uit te kunnen delen. Tegenwoordig op 19 jarige leeftijd kan hij natuurlijk veel en veel meer met zijn rubberlichaam. Zie alleen al zijn enorme vuist met een sausje Armament Haki. Dat is een imposante techniek. Buitennatuurlijk sterk. Kortom water en vuur. Een sixpack kan nog maar het kan geen spierbundel worden. Voor Zoro is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:33 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Slechteriken worden met een episch uiterlijk en ditto stem gezegend, daarbij ook nog vaak vette lijnen. Hoe kun je dat nou niet erkennen?!
En Arlong kan net niet tippen aan Dofla.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is Luffy. Ik ben blij dat hij niet uit ziet als een stereotype hoofdpersoon.
[ Bericht 3% gewijzigd door Obamamamamama op 21-03-2015 15:27:11 ]![]()
Daarmee zeg ik niets specifieks en het kan ruim opgepakt worden. Het enige wat duidelijk wordt is dat het einde behoorlijk anders verloopt dan de rest van Naruto, althans zo heb ik het ervaren.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Naruto is al voorbij hè.
Het graf van een grootvader ligt al 30 jaar in het Rifgebergte. Ik ben 25 jaar geleden in Nederland uit mijn moeder gekropen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:21 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Iets anders kan ik er ook niet van maken.![]()
Gelukkig hebben ze het monstertrio maar een keer voor de 'leuk' laten optreden met een gun, want het is totaal geen gezicht. Liever lekker oldschool met vuisten, zwaarden, benen, devilfruits. Veel epischer. Geweren en One Piece. Het is bijna onlogisch aangezien de huidige personages lachen om geweren. Het was leuk voor het begin van OP toen Don Krieg nog een grote tegenstander was maar voor nu niet meer.
[ Bericht 25% gewijzigd door Obamamamamama op 21-03-2015 16:11:09 ]![]()
Ik ben benieuwd of Oda Luffy aan het eind dood laat gaan. Als hij toch alles heeft bereikt wat hij wil. De sterkste personage is in het universum van One Piece en kan wedijveren met Whitebeard en Gol D Roger in hun sterkste dagen. Of de schrijver moet met een afterstory komen hoe de Straw Hats, Admiralen Coby/Smoker , Supernovas en het wereldverbond van eilanden de wereldoverheid/marine helemaal op de schop nemen en de zieke plekken daarvan wegsnijden. Dat zal dan een meer politiek verhaal worden. Daarna is niks meer over.![]()
Ik verwacht van zoro eigenlijk ook nog conqueror's haki.Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.![]()
Jazeker, Zoro zal sterker worden dan Rayleigh (rechterhand Gol D Roger) in zijn beste dagen. Hij zal tot de top 5 sterkste personages EOS (einde van de serie) horen. Ik denk dat alleen Blackbeard sterker zal blijven, maar Zoro zal Kaidou, BM, Shanks stuk voor stuk voorbij gaan. Hij is gewoon een beest en houdt van vechten/uitdagingen. Hij leeft om sterker te worden. Het is zijn levensdoel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:14 schreef rubensanti het volgende:
Ik verwacht van zoro eigenlijk ook nog conqueror's haki.
Zoro, ik houd van die man. Zijn hele stijl is gewoon episch. Alleen al hoe hij een restaurant/bar binnen komt waggelen en een 'zwakke' bandiet begint uit te dagen. Ik herken in hem gewoon karaktertrekken van Shiliew maar dan de goede variant. Als die twee elkaar ooit treffen dan zullen ze een heel eiland nodig hebben voor hun clash.
[ Bericht 5% gewijzigd door Obamamamamama op 22-03-2015 05:01:46 ]![]()
Een interessante techniek voor Monkey D Luffy als hij op moet tegen een van de Four Emperors is dat hij zijn rubberlichaam kan laten smelten en het weer laat stollen met zijn haki en daarmee diverse wapens kan vormen om aan te vallen. Hij kan de substantie dan ook op hoge temperaturen brengen om land/vijanden toe te takelen. Denk ook aan zijn handen/voeten in de vorm van een bijl met Armament Haki. Hij kan andere vormen aan nemen. Daarnaast wordt het dan wel haast onmogelijk om gaten in zijn lichaam te krijgen en hem toe te takelen zoals gebeurde met Whitebeard en Fire Fist Ace in Marineford. Zoveel mogelijkheden.
Het is natuurlijk ook typisch voor zijn eindstrijd tegen vlootadmiraal Sakazuki Akainu: gesmolten rubber tegen magma/lava. Natuurlijk Ronorao Zoro en Black Leg Sanji tegen de twee admiraals Issho Fujitora en Borsalino Kizaru. Alleen wie gaat op tegen de vierde admiraal Green Bull. De Straw Hat Pirates hebben in de toekomst waarschijnlijk drie mensen van dat zware kaliber in de crew. Dat zal het Kidd of Law worden of een andere toekomstige vriend.
De Gorosei zullen de final obstakel zijn.
[ Bericht 6% gewijzigd door Obamamamamama op 22-03-2015 06:38:21 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: