Goedemorgenquote:
Ach man, je hebt 9 maanden per jaar vakantiequote:Op maandag 24 november 2014 08:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zat om 6.15 in de auto, nu jij weer professor treurwilg
Dacht het nietquote:Op maandag 24 november 2014 09:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach man, je hebt 9 maanden per jaar vakantie
Die ga ik wellicht ook nog wel proberen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:35 schreef KoningStoma het volgende:
Elite: Dangerous is ook tof. Een beetje fps Eve zonder al dat gewacht en gemierenneuk om niets.
Bij Star Citizen lijkt het alsof het een spel wordt met veel gimmicks, waar niets echt goed op elkaar aansluit. Veel diepte op bepaalde plaatsen, maar met veel compromissen.quote:Op maandag 24 november 2014 21:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Die ga ik wellicht ook nog wel proberen.
Star citizen gaat uberhaupt nooit gereleased worden.
Precies. Moet zeggen dat ik wel benieuwd ben of dat switchen tussen sp en mp beetje gaat werken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Bij Star Citizen lijkt het alsof het een spel wordt met veel gimmicks, waar niets echt goed op elkaar aansluit. Veel diepte op bepaalde plaatsen, maar met veel compromissen.
ED heeft nu te weinig sociale features, maar de basis is solide. Eve begon ook vrij kaal, dus er is veel potentie.
vanmorgen om 05.45 was het goed koud jaquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:51 schreef PierreTT het volgende:
Living in the sunlight loving in the moonlight
dat komt omdat het hier erg druk isquote:Op donderdag 27 november 2014 10:37 schreef Pixell het volgende:
Het is de afgelopen dagen rustig hier
quote:Aanbieding is geldig van 28-11-2014 tot en met 12am GMT 02-12-2014 (Was ¤19.99)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |