Super Smash Bros.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:58 schreef KoningStoma het volgende:
Gamecube en Wii games kan je op PC spelen trouwens. In 1080p en met andere verbeteringen.
nopequote:Op donderdag 20 november 2014 14:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]sorry
Heb jij niet ook een PS4?
een wii kost je tegenwoordig 25 euro....quote:Op donderdag 20 november 2014 19:58 schreef KoningStoma het volgende:
Gamecube en Wii games kan je op PC spelen trouwens. In 1080p en met andere verbeteringen.
Maar dan ken je niet met HD texture mod en 1080p en wide screen hack spelen.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
een wii kost je tegenwoordig 25 euro....
Die peuken betalen zichzelf niet hequote:
Betaald sportenquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:01 schreef Rossdale het volgende:
Ah ok, weer lekker dozen sjouwen dus
Of het hun doelstelling Is weet ik niet, het merendeel gaat het wel natuurlijk af.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:31 schreef Rossdale het volgende:
privacy congres? Dus iedereen zit stil in een hoekje te zorgen dat niemand ze kan zien of met ze probeert te praten?
Hoezo niet? Prachtige alternatieve straf. In plaats van gevangenisstraf word je met zo'n kanon de Noordzee ingeschotenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:35 schreef Rossdale het volgende:
Haha nee dat doen we niet. Geloof ook niet dat daar veel toekomst in zit
Opzich leuk, maar het ziet er, voor mij tenminste, best ingewikkeld uit. Veel micromanagement.quote:
Valt mee. In het begin vond ik dat inderdaad ook. Maar zodra je het een beetje doorhebt denk je op een gegeven moment er niet eens meer over na want dan weet je gewoon wat voor manoeuvres en shit er bij je schip en je fitting horen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Opzich leuk, maar het ziet er, voor mij tenminste, best ingewikkeld uit. Veel micromanagement.
Goedemorgenquote:
Ach man, je hebt 9 maanden per jaar vakantiequote:Op maandag 24 november 2014 08:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zat om 6.15 in de auto, nu jij weer professor treurwilg
Dacht het nietquote:Op maandag 24 november 2014 09:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach man, je hebt 9 maanden per jaar vakantie
Die ga ik wellicht ook nog wel proberen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:35 schreef KoningStoma het volgende:
Elite: Dangerous is ook tof. Een beetje fps Eve zonder al dat gewacht en gemierenneuk om niets.
Bij Star Citizen lijkt het alsof het een spel wordt met veel gimmicks, waar niets echt goed op elkaar aansluit. Veel diepte op bepaalde plaatsen, maar met veel compromissen.quote:Op maandag 24 november 2014 21:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Die ga ik wellicht ook nog wel proberen.
Star citizen gaat uberhaupt nooit gereleased worden.
Precies. Moet zeggen dat ik wel benieuwd ben of dat switchen tussen sp en mp beetje gaat werken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Bij Star Citizen lijkt het alsof het een spel wordt met veel gimmicks, waar niets echt goed op elkaar aansluit. Veel diepte op bepaalde plaatsen, maar met veel compromissen.
ED heeft nu te weinig sociale features, maar de basis is solide. Eve begon ook vrij kaal, dus er is veel potentie.
vanmorgen om 05.45 was het goed koud jaquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:51 schreef PierreTT het volgende:
Living in the sunlight loving in the moonlight
dat komt omdat het hier erg druk isquote:Op donderdag 27 november 2014 10:37 schreef Pixell het volgende:
Het is de afgelopen dagen rustig hier
quote:Aanbieding is geldig van 28-11-2014 tot en met 12am GMT 02-12-2014 (Was 19.99)
mogen dus?quote:Op donderdag 27 november 2014 11:10 schreef Rossdale het volgende:
Sharpie! Teun!
Gratis Trials!
https://store.sonyenterta(...)_00-TRIALSFUSION1111
[..]
[ afbeelding ]
Drukte manquote:Op donderdag 27 november 2014 10:37 schreef Pixell het volgende:
Het is de afgelopen dagen rustig hier
Heb hem in Download staan.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:10 schreef Rossdale het volgende:
Sharpie! Teun!
Gratis Trials!
https://store.sonyenterta(...)_00-TRIALSFUSION1111
[..]
[ afbeelding ]
Expeditie Robinsonquote:Op donderdag 27 november 2014 18:23 schreef KneusTeun het volgende:
Vanavond nog bf4 jungs? of zitten we teveel onder de plak bij de vrouw? (vooral sharpie)
Top 3% met skills nu bij BF4quote:
Had jij nou een OnePlus One? En zo ja, hoe bevalt hij?quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:13 schreef Cliffy het volgende:
Kill maken op iemand met hoge skill = +veel voor jou, dood gaan door iemand met lage skill = -veel voor jou..
Dus hele ronde noobs farmen en op het einde doodgaan door zo'n noob eindig je alsnog met dik veel -skill
Nein, ik heb een Motorolaquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Had jij nou een OnePlus One? En zo ja, hoe bevalt hij?
Amazon is je beste kans denk ikquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:16 schreef badboynova het volgende:
Black friday Tsss overal Apple producten in de spotlight.
WAAR BLIJFT DIE X1 AANBIEDING.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 07:12 schreef PierreTT het volgende:
Snel slapen het Is alweer zondag in dit dat
Sssst ik lig hier al de hele nacht te schuilen in de bosjes.quote:
Roerige tijden in het anders zo rustige Borne!quote:Op maandag 1 december 2014 01:47 schreef Pixell het volgende:
[..]
Sssst ik lig hier al de hele nacht te schuilen in de bosjes.
Er is btw ook nog een cafetaria overvallen..geen idee of het door dezelfde persoon is gedaan.
Ach niks gemerkt, ik zat aan het bier tussen de vrouwen op de hockeyclubquote:Op maandag 1 december 2014 02:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Roerige tijden in het anders zo rustige Borne!
Ja prima, ben net thuisquote:
quote:
Dat was vanochtend wellicht nog wel sneller geweestquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daarom rij ik altijd over de A2. Ja, voor jou geen optie ik weet
quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat was vanochtend wellicht nog wel sneller geweest
https://www.google.nl/map(...)0f1ba7dfa345!1m0!3e0
Deze manquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
Pak je de brommerlekker ertussendoor met gevoelstemperatuur -60
Nee direct de A16 op, ik rij eerst door Breda heen. De A27 en de A59 staan ook meestal vast rond de tijden dat ik vertrek.quote:
Life of luxury jongen, ik pak nu toch echt liever de mazdarati naar het werk. Daarnaast rijdt het ook niet echt lekker met de brommer met zo'n kinderzitje achteropquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
Pak je de brommerlekker ertussendoor met gevoelstemperatuur -60
Tanktas allesquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Life of luxury jongen, ik pak nu toch echt liever de mazdarati naar het werk. Daarnaast rijdt het ook niet echt lekker met de brommer met zo'n kinderzitje achterop
Ah ok, wist niet of 's ochtends door Breda sneller was dan direct de A27, A59 en A16quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee direct de A16 op, ik rij eerst door Breda heen. De A27 en de A59 staan ook meestal vast rond de tijden dat ik vertrek.
Misschien wel jaquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah ok, wist niet of 's ochtends door Breda sneller was dan direct de A27, A59 en A16![]()
Man, als je dus de A58 en A2 had gepakt, had je hier koffie kunnen doen en was je nog eerder op je werk geweest![]()
![]()
Je raadt trouwens nooit wat ik gratis heb gekregenquote:
Hehe vertelquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je raadt trouwens nooit wat ik gratis heb gekregenIets wat ik volgens jou al jaren had moeten hebben
Een hart?quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je raadt trouwens nooit wat ik gratis heb gekregenIets wat ik volgens jou al jaren had moeten hebben
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:30 schreef KneusTeun het volgende:
Een nieuwe lever?
Je houd ons wel in spanning...
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:53 schreef Rossdale het volgende:
Een eigen barkruk met je naam in gegraveerd bij de boekanier?
quote:
quote:
Godverdomme, lekker positief weerquote:
Een fietsquote:
Nee, ik heb een achtergelaten... Altra ofzoquote:
Thanks. Is toch alweer twee jaar terugquote:Op woensdag 3 december 2014 06:54 schreef Michhas het volgende:
Gefeliciteerd met je fiets ouwe dekzwabber.
en mocht je ooit het standaard kwijt raken, dan heeft stef er nog 1quote:Op woensdag 3 december 2014 07:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Thanks. Is toch alweer twee jaar terug
quote:Op woensdag 3 december 2014 07:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en mocht je ooit het standaard kwijt raken, dan heeft stef er nog 1
Je rollator?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb nog wel iets in de aanbieding wat je gratis mag overnemen hoor Piet![]()
Arme Pino, in deze terrorkou buiten moeten zittenquote:
Ja Niels. Trek Pino gewoon ook een luier aanquote:Op woensdag 3 december 2014 14:21 schreef KneusTeun het volgende:
Dat kind houd het vast ook niet droog, die staat ook niet buiten toch?
Onze kater deed dat ook eerst btw, 2e kattenbak was de oplossing.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja Niels. Trek Pino gewoon ook een luier aan
Frits schijt af en toe nog naast zijn bak als hij ziek is. Blijkbaar vindt meneer zijn eigen schijt dan te vies voor zijn bak, dus dan maar ernaastquote:Op woensdag 3 december 2014 15:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Onze kater deed dat ook eerst btw, 2e kattenbak was de oplossing.
Maar een luier is veel stoerder!
quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je raadt trouwens nooit wat ik gratis heb gekregen
quote:
Aha, dat bedoel jij dus met "gratis"quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Speciaal vandaag een slijptol voor gekocht
Ja joh, en nog legaal ook! Staan hier in de fietsenkelder allemaal achtergelaten fietsen, woningbouw gebeld of ik er een mocht hebbenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aha, dat bedoel jij dus met "gratis"
gewoon 1tje erbij pakken, kan je iets aan die dikke pens doenquote:Op woensdag 3 december 2014 19:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja joh, en nog legaal ook! Staan hier in de fietsenkelder allemaal achtergelaten fietsen, woningbouw gebeld of ik er een mocht hebben![]()
Stonden ook dikke mountainbikes, maar ja, krijg je vieze broek van tijdens fietsen
Ga jij je zolderkamer maar eens luchtenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
gewoon 1tje erbij pakken, kan je iets aan die dikke pens doen
Wel een beetje koud nu hequote:Op woensdag 3 december 2014 20:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ga jij je zolderkamer maar eens luchten
Gaat nog wel erger wordenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Poe, zeker. Moet er nog even aan wennen
Inderdaad. Nu vooral rond 6 uur sochtends is het wel erg koud. Straks snachts weer -10quote:
Ja hier was het -2 vanmorgen, maar leek wel -20. Gelukkig is het weer bijna lentequote:Op woensdag 3 december 2014 20:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu vooral rond 6 uur sochtends is het wel erg koud. Straks snachts weer -10
Als ik een peuk ga roken op mijn balkon tussen 6 en 7 in mijn badjas, dan merk je wel dat het koud is gewordenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja hier was het -2 vanmorgen, maar leek wel -20. Gelukkig is het weer bijna lente![]()
de voorbijgangers kunnen het ook zien aan jou danquote:Op woensdag 3 december 2014 20:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als ik een peuk ga roken op mijn balkon tussen 6 en 7 in mijn badjas, dan merk je wel dat het koud is geworden
Haha, moest die meiden ff berichten dat de training niet doorgaat morgen..veelste koud is ongezond.quote:
jaja, je pedopas is gewoon verlopenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:54 schreef Pixell het volgende:
[..]
Haha, moest die meiden ff berichten dat de training niet doorgaat morgen..veelste koud is ongezond.
Posten ze meteen op mn wall, afkappen die handel
Kloptquote:Op woensdag 3 december 2014 21:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jaja, je pedopas is gewoon verlopen
Waaromquote:Op donderdag 4 december 2014 11:44 schreef Rossdale het volgende:
En hierbij moest ik aan Mimi denken
Jij komen hier zo praten tegen mij? Wahahauw!quote:Op donderdag 4 december 2014 13:59 schreef Pixell het volgende:
[..]
Haha, jij bent zo hardcore jonguh
Tegen mij?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij komen hier zo praten tegen mij? Wahahauw!
Jij komen hier, jij komen hier naar MW2SC, en zo praten tegen mij? Wahahauw!quote:Op donderdag 4 december 2014 18:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Tegen mij?
Jij weet niet wie ik ben.
Holy shit. Minder dan 10k bijleggen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Piet! Verkoop die Ibiza van je en leg maar 10k extra neer. Dan rij je tenminste in stijl
http://www.domeinenrz.nl/(...)tos=2009&kterug=2009
Hallo teun hoe staat het met de vissen gr grquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:48 schreef KneusTeun het volgende:
BF4 premium in kerstdeal op PS4 naar 34,95
Ben momenteel druk bezig met afstuderen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hallo teun hoe staat het met de vissen gr gr
quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben momenteel druk bezig met afstuderen.
Maar de knoeperts begonnen net te happen
[ afbeelding ]
92cm
Heb wel net me bellyboat binnen!
Echt wat voor u!
[ afbeelding ]
Dat zeg ik, pilsje erbij en gaan!quote:
Ja kut dat ik al de gewone heb. Ze moeten gewoon die maps aanbieden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:48 schreef KneusTeun het volgende:
BF4 premium in kerstdeal op PS4 naar 34,95
Ja ik heb de baard in de keel gekregen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:56 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ja kut dat ik al de gewone heb. Ze moeten gewoon die maps aanbieden.
Ben jij dat op die foto, ik herinner je me heel anders![]()
tof conceptquote:Op zondag 7 december 2014 16:27 schreef KneusTeun het volgende:
Oh man hypetrain ingestapt op weg naar No man's sky....
Lijkt me ook supervet!quote:Op zondag 7 december 2014 16:27 schreef KneusTeun het volgende:
Oh man hypetrain ingestapt op weg naar No man's sky....
Voor mij perfect getimed, was net tegen level 30 aan.quote:
bellyboatquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben momenteel druk bezig met afstuderen.
Maar de knoeperts begonnen net te happen
[ afbeelding ]
92cm
Heb wel net me bellyboat binnen!
Echt wat voor u!
[ afbeelding ]
Hierquote:
Aanpassen of oprotten!quote:Op donderdag 11 december 2014 14:44 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Mooi model wel.. als je de DLC niet koopt kan je je weekly missions dus ook niet meer doen
Die weekly missions kunnen missions van die DLC zijn en als je die DLC dus niet hebt kan je die weekly missions ook niet doen..quote:Op donderdag 11 december 2014 15:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Aanpassen of oprotten!
Hoezo niet eigenlijk?
Ja, klinkt logisch.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:50 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die weekly missions kunnen missions van die DLC zijn en als je die DLC dus niet hebt kan je die weekly missions ook niet doen..
Wat een ellende he. En dan shit moeten afleveren vandaag, ben fucking doorweektquote:
Ja echt heel kut, zat net op de fiets vd fysio..zeiknatquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat een ellende he. En dan shit moeten afleveren vandaag, ben fucking doorweekt
Godverdomme net 28 dozen Mot en 16 dozen Veuve Cliquot bij zo'n mafkees naar binnen moeten dragenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:15 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja echt heel kut, zat net op de fiets vd fysio..zeiknat
Haha Rossdale zeker?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Godverdomme net 28 dozen Mot en 16 dozen Veuve Cliquot bij zo'n mafkees naar binnen moeten dragenWat nou crisis
Moeten wel weer eens een keer afspreken trouwens, je verjaardagscadeau ligt in de wegquote:
Nice tip terug, anal acrobatsquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:15 schreef Rossdale het volgende:
Silicon Valley, leuke comedy serieprotipje van mij
Na paar afleveringen was me aandacht wegquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:15 schreef Rossdale het volgende:
Silicon Valley, leuke comedy serieprotipje van mij
daarom moet je ook anal acrobats kijken, is makkelijker te volgen en is ook beduidend betere kwaliteitquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Na paar afleveringen was me aandacht weg
Ik vind er geen ruk aanquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
daarom moet je ook anal acrobats kijken, is makkelijker te volgen en is ook beduidend betere kwaliteit
Serieus ja? Ik vind het echt supergrappigquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Na paar afleveringen was me aandacht weg
Hoe ver ben je? ik heb het tot de 4e of 5e aflevering geredquote:Op zaterdag 13 december 2014 04:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Serieus ja? Ik vind het echt supergrappig
Alle afleveringen gezien.quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe ver ben je? ik heb het tot de 4e of 5e aflevering gered
Ben benieuwd. Moet ik het met de auto komen halen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moeten wel weer eens een keer afspreken trouwens, je verjaardagscadeau ligt in de weg
ouwe lulquote:Op zondag 14 december 2014 14:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Begon lekker maar kreeg opeens zo'n hoofdpijn dat ik gewoon ff moest gaan liggen.. Wtf
Het leven van een arbeider is zo zwaar nog nietquote:Op maandag 15 december 2014 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Waarvan 1 middag een bedrijfsuitje is dus het aftellen is begonnen
Ach, mijn vorige vakantie was in juniquote:Op maandag 15 december 2014 13:04 schreef Pixell het volgende:
[..]
Het leven van een arbeider is zo zwaar nog niet
Sharpie viert elke maand 2 weken vakantie in het buitenland geloof ik..... elke keer kwam ie weer net terug van vakantie.quote:Op maandag 15 december 2014 15:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach, mijn vorige vakantie was in juniDus ben er wel aan toe
Was naar de lilliputter deel 3quote:Op maandag 15 december 2014 17:53 schreef Rossdale het volgende:
Haha helemaal waarVanavond weer eens een paar potjes BF4 doen?
Mijn mening? als film wel grappig. Alleen als je het verhaal kent is het wel apart.quote:Op dinsdag 16 december 2014 06:39 schreef Rossdale het volgende:
Ah ok nice. Hoe was de film?Bioswaardig, of kan ik beter wachten op de BRRip?
Hmm ok, nogal vrije interpretatie van het verhaal dus?quote:Op dinsdag 16 december 2014 08:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn mening? als film wel grappig. Alleen als je het verhaal kent is het wel apart.
De "family friendly" trailer als reactie hier op is dan ook wel heel erg tofquote:Op dinsdag 16 december 2014 08:26 schreef Rossdale het volgende:
Tering deze trailer
Ik snap wel waarom er blijkbaar een hoop ophef over deze game is
Als je bij shadows of mordor je niet ergert aan het verhaal dan doe je dat bij deze film ook nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 08:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm ok, nogal vrije interpretatie van het verhaal dus?Maakt niet uit, lijkt me alsnog wel leuk
Holy shitquote:Op dinsdag 16 december 2014 08:26 schreef Rossdale het volgende:
Tering deze trailer
Ah, even snel een pallet water veiligstellen!quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:38 schreef Rossdale het volgende:
http://cagp.auctionhq.net/view-auctions/catalog/id/91/
Sold? Stukje Marussia kopen?
Omg, hebben!quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:38 schreef Rossdale het volgende:
http://cagp.auctionhq.net/view-auctions/catalog/id/91/
Sold? Stukje Marussia kopen?
10 dollar gebodenquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:37 schreef SoldMayor het volgende:
http://auctionhq.net/view(...)d%2F91%2F%3Fpage%3D8
Heb 5 dollar geboden.
Hopelijk gaat er niemand over heen.
Jeeezzquote:Op dinsdag 16 december 2014 08:26 schreef Rossdale het volgende:
Tering deze trailer
Ach, zo reageerden we ook toen we Carmageddon voor het eerst zagen. Nu lachen we eromquote:
Beide eigenlijk. Oh nee sorry, CoD. Daar ben je tenminste nog net iets beter in dan in Fifaquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:08 schreef badboynova het volgende:
yo x1 bitches welke games spelen jullie het meeste fifa of cod? (ga de mijne eind deze week begin volgende week halen)
Call of Duty operation kill the russians ofzo was het? en dat is geen enkele issue?quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ach, zo reageerden we ook toen we Carmageddon voor het eerst zagen. Nu lachen we erom![]()
Ik denk dat ik ook een game ga maken, AT-FEAR of zoiets. Dan krijg je in het begin een AT4 en moet je alles om je heen op de meest spectaculaire manieren kapot bombarderen. Bonuspunten voor snipeshots. Stoma, you in?
tssss you saka saka beestquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beide eigenlijk. Oh nee sorry, CoD. Daar ben je tenminste nog net iets beter in dan in Fifa
Heeft Jack Thompson zich al gemeld?quote:Op dinsdag 16 december 2014 08:26 schreef Rossdale het volgende:
Tering deze trailer
Nee het is geen GTA en hij is disbarred, dus mag sowieso de rechtszaal niet meer inquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:00 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Heeft Jack Thompson zich al gemeld?
quote:Op woensdag 17 december 2014 10:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
geen weekend voor nodig. Gewoon aan boord de tap open trekken
Lekker naar Indonesi varen he pelaut gila saya lezat sailorboyquote:Op woensdag 17 december 2014 15:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die ligt al in de West te wachten op mij
de west, niet naar het oostenquote:Op woensdag 17 december 2014 15:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lekker naar Indonesi varen he pelaut gila saya lezat sailorboy
Als je maar lang genoeg richting het westen vaart, kom je er toch ook?quote:
Nicequote:Op woensdag 17 december 2014 14:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, serieus. Beter nog, ik heb vakantie.
2 weekjes Battlefieldquote:Op woensdag 17 december 2014 15:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NiceIk vanaf vrijdag ook 2 weekjes
Denk dat ik vanavond weer aan het raiden benquote:Op woensdag 17 december 2014 15:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha nee, maar heb vanavond wel tijd?
Oh dan moeten we maar even meeten!quote:Op woensdag 17 december 2014 15:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NiceIk vanaf vrijdag ook 2 weekjes
Lijkt me een zeer goed planquote:Op woensdag 17 december 2014 15:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh dan moeten we maar even meeten!
Destiny is gewoon de beste game atm.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:30 schreef Rossdale het volgende:
Je bent elke keer aan het raiden met destinyDaarom start ik telkens maar een andere game op
O echt joh? Ik wist niet dat je student af wasquote:Op woensdag 17 december 2014 16:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Destiny is gewoon de beste game atm.
Dusja dan is de keuze snel gemaakt :p
Maar ik heb ook niet zoveel game time meer9till5 boy geworden he....
Nee ben nu gewoon echt aan het afstuderen en dus 9till5 aan het werk bij bedrijf waarvoor ik UX Design aan het doen ben.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
O echt joh? Ik wist niet dat je student af was
Nicequote:Op woensdag 17 december 2014 18:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee ben nu gewoon echt aan het afstuderen en dus 9till5 aan het werk bij bedrijf waarvoor ik UX Design aan het doen ben.
En projectleider voor een mooi internationaal projectje
west-indi ja niet indonesiquote:Op woensdag 17 december 2014 15:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vroeger heette Indonesi zo vrind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |