Ik ook manquote:Op donderdag 20 november 2014 18:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tuurlijk, is begonnen op zijn zesde met trainen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:04 schreef RaymondK het volgende:
Zo dan! Ik zeg het niet gauw, maar die gym chick is geil!M'n nicht uit de bergen lijkt op haar. Als je haar nr wil moet je het zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM staat open.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
M'n nicht uit de bergen lijkt op haar. Als je haar nr wil moet je het zeggen
Hoe gaat dat bij jullie, wat is de prijs voor een maagdenmeisje? Bij ons gaan ze voor 3 gouden armbandjes en een koe er wel doorheen, sinds de crisis.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze roept net alaaaahhh. Net als suiside bobers doen vlak voor ze de knop los latenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:17 schreef Deuce92 het volgende:
Geile gezichtsuitdrukking, die gymchick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft ze ook platen uit Türkeiquote:Op donderdag 20 november 2014 19:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zie, zijn heel vergevende mensenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom in mijn racistische armen, ouwe knuffelbeer.
Eerst checken of Raymond interesse heeft maar ik heb een andere nicht voor jequote:
Floes, cash, money, doekoe jwz. En een paar schapen erbij. That's itquote:Op donderdag 20 november 2014 19:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe gaat dat bij jullie, wat is de prijs voor een maagdenmeisje? Bij ons gaan ze voor 3 gouden armbandjes en een koe er wel doorheen, sinds de crisis.
Je hebt dezelfde denkwijze als haar vader. Volgens mij gaan jullie dikke maatjes wordenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Doe die maar. Ik wil het eerst netjes vragen of ik zijn dochter mag bezitten
Ik verwijs je door naar CCquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |