Voor mij blijft het veruit de beste GP waar ik bij was (van de in totaal 3), in ieder geval één die niet snel zal overtroffen worden. Dus altijd als ik beelden zie van de race brengt het automatisch herinneringen terug aan dat gehele weekend.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
de race die maar niet eindigde, en toen het wel gebeurde was dat met een fantastische laatste rondewas de hele tent bij elkaar aan het roepen
Haha, zou het haast weer doen ja.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
RingBewoner F1-weddenschaps topic
Jup bij opkomen rechte stukquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:04 schreef ElmarO het volgende:
Zag volgens mij al een Max Verstappen vlag hangen.
Steevens heeft geweldig geredenquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Jordan met zijn patriotisch gelul
heeft goed gereden ja, maar Eddy met zijn ''amazing'' klonk weer alsof Stevens pole heeft gehaald.quote:
Ik ben het met je eens hoorquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
heeft goed gereden ja, maar Eddy met zijn ''amazing'' klonk weer alsof Stevens pole heeft gehaald.
Engelse gebruiken in het algemeen graag amazing, brilliantly, supurb etcquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, Chilton werd ook vaak opgehemeld door hem ondanks dat ie constant als laatste kwalificeerde/eindigde
Als je het zoveel races op rij niet voor elkaar krijgt waarom zou het nu dan op eens wel lukken?quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:28 schreef sasquatsch het volgende:
Finnbar bevestigt in ieder geval dat je drie races mag missen, dus is het nog maar de vraag of Caterham prijzengeld krijgt. Dat zal er dus wel afhangen of Marussia ophoudt of niet.
Wedden dat het ze gaat lukkenquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als je het zoveel races op rij niet voor elkaar krijgt waarom zou het nu dan op eens wel lukken?
Halalcohol moet nog uitgevonden wordenquote:
Drank reclame mag niet aldaar.quote:
Rosenwater op het podiumquote:
Ik zie het niet gebeuren, en vind dat ergens wel jammer, vond Marussia wel een leuk team.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |