abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 november 2014 @ 18:48:11 #26
436421 Pauper_Bob
Ik ben een pauper
pi_146848326
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 18:11 schreef fyrefoxx het volgende:

Als het RIJK geld nodig heeft dan hoor ik het graag, maar niet op deze manier.

Allemaal hunnie z'n schult -O-
Waarom?
pi_146848553
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 18:45 schreef Fogel het volgende:

[..]

Heb je er ook een met tennisballen in de bek?
Nee
pi_146848914
Godverregodver, mijn topic is hijacked.

Hier is het verhaal....
Het was een mooie zonnige dag, en ik hield me (tot mijn verbazing) "netjes" aan de maximumsnelheid van 100.

http://postimg.org/image/72eg08bkd/

Op een gegeven moment schijnt er een bord en een camera te hebben gestaan aan rechterkant van de weg. Ik, met mijn goede bedoelingen, reed vrolijk verder met 100 want ik wilde natuurlijk niet uitvoegen dacht ik zo... maar dat was FOUT FOUT FOUT. want je weet de 90 geldt voor alles!
Weet je gvd hoeveel het kost om extra borden te plaatsen in deze crisis tijd?!
Overheid ik leef met u mee....

http://postimg.org/image/amfb7y6yr/

Achteraf gezien denk ik.... Hoe kon ik Nederland zo iets aan doen? :'(

[ Bericht 3% gewijzigd door fyrefoxx op 20-11-2014 19:55:41 ]
pi_146849911
Jij beheert je zware rechtervoet zelf,als je je niet aan de snelheid houd dan moet je helaas dokken!
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_146850003
Ben ik de enige die hier met plaatsvervangende schaamte zit vanwege de schrijfstijl van TS ? :?
  Moderator donderdag 20 november 2014 @ 19:55:17 #31
45833 crew  Fogel
pi_146850623
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:07 schreef fyrefoxx het volgende:

Hier is het verhaal....
Het was een mooie zonnige dag, en ik hield me (tot mijn verbazing) "netjes" aan de maximumsnelheid van 100.
Locatie is classified natuurlijk...

Op een gegeven moment schijnt er een bord en een camera te hebben gestaan aan rechterkant van de weg. Ik, met mijn goede bedoelingen, reed vrolijk verder met 100 want ik wilde natuurlijk niet uitvoegen dacht ik zo... maar dat was FOUT FOUT FOUT. want je weet de 90 geldt voor alles!

Ik hoop dat de boete dubbel is omdat er wegwerkzaamheden waren volgens dat bord ^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  donderdag 20 november 2014 @ 20:13:28 #32
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_146851100
TS is een lollige vent
I am just a dreamer, but you are just a dream
  Moderator donderdag 20 november 2014 @ 20:46:43 #33
45833 crew  Fogel
pi_146852059
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:13 schreef Dromer het volgende:
TS is een lollige vent
Zou hij Henk heten?

I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_146856179
Een interessante optie voor TS zou kunnen zijn:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 21 november 2014 @ 08:25:46 #35
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_146861373
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:43 schreef Ill-Skillz het volgende:
Een interessante optie voor TS zou kunnen zijn:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_146862500
TS kan de boete het best storneren.
  vrijdag 21 november 2014 @ 10:06:28 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146863174
Wat voor vage plaatjesboer is het waar TS z'n plaatjes upload?
Ik krijg een melding dat m'n Android versie verouderd zou zijn :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 21 november 2014 @ 10:09:35 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146863250
Je rijdt 100 op de teller in een gebied waar je 90 mag, je werkelijke snelheid is dan waarschijnlijk ergens tussen de 93 en 98 en er gaat nog 3 km correctie af,

Voor welke snelheid heb je dan een boete gehad?
En hoe hoog is zo'n boete voor 5 km te hard?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146864684
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:09 schreef Leandra het volgende:
Je rijdt 100 op de teller in een gebied waar je 90 mag, je werkelijke snelheid is dan waarschijnlijk ergens tussen de 93 en 98 en er gaat nog 3 km correctie af,

Misschien reed hij wel 100, met 105 op de teller. En die meetcorrectie gaat er ook niet voor niks vanaf ;)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_146883808
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:09 schreef Leandra het volgende:

Ik reed laatst ergens op de snelweg 4 km te hard (na correctie). :')
Was 30 euro.
pi_146892742
quote:

Hier is het verhaal....

Uiteraard heb jij meteen bezwaar gemaakt aangezien de aanduiding van de 90 km/uur alleen aan de rechterkant van de weg stond en niet links, waardoor de boete geseponeerd is?

Tuurlijk, als jij je niet aan de regeltjes houdt mag je daarvoor gestraft worden, maar dan moet de aanduiding van de maximum snelheid ook aan de regeltjes voldoen.
pi_146893310
quote:
Maar jouw op is ook onsamenhangend geschreven.
quote:
Hier is het verhaal....
Dus normaal gesproken vloer je het gaspedaal?
quote:

Zie het maar als een soort vrijwillige bijdrage. Als je het niet zeker weet houd je gewoon de laagst geldende snelheid aan. Simpel.

Overigens is een enkel bord voldoende, en ja, dit bord geldt voor de gehele rijbaan. Niet alleen voor de twee rechtse rijstroken.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_146908422
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 10:44 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Maar jouw op is ook onsamenhangend geschreven.

[..]

Dus normaal gesproken vloer je het gaspedaal?

[..]

Zie het maar als een soort vrijwillige bijdrage. Als je het niet zeker weet houd je gewoon de laagst geldende snelheid aan. Simpel.

Overigens is een enkel bord voldoende, en ja, dit bord geldt voor de gehele rijbaan. Niet alleen voor de twee rechtse rijstroken.
Welke rijbaan? Die links of rechts van de blokmarkering? Want een blokmarkering scheidt twee rijbanen van elkaar.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_146911412
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:31 schreef fyrefoxx het volgende:
Beste Allen,

De rechter hand van de wet fapt deze dagen extra op ons. Geblindeerde VW's, Opels, en snormuizen overal verstopt om geld/punten te scoren. Het jaar is natuurlijk bijna voorbij dus er moet gescoord worden.

Iig, ik ben schijnbaar geflitst door een snormuis op een snelweg.
De vraag is, in welke hol verstopte die zich, kan ik dat op de beschikkig vinden?
Er staat een locatie aan o.a. een hectometerpaal x.x.
Is dat de plek van het (maximunsnelheids)bord of de plaats van het hol?

Mijn dank is groot,
Bedankt voor jouw vrijwillige bijdrage... immers, jij reed te hard, en betaalde daarmee vrijwillige belasting. Dankzij jou en anderen die uit vrije wil te hard rijden betaalt de rest ietsje minder "normale" belasting.
pi_146919277
Niet rijden met adaptive cruise control :')
pi_146919375
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 20:53 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Welke rijbaan? Die links of rechts van de blokmarkering? Want een blokmarkering scheidt twee rijbanen van elkaar.
Alle rijbanen in dezelfde richting bedoelde ik. Als een bepaalde rijstrook een afwijkende snelheid heeft is dat aangegeven met een aanduiding boven de weg of een bord dat de beperking voor een bepaalde rijstrook expliciet aangeeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ridocar op 23-11-2014 10:10:10 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_146919408
Al die moraalridders hier. :')
pi_146920905
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 07:40 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Alle rijbanen in dezelfde richting bedoelde ik. Als een bepaalde rijstrook een afwijkende snelheid heeft is dat aangegeven met een aanduiding boven de weg of een bord dat de beperking voor een bepaalde rijstrook expliciet aangeeft.
Op de snelweg dient bij het aangeven van de maximumsnelheid het bord zowel links als recht van de rijbanen te staan. Alleen rechts is niet voldoende (kan verdwijnen achter vrachtwagens).

[ Bericht 0% gewijzigd door Accordtje op 23-11-2014 11:52:11 ]
pi_146921313
Even zonder dollen...
Dank voor alle reacties, zowel voor de domme reacties als voor de slimme reacties (Accordtje en Wesley dank).
Blokmarkering wekt het idee dat de snelweg gescheiden (zal) worden, vandaar dat je normaal ook rechts mag inhalen. Het was voor mij verwarrend om te begrijpen of de 90 voor de rechtsafslaande weg of meer voor de hele weg geldt.
Ik doe voor de lol een bezwaarschrift, toch heb ik weinig vertrouwen...
Maar "I'll keep you in touch".
  zondag 23 november 2014 @ 11:39:14 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146921379
Yes please, keep us in touch! And informed!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')