Wow superinteressant vertel ons allesquote:Op donderdag 20 november 2014 23:05 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Zou het niet veel gezonder zijn om je na tig jaar met andere zaken bezig te houden dan filmpjes posten van een complete vreemde zou mijn intrensieke vraag zijn als ik daar daadwerkelijk mee bezig zou zijn.
Maar toch welterusten, en morgen gezond weer op.
Ik ga eerst nog 1 aflevering van Arrow kijken, echt een goede serie.
Na Buffy, Six Feet Under, House en Dexter eindelijk weer eens een serie die me echt kan boeien.
Doe is normaal.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow superinteressant vertel ons alles
Oliver is een mongool dat hij haar liet lopen vandaagquote:Op donderdag 20 november 2014 23:05 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Zou het niet veel gezonder zijn om je na tig jaar met andere zaken bezig te houden dan filmpjes posten van een complete vreemde zou mijn intrensieke vraag zijn als ik daar daadwerkelijk mee bezig zou zijn.
Na Buffy, Six Feet Under, House en Dexter eindelijk weer eens een serie die me echt kan boeien.
quote:Op donderdag 20 november 2014 23:05 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Zou het niet veel gezonder zijn om je na tig jaar met andere zaken bezig te houden dan filmpjes posten van een complete vreemde
Het is maar een serie hé.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Oliver is een mongool dat hij haar liet lopen vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is geen principe, het is fictiequote:Op donderdag 20 november 2014 23:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja weet ik, maar gaat om het principe
pffffquote:Op donderdag 20 november 2014 23:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Er is geen principe, het is fictie
Haha vind het gewoon vreemd als mensen dat soort dingen zeggen, deed een vriendin van maat ook. Begon ze heel die fictieve personages te benaderen als echte personen, " Oh kan echt niet wat hij toen zei ;ss dat ze dat pikt ;sss "quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha vind het gewoon vreemd als mensen dat soort dingen zeggen, deed een vriendin van maat ook. Begon ze heel die fictieve personages te benaderen als echte personen, " Oh kan echt niet wat hij toen zei ;ss dat ze dat pikt ;sss "
Je bent geen spat veranderd.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:27 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Ik heb soms nachtmerries over ISIS, werk, enge ziektes, en vreemd genoeg over katten die de wereld willen overnemen. Ik neem dromen niet al te serieus meer. Dat helpt wel, moet ik eerlijk bekennen.
Ik heb ook niet zoveel met psychologen die denken dat ze dromen kunnen analyseren.
Meestal komen dromen voort uit hetgene waar je als laatste mee bezig was voordat je ging slapen.
Althans, dat is mijn simpele theorie.
Niet teveel over nadenken, en gewoon net voordat je gaat slapen een filmpje van Lexi Belle of Mickey Mouse kijken (al naar gelang je voorkeur) dan slaap je een stuk vrediger, is mijn ervaring.
nog maar 8,5 uurquote:
ik had gewoon vandaag vrij moeten pakkenquote:
Leukquote:Op donderdag 20 november 2014 23:05 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Bestaan die nog dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leukwerk je nog in Leiden bij de videotheek?
Ik zag laatst hier in de stad nog wel een videotheekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |