Nope maar ik heb al een tijdje niet geupdate via Google Play of Android OS (als er een update beschikbaar is) voor de rest update ik niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 17:29 schreef remi1986 het volgende:
hier Samung Android gebruikers met ineens een vage Chinese app die gisteren of vandaag zomaar geinstalleerd is?
gaat om deze app .. bij reacties ook allemaal klachten dat die ineens geinstalleerd wasquote:Op donderdag 20 november 2014 17:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nope maar ik heb al een tijdje niet geupdate via Google Play of Android OS (als er een update beschikbaar is) voor de rest update ik niet.
Effe updaten nu je het zegt, zal het delen als ik iets abnormaals zie.
quote:Op donderdag 20 november 2014 17:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gaat om deze app .. bij reacties ook allemaal klachten dat die ineens geinstalleerd was
quote:malware from samsung auto installed and no way to remove. ironically it came from the very same manufacturer who made this phone. how sad!!
Kki nog aan toe :")quote:
HAHAHAHA SHIT MANquote:Op donderdag 20 november 2014 16:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0xsl1V6BFUr
KANKERJONG waar is mijn SOquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:38 schreef Braddie het volgende:
hallo ik ben bradley, en ik zoek een partner (vrouwelijk natuurlijk want ik ben geen downie)
Ik zou het erg prettig vinden, om samen met een meisje mijn leven door te brengen.
Dit topic wou ik al veel eerder starten maar dat durfde ik niet, want ik woog eerst 40kg teveel dit is nu aanzienlijk verminderd en ik ben nog steeds hard bezig met afvallen.
mijn hobby's zijn keyboard spelen,gitaar spelen, zingen,dansen en natuurlijk hidde pesten
Ik vind het ook wel is leuk om af en toe een stukje hard te lopen, dus sportiviteit kan je ook bij mij vinden.
ik zou het erg prettig vinden als hier serieuse reacties op komen en niet van die downie reacties.
- ik zoek iemand tussen de 13-25 jaar.
- die houdt van muziek en concerten.
- en in de buurt van hilversum woont.
kusjes, braddie (l)
xxx
hee jij ook hier? hoe gaat het met het project? Nog iets verder gekomen laatste weken/maanden of heb je het alweer opgegevenquote:
Geen enkele vordering, te druk met allerlei dingen (die ook maar half afgemaakt worden)... Ik was van plan om zo nu en dan de statische versie te updaten.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hee jij ook hier? hoe gaat het met het project? Nog iets verder gekomen laatste weken/maanden of heb je het alweer opgegeven
heb ik daar al dat werk voor gedaanquote:Op donderdag 20 november 2014 21:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen enkele vordering, te druk met allerlei dingen (die ook maar half afgemaakt worden)... Ik was an plan om zo nu en dan de statische versie te updaten..
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:23 schreef Braddie het volgende:
Ik zit in een nog iets ergere situatie...
Ik ben zelf 18 en een hoop meiden van 12-13, Dat is helemaal klote..
Een stel van die kleine kut kindjes die achter je reet aan rennen..
nou ja zeg niet zo negatief zijn!quote:Op donderdag 20 november 2014 21:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb ik daar al dat werk voor gedaan
haha was ook grapje ... vind dat soort projecten altijd wel leuk. Wellicht pak ik het binnenkort wel weer op. Als ik er eenmaal weer inzit, schiet het wel opquote:Op donderdag 20 november 2014 21:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
nou ja zeg niet zo negatief zijn!
bij mij zou de vordering sowieso traag op gang komen, ik had gehoopt dat anderen bij zouden springen, maar helaas...
je werk is niet voor niets geweest verder hoor
vind het eerlijk gezegd sowieso wel tegenvallen dat van al die devs hier op fok er slechts 1 of 2 bereid zijn om daadwerkelijk code te schrijvenquote:Op donderdag 20 november 2014 21:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
haha was ook grapje ... vind dat soort projecten altijd wel leuk. Wellicht pak ik het binnenkort wel weer op. Als ik er eenmaal weer inzit, schiet het wel op
ach man die zogenaamde "experts" in DIG weten/kunnen ook helemaal niksquote:Op donderdag 20 november 2014 21:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
vind het eerlijk gezegd sowieso wel tegenvallen dat van al die devs hier op fok er slechts 1 of 2 bereid zijn om daadwerkelijk code te schrijven
ik wil het ooit wel afmaken!
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen enkele vordering, te druk met allerlei dingen (die ook maar half afgemaakt worden)... Ik was an plan om zo nu en dan de statische versie te updaten..
Wtf, hoe maken jij, Dima en CB etc. ineens die switch van typstijl?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
nou ja zeg niet zo negatief zijn!
bij mij zou de vordering sowieso traag op gang komen, ik had gehoopt dat anderen bij zouden springen, maar helaas...
je werk is niet voor niets geweest verder hoor
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Wtf, hoe maken jij, Dima en CB etc. ineens die switch van typstijl?
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:51 schreef 2NutZ het volgende:
Hahaha net thuis nog ff geluisterd![]()
Dwc![]()
kksamson
http://fok.zargon.nl/topic/1563191/.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:11 schreef LudoSanders het volgende:
zarGon, heb jij dat soundboard van DJMO nog toevallig?
Jouw archief.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://fok.zargon.nl/topic/1563191/.
Gvdquote:Op donderdag 20 november 2014 21:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blader er nu een beetje door...
BrauN met z'n vinger (), foto's van users (inc. dWc...
), het zusje van timbob, ranzige foto's die je destijds zonder problemen kon posten en noem het maar op.
.
Uit een KKK-painttopic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huehuehue.
Vroeger was FOK! zo leuk.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blader er nu een beetje door...
BrauN met z'n vinger (), foto's van users (inc. dWc...
), het zusje van timbob, ranzige foto's die je destijds zonder problemen kon posten en noem het maar op.
.
Uit een KKK-painttopic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huehuehue.
Dissociatieve identiteitsstoornisquote:Op donderdag 20 november 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Wtf, hoe maken jij, Dima en CB etc. ineens die switch van typstijl?
Heb je al een nieuw fornuis?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:01 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Nee, seriously.
Ik drukte op dit topic bij toeval en zag die opmerking.
De context is mij volledig onbekend.
quote:Op donderdag 20 november 2014 22:17 schreef chroestjov het volgende:
Ik heb soms nachtmerries over Lamon.
quote:Op donderdag 20 november 2014 22:27 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Ik heb soms nachtmerries over ISIS, werk, enge ziektes, en vreemd genoeg over katten die de wereld willen overnemen. Ik neem dromen niet al te serieus meer. Dat helpt wel, moet ik eerlijk bekennen.
Ik heb ook niet zoveel met psychologen die denken dat ze dromen kunnen analyseren.
Meestal komen dromen voort uit hetgene waar je als laatste mee bezig was voordat je ging slapen.
Althans, dat is mijn simpele theorie.
Niet teveel over nadenken, en gewoon net voordat je gaat slapen een filmpje van Lexi Belle of Mickey Mouse kijken (al naar gelang je voorkeur) dan slaap je een stuk vrediger, is mijn ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |