quote:Op donderdag 20 november 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Wtf, hoe maken jij, Dima en CB etc. ineens die switch van typstijl?
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:51 schreef 2NutZ het volgende:
Hahaha net thuis nog ff geluisterd![]()
Dwc![]()
kksamson
http://fok.zargon.nl/topic/1563191/.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:11 schreef LudoSanders het volgende:
zarGon, heb jij dat soundboard van DJMO nog toevallig?
Jouw archief.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://fok.zargon.nl/topic/1563191/.
Gvdquote:Op donderdag 20 november 2014 21:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blader er nu een beetje door...
BrauN met z'n vinger (), foto's van users (inc. dWc...
), het zusje van timbob, ranzige foto's die je destijds zonder problemen kon posten en noem het maar op.
.
Uit een KKK-painttopic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huehuehue.
Vroeger was FOK! zo leuk.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blader er nu een beetje door...
BrauN met z'n vinger (), foto's van users (inc. dWc...
), het zusje van timbob, ranzige foto's die je destijds zonder problemen kon posten en noem het maar op.
.
Uit een KKK-painttopic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huehuehue.
Dissociatieve identiteitsstoornisquote:Op donderdag 20 november 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Wtf, hoe maken jij, Dima en CB etc. ineens die switch van typstijl?
Heb je al een nieuw fornuis?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:01 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Nee, seriously.
Ik drukte op dit topic bij toeval en zag die opmerking.
De context is mij volledig onbekend.
quote:Op donderdag 20 november 2014 22:17 schreef chroestjov het volgende:
Ik heb soms nachtmerries over Lamon.
quote:Op donderdag 20 november 2014 22:27 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Ik heb soms nachtmerries over ISIS, werk, enge ziektes, en vreemd genoeg over katten die de wereld willen overnemen. Ik neem dromen niet al te serieus meer. Dat helpt wel, moet ik eerlijk bekennen.
Ik heb ook niet zoveel met psychologen die denken dat ze dromen kunnen analyseren.
Meestal komen dromen voort uit hetgene waar je als laatste mee bezig was voordat je ging slapen.
Althans, dat is mijn simpele theorie.
Niet teveel over nadenken, en gewoon net voordat je gaat slapen een filmpje van Lexi Belle of Mickey Mouse kijken (al naar gelang je voorkeur) dan slaap je een stuk vrediger, is mijn ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |