abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146861277
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 07:57 schreef pijltjegooien het volgende:
Als ik ts zn vader was had ik mn zoon direct naar de stort gebracht. Defecte, niet te repareren producten heb je niets aan.
Als je een bonnetje hebt, dan kan je hem misschien nog terug brengen.

Oh, wat ben ik blij met mijn ouders. Ik wilde toen ik 19 was een auto kopen maar ik had niet genoeg geld, en ik vroeg mijn ouders of ik van hun wat geld mocht lenen. Het antwoord was een duidelijke NEE, je gaat maar sparen. Ik heb toen twee maanden hard gewerkt om uiteindelijk genoeg geld te hebben om die mooie auto te kopen. Toendertijd was ik een dag boos op mijn ouders, nu bedank ik hen dat zij mij zo hebben opgevoed.

Mijn ouders lenen mij alleen geld voor primaire behoeften. Je gaat maar sparen voor secondaire (luxe) behoeften.
pi_146861335
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 08:15 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Als je een bonnetje hebt, dan kan je hem misschien nog terug brengen.

Oh, wat ben ik blij met mijn ouders. Ik wilde toen ik 19 was een auto kopen maar ik had niet genoeg geld, en ik vroeg mijn ouders of ik van hun wat geld mocht lenen. Het antwoord was een duidelijke NEE, je gaat maar sparen. Ik heb toen twee maanden hard gewerkt om uiteindelijk genoeg geld te hebben om die mooie auto te kopen. Toendertijd was ik een dag boos op mijn ouders, nu bedank ik hen dat zij mij zo hebben opgevoed.

Mijn ouders lenen mij alleen geld voor primaire behoeften. Je gaat maar sparen voor secondaire (luxe) behoeften.
Sowieso is een auto kopen op je 19e vrijwel altijd volkomen onzinnig.
pi_146861509
Ik kan je wel ¤1000,- lenen. En dit tegen slechts 15% rente per dag. DM me voor meer informatie.
De klaagbaak is een machine.
pi_146861574
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:32 schreef Spongeboss het volgende:
Ik sta ook altijd rood door naar het rode licht te gaan een euro of 200 is weg op een minuut of 80
Sponge. Of je dik of iets anders onaantrekkelijks bent, maakt niet uit.

Ga in de bar, zoek een vrouw, vraag haar "Polak?". Als ze ja zegt, geef haar een paar "piwo" and you're free to fuck.
pi_146862640
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 08:21 schreef pijltjegooien het volgende:

[..]

Sowieso is een auto kopen op je 19e vrijwel altijd volkomen onzinnig.
Nooit spijt gehad van de aankoop, wel spijt ervan dat ik hem weg heb gedaan.
Of ik hem per sé nodig had: nee.
Was het leuk en makkelijk: ja! :)
pi_146862782
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 09:41 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Nooit spijt gehad van de aankoop, wel spijt ervan dat ik hem weg heb gedaan.
Of ik hem per sé nodig had: nee.
Was het leuk en makkelijk: ja! :)
Nou ja, goed het blijft (zeker op je 19e) een luxe-artikel. Maar als je het kan betalen en het geld ervoor over hebt moet je dat zeker niet laten.
pi_146862846
Tijdens mijn studententijd stond ik vrijwel altijd in het rood, dan weer 1/2 dagen in het zwart (gr gr Quinsy) en dan weer 30 dagen in het rood. Toen leefde ik echt als een koning :7
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')