Cameraploegen en ramptoeristen? Het dorp staat opeens in de belangstelling.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Vnv naar Langeraar maar ze zijn de boerderij aan t ontruimen dus ik kan 20 min om
Wow...da's echt een klassiekerquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:16 schreef minilot het volgende:
Zo, iedereen op kantoor is vertrokken behalve ik.
Ik vind het tijd voor, met dank aan PopcornTime, een cultklassieker:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hackers_(film)
[ afbeelding ]
![]()
Inderdaad!quote:
Er is al flink gesnoeid op foto 1. Het was helemaal overwoekerd. Je kon alleen achter elkaar lopen links van het spoor.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:18 schreef minilot het volgende:
Spoor zag er al flink overgroeid uit, Borisz!
Waar is dat bij driehuis?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:23 schreef borisz het volgende:
Er is al flink gesnoeid op foto 1. Het was helemaal overwoekerd. Je kon alleen achter elkaar lopen links van het spoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:35 schreef Bluezz het volgende:
Had een hamburger gemaakt met een verrassing erin voor golferIs dat een recept?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dit is IJmuidenquote:
Wat een lichtenquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vervolg!
Godskolere![]()
Management gaat er achteraan nu. Om gestoord van te worden.
Uitgezet. Veel te gaaf voor zomaar tussendoor.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:19 schreef minilot het volgende:
Heb nog tijd zat voordat ik naar huis kan en aangezien ik toch nerdy bezig ben:
nu http://en.wikipedia.org/wiki/Metropolis_(1927_film)
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:35 schreef Bluezz het volgende:
Had een hamburger gemaakt met een verrassing erin voor golferMasterchefje spelen!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Ja :quote:
Oh wow, rare combi. Maar daarom heb je het vast ook uitgeprobeerd.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Ja :
http://www.okokorecepten.(...)ters-dragonmayonaise
B. kookt eens per week op vrijdag voor mij (dan zit ik op mijn werk) en ze probeert er elke keer weer een verrassing van te maken.quote:
Owquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:43 schreef minilot het volgende:
Ik vroeg het vooral omdat er gisterenavond toevallig ook oester+koe bij Masterchef was, en dat is op zich een vrij klassieke, zij het wat ongebruikelijke combinatie
Ik ga echt NIET naar Spanje voor een curry. Uh-uh.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:42 schreef minilot het volgende:
Aan de andere kant.. Hoe tof zou een SC-schoolreisje naar Spanje voor De Beste Curry wel niet wezen?
Zullen we dan naar Spanje gaan voor tapas en zeevruchten?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:09 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik ga echt NIET naar Spanje voor een curry. Uh-uh.
Ook niet in een 'zakenjet'?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:09 schreef RobinOok het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:09 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Als ik ergens niet heen wil dan is het wel India.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:15 schreef RobinOok het volgende:
Nee, maar voor een retourtje India schrijf ik me bij deze in.
nog nooit geweest. ik wil eerst een keer gaan kijken om daarna pas te beslissen of ik er ooit nog een keer naartoe wil.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik ergens niet heen wil dan is het wel India.
Ik hou niet van Indiaas eten, echt nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:03 schreef z80 het volgende:
nog nooit geweest. ik wil eerst een keer gaan kijken om daarna pas te beslissen of ik er ooit nog een keer naartoe wil.
Hear hear!quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik ergens niet heen wil dan is het wel India.
Oi! Dat restaurant in Assen was best goedquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hou niet van Indiaas eten, echt nietDus India en ik, dat wordt niks. Daarbij heb ik nog wat andere issues met het land qua mensenrechten.
Ja, klopt, maar eigenlijk heb ik toch liever wat anders. Moeilijk uit te leggen. Ik kan wel proeven dat het goed is, maar het is niet mijn favoriete smaak.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
Oi! Dat restaurant in Assen was best goed
Mwah kokosmelk ja. Vind niet dat je daar zo veel kokos aan proeft.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
In dat soort eten zit vaak kokos... brrrr
1 maartquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwakje, wanneer is de planning dat je weer moet werken... Dit jaar toch niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |