Ik PM je wel, we gaan teveel offtopicquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:32 schreef Jelia het volgende:
Dat zal best, maar ik ben niet "dat aantal vrouwen"
Smoothe, subtiele Godshand hosselsquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik PM je wel, we gaan teveel offtopic
quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:34 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Smoothe, subtiele Godshand hossels
Nee nouja, ik vroeg me af wat jou zo anders maakt dan die vrouwen waar Godshand t over had. Dus ik begon te denken wat zou er met haar kunnen zijn dat ze single zijn zo sterk prefereert. En toen dacht ik: "hmm, misschien is ze net iets _te_ geil"quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:36 schreef Jelia het volgende:
Waarom ben je nymphomaan als je single bent? Amazing shortcut
Hoe jong is jong?quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:44 schreef Jelia het volgende:
Ah. Zo.
Nee, ik kan de rest van m'n leven nog met iemand samen zijn, ben nog jong. Heb geen behoefte aan verplichtingen.
Komt ooit wel
Dat was al duidelijk voordat dit topic ooit gepost werd. Je wil iemand die zich in public kan gedragen en loyaal is maar in private helemaal lekker gek kan doen. Lastig te vinden wel, zoiets.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:45 schreef artelligence het volgende:
Zijn we nu met z'n allen tot de conclusie gekomen dat de ideale partner (voor nu of in de toekomst) een kruising is tussen #1 en #2? Dus een stabiel persoon die lekker los kan gaan?
Ja nouja. Wel jong. Maar ik ken er die op die leeftijd al getrouwd waren met kinderen. Zie ik mezelf ook niet doen.. maar dat is wat anders dan geen relaties willenquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:47 schreef Jelia het volgende:
Dat is jong toch?
Haha ja uiteindelijk wil toch iedereen dezelfde stabiliteit gok ik, artelligence.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:45 schreef artelligence het volgende:
Zijn we nu met z'n allen tot de conclusie gekomen dat de ideale partner (voor nu of in de toekomst) een kruising is tussen #1 en #2? Dus een stabiel persoon die lekker los kan gaan?
Ik benaderde het gewoon als een dilemma, een "wat als je echt moest kiezen". Dan zou t toch 1 worden, 'cause you know, je moet van een slet niet je vriendin makenquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Maar zwart/wit redeneren en denken is typisch FOK! Dat hele grote grijze gebied wordt vaak vergeten.
Lijkt mij ook. Gewoon een lieve, sociale, zorgzame, humoristische, intelligente partner die geil, ongeremd en openminded is in bed.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:47 schreef Jelia het volgende:
Dat is jong toch?
Haha ja uiteindelijk wil toch iedereen dezelfde stabiliteit gok ik, artelligence.
Voor mij ligt hoe aantrekkelijk ik iemand vind en blijf vinden heel veel af van hoeveel ik voor die persoon voel, dat hele woest aantrekkelijk ding.. tsja.. een chick kan nog zo lekker zijn, zonder gevoel gaat t snel vervelenquote:
Ja he he, ik bedoel ook niet dat dat verder totaal niet uitmaaktquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:04 schreef Jelia het volgende:
Nou alleen met een goed karakter kom je er niet. Ik wil me toch wel lichamelijk tot iemand aangetrokken voelen voor ik ga daten.
En ze heeft de tunnels in haar oren te ver doorgerekt. De helft van die grootte was prima geweest.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:27 schreef velvetunder het volgende:
[..]
Definitief nummer 2 maar dan zonder dat rare haar.
Goed puntquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En ze heeft de tunnels in haar oren te ver doorgerekt. De helft van die grootte was prima geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |