Liefst allebei niet, maar als ik moet kiezen deze. Alleen het seks gedeelte mag dan wel anders.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:06 schreef Noriega het volgende:
Een braaf type, ontmoet via datingsite. Woonde nog bij haar ouders. Loopt netjes nominaal qua studie en is daar druk mee bezig. Ging maar een paar keer per jaar uit en zat in weekenden vooral met een paar vriendinnen vrouwenfilms te kijken. Was niet lelijk maar had ene vrij standaard uiterlijk. Qua sex vond ze het normale standje al meer dan spannend genoeg.
Veeg me opquote:Op vrijdag 21 november 2014 06:39 schreef mogsy het volgende:
Zolang ze de was doet maakt het mij niet zo uit
Hoe stereotype het ook is, dit. Iemand die 4 keer in de week tot 5 uur 's ochtends op stap wilt en dan tussendoor ook nog een paar concertjes wilt plannen trek ik niet. Dus qua relatie zou ik toch echt iemand willen hebben die het meest op 1 lijkt. Sexueel gezien zou ik me dan kapot vervelen... dan zou ze echt wel wat meer op nr 2 moeten lijken of het gaat ook niet al te lang duren.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:12 schreef zarGon het volgende:
Braaf buiten bed, wild erin.
Zag je niet aankomen hé?!
En opvullen natuurlijkquote:Op donderdag 20 november 2014 22:26 schreef madeliefff het volgende:
Beide niet. Een persoon moet me aanvullen en op andere vlakken op 1lijn met me zitten.
het is een stomme vraag, je moet uit twee slechte dingen kiezen terwijl je als je een relatie aangaat iemand moet kiezen die voor jou (het is natuurlijk ook deels subjectief) niet in deze categorieën valt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
En opvullen natuurlijk
Type 2.
Type 1 ga je dood van saaiheidZelfs met de seks lees ik
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:23 schreef Elan het volgende:
Aangezien je moet kiezen en de meeste hier dat niet begrijpen zou ik zelf liever partner 1 hebben.
Dat spannende typetje is natuurlijk om te neuken wel geiniger maar imo totaal geen relatiemateriaal om iets serieus mee op te bouwen.
Want een relatie betekent dat je om 20:00 de voice moet kijken met een kaasplankje en een glaasje port en om 23:00 in bed moet liggen nadat je nog ff een rondje met je trouwe maatje Rufus hebt gedaanquote:Op donderdag 20 november 2014 13:23 schreef Elan het volgende:
Aangezien je moet kiezen en de meeste hier dat niet begrijpen zou ik zelf liever partner 1 hebben.
Dat spannende typetje is natuurlijk om te neuken wel geiniger maar imo totaal geen relatiemateriaal om iets serieus mee op te bouwen.
Emma Watson vs Miley Cyrus. Die zijn wat minder naar het uiteinde denk ik?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:09 schreef Hexagon het volgende:
Wat moet ik me er visueel eigenlijk bij voorstellen TS?
Zoiets
[ afbeelding ]
versius zoiets?
[ afbeelding ]
Dat is wel erg extreem voor een dergelijk type.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Want een relatie betekent dat je om 20:00 de voice moet kijken met een kaasplankje en een glaasje port en om 23:00 in bed moet liggen nadat je nog ff een rondje met je trouwe maatje Rufus hebt gedaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |