abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146857058
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:14 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Krijg je deze al bij het aanmaken? En niet als het pakket daadwerkelijk ingeleverd is?
Dat kan. Dat doen webshops ook vaak. Dat verklaart dan ook meteen de T&T-status "pakket wordt voorbereid door verzender", want dat heb ik wel vaker gezien bij de Twitter Webcare van PostNL, en dat betekent dat de verzender het pakket al wel heeft aangemeld, maar nog niet afgegeven bij PostNL.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_146857124
Klinkt als een handige Harrie, met z'n gisteren overgemaakt, maar dan de datum op vandaag zetten...
Maar zelfs dan zou het geld inmiddels gewoon op je rekening moeten staan, tenzij hij niet voldoende saldo had om de betaling te doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146857218
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:01 schreef henkkeumus het volgende:
En even voor de modjes die meelezen nu, op FOK! zouden we gewoon een rating systeem moeten hanteren zoals Tweakers doet.

Dan kan na elke koop de koper een beoordeling geven over de verkoper, en zo karma opbouwen.
Zo weet je ook direct of je bij een goede user zit, of niet....
Maar je had zelf wel de moeite genomen even z'n posthistory te checken?
Nieuwe user die gelijk een iPhone aanbiedt? Die zou sowieso geen rating hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_146857258
Je kunt zijn rekeningnummer ook ff op Google checken misschien rolt daar nog wat uit.
blablablabla
pi_146857273
En die adressen, als dat klopt
blablablabla
pi_146857364
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:13 schreef Elan het volgende:
Je kunt zijn rekeningnummer ook ff op Google checken misschien rolt daar nog wat uit.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:14 schreef Elan het volgende:
En die adressen, als dat klopt
Allemaal al gedaan, vond er niks over.
Een reservering word gewoon overgemaakt toch? Ook als het saldo niet toereikend is.. ?

Want heb zelfs z'n facebook, en volledige naam en meneer is niet meer minderjarig en kan dus rood staan..
pi_146857398
Wel typisch dat hij een geurtje verkoopt en dan dit zegt:
quote:
Graag ophalen, ik verzend breekbare goederen liever niet.
Maar het geen probleem vindt een iPhone te verzenden... wiens idee was dat eigenlijk?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_146857442
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:17 schreef Leandra het volgende:
Wel typisch dat hij een geurtje verkoopt en dan dit zegt:

[..]

Maar het geen probleem vindt een iPhone te verzenden... wiens idee was dat eigenlijk?
Doet dat er toe? Meneer komt uit Rotterdam en ik zelf omgeving Enschede, Overijssel.
Dat is een eindje weg.
pi_146857493
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:16 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

[..]

Allemaal al gedaan, vond er niks over.
Een reservering word gewoon overgemaakt toch? Ook als het saldo niet toereikend is.. ?

Want heb zelfs z'n facebook, en volledige naam en meneer is niet meer minderjarig en kan dus rood staan..
Maar hoe weet je dat zijn naam daadwerkelijk de naam is de hij aan jou heeft gegeven?
blablablabla
pi_146857513
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:18 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Doet dat er toe? Meneer komt uit Rotterdam en ik zelf omgeving Enschede, Overijssel.
Dat is een eindje weg.
Als het zijn voorstel was het te verzenden dan doet dat er wel toe ja.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_146857516
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar hoe weet je dat zijn naam daadwerkelijk de naam is de hij aan jou heeft gegeven?
Nee, in de screenshot staat zijn naam. Hij is ingelogd als ...........
En in de mail gebruikt hij dezelfde naam als dat daar staat, alleen is die op de ING langer :D.
pi_146857526
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als het zijn voorstel was het te verzenden dan doet dat er wel toe ja.
Ja dat was het ook.
pi_146857532
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:20 schreef Elan het volgende:

[..]

En dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_146857565
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dit.
Lees vorige reactie.
pi_146857662
Maargoed, als het geld er morgen er dus opstaat is er dus voor mij niks aan de hand.
Ik weet natuurlijk niet of meneer de telefoon nou nog echt heeft of echt kwijt is..

'T blijft voor mij natuurlijk allemaal een vaag verhaal omdat dit niet te controleren is..
En stel dat die gejat is, valt zo iets nog op te lossen... ?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2014 23:25:19 ]
pi_146857664
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:22 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Lees vorige reactie.
Tsja, ik heb daar niet zoveel vertrouwen in dat het dan ook allemaal de gegevens van dezelfde persoon zijn, en dat het dan dus automatisch geen gevalletje misbruik van een rekening van een minderjarige kan zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_146857676
Och die oplichters hebben truucjes genoeg om van alles te manipuleren maar laten we hem het voordeel van de twijfel geven misschien staan je centen er morgen keurig op.

Hoop t voor je kerel
blablablabla
pi_146857719
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tsja, ik heb daar niet zoveel vertrouwen in dat het dan ook allemaal de gegevens van dezelfde persoon zijn, en dat het dan dus automatisch geen gevalletje misbruik van een rekening van een minderjarige kan zijn.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
Och die oplichters hebben truucjes genoeg om van alles te manipuleren maar laten we hem het voordeel van de twijfel geven misschien staan je centen er morgen keurig op.

Hoop t voor je kerel
Ja ik heb hem overal opgezocht, van Facebook tot LinkedIN.
Overal matchen de foto's, dus het is toch echt wel deze man tenzei hij een heel dubbelleven leeft.
pi_146857731
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:25 schreef henkkeumus het volgende:
Maargoed, als het geld er morgen er dus opstaat is er dus voor mij niks aan de hand.
Ik weet natuurlijk niet of meneer de telefoon nou nog echt heeft of echt kwijt is..

'T blijft voor mij natuurlijk allemaal een vaag verhaal omdat dit niet te controleren is..
En stel dat die gejat is, valt zo iets nog op te lossen... ?
PostNL verwees je wel heel nadrukkelijk naar de verzender, in principe kunnen zij elk poststuk exact traceren ook als t gejat zou zijn dan komen ze daar uiteindelijk altijd achter.

Kans dat een medewerker dat ding jat is er altijd maar wel kleinere kans dan dat iemand je tilt via FOK! of Marktplaats.
blablablabla
pi_146857787
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:27 schreef Elan het volgende:

[..]

PostNL verwees je wel heel nadrukkelijk naar de verzender, in principe kunnen zij elk poststuk exact traceren ook als t gejat zou zijn dan komen ze daar uiteindelijk altijd achter.

Kans dat een medewerker dat ding jat is er altijd maar wel kleinere kans dan dat iemand je tilt via FOK! of Marktplaats.
Dat klopt.
Naja, afwachten tot morgen 5u. Als het er dan nog niet opstaat ga ik gewoon aangifte doen en het er beste van hopen.
pi_146857858
Over de ingenieuze manier waarop sommigen hun oplichtingspraktijken in scene zetten circuleren nog al wat topics:
WGR / Oplichter met masterplan?

leesvoer, mocht je wakker blijven tot morgenochtend om je saldo te f5'en :D
blablablabla
pi_146857929
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:30 schreef Elan het volgende:
Over de ingenieuze manier waarop sommigen hun oplichtingspraktijken in scene zetten circuleren nog al wat topics:
WGR / Oplichter met masterplan?

leesvoer, mocht je wakker blijven tot morgenochtend om je saldo te f5'en :D
Nee dat doe ik morgen op stage wel :')____!
  vrijdag 21 november 2014 @ 03:35:56 #73
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146860637
Vreemd verhaal wel. Een verkoper van een iPhone die na enkele dagen al het aankoopbedrag terug zegt te storten en je vervolgens blokkeert op Whatsapp.. Een verzendbewijs dat ie niet meer heeft.. zeker met een duur iets als een iPhone bewaar je die even?.

Tracktracecode heeft ie verkregen via een online aangemaakt verzendlabel. Die wordt ook bij de AH volgens mij gescand, waarna je een verzendbewijs krijgt en dat is dan tevens ook de eerste melding in het tracktracessysteem. Als die er niet is, heeft ie m naar mijn idee dus niet weggebracht?

Dan blijven er twee opties mogelijk:
1. De verkoper is eerlijk; en heeft het geld idd terug heeft gestort. Dan zal ie misschien een hoger bod hebben gehad?
2- verkoper is oneerlijk: je bent opgelicht.

Ik neig naar optie 2 eigenlijk. Vooral vanwege het blokkeren van je op Whatsapp en mail
De gegevens die ie gegeven heeft zijn vals. Een adres van iemand met dezelfde achternaam is zo gevonden. Een bijbehorend facebookprofiel ook.

[ Bericht 9% gewijzigd door BloedendeVagina op 21-11-2014 23:59:48 ]
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_146860684
Dat screenshotje is natuurlijk gewoon aangepast, druk maar eens op F12 en dan Inspect Element, kan je gewoon vanalles mee veranderen, screenshot maken en browser sluiten..
  vrijdag 21 november 2014 @ 06:50:54 #75
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146860823
Even contact opnemen met de user Mandekker. Hij heeft een geurtje van hem gekocht. Tenzij het een kloon is :{
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_146861288
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:43 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Naja, hij heeft het overgeboekt gister en heb het geld nog niet.
:')
pi_146861847
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 november 2014 08:16 schreef Karig_Hutje het volgende:

[..]

:')
Kun je wel zo reageren, maar als mijn vader geld overmaakt van ING naar mijn ABN dan duurt het ook maar een uurtje op een werkdag, en laat op de avond heb ik het de volgende dag om 11u 's ochtends al......
  vrijdag 21 november 2014 @ 09:03:02 #78
104871 remlof
Europees federalist
pi_146861941
Ik heb hetzelfde eens gehad met een bestelling bij bol.com, die zou ook bezorgd worden door PostNL maar kwam nooit aan. Toen heeft bol.com het uiteindelijk maar opnieuw gestuurd.
pi_146861952
Je bent opgelicht. Ik heb hetzelfde meegemaakt met een gast die een iPhone verkocht, ook uit Rotterdam. Zal straks eens kijken of ik je zijn gegevens kan sturen ter vergelijking.
pi_146862473
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja volkomen legit is gewoon van Mijn Ing.
Waarom zou je vanaf je mobiel overmaken via de ING website? Dan gebruikj e de app toch?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_146862602
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 08:57 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Kun je wel zo reageren, maar als mijn vader geld overmaakt van ING naar mijn ABN dan duurt het ook maar een uurtje op een werkdag, en laat op de avond heb ik het de volgende dag om 11u 's ochtends al......
Oké, overigens als zijn saldo niet toereikend is zal een gereserveerd bedrag niet overgemaakt worden totdat er voldoende op staat.
pi_146864023
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 november 2014 09:33 schreef Skv het volgende:

[..]

Waarom zou je vanaf je mobiel overmaken via de ING website? Dan gebruikj e de app toch?
Die app moet je activeren, is nogal een gedoe weet ik uit eigen ervaring.
Gebruik ook gewoon de website op mobiel.
blablablabla
pi_146864774
Ik vrees dat je bent opgelicht.
AFCA!
pi_146864975
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:14 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vrees dat je bent opgelicht.
Het bewijs is geleverd:

quote:
8s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:06 schreef Mandekker het volgende:
Ik ben opgelicht voor ¤30 door HarigeHarry010.
blablablabla
pi_146865035
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Het bewijs is geleverd:

[..]

............
  vrijdag 21 november 2014 @ 11:28:01 #86
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_146865080
Heb je ook z'n privé gegevens?
pi_146865088
Balen man
Nu moet je pm sturen naar V&A mods.
blablablabla
pi_146865108
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:28 schreef 10minuteman het volgende:
Heb je ook z'n privé gegevens?
Heb ik..

2 Mobiele nummers, 2 Bankrekeningnummers, Adres, Volledige naam, Facebook, LinkedIN. Alles eigenlijk wel.
pi_146865113
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:28 schreef Elan het volgende:
Balen man
Nu moet je pm sturen naar V&A mods.
Gedaan.
pi_146865146
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:29 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Heb ik..

2 Mobiele nummers, 2 Bankrekeningnummers, Adres, Volledige naam, Facebook, LinkedIN. Alles eigenlijk wel.
Laten wij eens het een en ander uitwisselen.
pi_146865151
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:30 schreef Mandekker het volgende:

[..]

Laten wij eens het een en ander uitwisselen.
PM.
pi_146865247
Hij heeft ook Parfum verkocht op FOK, wanneer ik EXIF info van die foto bekijk blijkt dat deze ook op Ebay/Marktplaats heeft gestaan, of hij heeft ze daar vandaan gehaald.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_146865273
Ik stel voor dat we hem de moeder neuken.
pi_146865439
Nou, 300,- foetsie die ik wel heel goed voor andere dingen kon gebruiken..
pi_146865455
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:36 schreef raptorix het volgende:
Hij heeft ook Parfum verkocht op FOK, wanneer ik EXIF info van die foto bekijk blijkt dat deze ook op Ebay/Marktplaats heeft gestaan, of hij heeft ze daar vandaan gehaald.
GPS tags?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_146865519
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:45 schreef Skv het volgende:

[..]

GPS tags?
Nope, andere gaf nog wel aan dat deze met een Motorola was gemaakt, maar ook daarvan weet je niet of deze door de persoon zelf gemaakt zijn, ik vrees dat TS zijn geld gewoon kwijt is, ik blijf het ongelovelijk vinden dat mensen zo naieef zijn, iemand met 3 posts op FOK, en dan alleen in V &A, tjah dat is vragen om gedoe. Vervelende is ook dat politie toch niets doet met dit soort zaken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_146865596
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nope, andere gaf nog wel aan dat deze met een Motorola was gemaakt, maar ook daarvan weet je niet of deze door de persoon zelf gemaakt zijn, ik vrees dat TS zijn geld gewoon kwijt is, ik blijf het ongelovelijk vinden dat mensen zo naieef zijn, iemand met 3 posts op FOK, en dan alleen in V &A, tjah dat is vragen om gedoe. Vervelende is ook dat politie toch niets doet met dit soort zaken.
Ja en dat is de reden dat ik met een paar maten voor eigen rechter ga spelen bij het adres dat ik van hem heb...
pi_146865695
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:50 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Ja en dat is de reden dat ik met een paar maten voor eigen rechter ga spelen bij het adres dat ik van hem heb...
Alsof dat zijn echte naam en adres zijn, je bent wel erg snugger he jij godverdomme zeg _O-
blablablabla
pi_146865742
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Alsof dat zijn echte naam en adres zijn, je bent wel erg snugger he jij godverdomme zeg _O-
Ik kan het niet laten om niks te doen ..... Tevens vind ik onder zijn 'echte' naam wel zijn bedrijven profiel, facebook, linkedIN en deze stammen al van een tijd geleden af...

De namen komen overeen met zijn banknummer gegevens en naam.
pi_146865840
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:56 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Ik kan het niet laten om niks te doen ..... Tevens vind ik onder zijn 'echte' naam wel zijn bedrijven profiel, facebook, linkedIN en deze stammen al van een tijd geleden af...

De namen komen overeen met zijn banknummer gegevens en naam.
Die screenshot van zijn bank leek ook echt weet je nog, heb je gisteravond nog de afbeelding van ING gegeven en je zag überhaupt geen verschil.

Als hij dus met bedragen en rekeningnummers daarop kan rotzooien kan dat ongetwijfeld ook met namen.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')