Is even doen.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:41 schreef hans1985 het volgende:
je hebt toch zijn naam, rekeningnummer en gsm.
http://www.opgeletopinternet.nl/
zet hem daar op. Niet alleen vind je wellicht mede gedupeerden maar dan kan die eikel een goede baan later ook vergeten. Als een bedrijf hem googled zal zijn naam direct daar opduiken in de google resultaten. Is iig zijn toekomst verneukt.
Ja hoor. Dat kan je als je iemand niet aardig vind die genen er op zetten en dan is volgens jou meteen heel zijn toekomst verneukt?quote:Op donderdag 27 november 2014 20:41 schreef hans1985 het volgende:
je hebt toch zijn naam, rekeningnummer en gsm.
http://www.opgeletopinternet.nl/
zet hem daar op. Niet alleen vind je wellicht mede gedupeerden maar dan kan die eikel een goede baan later ook vergeten. Als een bedrijf hem googled zal zijn naam direct daar opduiken in de google resultaten. Is iig zijn toekomst verneukt.
Zal vast wel gebeuren...quote:Op donderdag 27 november 2014 21:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja hoor. Dat kan je als je iemand niet aardig vind die genen er op zetten en dan is volgens jou meteen heel zijn toekomst verneukt?
Dit klopt inderdaad, ik heb hetzelfde ook meegemaakt en na overleg met de bank kwamen we achter de adresgegevens van de desbetreffende persoon.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:33 schreef hans1985 het volgende:
uit een ander topic:
[..]
dan heb je zijn persoonlijke adres en kun je eens langs gaan voor een goed gesprek.
en je kunt alle mensen in de straat een brief sturen dat hij een oplichter is.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:59 schreef NoInspiration het volgende:
Ik zou het trouwens niet erbij laten ts, gewoon blijven stalken en lastig vallen. Als je zijn adresgegevens hebt, kan je brieven sturen, wellicht woont hij nog thuis en lezen zijn ouders het ofzo..
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:59 schreef NoInspiration het volgende:
Ik zou het trouwens niet erbij laten ts, gewoon blijven stalken en lastig vallen. Als je zijn adresgegevens hebt, kan je brieven sturen, wellicht woont hij nog thuis en lezen zijn ouders het ofzo..
Ik heb net met een andere ABN rekening 0.01 cent overgemaakt. Heb express een rare naam opgegeven, want bij de afschriften zie je dan zijn echte naam.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:00 schreef hans1985 het volgende:
[..]
en je kunt alle mensen in de straat een brief sturen dat hij een oplichter is.
Lol als je zijn naam googled dan komt de site opgelicht direct bovenaanquote:Op donderdag 27 november 2014 22:03 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
[..]
Ik heb net met een andere ABN rekening 0.01 cent overgemaakt. Heb express een rare naam opgegeven, want bij de afschriften zie je dan zijn echte naam.
Na het overmaken zie ik staan: , hij heeft dus wel zijn echte naam gebruikt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:10 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Lol als je zijn naam googled dan komt de site opgelicht direct bovenaan
contact gehad met de meeste mensen sommige deden aangifte sommige niet. Helaas heeft de nl justitie er niks mee gedaan... Kreeg we te horen.. Waar maak je je druk om... Is "maar" 500,-!quote:Op donderdag 27 november 2014 19:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit meen je niet? Heb je contact gezocht met die gedupeerden? Ik ben in de veronderstelling dat de politie bij tien aangiften aan de slag gaat. En hier gaat het om (bijna) 25.000?!
Degene wordt altijd even gemaild door opgeletopinternet en uitgenodigd om zijn verhaal te doen.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:27 schreef over_hedge het volgende:
er/
[..]
Ja hoor. Dat kan je als je iemand niet aardig vind die genen er op zetten en dan is volgens jou meteen heel zijn toekomst verneukt?
Tja.. weinig priorteit..quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:22 schreef revpolen het volgende:
[..]
contact gehad met de meeste mensen sommige deden aangifte sommige niet. Helaas heeft de nl justitie er niks mee gedaan... Kreeg we te horen.. Waar maak je je druk om... Is "maar" 500,-!
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=23100.0quote:Op zondag 30 november 2014 01:11 schreef hans1985 het volgende:
waarom word zijn naam weg ge-edit, oplichters mag je toch met naam noemen?
Ik heb genoeg Turkse vrienden die niet als een Turk klinken, derhalve is dit dus een 'domme' vraagquote:Op zondag 30 november 2014 01:42 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=23100.0
Daar vind je zn naam. Of in ieder geval de naam van de rekeninghouder.
Vraagje aan de ietwat domme koper: Klonk ie ook als een Chinees aan de telefoon?
Achja, rek. nummer word toch geblokkeerd. (Zowel ABN als ING)quote:Op zondag 30 november 2014 05:26 schreef 10minuteman het volgende:
Dat is vast niet zijn echte naam. Ik denk dat dit een rekening is van een economische vluchteling.
Als je mij aan de telefoon heb kan je niet horen dat ik Chinees benquote:Op zondag 30 november 2014 01:42 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=23100.0
Daar vind je zn naam. Of in ieder geval de naam van de rekeninghouder.
Vraagje aan de ietwat domme koper: Klonk ie ook als een Chinees aan de telefoon?
Ik ken een Chinees die plat Gronings spreekquote:Op zondag 30 november 2014 12:47 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Als je mij aan de telefoon heb kan je niet horen dat ik Chinees ben_!
Zijn die ook opgelicht dan?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:08 schreef Flammie het volgende:
Als we daar dadelijk staan met Michielos, Jahr00n dan kan het feest worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |