Be gentle with me ;$$squote:
Wowquote:
Wat was dat voor jumbo taart?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:30 schreef Matip het volgende:
[..]
Gewoon appie man, maar ging iets van 900 gram in. Beter lidl volgende keer.
Here you go matequote:Op donderdag 20 november 2014 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow
[..]
Wat was dat voor jumbo taart?
Thanks.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:00 schreef Matip het volgende:
[..]
Here you go mate
http://www.24kitchen.nl/recepten/strawberry-cheesecake
Hiquote:Snijd het vanillestokje open en schraap het merg eruit
AHAHAH zegi k altijd als ze vragen wrom ik een barst in m'n telefoonscherm heb.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:29 schreef Chloroform het volgende:
Room kloppen en dan zeggen: "Ik moest kloppen want de bel doet het niet." hahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die aarbeiensaus was pasquote:
Ik ben nu wel heel benieuwd naar coulis want ik hoorde dat woord nooit en nu al een paar keer vandaagquote:Op donderdag 20 november 2014 13:03 schreef Matip het volgende:
[..]
Die aarbeiensaus was pasleek wel op coulis ;')
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:40 schreef LudoSanders het volgende:
Juist, jij gaat je beperken tot enkel meelezen. Bij ieder woord dat er over je geschreven wordt beginnen die worstenvingers te jeuken en krijg je de drang te reageren en uiteindelijk hebben we over een maand weer een zelfde topic.
Alleen met zijn tweeën, tegenover elkaar.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
Uiteten met (je) meidje/boi.
Naast elkaar zitten of tegen over elkaar?
start
ja vond ik ook normaal :s zat gisteren stukje te kijken van geef mij je angst en toen gingen ze naast elkaar zitten?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen met zijn tweeën, tegenover elkaar.
Tegenover elkaar.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
Uiteten met (je) meidje/boi.
Naast elkaar zitten of tegen over elkaar?
start
Al 1 pagina over "al 4 pagina's over eten.quote:
Tune net weer inquote:Op donderdag 20 november 2014 13:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niet alle 300 berichten op 1 pagina hebben
Dat is wel lekkerquote:Op donderdag 20 november 2014 13:31 schreef Chloroform het volgende:
Kun je lekker met je voet stiekem in z'n kruis wroeten enzo.
Heb maar 3 pagina's van dit topic.quote:
watquote:Op donderdag 20 november 2014 13:32 schreef wickedmen het volgende:
Achievement unlocked
Een meid een pen laten stelen van haar vriend of friendzone lover door een pen te vragen, nee te krijgen, weg te lopen zonder iets te zeggen en zij snel ja, ja zeggen en een pen stelen uit zijn tas.
hahaquote:Op donderdag 20 november 2014 13:33 schreef Chloroform het volgende:
Wat wel irritant is als mensen tegenover elkaar zitten, dat ze dan zo handjehandje vasthouden hele tijd en als je dan met hete borden met vreten aan komt lopen, dat ze dan net te lang nog even vasthouden.
Vind ik awkward.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |