Of een paar nachtwinkels zoals in andere steden.quote:Op donderdag 27 november 2014 08:19 schreef Mirel het volgende:
Dan moeten ze andere supermarkten over de hele stad ook tot 12 open laten
t is inderdaad altijd een verzamelplaats voor vervelende mensen....quote:Op donderdag 27 november 2014 07:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik de verhalen over de overlast zo allemaal hoor dan vind ik het niet zo vreemd dat hij dicht al. Al het tuig van de stad concentreert zich na 22:00 allemaal daar.
quote:Op donderdag 27 november 2014 09:48 schreef Mirel het volgende:
[..]
Wat is er op het Neude? Heb doordeweeks geen tijd om daar te kijken
quote:Op donderdag 27 november 2014 09:48 schreef Mirel het volgende:
[..]
Wat is er op het Neude? Heb doordeweeks geen tijd om daar te kijken
Ik ken niemand die HET neude zegtquote:Op donderdag 27 november 2014 12:11 schreef pokkerdepok het volgende:
ja het is DE neude, maar volgens mij zegt iedereen gewoon het neude..
Dat.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
=
[..]
Ik ken niemand die HET neude zegt
Heel veel mensen, maar geen mensen die in Utrecht wonen. Of die er al lang wonen.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
=
[..]
Ik ken niemand die HET neude zegt
ik ben hier geboren...quote:Op donderdag 27 november 2014 14:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heel veel mensen, maar geen mensen die in Utrecht wonen. Of die er al lang wonen.
En toch is het wel zo'n typisch iets waarbij het nog steeds onnatuurlijk voelt om De ipv HET te zeggen.
Bij mij op de middelbare school heette de kantine "De Binnenhof". Daar kon ik ook zo slecht tegen
Ohquote:
ja t is ook correct. maar ik kan er niks anders van maken dan dat er schommels staan oppetneude..quote:Op donderdag 27 november 2014 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh
Ik hoor om me heen echt alleen De Neude, maar misschien is dat wel omdat wij importstudenten en ex-studenten dat er zo extreem ingedrukt krijgen als we hier net wonen
provincialenquote:Op donderdag 27 november 2014 12:11 schreef pokkerdepok het volgende:
ja het is DE neude, maar volgens mij zegt iedereen gewoon het neude..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |