Oh, die heb ik! Deed bij mij helemaal geen pijnquote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 10:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Piercings vind ik wel leuk bij anderen, maar nooit bij mezelf. Heb niet eens oorbellen.
Nooit van mijn leven.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:40 schreef Barbusse het volgende:
Gaat iedereen opeens tattoos zetten?
Iemand moet me gewoon eens meeslepen en ook in de stoel drukken, dat is het meer.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die heb ik! Deed bij mij helemaal geen pijn.
Ik zie soms schattige oorbellen en dan denk ik wel vanquote:Op donderdag 20 november 2014 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt een oorbellentic, heb een heel rek vol (en nog wat ernaast die er niet meer bij passen en nog een doosje met alleen knopjes)
Oh, zo iemand is vast wel te vindenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iemand moet me gewoon eens meeslepen en ook in de stoel drukken, dat is het meer.
Dit is de leukste SC van Fokquote:Op donderdag 20 november 2014 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry, ik verveelde meVergeef het me
Gaat bij mij ook nooit gebeurenquote:
Deze verkoper op eBay:quote:Op donderdag 20 november 2014 10:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zie soms schattige oorbellen en dan denk ik wel van
Maar nee, ik vind het niet bij me passen of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien moet ik maar een henna tattoo laten zetten en kijken of ik dit over drie jaar nog steedsvind
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Oh, mijn nichtje koopt zich daar helemaal armquote:Op donderdag 20 november 2014 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze verkoper op eBay:
http://stores.ebay.nl/byselene/
Ach, ik loop er al iets van 15 jaar over te denken en heb nog steeds geen tattooquote:
Dit is 1 ding wat ik echt nooit zal doen, evenals piercings. Er komt geen tattoo op mijn lijf, ever.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zeg nooit nooit, denk ik dan.
Als je het leuk vindt, lekker doen uiteraardquote:Op donderdag 20 november 2014 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, ik loop er al iets van 15 jaar over te denken en heb nog steeds geen tattoo
Mja, dat zei ik ooit ook eens. Maar ik ben er toch anders over gaan denkenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit is 1 ding wat ik echt nooit zal doen, evenals piercings. Er komt geen tattoo op mijn lijf, ever.
Ik heb het ooit gezegd en ik blijf erbij. Geen tattoo's voor mijquote:Op donderdag 20 november 2014 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat zei ik ooit ook eens. Maar ik ben er toch anders over gaan denken. Misschien komt dat omdat tattoo's tegenwoordig niet per se meer echt echt echt permanent zijn... I don't know. Of omdat ik weet dat wanneer ik iets echt mooi vind, ik het niet zat word
.
Oh, dat zou stom zijn. Ik houd er niet van mensen om te pratenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb het ooit gezegd en ik blijf erbij. Geen tattoo's voor mijKnappe kop die me kan ompraten.
Daarom. Wat anderen graag willen doen, prima. Al zijn ze een prachtig wandelend en rinkelend kunstwerk. Ik blijf gaaf.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zou stom zijn. Ik houd er niet van mensen om te praten.
Goed zoquote:Op donderdag 20 november 2014 10:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom. Wat anderen graag willen doen, prima. Al zijn ze een prachtig wandelend en rinkelend kunstwerk. Ik blijf gaaf.
Wat voor een zou je nemen als je er nu een zou laten zetten?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, ik loop er al iets van 15 jaar over te denken en heb nog steeds geen tattoo
Mwah van het lasertopic word je niet bepaald vrolijk...quote:Op donderdag 20 november 2014 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat zei ik ooit ook eens. Maar ik ben er toch anders over gaan denken. Misschien komt dat omdat tattoo's tegenwoordig niet per se meer echt echt echt permanent zijn... I don't know. Of omdat ik weet dat wanneer ik iets echt mooi vind, ik het niet zat word
.
Oh bestaat diequote:Op donderdag 20 november 2014 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah van het lasertopic word je niet bepaald vrolijk...
quote:Op donderdag 20 november 2014 10:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom. Wat anderen graag willen doen, prima. Al zijn ze een prachtig wandelend en rinkelend kunstwerk. Ik blijf gaaf.
Of je knalt er iets anders overheenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh bestaat die?
Ik denk dat het meer de achterhoofdgedachte is van als ie echt weg moet dat het eventueel kan.
Ik moet meteen denken aan zo'n dude die de naam van z'n vriendin had laten tatoeëren, het ging uit en toen heeft ie er maar een doodskist overheen laten zettenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je knalt er iets anders overheenMaar op de pols wordt het dan meteen zo groot.
Zo dom he, de naam van je partner laten tatoeërenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan zo'n dude die de naam van z'n vriendin had laten tatoeëren, het ging uit en toen heeft ie er maar een doodskist overheen laten zetten.
LIF / Tatoeage verwijderen, deel 9, issie al weg?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh bestaat die?
Ik denk dat het meer de achterhoofdgedachte is van als ie echt weg moet dat het eventueel kan.
Denk dat het ook wel afhankelijk is van het kleurspectrumquote:Op donderdag 20 november 2014 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
LIF / Tatoeage verwijderen, deel 9, issie al weg?
Moet zeggen dat de recente posts aardig gelukt zijn qua removal.Duurt wel lang.
Een goede artiest vast welquote:Op donderdag 20 november 2014 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Hebben tattoo-artists niet zoiets van: 'Nee. Hell to the no.'
damnquote:
Janus, op mijn schouder, omlijst door onderschrift in Latijnquote:Op donderdag 20 november 2014 10:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat voor een zou je nemen als je er nu een zou laten zetten?
Ze heeft een koude kut.quote:
Euh... Als ik de moed bij elkaar geraapt hebquote:Op donderdag 20 november 2014 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij? Jij je Winnie, ik m'n tragus.
Tragusquote:Op donderdag 20 november 2014 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij? Jij je Winnie, ik m'n tragus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, m'n nieuwe ring.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:24 schreef Samzz het volgende:
Mooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, m'n nieuwe ring.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Kijk maar uit dat het je tragus niet tragisch wordtquote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:24 schreef Samzz het volgende:
MooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, m'n nieuwe ring.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Daarom mag je het niet meer laten schieten.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat het je tragus niet tragisch wordt
Mooie betekenis!quote:Op donderdag 20 november 2014 11:27 schreef yats het volgende:
Die tattoo gaat er hier sowieso uiterlijk volgend jaar komen vanwege de symbolische waarde (want ter nagedachtenis aan mijn moeder die dan 10 jaar dood is). Het word op mijn linker bovenarm,alleen weet ik nog niet wat ik precies qua ontwerp wil.
Wat is het?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:27 schreef S15 het volgende:
Ik vind het niet zo'n mooie ring. Maar dat zegt niet zoveel, ik heb daar totaal geen kijk op
Mijn vriendin wilde perse een buddha to buddha. Wat een geld voor zo'n ding joh
Piercen doet serieus veel minder pijn dan schietenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom mag je het niet meer laten schieten.
Op zich iets goeds, maar anders had ik hem waarschijnlijk allang gehad
Je hoeft ergens toch geen kijk op te hebben om het mooi te vinden of nietquote:Op donderdag 20 november 2014 11:27 schreef S15 het volgende:
Ik vind het niet zo'n mooie ring. Maar dat zegt niet zoveel, ik heb daar totaal geen kijk op
Mijn vriendin wilde perse een buddha to buddha. Wat een geld voor zo'n ding joh
Dat zeggen ze, maar het is de hele spanning enzo. Bij schieten was het van: ga maar zitten, wil je hem hier? TJENG. Klaar.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Piercen doet serieus veel minder pijn dan schieten.
Ja ik weet wel wat een tragus is hoor.quote:
Daar gaat het om, dat jij hem mooi vindtquote:Op donderdag 20 november 2014 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft ergens toch geen kijk op te hebben om het mooi te vinden of niet?
Ik vind 'm prachtig. Van hout, handgemaakt op de Kaapverdische eilanden.
Nee, die buddha, niet je vriendin.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:30 schreef S15 het volgende:
[..]
Uhm, het had zo'n meidennaam. Nathalie ofzo? Kan dat?
Ik snap 't wel, hoor. Maar serieus, piercen gaat echt zoveel sneller nogquote:Op donderdag 20 november 2014 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, maar het is de hele spanning enzo. Bij schieten was het van: ga maar zitten, wil je hem hier? TJENG. Klaar.
Heb jij piercings?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap 't wel, hoor. Maar serieus, piercen gaat echt zoveel sneller nog.
Bij m'n beide piercings hebben ze een stipje gezet, die plek goed? Ja. Oké. Daarna gingen ze het spul klaarmaken, ondertussen gezellig kletsen, ontsmetten, jadida, bam, naald erdoor. De piercings zaten voor ik ook maar doorhad dat de naald door m'n lijf ging.
Ja, die heet Nathalie ofzo, die Buddha to buddha.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, die buddha, niet je vriendin.
Ik heb m'n helixen laten schietenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij m'n beide piercings hebben ze een stipje gezet, die plek goed? Ja. Oké. Daarna gingen ze het spul klaarmaken, ondertussen gezellig kletsen, ontsmetten, jadida, bam, naald erdoor. De piercings zaten voor ik ook maar doorhad dat de naald door m'n lijf ging.
Oquote:Op donderdag 20 november 2014 11:31 schreef S15 het volgende:
[..]
Ja, die heet Nathalie ofzo, die Buddha to buddha.
Oh, ik ging er vanuit dat dat wel bekend was bij vrouwen. Zelfs ik had er al van gehoordquote:Op donderdag 20 november 2014 11:31 schreef Samzz het volgende:
Buddha to Buddha is een sieradenmerk.
Zondequote:Op donderdag 20 november 2014 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n helixen laten schietenDat ging zo snel dat ik er twee naast elkaar heb laten zetten. Week later terug voor nog drie gaatjes in de oorlellen erbij. Ik ben echt een lafbek geworden.
Ik ken het echt niet. Heb het even gegoogled en eeh het is niet helemaal mijn ding.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:33 schreef S15 het volgende:
[..]
Oh, ik ging er vanuit dat dat wel bekend was bij vrouwen. Zelfs ik had er al van gehoord
ik huil al bij de MIquote:Op donderdag 20 november 2014 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, bij m'n eerste kan ik dat voorstellen. Dangerzone. Maar de tragus ging echt zo snel en die naald is gewoon zo vlijmscherp... Het is nauwelijks voelbaar.quote:
Dat van mij ook niet hoor, zeker niet als ik die prijzen ziequote:Op donderdag 20 november 2014 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken het echt niet. Heb het even gegoogled en eeh het is niet helemaal mijn ding.
Hier heeft niks gebloed. En dat kraken hoor je wel een beetje, ja. Maar als je dat kraken hoort zit de naald er al doorheen.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:33 schreef CherryLips het volgende:
En dan ga je op YT filmpjes opzoeken over hoe het gezet wordt en dat het gaat bloeden en dat ze het horen kraken
Heerlijk zo'n visueel breinquote:Op donderdag 20 november 2014 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, bij m'n eerste kan ik dat voorstellen. Dangerzone. Maar de tragus ging echt zo snel en die naald is gewoon zo vlijmscherp... Het is nauwelijks voelbaar.
Bij de eerste was het piercen geen punt, enkel de naald vervangen voor de daadwerkelijke piercing was iets minder prettig.
En dat terwijl al m'n vingers kraken en dat doet me niksquote:Op donderdag 20 november 2014 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier heeft niks gebloed. En dat kraken hoor je wel een beetje, ja. Maar als je dat kraken hoort zit de naald er al doorheen.
Heb ik ook, hoorquote:
Ik snap het wel, hoor. Ik was echt smerig zenuwachtig voor m'n tragus, horrorverhalen op internet en zoquote:Op donderdag 20 november 2014 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat terwijl al m'n vingers kraken en dat doet me niks
Ik heb met die helixen echt alles gedaan wat niet mochtquote:Op donderdag 20 november 2014 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik ook, hoor.
[..]
Ik snap het wel, hoor. Ik was echt smerig zenuwachtig voor m'n tragus, horrorverhalen op internet en zo. Maar het viel echt zo enorm mee, heb er bijna niks van gevoeld. Genezen ging ook enorm snel.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb met die helixen echt alles gedaan wat niet mochtZwemmen, de achtbaan in, na een paar weken al een ander knopje erin, schoonmaken met sterilon. Dat m'n oor er niet afgevallen is.
Thxs! Ik speel ook al even met de gedachte...quote:
Zolang je nog geen kermismuziek in je oren hoort is er niks aan de hand lijkt me.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Van de gaatjes in m'n oorlellen zijn er volgens mij twee dichtgegroeid ondertussen, vorige week heb ik er weer eentje eventjes doorgeprikt want die vind ik nog wel tof. Misschien dat ik er ooit nog eentje daarboven wil zetten, maar dan wordt het zo'n kermis in m'n oren.
Nee, je typt het.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:46 schreef Samzz het volgende:
Ik ga Winnie denk ik maar uitprinten en boven m'n bed hangen. Als ik 'm over een paar maand nog niet zat ben, dan denk ik eens op zoek naar een artiest.
Wauw, zeg ik dit?
Eerder lolbroek, die past me beter.quote:
Dat, en als je ziet hoeveel lol dat beest wel niet heeftquote:
Gewoon dat pistool op de clit en *pang*quote:Op donderdag 20 november 2014 11:33 schreef CherryLips het volgende:
En dan ga je op YT filmpjes opzoeken over hoe het gezet wordt en dat het gaat bloeden en dat ze het horen kraken
Bij mijn conch kraakte hetquote:Op donderdag 20 november 2014 12:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon dat pistool op de clit en *pang*
Efukt bazen sitequote:Op donderdag 20 november 2014 12:14 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ooit eens een filmpje gezien op E-Fuckt waarin een kerel zélf (hij is dus geen piercer!) een clitpiering zet bij z'n vriendin (dus letterlijk door de clit), echt fucking stupid.
Echt héquote:
Wait whut.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt hé.
Dat wijf lag helemaal in shock te janken en zo, en hij haar nog even neuken ook.
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt hé.
Dat wijf lag helemaal in shock te janken en zo, en hij haar nog even neuken ook.
En wat een lol dat beest heeftquote:
Het is echt al járen geleden... So doubt it...quote:Op donderdag 20 november 2014 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje niet gezien, eens kijken of ik het kan vinden.
Ik heb er wel net een gekeken waarin iemand een clitpiercing zet, maar geen gehuil of seks erna. Dat was een van de oudste filmpjes op de site.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is echt al járen geleden... So doubt it...
Ik weet ook niet meer hoe het filmpje heet, maar ik kan 'm nog levendig voor de geest halen.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er wel net een gekeken waarin iemand een clitpiercing zet, maar geen gehuil of seks erna. Dat was een van de oudste filmpjes op de site.
Vanavond half blood prince op TV.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar even weer een hoofdstuk lezen uit Harry Potter en de Vuurbeker.
Heb jij toch heul niet nodig johquote:Op donderdag 20 november 2014 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan staat me nog aardig wat te wachten
Wil je nu zeggen dat ik plastische chirurgie nodig heb?quote:
Ik weet het. Heb hem pas nog gezien, dus ga niet kijken.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vanavond half blood prince op TV.
Neuh.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik plastische chirurgie nodig heb?
Goede keus, al heb ik hem inmiddels te vaak gezien. Ik denk dat ik een oude opname ga kijken. Misschien intouchables, daar ben ik ook nog steeds niet aan toe gekomen.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Heb hem pas nog gezien, dus ga niet kijken.
Vond het ook geen goede film. De pacing was verschrikkelijk. Slecht belicht. Weer veel te veel focus op de 3.
Meh.
Ga denk ik deze kijken:
[ afbeelding ]
Ik blijf wel lelijk danquote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb jij toch heul niet nodig joh
Ha, ik loop voor!quote:Op donderdag 20 november 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar even weer een hoofdstuk lezen uit Harry Potter en de Vuurbeker.
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan staat me nog aardig wat te wachten
Dat dusquote:Op donderdag 20 november 2014 12:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb jij toch heul niet nodig joh
Dan zou ik die zeker eens gaan kijken.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:39 schreef yats het volgende:
[..]
Goede keus, al heb ik hem inmiddels te vaak gezien. Ik denk dat ik een oude opname ga kijken. Misschien intouchables, daar ben ik ook nog steeds niet aan toe gekomen.
Succes!quote:Op donderdag 20 november 2014 12:58 schreef rival het volgende:
Eindelijk een vacature gevonden die precies bij me past
Nu nog bij hun passen
Succes manquote:Op donderdag 20 november 2014 12:58 schreef rival het volgende:
Eindelijk een vacature gevonden die precies bij me past
Nu nog bij hun passen
Graag gedaan. Ik ben vanmorgen ook al gebeld door twee recruiters die iets concreets hebben in plaats van enkel informatie te willen. En net kwam ik een functie tegen waar ze niet specifiek ICT-kennis voor vragen maar een academische achtergrond. Ben benieuwd hoe dat werkt en of ik in aanmerking kom.quote:
Thanksquote:
Meteen even uitzoeken dusquote:Op donderdag 20 november 2014 13:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik ben vanmorgen ook al gebeld door twee recruiters die iets concreets hebben in plaats van enkel informatie te willen. En net kwam ik een functie tegen waar ze niet specifiek ICT-kennis voor vragen maar een academische achtergrond. Ben benieuwd hoe dat werkt en of ik in aanmerking kom.
Heb ook gebeld, en ik word vanmiddag teruggebeldquote:
Beter!quote:Op donderdag 20 november 2014 13:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb ook gebeld, en ik word vanmiddag teruggebeld
Nou, niks concreet, hoor. Maar ik heb wel wat dingetjes wat ik echt tof vind.quote:
Dat klinkt erg bekend jaquote:Op donderdag 20 november 2014 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Beter!
Ik moet maar afwachten, het sloot sowieso pas 1 december dus ik zal nog wel ff geduld moeten hebben..
Ik begin al een concreet beeld te krijgen in mijn hoofd.... Ik zie em al bijnaquote:Op donderdag 20 november 2014 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, niks concreet, hoor. Maar ik heb wel wat dingetjes wat ik echt tof vind.
Gekke mensenquote:Op donderdag 20 november 2014 13:33 schreef Barbusse het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
[ afbeelding ]
Ik heb al hoogtevrees als ik op de stoeprand staquote:Op donderdag 20 november 2014 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Als ie een scheet laat gaat ie vol gas naar benedenquote:Op donderdag 20 november 2014 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks Barb!quote:
Hoe komt ie daar nou weer bovenop?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Klimmen of heel goed zijn met Photoshop.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe komt ie daar nou weer bovenop?
Komt goed!quote:Op donderdag 20 november 2014 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zou ik die zeker eens gaan kijken.
Geklommen, hij is een bekend gezicht binnen de 'freeclimbers'. Dus mensen die zonder enige vorm van veiligheidslijnen hoge dingen beklimmen. Dat lijkt me overigens best cool om te doen alleen zou ik niet tot de volledige top gaan denk ik. Hoogtevrees heb ik niet en ik heb eerder zonder zekeringen geklommen dus daar ben ik niet bang voor, maar deze foto gaat me toch net te ver qua plek.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was er in de zomer niet zo'n freerunner naar beneden gelazerd van een wolkenkrabber? Hij maakte een salto en dat was ook meteen de laatste.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:46 schreef yats het volgende:
[..]
Geklommen, hij is een bekend gezicht binnen de 'freeclimbers'. Dus mensen die zonder enige vorm van veiligheidslijnen hoge dingen beklimmen. Dat lijkt me overigens best cool om te doen alleen zou ik niet tot de volledige top gaan denk ik. Hoogtevrees heb ik niet en ik heb eerder zonder zekeringen geklommen dus daar ben ik niet bang voor, maar deze foto gaat me toch net te ver qua plek.
Ik vond 100 meter over een zipline met platformen al redelijk engquote:Op donderdag 20 november 2014 13:46 schreef yats het volgende:
[..]
Geklommen, hij is een bekend gezicht binnen de 'freeclimbers'. Dus mensen die zonder enige vorm van veiligheidslijnen hoge dingen beklimmen. Dat lijkt me overigens best cool om te doen alleen zou ik niet tot de volledige top gaan denk ik. Hoogtevrees heb ik niet en ik heb eerder zonder zekeringen geklommen dus daar ben ik niet bang voor, maar deze foto gaat me toch net te ver qua plek.
Het is een beginquote:Op donderdag 20 november 2014 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, niks concreet, hoor. Maar ik heb wel wat dingetjes wat ik echt tof vind.
Freerunners is een andere discipline. Maar dat zou kunnen. Beide zijn over het algemeen adrenalinejunkies.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was er in de zomer niet zo'n freerunner naar beneden gelazerd van een wolkenkrabber? Hij maakte een salto en dat was ook meteen de laatste.
Dat is voor ieder persoonlijk. Sinds ik een half jaar met een reuzenrad meegereisd heb waarbij ik zonder zekering halverwege de spaken vast moest zetten ben ik niet meer snel onder de indruk van hoogte.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vond 100 meter over een zipline met platformen al redelijk eng
InB4 Faxie!quote:Op donderdag 20 november 2014 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Smooth Joof. Smooth.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
InB4 Faxie!
That's what she said.. [/faxie]
quote:
quote:
quote:
Dank jullie wel!quote:
Thanks!quote:
Nice one, succes!quote:
Thanks!quote:
Kijk maar uit, straks hossel je d'r nog met dat soort uitsprakenquote:Op donderdag 20 november 2014 13:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
InB4 Faxie!
That's what she said.. [/faxie]
Aanhouder wint, succes!quote:Op donderdag 20 november 2014 14:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel!
Ik heb even een traantje weg moeten pinken, het eerste goede nieuws sinds tijden!
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks hossel je d'r nog met dat soort uitspraken
Nou goed, ik weet wat ik superleuk vind, ik weet niet of ik het durfquote:Op donderdag 20 november 2014 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik begin al een concreet beeld te krijgen in mijn hoofd.... Ik zie em al bijna
Ik kan niet kiezen welk plaatjequote:Op donderdag 20 november 2014 13:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is een begin
Waar loop je tegenaan dan?
Het permanente?
(Las iets over dat je mindset veranderd is sinds laserbehandeling mogelijk is)
Als je sowieso nog over plaatjes twijfelt zou ik nog nieteens nadenken of je het wel zou durven..quote:Op donderdag 20 november 2014 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou goed, ik weet wat ik superleuk vind, ik weet niet of ik het durf.
[..]
Ik kan niet kiezen welk plaatje. En zie hierboven.
Oh, de pijn boeit me niet, ik bedoel durven als in er 'voor altijd' mee rondlopen.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je sowieso nog over plaatjes twijfelt zou ik nog nieteens nadenken of je het wel zou durven..
Pijn is minimaal, ligt aan je eigen grenzen en waar je ´m wilt.
Is het zomaar een plaatje omdat je het leuk vindt, of heeft het toch nog een betekenis voor je?
Lijkt op mijn broertje.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond hem alleen tof omdat Snape. Pacing was inderdaad bleh.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Heb hem pas nog gezien, dus ga niet kijken.
Vond het ook geen goede film. De pacing was verschrikkelijk. Slecht belicht. Weer veel te veel focus op de 3.
Meh.
Ga denk ik deze kijken:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 november 2014 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, de pijn boeit me niet, ik bedoel durven als in er 'voor altijd' mee rondlopen.
En het is niet zomaar een plaatje. Nou ja, ik kwam 'm wel zomaar tegen, maar het is wel een plaatje dat voor mij relateert naar m'n kindertijd en één van mijn grootste hobby's/fangirl zijn, zeg maar (Disney).
Dus wel degelijk betekenis..quote:Op donderdag 20 november 2014 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, de pijn boeit me niet, ik bedoel durven als in er 'voor altijd' mee rondlopen.
En het is niet zomaar een plaatje. Nou ja, ik kwam 'm wel zomaar tegen, maar het is wel een plaatje dat voor mij relateert naar m'n kindertijd en één van mijn grootste hobby's/fangirl zijn, zeg maar (Disney).
Die is ook schattig, jaquote:
Ja, betekenis heeft het wel, ja. Daarnaast vind ik de plaatjes ook gewoon überschattig.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus wel degelijk betekenis..
Dan is de kans relatief klein dat je er spijt van zou gaan krijgen, ook over 3 jaar of langer.
Desnoods kun je dan altijd nog laseren, of er iets anders overheen laten zetten..
Ik zou zeggen ga ervoor danquote:Op donderdag 20 november 2014 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is ook schattig, ja. Ik vond de Mickey en Minnie die ik postte ook leuk.
[..]
Ja, betekenis heeft het wel, ja. Daarnaast vind ik de plaatjes ook gewoon überschattig.
Ik denk dat de kans dat ik spijt ga krijgen ook relatief klein is, eigenlijk. Zo heb ik ook geen spijt gekregen van m'n piercings, die ik nog steeds fantastisch vind. En het feit dat laseren een mogelijkheid is, maakt het wat minder 'permanent'. Iets anders eroverheen denk ik maar niet.
De plaatjes zijn er al. Alleen welke is nu het probleem.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga ervoor dan
Nouja, eerst nog het geschikte plaatje vinden natuurlijk..
Je kunt ook altijd een eigen idee (laten) tekenen..
Zijn het er veel? Kun je ze posten? Je kan ze natuurlijk ook allemaal in 1 laten maken, mits dat redelijk blijft, en kan passen natuurlijk..quote:Op donderdag 20 november 2014 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
De plaatjes zijn er al. Alleen welke is nu het probleem.
quote:Op donderdag 20 november 2014 15:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zijn het er veel? Kun je ze posten? Je kan ze natuurlijk ook allemaal in 1 laten maken, mits dat redelijk blijft, en kan passen natuurlijk..
Moet het perse 1 van die poses zijn? Want anders kun je ook naar dit kijken:quote:Op donderdag 20 november 2014 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Één van de twee. Niet beide, hoewel het vast zou kunnen.
Nee, dat wil ik niet. Één van die twee.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet het perse 1 van die poses zijn? Want anders kun je ook naar dit kijken:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 november 2014 15:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou 'Oh bother' op m'n pols zetten
Ok, dus óf Pooh, óf Eeyore..quote:Op donderdag 20 november 2014 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet. Één van die twee.
Maar dan moet je wel Eeyore doen, dat past weer niet bij Pooh..quote:Op donderdag 20 november 2014 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]. Dat kan er altijd nog onder
. Op zich wel tof, enkel de echte Disney-fanaten weten wat daarmee bedoeld wordt
.
Okay ik snap je, ze zijn wel errug cute.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Één van de twee. Niet beide, hoewel het vast zou kunnen.
Oh my, dat is ook wel heel erg briljantquote:
Ik denk wel dat ik meer neig naar Eeyore... Ik heb daar nog steeds een collectie van op m'n kamer thuis in Enschede staanquote:Op donderdag 20 november 2014 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay ik snap je, ze zijn wel errug cute.
Mja, misschien zijn ze te integreren, maar dan wordt het of een plaatje dat ik te groot vind, of het wordt een blur. En dat wil ik echt niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ok, dus óf Pooh, óf Eeyore..
Mjah, dan moet je gaan kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er ook nog knuffels van op de kast staan hoorquote:Op donderdag 20 november 2014 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik meer neig naar Eeyore... Ik heb daar nog steeds een collectie van op m'n kamer thuis in Enschede staan.
quote:Op donderdag 20 november 2014 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Voor Kaneeljezus wat tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben sinds kort pas op de hoogte van het hele HP-fandom die er blijkbaar bestaat
Tap tap tap
Voor KaneelAhw, Lily en James/HarrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh, ik ben niet raarquote:Op donderdag 20 november 2014 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog knuffels van op de kast staan hoorDe Knorretjes heb ik aan m'n zus gegeven, die spaart ze
.
Serieus? Je kunt zelfs de HP studio's in Londen bezoeken (I did thatquote:Op donderdag 20 november 2014 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jezus wat tof
ik ben sinds kort pas op de hoogte van het hele HP-fandom die er blijkbaar bestaat) en er zijn hele fanfiction sites, ook de site van Rowlin zelf staat vol met leuke weetjes en achtergrondinfo
.
Voor KaneelOw hier komt de stannisliefde weer hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de studio's wist ik, en ik ben een paar weken geleden nog naar King's Cross geweest, op de foto geweest met het karretje dat in de muur verdwijntquote:Op donderdag 20 november 2014 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw, Lily en James/Harry.
[..]
Oh, ik ben niet raar.
[..]
Serieus? Je kunt zelfs de HP studio's in Londen bezoeken (I did that) en er zijn hele fanfiction sites, ook de site van Rowlin zelf staat vol met leuke weetjes en achtergrondinfo
.
Die zag ik jaquote:Op donderdag 20 november 2014 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van de studio's wist ik, en ik ben een paar weken geleden nog naar King's Cross geweest, op de foto geweest met het karretje dat in de muur verdwijnt
Dat zijn de patronussen van Lily en James/Harry Potter.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow hier komt de stannisliefde weer hoor.
Voor KaneelAfter all this time?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allways.Is Harry Potter, jongen.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow hier komt de stannisliefde weer hoor.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
De studio's zijn echt de moeite waard. Heb er úren rondgelopen. Zelfs Hedwig ontmoetquote:Op donderdag 20 november 2014 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van de studio's wist ik, en ik ben een paar weken geleden nog naar King's Cross geweest, op de foto geweest met het karretje dat in de muur verdwijnt
Oh wat moest ik een traantjes laten bij dat stukjequote:Op donderdag 20 november 2014 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
After all this time?
Allways.
[..]
Is Harry Potter, jongen.
whut?quote:Op donderdag 20 november 2014 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow hier komt de stannisliefde weer hoor.
quote:Op donderdag 20 november 2014 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh wat moest ik een traantjes laten bij dat stukje.
Ik vond die studio's zo duur, dus dan ging ik liever naar een paleis ofzo. Maar ze zijn dus wel de moeite waard? Wat is er allemaal te doen en te zien?quote:Op donderdag 20 november 2014 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
De studio's zijn echt de moeite waard. Heb er úren rondgelopen. Zelfs Hedwig ontmoet. En Fang.
Oh ja, King's Cross.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh wat moest ik een traantjes laten bij dat stukje.
Game of Thrones.quote:
Ik ken GoT, snapte alleen de link niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Ik weet alleen niet waarom het me nou precies raakt.
[..]
Game of Thrones.
Ik ben #TeamStannis. Teken van Stannis is de Stag. Zoals op dat plaatje.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken GoT, snapte alleen de link niet.
Wauwquote:
Duur? Ik heb geloof ik 45 pond betaald voor entree, een digitale audiovideotour en een paperback souvenirboek. Alle sets, kostuums, props, schetsen van sets, wezens en kostuums en zo, maquettes, alle voertuigen (knights bus, Ford Anglia, bezems, karretjes in Gringott's), je komt binnen via de Grote Zaal, je loopt over Diagon Alley en er is een handgemaakte maquette van Hogwarts die is gebruikt voor de panoramashoots, o.a.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond die studio's zo duur, dus dan ging ik liever naar een paleis ofzo. Maar ze zijn dus wel de moeite waard? Wat is er allemaal te doen en te zien?
Ik ben dan geen die-hard, maar dat klinkt het toch wel waard jaquote:Op donderdag 20 november 2014 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw.
[..]
Duur? Ik heb geloof ik 45 pond betaald voor entree, een digitale audiovideotour en een paperback souvenirboek. Alle sets, kostuums, props, schetsen van sets, wezens en kostuums en zo, maquettes, alle voertuigen (knights bus, Ford Anglia, bezems, karretjes in Gringott's), je komt binnen via de Grote Zaal, je loopt over Diagon Alley en er is een handgemaakte maquette van Hogwarts die is gebruikt voor de panoramashoots, o.a..
Oh en je kunt er boterbier drinken. Wat erg ranzig is.
Die man is van alle markten thuis. Hij deed ook KARR in Knight Rider.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh my, Peter Cullen heeft de stem van Eeyore gedaan...![]()
Dat wist ikquote:Op donderdag 20 november 2014 16:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die man is van alle markten thuis. Hij deed ook KARR in Knight Rider.
Moet je maar aardig doen tegen de poesquote:Op donderdag 20 november 2014 16:01 schreef Samzz het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZnks!ZZVVbqmdJFBDg/
HAHAHA, die redenen.
Ik wil echt nooit meer een relatie met iemand die een kat heeftquote:Op donderdag 20 november 2014 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
Moet je maar aardig doen tegen de poes
Kijken of ik ze nu wel kan zien, vanmorgen mobiel niet..quote:Op donderdag 20 november 2014 16:01 schreef Samzz het volgende:
HAHAHA, die redenen.
Ook Monterey Jack uit Rescue Rangersquote:Op donderdag 20 november 2014 16:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die man is van alle markten thuis. Hij deed ook KARR in Knight Rider.
Of die person wel of geen kat heeft is voor mij niet relevantquote:Op donderdag 20 november 2014 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil echt nooit meer een relatie met iemand die een kat heeft.
Hij draaft wel een beetje door. Vooral over die sexual partnersquote:Op donderdag 20 november 2014 16:01 schreef Samzz het volgende:
HAHAHA, die redenen.
Peter Cullen blijft mijn held. Als hij er niet meer is, is Optimus Prime er ook niet meer.quote:
Wat fijn voor je.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
Of die person wel of geen kat heeft is voor mij niet relevant
Het slaat nergens opquote:Op donderdag 20 november 2014 16:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij draaft wel een beetje door. Vooral over die sexual partners
[..]
Peter Cullen blijft mijn held. Als hij er niet meer is, is Optimus Prime er ook niet meer.
Ook in de nieuwe serie die aankomende is speelt hij weer Primequote:Op donderdag 20 november 2014 16:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij draaft wel een beetje door. Vooral over die sexual partners
[..]
Peter Cullen blijft mijn held. Als hij er niet meer is, is Optimus Prime er ook niet meer.
Altijd weer die kattenquote:Op donderdag 20 november 2014 16:01 schreef Samzz het volgende:
HAHAHA, die redenen.
Me-Mo!quote:Op donderdag 20 november 2014 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Allemaal veel bekende namen hier
Ja ik weet niet. Mannen met katten... Vrouwen met katten... Gekke mensenquote:
Zelfs in die 80's cartoon zat er al wijsheid in zijn stemquote:Op donderdag 20 november 2014 16:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook in de nieuwe serie die aankomende is speelt hij weer Prime
Dat bovenalquote:
Oh, dus wij krijgen straks de schuld van jouw ge-sog?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb morgen een tentamenen geen zin om te leren
dat denk ik
Precies, konijnen zijn beter.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik weet niet. Mannen met katten... Vrouwen met katten... Gekke mensen.
WIE BEN JIJ?!quote:Op donderdag 20 november 2014 16:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb morgen een tentamenen geen zin om te leren
dat denk ik
Me-Moquote:Op donderdag 20 november 2014 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Allemaal veel bekende namen hier
Inderdaad, daarom ga ik maar alleen door het levenquote:Op donderdag 20 november 2014 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik weet niet. Mannen met katten... Vrouwen met katten... Gekke mensen.
ik ben Me-Moquote:Op donderdag 20 november 2014 16:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
WIE BEN JIJ?!
Ik bedoel... hoi!
Er staan op de verkoophoekjes op Facebook allemaal konijntjes waar mensen vanaf willenquote:
Wow, hij had zelfs stemmen in G.I. Joe en BraveStarrquote:Op donderdag 20 november 2014 16:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zelfs in die 80's cartoon zat er al wijsheid in zijn stem
[..]
Dat bovenal
Kerst komt er aanquote:Op donderdag 20 november 2014 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staan op de verkoophoekjes op Facebook allemaal konijntjes waar mensen vanaf willen
Hoezo, het is toch fijn voor je dat jij dat criterium niet hebt.quote:
Ik ben dol op konijnen. Schattigquote:Op donderdag 20 november 2014 16:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
nee, vooral vrouwen met konijnen zijn vaak psychisch echt niet goed hoor
Ik ben El_Thijs, insgelijks.quote:
Schoften zijn hetquote:Op donderdag 20 november 2014 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staan op de verkoophoekjes op Facebook allemaal konijntjes waar mensen vanaf willen
Neem al die knijntjes in huis danquote:Op donderdag 20 november 2014 16:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben dol op konijnen. Schattig
[..]
Ik ben El_Thijs, insgelijks.
[..]
Schoften zijn het![]()
Chris Latta was Starscream en Cobra Commanderquote:Op donderdag 20 november 2014 16:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wow, hij had zelfs stemmen in G.I. Joe en BraveStarr![]()
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo, het is toch fijn voor je dat jij dat criterium niet hebt.
als je profiel klopt, wonen we in dezelfde stadquote:Op donderdag 20 november 2014 16:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben dol op konijnen. Schattig
[..]
Ik ben El_Thijs, insgelijks.
[..]
Schoften zijn het![]()
Geen plekquote:Op donderdag 20 november 2014 16:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neem al die knijntjes in huis dan![]()
Verkeerde Cullenquote:Op donderdag 20 november 2014 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Het is echt heel erg als ik bij Cullen aan Twilight denk he
O hou op schei uitquote:Op donderdag 20 november 2014 16:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neem al die knijntjes in huis dan![]()
Twilightquote:Op donderdag 20 november 2014 16:13 schreef CherryLips het volgende:
mn vriend heeft in de tuin n vlaam en 2 franse hangorenquote:Op donderdag 20 november 2014 16:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen plek
Straks neem ik 2 Vlaamse Reuzen. Want Reus
En wat heeft dat in dit topic te zoeken..?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:07 schreef K44S het volgende:
BTW: Die dames foto's in KPD. Prima foto's
Ik zou bijna foto's van mezelf er op pleuren ;')
Nooit gezien, maar als vrouwen dat doen zal het wel een bepaalde reden hebbenquote:Op donderdag 20 november 2014 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Jij woont ook in de stad waar de grootste kermis te vinden is?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als je profiel klopt, wonen we in dezelfde stad
mn vriend heeft ook konijnen, 3 in de tuin en 2 los in huis
Sinds juli pas, kermis net gemistquote:Op donderdag 20 november 2014 16:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij woont ook in de stad waar de grootste kermis te vinden is?![]()
Echt he. Wat staat in KPD blijft in KPD tochquote:Op donderdag 20 november 2014 16:14 schreef aeque het volgende:
[..]
En wat heeft dat in dit topic te zoeken..?
Volgens de regels wel ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Echt he. Wat staat in KPD blijft in KPD toch
Gelukkig wel. De laatste keer dat ik keek kwam m'n eten bijna weer naar boven.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Echt he. Wat staat in KPD blijft in KPD toch
Ik kan me de stem van CC niet echt meer voorstellen, maar die Rasp van Starscreamquote:Op donderdag 20 november 2014 16:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Chris Latta was Starscream en Cobra CommanderDat hoorde je meteen
Fijn voor je!quote:Op donderdag 20 november 2014 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig wel. De laatste keer dat ik keek kwam m'n eten bijna weer naar boven.
Regels zijn er om te breken, daarom bestaat de fok.rar ookquote:
Nee, eigenlijk niet. Geeft zo'n nare smaak.quote:
dat het bij bijna bleef.......quote:Op donderdag 20 november 2014 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Geeft zo'n nare smaak.
Heb nu een hond, maar als ik straks verhuisd ben gaat dat ism werk niet meer werken.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Overigens, als mijn ouders er niet meer zijn/ik weer een eigen plek heb, en mijn werk laat het toe, zou ik zo weer een hond nemen eigenlijk
Met veel pijn en moeite. Dus het had er beter wel uit kunnen komen.quote:
en danquote:Op donderdag 20 november 2014 16:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb nu een hond, maar als ik straks verhuisd ben gaat dat ism werk niet meer werken.
Euh?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb nu een hond, maar als ik straks verhuisd ben gaat dat ism werk niet meer werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |