Waarom?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Nadeel is nu wel dat ik tot Februari moet wachten,
Totaal niet grappig. Dat kleine beetje goodwill van mij richting jouw persoon ben je inmiddels ook helemaal kwijt.quote:
Scheelt wel 5 verkeersdodenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Nadeel is nu wel dat ik tot Februari moet wachten
Ze zei achteraf ookquote:Op donderdag 20 november 2014 10:34 schreef Netsplitter het volgende:
Zonde.
Anticiperen is iets wat zeer moeilijk is en zou zelf hetzelfde gedaan hebben in jou situatie denk ik.
Zeker met schijnbewegingen die je niet kan voorspellen...
Jammer dat je daarvoor een minpunt gehad hebt.
Zomaar doorsteken is inderdaad niet heel handig, maar dat weet je voor volgende keer.
Dat zomaar doorsteken doe ik normaliter nooit bij lessen, dan blijf ik keurig in de linkerstrook en pas na de bocht ga ik terug naar de rechterstrook, puur zenuwen dusquote:Autorijden is zeker niet makkelijk, ook al denkt iedereen dat dit wel zo is, zoals te zien met die Rover op het einde, onvoorspelbaarheid is een van de keywords in het autorijden
Je bent een van de weinige die de fout bij zichzelf zoekt ipv gaat zitten kankeren op de examinator of CBR.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:37 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ze zei achteraf ook
[..]
Dat zomaar doorsteken doe ik normaliter nooit bij lessen, dan blijf ik keurig in de linkerstrook en pas na de bocht ga ik terug naar de rechterstrook, puur zenuwen dus
Jammer van de minpunten, maar niet helemaal onlogisch, wat dat betreft pak ik het wel sportief op, was er blijkbaar gewoon niet bij met m`n hoofd door de zenuwen, en ja.. Dan ga je toch foutjes maken
Omdat mijn instructeur pas weer examen plek heeft in Februari.. Tenzij ik bij een andere instructeur ga lessen, dan kan ik volgende maand weer, maar ik ga niet weer wisselen van instructeur, en er valt ook nog wel wat te verbeteren, en dat weet deze instructeur het beste want daar les ik al een tijd bij.quote:
Ik kan wel gaan kankeren op het CBR, maar dat zijn ook maar mensen die jou in een korte tijd moeten beoordelen op je rijden, als je dan dit soort foutjes maakt, zenuwen of niet, krijgen hun niet de indruk dat je het kan, dus dan slaag je niet... Ik vind het echt heel kut, logisch natuurlijk, maar daardoor ga ik het niet afreageren op het CBR of de examinatrice, want tenslotte zit ik achter het stuur die de foutjes maakt, of niet dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je bent een van de weinige die de fout bij zichzelf zoekt ipv gaat zitten kankeren op de examinator of CBR.
Tof.
Dat is dan ook het minst moeilijke van autorijden.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
voertuig controle ging perfect
Is ook zo, maar er zijn genoeg rukkertjes hier die gaan zitten kankeren op het CBR omdat zij zo goed kunnen rijden als ze gezakt zijn of hun theorie niet gehaald hebben.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:40 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik kan wel gaan kankeren op het CBR, maar dat zijn ook maar mensen die jou in een korte tijd moeten beoordelen op je rijden, als je dan dit soort foutjes maakt, zenuwen of niet, krijgen hun niet de indruk dat je het kan, dus dan slaag je niet... Ik vind het echt heel kut, logisch natuurlijk, maar daardoor ga ik het niet afreageren op het CBR of de examinatrice, want tenslotte zit ik achter het stuur die de foutjes maakt, of niet dan?
Ken je alleen maar tokkies of zo?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je bent een van de weinige die de fout bij zichzelf zoekt ipv gaat zitten kankeren op de examinator of CBR.
Je bent toch al kei vaak gezakt.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:40 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Was mijn 1e x Fylax, word jij maar eerst ff 16.
Die had ik.... Had 1 propranolol pilletje, maar die begon pas te werken na de 1e ingreep, nam hem iets te laat in, wilde hem niet meteen bij mijn rijles innemen, omdat ik bang was dat hij dan al zou werken bij mijn rijles en al uitgewerkt was bij het CBR, maar naja.. NIet dusquote:Op donderdag 20 november 2014 10:42 schreef Rpol het volgende:
Jammer Braddie. Maar aan het verhaal te lezen terecht. Meestal is het bij de eerste ingreep al meteen over en sluiten.
Volgende keer van die pilletjes halen tegen de spanning. Schijnt goed te helpen.
Oh.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hij heeft gewoon al heel lang rijlessen.
Ja ja ik onthou toch niet alles.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:44 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee pannenkoek, ik ben 6x gezakt voor m`n theorie, dat is wat anders dan voor praktijk.
Dit ja, ik heb er nu... een kleine 140 les uur op zitten, dat is 4x het gemiddelde, maar ik heb er moeite mee, veel moeite, in het begin heel veel rijangst, toen een lange pauze, toen door instructeur 2 heel veel onzekerheid ontwikkeld, en nu pas vond mijn 3e instructeur het goed genoeg om examen te plannen (Na in totaal 18 maanden rijles.. Pauze van 8 maanden meegerekend) En zelfs dat was nog niet goed genoeg.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hij heeft gewoon al heel lang rijlessen.
Werkt dat lang genoeg voor zijn 300km trip die hij anders dit weekend was gaan maken?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:45 schreef hoink581 het volgende:
Gewoon aan de valium volgende keer.
Heb ik allang gedaan.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:44 schreef Catch22- het volgende:
Lekker aan de meds afrijden
Weet je wat lachen is bradster? Even uitrekenen wat je kwijt bent aan je rijlessen en examens en dan op autoscout kijken welke autos je er voor had kunnen kopen
Heh wat.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:38 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Omdat mijn instructeur pas weer examen plek heeft in Februari.. Tenzij ik bij een andere instructeur ga lessen, dan kan ik volgende maand weer, maar ik ga niet weer wisselen van instructeur, en er valt ook nog wel wat te verbeteren, en dat weet deze instructeur het beste want daar les ik al een tijd bij.
Ik vind het ook zeker niet leuk om in de spiegel te kijken wat dat betreft hoor, maar ik ben wel degene die de fouten heeft gemaakt op het examen, niet mijn examinatrice.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is ook zo, maar er zijn genoeg rukkertjes hier die gaan zitten kankeren op het CBR omdat zij zo goed kunnen rijden als ze gezakt zijn of hun theorie niet gehaald hebben.
Dus vandaar.
Niet iedereen durft in de spiegel te kijken namelijk.
Bij het CBR is daar genoeg plek voor, want herexamens moeten redelijk snel kunnen. Een examen inplannen is lastiger dan een herexamen, want voor de eventuele herexamens wordt extra plek gereserveerd.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heh wat.
Hij kan je wel een uurtje per week lesgeven, maar beschikbaar zijn voor het praktijkexamen kan hij niet? (Even los van of er plek is bij het CBR.)
Ik doe een faalangst examen he.. En daar zijn de wachttijden wat langer voor..quote:Op donderdag 20 november 2014 10:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heh wat.
Hij kan je wel een uurtje per week lesgeven, maar beschikbaar zijn voor het praktijkexamen kan hij niet? (Even los van of er plek is bij het CBR.)
hoeveel keer ben je nu al gezakt?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:47 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik vind het ook zeker niet leuk om in de spiegel te kijken wat dat betreft hoor, maar ik ben wel degene die de fouten heeft gemaakt op het examen, niet mijn examinatrice.
Dit was m`n 1e x, zei ik ook al tegen Fylaxquote:Op donderdag 20 november 2014 10:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hoeveel keer ben je nu al gezakt?
Wordt nog wat als je straks in je eentje in de auto zit, verwacht binnen een maand een topic dat je ongeluk hebt gehad
6X voor je theorie? Pfff stop er alsjeblieft mee.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:44 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee pannenkoek, ik ben 6x gezakt voor m`n theorie, dat is wat anders dan voor praktijk.
ow dacht dat je al een aantal keer gezakt wasquote:Op donderdag 20 november 2014 10:49 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dit was m`n 1e x, zei ik ook al tegen Fylax
Voor de TTT wel volgens mijquote:Op donderdag 20 november 2014 10:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow dacht dat je al een aantal keer gezakt was
scheelt dat de gemeenschap betaalt en niet jij zelf, fijn he?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:46 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Heb ik allang gedaan.
Ik had een nieuwe VW UP! kunnen kopen, want dat was ik er voor kwijt.
ja voor theoriequote:Op donderdag 20 november 2014 10:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow dacht dat je al een aantal keer gezakt was
Als ik een normale rijles heb ben ik absoluut niet angstig, en dat was ik eigenlijk ook niet op dit examen, ik maakte alleen puur door de druk van het examen domme fouten...quote:Op donderdag 20 november 2014 10:48 schreef Chai het volgende:
Maar Braddie, als je eenmaal je rijbewijs hebt moet je niet gelijk hele grote afstanden gaan afleggen als je eigenlijk nog een beetje angstig bent.
[..]
Bij het CBR is daar genoeg plek voor, want herexamens moeten redelijk snel kunnen. Een examen inplannen is lastiger dan een herexamen, want voor de eventuele herexamens wordt extra plek gereserveerd.
Hoeveel jaar moet jij nog voordat je mag Rijden, Fylax?quote:
Je weet nog helemaal niet hoe je je voelt als je helemaal op jezelf aangewezen bent. Begin gewoon met korte afstanden. Gaat dat goed, prima.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:51 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Als ik een normale rijles heb ben ik absoluut niet angstig, en dat was ik eigenlijk ook niet op dit examen, ik maakte alleen puur door de druk van het examen domme foutjen...
Ja, daar heb je ook wel gelijk in, maar goed.. Laat ik nu maar gewoon lekker afwachten tot Februari.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet nog helemaal niet hoe je je voelt als je helemaal op jezelf aangewezen bent. Begin gewoon met korte afstanden. Gaat dat goed, prima.
wtf al bijna ¤10.000? Ik zou ermee stoppenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:46 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Heb ik allang gedaan.
Ik had een nieuwe VW UP! kunnen kopen, want dat was ik er voor kwijt.
ohquote:Op donderdag 20 november 2014 10:48 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik doe een faalangst examen he.. En daar zijn de wachttijden wat langer voor..
Wowquote:Op donderdag 20 november 2014 10:52 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Hoeveel jaar moet jij nog voordat je mag Rijden, Fylax?
6 jaar minstensquote:Op donderdag 20 november 2014 10:52 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Hoeveel jaar moet jij nog voordat je mag Rijden, Fylax?
Chai pls. Je doet alsof een auto besturen een vliegtuig is (begrijpelijk), zelfs ik kan een auto besturen zonder rijbewijs omdat ik altijd rond reed in Marokko.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet nog helemaal niet hoe je je voelt als je helemaal op jezelf aangewezen bent. Begin gewoon met korte afstanden. Gaat dat goed, prima.
allemaal wajonggeld dus het boeit hem nietsquote:Op donderdag 20 november 2014 10:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wtf al bijna ¤10.000? Ik zou ermee stoppen
Wat is daar anders aan dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:51 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
En er is voor reguliere examens heel snel plek (meestal 3 dagen later al) Maar ik doe een faalangst examen he, dan is er veel minder plek... veel langere wachttijden.
Je smoked een jonko vlak voor het examen met de rijinstructeur.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat is daar anders aan dan?
quote:Op donderdag 20 november 2014 10:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat is daar anders aan dan?
http://www.cbr.nl/faalangst.pp?quote:Wat is er anders aan het faalangstexamen?
Je krijgt een examinator die is getraind in het begeleiden van mensen met faalangst. Er is meer tijd om je op je gemak te stellen. En tijdens de rit kun je om een time-out vragen.
Stoned autorijden, dan lijkt het bij mij altijd langer te duren dan normaal en ik heb het gevoel langzamer te rijden dan ik doe. Wel eens op de snelweg 140 gereden en dat vond ik toen nog langzaam.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je smoked een jonko vlak voor het examen met de rijinstructeur.
quote:Op donderdag 20 november 2014 10:49 schreef wickedmen het volgende:
Uhhhh onteregt hoor, kut CBR.
Een beetje examinator had je ondanks die kleine foutjes gewoon gegund, het is ook zeker de schuld van die andere dat zoiets gebeurt en jij anticipeert er handig op.
Zowiezo leer je pas echt rijden als je eenmaal op de weg rijdt zelf, alles ervoor is basic.
Conclusie: Je bent genaaid en je rijinstructeur weet het.
Extra klacht: Je rijinstructeur heeft je niet naar je rijbewijs afgezeken, ken sommige die echt helemaal parra worden bij de laatste lessen ipv gewoon meer geld willen innen.
Een focking time-outquote:Op donderdag 20 november 2014 10:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
http://www.cbr.nl/faalangst.pp?
Blij met het CBR en er rijden achterlijken op de weg.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:59 schreef Taks999 het volgende:
[..]!
Ik ben blij dat het CBR er is. Kijk wat voor halve achterlijken er op de weg rondrijden. Dat moeten er echt niet meer worden...
Boven de 60 jaar iedereen op cursus sturen elke 5 jaar en een rijvaardigheidstraining doen.
zei het eerder al deze week ergens, mijn mening is ook dat zulke mensen geen rijbewijs mogen krijgen, zijn al genoeg idioten op de wegquote:Op donderdag 20 november 2014 11:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Een focking time-out?!? Sorry maar dat kan is wel wat overdreven, denk je dat het ook zo werkt op de coolsingel in Rotterdam ofzo? We zijn tegenwoordig veel te ver doorgeschoten in het beschermen van de zwakken. Enige vorm van 'survival of the fittest' is er niet meer bij, zou misschien weer eens moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |