quote:
ik zal m in de OP zettenquote:
Paar keer gezien, toen ze Angela nog haddenquote:
Mij ook benieuwen. Het activistische is gelukkig niet weg als je kijkt naar War Eternal en de geschiedenis van die nieuwe zangeres.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:00 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Paar keer gezien, toen ze Angela nog hadden
(deze is van een paar jaar geleden op Graspop)
[ afbeelding ]
Ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe zangeres, en een paar dagen geleden werd bekend dat Nick Cordle wordt vervangen door Jeff Loomis (Nevermore)
Dat valt bij graspop best mee, ben in 2012 voor de eerste keer geweest en was heel goed te doen. ben zelf ook geen held met dat soort dingen.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:27 schreef robin007bond het volgende:
Heel eerlijk gezegd durf ik nooit naar dit soort festivals. Als ik verhalen hoor over mosh pits en zo.
Dat valt idd wel mee. Ik meende dat eerst ook maar ik ben dit jaar en vorig jaar geweest en het valt best wel mee. Ik heb zelf nog meegedaan dit jaar met Pro-Pain, en ik ben niet de breedste haha, maar was super wreed. Het is niet zo dat je er ingeduwd wordt ofzo. En als je er echt bang voor bent dan ga je gewoon iets meer aan de zijkant staan, ook minder crowdsurfers dan wanneer je in de midden staat.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:27 schreef robin007bond het volgende:
Heel eerlijk gezegd durf ik nooit naar dit soort festivals. Als ik verhalen hoor over mosh pits en zo.
Hehe, die pits zijn meestal helemaal vooraan, als je er niets mee hebt gewoon iets verder naar achteren staan. Maar als er ineens om je heen iets gebeurt, kun je er ook gewoon uitstappen hoor. Die mensen zaak vaak veel vriendelijker en behulpzamer dan dat ze op het eerste gezicht lijkenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:27 schreef robin007bond het volgende:
Meestal rond Februari - Maartquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:08 schreef AgeEll het volgende:
Dagindeling wordt altijd later bekend gemaakt he?
Dat dus, zat ze uit het filmpje te vissen want stond nog niks op de site.quote:Op maandag 22 december 2014 10:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Faith No More, Marliyn Manson, Slash Featuring Myles Kennedy & The Conspirators, Parkway Drive, Lacuna Coil, H.E.A.T, King 810, Sonata Artica Aborted, Dragonforce, Ne Obliviscaris, Devilment en Thunder
hmm eens over nadenken... dat "patton project" moet toch nodig eens van mijn nog nooit live gezien lijstje af... Laat ze eens een club tour gaan doenquote:
Ik denk meequote:Op maandag 22 december 2014 10:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmm eens over nadenken... dat "patton project" moet toch nodig eens van mijn nog nooit live gezien lijstje af... Laat ze eens een club tour gaan doen
Thanksquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor zover ik kan inschatten, komt het meeste lawaai vaak van groepen die onder zo'n partytent zitten, dus als je daar wat uit de buurt blijft wanneer je een plek zoekt voor je tent...
[ afbeelding ]
Bij de main stages en de tenten kan je altijd naar de zijkanten gaan, daar is 't vaak minder druk en daar is dus ademruimte. Maar natuurlijk nog wel lawaai. Op dat centrale plein dat na de ingang ligt, is 't meestal niet zo druk (ik geloof dat ze dat metal plaza noemen) en achteraan bij de main stages ook niet.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:24 schreef Xaryna het volgende:
Ik twijfel om te gaan, maar ben nog nooit naar een muziekfestival geweest echt. Paar dingen waar ik me zorgen over maak:
- Ik heb niemand om mee te gaan
- Ik heb veel rust nodig en wil gewoon goed kunnen slapen. Kan dat op de camping?
- Zijn er mogelijkheden om me even af te zonderen zonder dat ik in de drukte en het lawaai sta als het wat teveel wordt?
Misschien kunnen de ervaren gangers me helpen.
Eerst even wat kort over mijzelf vertellen. Ik ben geen metal liefhebber.. oke in een ver verleden vond ik het fantastisch dus veel bands die komen ken ik wel.quote:
Mooie spot voor Within Temptationquote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tijdschema is beschikbaar: https://www.graspop.be/nl/bands/stages/friday
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |