Inderdaad, dit kan echt niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:22 schreef nofxtbr het volgende:
ja superraar
je wordt waarschijnlijk meteen ontslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is magazijnwerk maar goed als ik het netjes weg leg is er in mijn ogen geen probleem. Ik wil het toch even navragen voor de zekerheidquote:Op woensdag 19 november 2014 21:23 schreef houdjemond het volgende:
Boeiend, gewoon onder je bureau trappen
+veelquote:Op woensdag 19 november 2014 21:25 schreef Storneren het volgende:
En dat zeker stiekem die tas vol stouwen met troep uit het magazijn he? he?! he!
We hebben je door mannetje
Maak je niet zo druk, dan leg je hem netjes bijt de kluisjes/kapstok/kantine whatever. Als je met 39 koffers aan komt zetten is misschien raar, maar ze gaan echt niet piepen omdat je een iets grotere tas meeneemt hoor.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het is magazijnwerk maar goed als ik het netjes weg leg is er in mijn ogen geen probleem. Ik wil het toch even navragen voor de zekerheid
Ik wil net roepen: "Ja maar TS is vast palletsorteerder" en toen las ik zijn reactie.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:23 schreef houdjemond het volgende:
Boeiend, gewoon onder je bureau trappen
ja condooms zijn raar.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ze mogen de tas controleren op een paar condooms na zullen ze niks raars vinden
Ik heb er 1 dag gewerkt als uitzendkracht. Vanaf nu ga ik werken als oproepkracht via het bedrijf zelf daarom wil ik misverstanden voorkomen.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:27 schreef Geerd het volgende:
Zo lang je het weekend maar niet in de tas stopt is er niet veel aan de hand denk ik?
Ze hebben toch ook wel douches/lokkers op het werk?
Werk je er net ofzo??
Ja, want condooms zijn super raar... Bijna net zo raar als een weekendtas meenemen naar je werkquote:Op woensdag 19 november 2014 21:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ze mogen de tas controleren op een paar condooms na zullen ze niks raars vinden
Snap niet echt wat voor misverstand er moet zijn?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:30 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb er 1 dag gewerkt als uitzendkracht. Vanaf nu ga ik werken als oproepkracht via het bedrijf zelf daarom wil ik misverstanden voorkomen.
Dat hij door zijn vrouw op straat is gezet?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Snap niet echt wat voor misverstand er moet zijn?
Dus 38 is nog sociaal acceptabel?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]Als je met 39 koffers aan komt zetten is misschien raar.
Ik zal het wel uitleggenquote:Op woensdag 19 november 2014 21:41 schreef LTVDK het volgende:
Tuurlijk is het raar, je komt op een dinsdag al met een tas aan alsof het al weekend is
[..]
Dus 38 is nog sociaal acceptabel?
Dat is pas na 450quote:Op woensdag 19 november 2014 21:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
38,4 daarna wordt het discutabel.
Sta je dan, met je koffersquote:
Nee, dan wordt het fantastisch!quote:
Geenstijl/dumpert homo'tje gespot.quote:
#tienerfeitenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:38 schreef wickedmen het volgende:
Ik heb dit ook eens meegemaakt. Ik nam een weekendtas mee en toen werd mijn baas agressief en wou hij mij steken.
#Neverforget #Depolitiestonderbijenkeekernaar
je hebt wat tegen homo's? stomme intolerante worm dat je er bentquote:Op woensdag 19 november 2014 21:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Geenstijl/dumpert homo'tje gespot.
Voor scheer spullen en wat kleding.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:27 schreef kibo het volgende:
Waarom heb jij een weekendtas nodig voor 1 nachtje batsen?
Ga dat toch niet uitleggen manquote:Op donderdag 20 november 2014 19:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Voor scheer spullen en wat kleding.
Ja homoseksualiteit is een ziekte.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:26 schreef SuperFood het volgende:
[..]
je hebt wat tegen homo's? stomme intolerante worm dat je er bent
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:22 schreef nofxtbr het volgende:
ja superraar
je wordt waarschijnlijk meteen ontslagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |