Bij deze.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:08 schreef Fascination het volgende:
Hahaha.
Wist niet dat dat zo heet.![]()
Geen metal.quote:
Ik doe gewoon niet aan meets.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meets naar een concert zijn handig, hoef je niet met elkaar te praten.
Dan hebben de mensen iig niet door hoe saai ik ben.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel jammer. Zou je eens moeten doen. We bijten niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik doe gewoon niet aan meets.
Jij bent een wolf in schaapskleren.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan hebben de mensen iig niet door hoe saai ik ben.
Valt mee hoor. Tja tijdens het optreden niet neequote:Op woensdag 19 november 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou ik lust wel een stukje hoorquote:Op woensdag 19 november 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel jammer. Zou je eens moeten doen. We bijten niet.
Verstandig.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een stukje art? I don't blame ya.quote:
Wie?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
Oh my, dat Julien Blanc topic... Of hoe hij ook heet. Leesvoer galore.
Jij bent een spion!quote:Op woensdag 19 november 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent een wolf in schaapskleren.
Ik ben slechts een Koreaan.quote:
Bananenman?quote:
Op de brandstapel ermee.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:29 schreef muhahaha het volgende:
Niet zomaar een pua vent, deze kerel heeft complete schema's om vrouwen te vernederen en aan zich te binden.
Waarom niet gewoon iets vanuit jezelf doen en gewoon me gevoel, hoe cliché dit ook klinktquote:Op woensdag 19 november 2014 21:29 schreef muhahaha het volgende:
Niet zomaar een pua vent, deze kerel heeft complete schema's om vrouwen te vernederen en aan zich te binden.
Vertel het 'm zou ik zeggen.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:31 schreef Graindelay het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon iets vanuit jezelf doen en gewoon me gevoel, hoe cliché dit ook klinkt
Waar kan ik die vinden?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:29 schreef muhahaha het volgende:
Heb je gelijk in!quote:Op woensdag 19 november 2014 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vertel het 'm zou ik zeggen.
Denk alleen niet dat hij gaat luisteren.
Waar?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
Oh my, dat Julien Blanc topic... Of hoe hij ook heet. Leesvoer galore.
Alleen 1 op 1.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
WTF did I just watchquote:
Het is dieptriest, van wat ik zo gezien heb.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:29 schreef muhahaha het volgende:
Met de nadruk op 'op'.quote:
NWS, geoprnd door Firefly3. Iets met dat ie GB misschien niet in mag.quote:
Firefly3 is ook niet serieus te nemen. Heeft ook al een ban voor het datingtopic. Maar ik ga het toch eens even lezen. Na dat filmpje gezien te hebben ben ik toch nieuwsgierig geraakt. Walgelijk, maar nieuwsgierig.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
NWS, geoprnd door Firefly3. Iets met dat ie GB misschien niet in mag.
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:38 schreef firefly3 het volgende:
Het ging steeds beter totdat ik elke week wel meerdere nieuwe contacten had waarmee ik ging daten enzo . In de trein tot de avond in de club waren er altijd wel geinterreseerde vrouwen. Niet dat ik helemaal bij 0 begon, want ik had toen al redelijk wat ervaring. Momenteel al een tijd een relatie met een superleuke succesvolle zakenvrouw
Dat bedoel ik dus. Niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Te dom zijn om een foutloze Nederlandse zin te typen, maar hij heeft wel een relatie met een succesvolle zakenvrouw. Maar natuurlijk.
Ik doe niet aan die flauwe grappenquote:Op woensdag 19 november 2014 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Wauw. En een van de twee is niet eens Faxie.
Nee, jij hebt grappen met meer diepgang.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan die flauwe grappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |