SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben haar minus onequote:Op woensdag 19 november 2014 20:17 schreef Landysh het volgende:
Jan was KB's plus one. Snap hem wel hoor.
Nasiquote:Op woensdag 19 november 2014 20:19 schreef Landysh het volgende:
Moet nog avondeten. Iemand suggesties?
Nope. Gewoon algemeen vies. Valt in hetzelfde schuitje als spruitjes.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:19 schreef mrstylo het volgende:
Maar hoe kunnen jullie Kaki niet lekker vinden? Zeker alleen de hele harde gegeten zonder smaak?
Maar jij hebt nog een excuus(Sjiiet). Zij niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nope. Gewoon algemeen vies. Valt in hetzelfde schuitje als spruitjes.
Ik had aardappelpuree met kip en groene pepers.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:19 schreef Landysh het volgende:
Moet nog avondeten. Iemand suggesties?
flikker opquote:Op woensdag 19 november 2014 20:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog een excuus(Sjiiet). Zij niet.
Jij was kwaad op Zagros en niet mij. Rustig aanquote:
Zagrosquote:Op woensdag 19 november 2014 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij was kwaad op Zagros en niet mij. Rustig aan
Hij was zonder dat je het wist jouw +1.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:17 schreef Landysh het volgende: Jan was KB's plus one. Snap hem wel hoor.
Mensen die puree maken van aardappelpuree terwijl je ze ook lekker kunt roosteren in de oven.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik had aardappelpuree met kip en groene pepers.
Ik vind spruitjes lekker. #tatta #greenisgoodquote:Op woensdag 19 november 2014 20:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nope. Gewoon algemeen vies. Valt in hetzelfde schuitje als spruitjes.
Aardappelpuree roosteren in de oven?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mensen die puree maken van aardappelpuree terwijl je ze ook lekker kunt roosteren in de oven.
Heeeeuuuh. Ne diyo laquote:Op woensdag 19 november 2014 20:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mensen die puree maken van aardappelpuree
Hahaha najaa ik werd op de man af gevraagd of ik zou komen door koning zargos en nu opeens een +1quote:Op woensdag 19 november 2014 20:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij was zonder dat je het wist jouw +1.
Het was al heel lang duidelijk dat ik niet meer kwam, maar hij haakt pas af wanneer KB niet meer komt. You do the mathhquote:Op woensdag 19 november 2014 20:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij was zonder dat je het wist jouw +1.
Zargon klinkt zo World Of Warcraft achtig. Zagros is coolerquote:
Mathemaat?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het was al heel lang duidelijk dat ik niet meer kwam, maar hij haakt pas af wanneer KB niet meer komt. You do the mathh
hahaha weenie wat jij denkt hoor, zie hem nog regelmatigquote:Op woensdag 19 november 2014 20:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het was al heel lang duidelijk dat ik niet meer kwam, maar hij haakt pas af wanneer KB niet meer komt. You do the mathh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |