Communistische vergaderzaal in Albanie?quote:Op woensdag 19 november 2014 19:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gebouw in functie.
sssshhhhhhquote:Op woensdag 19 november 2014 19:07 schreef deadprez het volgende:
De naam staat in de link van de laatste afbeelding.
Nee jonge, cheater.quote:
STRAF!quote:Op woensdag 19 november 2014 19:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bulgarije communistische partij gebouw
1: Toto69: 87quote:Op woensdag 19 november 2014 19:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bulgarije communistische partij gebouw
Oké gedaan, jij bedenkt een nieuwe vraag?quote:Op woensdag 19 november 2014 19:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
gooi die punt maar weg want ik had gecheat
Correctquote:
Nee precies, is een vreemd model. De ene keer vind ik hem mooi, de andere keer vind ik hem een rare vorm hebben.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:14 schreef mega-worstje het volgende:
Zag vandaag weer de GLA, ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden... Wel benieuwd hoe 'ie rijdt.
Toen ik hem vandaag zag deed hij me een beetje denken aan de a6 all road, maar dat kwam door die spatplaten denk ik.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee precies, is een vreemd model. De ene keer vind ik hem mooi, de andere keer vind ik hem een rare vorm hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |