Het "het moet op". Te herkenbaar.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:17 schreef Ole het volgende:
Zit aan de chocopepernoten![]()
Gelukkig verkoopt mijn buurtwinkel ze in kleine zakjes, dat beperkt de schade![]()
Maakt niet uit of ik een grote of kleine zak koop, leeg gaat ie!
Dus dan maar een klein zakje
Ze stonden uiteraard strategisch uitgestald op de toonbank. En boodschappen doen met een lege maag is niet slim. Maar ja, ik moest toch etenquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het "het moet op". Te herkenbaar.Combineer het met een enorme craving en bingo.
Kleine zakjes zijn dan echt een uitkomst.
![]()
En niet halen is uiteraard beter, maar da's makkelijker gezegd dan gedaan.
Weinig in huis en niet met lege maag boodschappen doen is een uitdaging inderdaad.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze stonden uiteraard strategisch uitgestald op de toonbank. En boodschappen doen met een lege maag is niet slim. Maar ja, ik moest toch eten
Vorig jaar ook niet een oliebollen gegeten (was op vakantie, daar hadden ze geen oliebollen)quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:24 schreef Qwea het volgende:
Ik heb nog geen pepernoot aangeraakt \O/ ik wacht op 5 dec
Keertje pepernoten ga je echt niet dood aan. Ik kan alleen nooit 1 ding eten. Als ik pepernoten zou halen, klein zakje of niet... Prop ik daarna bv chips in het muiltje. Of koekjes. Dus ik doe maar braaf niet aankomen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Vorig jaar ook niet een oliebollen gegeten (was op vakantie, daar hadden ze geen oliebollen)
Maar ach. Ik wil ook niet al te spastisch doen.
Straks weer een gezond avondmaal.
Mijn vriend heeft hier zo'n hele grote zak in huis gehaaldquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:17 schreef Ole het volgende:
Zit aan de chocopepernoten![]()
Gelukkig verkoopt mijn buurtwinkel ze in kleine zakjes, dat beperkt de schade![]()
Maakt niet uit of ik een grote of kleine zak koop, leeg gaat ie!
Dus dan maar een klein zakje
ik heb 1 zakje truffelpepernoten en 1 zakje chocoladepepernoten gehaald afgelopen zaterdag. Daarvan heb ik 1/3 op een schaaltje gelegd die zaterdag, met de mededeling 'op is op, volgende week zaterdag komt er nieuw op het schaaltje'. Ik heb zelf nog geen pepernoot gehad, puur omdat ik geen zin had om ze in te voeren in fatsecretquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het "het moet op". Te herkenbaar.Combineer het met een enorme craving en bingo.
Kleine zakjes zijn dan echt een uitkomst.
![]()
En niet halen is uiteraard beter, maar da's makkelijker gezegd dan gedaan.
Nice.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik heb 1 zakje truffelpepernoten en 1 zakje chocoladepepernoten gehaald afgelopen zaterdag. Daarvan heb ik 1/3 op een schaaltje gelegd die zaterdag, met de mededeling 'op is op, volgende week zaterdag komt er nieuw op het schaaltje'. Ik heb zelf nog geen pepernoot gehad, puur omdat ik geen zin had om ze in te voeren in fatsecret![]()
Ow en het schaaltje is net pas leeg
Netjesquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik heb 1 zakje truffelpepernoten en 1 zakje chocoladepepernoten gehaald afgelopen zaterdag. Daarvan heb ik 1/3 op een schaaltje gelegd die zaterdag, met de mededeling 'op is op, volgende week zaterdag komt er nieuw op het schaaltje'. Ik heb zelf nog geen pepernoot gehad, puur omdat ik geen zin had om ze in te voeren in fatsecret![]()
Ow en het schaaltje is net pas leeg
Keuzes maken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:17 schreef Rebubbled het volgende:
Morgen de duo-verjaardag van mijn schoonouders. Hoe doen jullie dat op feestjes? Van te voren compenseren? Eigen eten mee?
jupquote:
Ik hoef inderdaad ook nooit gebak. En indien geen alcohol, dan Spa rood of water, geen fris. Wel een plakje worst, kaas of toastje.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
jupwel de wijn (tegenwoordig standaard met een glas water ernaast), maar niet de nootjes. Sowieso geen gebak, want dat vind ik zelden echt lekker. En indien wel lekker, dan een halve portie...
Geen gebak/nootjes/worst/whatever en waterquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:17 schreef Rebubbled het volgende:
Morgen de duo-verjaardag van mijn schoonouders. Hoe doen jullie dat op feestjes? Van te voren compenseren? Eigen eten mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is geheel afhankelijk welk zoet of zout eigenlijk.quote:Op zondag 23 november 2014 11:35 schreef Fripsel het volgende:
Wat is eigenlijk verstandiger om te kiezen? Zoet of zout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |