Klinkt goed!quote:Op woensdag 19 november 2014 16:33 schreef Chanty het volgende:
Heb de LK gesproken. Die vindt het niet zorgwekkend zolang Lucas vrolijk is en goed plast en poept. Verder kan ik wat vaker aanleggen om hem net wat meer voeding mee te geven en zelf wat meer eten zodat ik niet verder afval. Hoewel ze daar ook geen probleem zag zolang ik me goed voel.
Weinig nieuws dus maar fijn dat zij ook vindt dat het cb zich te snel druk maakt om een curve. Moest gewoon naar mijn baby kijken van haar en zolang het niet buiten de 1 standaarddeviatie komt is het goed.
Het klinkt exact zoals het bij mij ging. Ik ben er toen vanuit gegaan dat er te weinig melk kwam en gaan bijvoeden. Toen was het snel klaar. Ook ik kon de nacht en ochtend nog wel blijven voeden, dan heb je sowieso al de meeste melk.quote:Op donderdag 20 november 2014 08:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Hè bah DAD, wat naar! Ik zou ook weer een LK bellen om verder te gaan kijken waar het aan ligt. Sterkte hoor!
Ik heb ook een vraag: Nu ik de BV aan het afbouwen ben drinkt A. zo'n drie keer per dag een fles KV (rond 10u, 15u, 20u) en de overige voedingen (rond 3u, 7u, 13u, 17u) krijgt ze nog BV. Volgende week vervang ik de voeding van 13u voor de fles, en dan zo verder tot we ergens in december helemaal over zijn.
Alleen... Wanneer ze nu overdag aan de borst drinkt is ze heel onrustig, en lijkt ze haast wel gefrustreerd. Ze laat steeds los, wurmt en woelt en maakt boze geluidjes. Zou dit komen omdat ze het gemak van de fles nu kent en aan de borst meer moeite moet doen? Of zouden mijn borsten nu al minder melk aanmaken en is het gewoon niet meer genoeg
Ik heb ook eigenijk geen stuwing tussendoor.
Overigens is er bij de nacht- en vroegeochtendvoeding helemaal niks aan de hand, dan drinkt ze prima. Mijn borsten voelen dan ook veel voller dan bij de voedingen overdag.
What to do? Ik ga zo iig het CB even bellen, kijken wat zij zeggen. Maar misschien hebben jullie nog ideeën.
ja?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:46 schreef bitterend het volgende:
Nystatine is geen fijne spul idd! ik zou voor GV gaan zoals Morretje zegt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |