quote:Op woensdag 19 november 2014 16:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
oke dankje, en waar moet ik dan aan denken, gaat het over tientjes of kan ik best proberen er een par 100 af te praten bij bedragen voor een heel huis
Paar 1000 bedoel je.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
oke dankje, en waar moet ik dan aan denken, gaat het over tientjes of kan ik best proberen er een par 100 af te praten bij bedragen voor een heel huis
Ach.. als ie blij is met een tientje...quote:
De Belastingdienst wilde 1000 euro van me hebben. Heb ik het toch lekker naar 500 euro omlaag weten te kletsen!quote:
oke, had niet verwacht dat zoveel een omogenlijkheid zou kunnen zijn, maar dankje. Dan geef ik mijn man vrijbrief om het in elk geval te proberenquote:
Heb je die man gedrogeerd?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De Belastingdienst wilde 1000 euro van me hebben. Heb ik het toch lekker naar 500 euro omlaag weten te kletsen!
Ik lag niet... dat doet mn pc wel....quote:Op woensdag 19 november 2014 16:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
@Snowballed, ja lag maar, maar ik heb hier gene ervaring mee he
@Spijkerbroek, ja dat is natuurlijk waar
Zoals hier ook al gezegd is, hoog inzetten. begin eens om er 6K af te lullen. zakken kan altijd nog. Het is jouw geld.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:21 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
oke, had niet verwacht dat zoveel een omogenlijkheid zou kunnen zijn, maar dankje. Dan geef ik mijn man vrijbrief om het in elk geval te proberen
6k eraf lullen.. de prijs per m2 is ongeveer 80 euro...quote:Op woensdag 19 november 2014 16:22 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Zoals hier ook al gezegd is, hoog inzetten. begin eens om er 6K af te lullen. zakken kan altijd nog. Het is jouw geld.
je pc of je verbinding?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:22 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik lag niet... dat doet mn pc wel....![]()
Op grote bedragen (kozijnen voor een heel huis=paar duizend euro) ga je niet over tientjes praten...
Ervaring of niet.. dat kun je zelf ook wel bedenken...
nee, na 6 k zit ik nog niet in de min neequote:Op woensdag 19 november 2014 16:25 schreef Snowballed het volgende:
[..]
6k eraf lullen.. de prijs per m2 is ongeveer 80 euro...
Bij een gemiddeld huis kom je dan in de min uit...
Over hoeveel m2 praten we dan wel niet..?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
nee, na 6 k zit ik nog niet in de min nee
Goeie betalingsregeling getroffen zonder rente?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De Belastingdienst wilde 1000 euro van me hebben. Heb ik het toch lekker naar 500 euro omlaag weten te kletsen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |