Je verwacht het niet.quote:
dat zullen we zaterdag verhelpenquote:
Aw, je mist Mexi hoera? Hier in Nederland kun je ook best blij zijn.quote:
quote:
Ik ben leuker als ik een sugar rush heb dan als ik aangeschoten ben. Dus...quote:Op woensdag 19 november 2014 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zullen we zaterdag verhelpen
dat gaan we testen, 's middags een sugarrush, 's avonds aangeschoten.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben leuker als ik een sugar rush heb dan als ik aangeschoten ben. Dus...
Volgens mij gewoon ordinair een potje vingeren.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan jullie een FOK! meet doen?
quote:Op woensdag 19 november 2014 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ik mij maar Panda aansluit in de afhaak groep...
Samen dan maar uit eten in Groningen?quote:
Spatie Muis, spatie.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Samen dan maar uiteten in Groningen?
Jahoor. En dan moet ik zeker de rekening betalen..quote:Op woensdag 19 november 2014 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Samen dan maar uit eten in Groningen?
Tuurlijk niet, ik ben een vrouw in de 21e eeuw en ik betaal mijn eigen helft.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jahoor. En dan moet ik zeker de rekening betalen..
[ afbeelding ]
Kom je ook Johannes? Wat gezelligquote:Op woensdag 19 november 2014 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan jullie een FOK! meet doen?
Coen *Handjes!* Swijnenberg / de aerobic instructeur.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:22 schreef alors het volgende:
Ik heb wat gemist geloof ik.
Waar heeft Coen die blauwe bandana aan te danken?
Ahquote:Op woensdag 19 november 2014 16:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Coen *Handjes!* Swijnenberg / de aerobic instructeur.
quote:
dopvleugel?quote:
Over dat rijtje gesproken, wie is die tweede van links, wie staan er aan weerszijden van Veenstra en wie is uiterst rechts?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:22 schreef alors het volgende:
Ik heb wat gemist geloof ik.
Waar heeft Coen die blauwe bandana aan te danken?
Niet haten. Van Duin is een legendarische komiek.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:29 schreef Pandaplint het volgende:
Andre van Duin, laat die alsjeblieft heel snel met pensioen gaan.
quote:
Barend, Klaas, Miranda, Wijnand.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Over dat rijtje gesproken, wie is die tweede van links, wie staan er aan weerszijden van Veenstra en wie is uiterst rechts?
Ik kook wel nasi voor jullie. Houden panda's van nasi?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jahoor. En dan moet ik zeker de rekening betalen..
[ afbeelding ]
Ik zou maar wat graag willen, maar dit weekend ben ik helaas niet in Nederlandquote:Op woensdag 19 november 2014 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kom je ook Johannes? Wat gezellig
Heb je Panda(n)rijst?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kook wel nasi voor jullie. Houden panda's van nasi?
[..]
Ik zou maar wat graag willen, maar dit weekend ben ik helaas niet in Nederland
Ik heb zelfs al een keer een wokgerecht (geen nasi, maar soit) gepresenteerd op FOK! met pandanrijst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inderdaadquote:
jij bent een mooie boelquote:
De domme mede mens moet beschermd worden tegen zichzelf.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:33 schreef Pandaplint het volgende:
Wtf is er mis met "nepaanbiedingen"?
Exact een jaar geleden stuurde de consumentenbond hetzelfde persbericht de wereld inquote:Op woensdag 19 november 2014 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De domme mede mens moet beschermd worden tegen zichzelf.
Lekkahquote:
Mij boeit het wel.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:48 schreef wolfrolf het volgende:
Inb4 dagboek & oke & dat boeit helemaal niemand
Hebben ze knusse steegjes in Groningen?quote:
'Het koude gat'quote:Op woensdag 19 november 2014 18:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hebben ze knusse steegjes in Groningen?
Ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
'Het koude gat'
[ afbeelding ]
En anders naar de blauwe engel.quote:
Google geeft iets aan over een trein, zal het wel niet zijn...quote:Op woensdag 19 november 2014 18:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En anders naar de blauwe engel.
Een kroeg met nogal een trieste reputatie. De kroeg waar je naar vieren heen moet gaan als je nog niet 'gescoord' hebtquote:Op woensdag 19 november 2014 18:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Google geeft iets aan over een trein, zal het wel niet zijn...
Ah daar hebben wij in Den Haag "Het feest van Sinterklaas" voorquote:Op woensdag 19 november 2014 18:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een kroeg met nogal een trieste reputatie. De kroeg waar je naar vieren heen moet gaan als je nog niet 'gescoord' hebt
Ah oke. Dat heet bij ons de Bunker ;') Alleen is het dan op dinsdagavond.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een kroeg met nogal een trieste reputatie. De kroeg waar je naar vieren heen moet gaan als je nog niet 'gescoord' hebt
Legendarische tent ja.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah daar hebben wij in Den Haag "Het feest van Sinterklaas" voor
welke zang??? 1 grote gitaarmuur waar geen chocolade van te maken was. heb letterlijk maar 1 nummer herkend terwijl ik in de dagen ervoor de discografie geluisterd heb....quote:Op woensdag 19 november 2014 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stond de zang te zacht bij Deftones?
Bedankt voor het versterken van mijn punt. Deftones is nu eenmaal heel noisey live, je moet dan oordoppen in om te filteren. Die muziek is ingericht op die oordoppen, en anders hoor je.. weinig.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welke zang??? 1 grote gitaarmuur waar geen chocolade van te maken was. heb letterlijk maar 1 nummer herkend terwijl ik in de dagen ervoor de discografie geluisterd heb....
dat hadden ze dan wel ff op het ticket mogen zetten....quote:Op woensdag 19 november 2014 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt voor het versterken van mijn punt. Deftones is nu eenmaal heel noisey live, je moet dan oordoppen in om te filteren. Die muziek is ingericht op die oordoppen, en anders hoor je.. weinig.
Al snap ik dat als je dat niet doet dat heel storend kan zijn.
Altijd oordoppen meequote:Op woensdag 19 november 2014 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat hadden ze dan wel ff op het ticket mogen zetten....hoop dat dat bij Korn minder het geval is en ik hoop dat ze de knallers als Freak on a Leash wel spelen. Fredje en co vonden het namelijk nodig om Nookie niet te spelen....
Korn zit niet zo in dat straatje als Deftones, is wat 'toegankelijker' voor de hedendaagse heavy metal fan, wat minder expirimenteel.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat hadden ze dan wel ff op het ticket mogen zetten....hoop dat dat bij Korn minder het geval is en ik hoop dat ze de knallers als Freak on a Leash wel spelen. Fredje en co vonden het namelijk nodig om Nookie niet te spelen....
Een quote van mijn moeder die ze ooit lang geleden zag op Pinkpop: "Ze zijn live hartstikke goed. Ze maken net zoveel herrie live als op de cd."quote:Op woensdag 19 november 2014 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
budapest? echtquote:Op woensdag 19 november 2014 19:35 schreef Pandaplint het volgende:
Ook een Svhj lijstje gemaakt
Angus & Julia Stone
Grizzly Bear
De Staat
Input Source Select
George Ezra
Budapest
Kasabian
Eez-Eh
Lorde
Tennis Court (Flume remix)
Saint Motel
My Type
Stromae
Tous Les Memes
The War On Drugs
Red Eyes
Paolo Nutini
Iron Sky
Elbow
New York Morning
maar niet Budapestquote:
Dan voer je eigen keuzes inquote:Op woensdag 19 november 2014 22:13 schreef Cee het volgende:
Ik wilde stemmen maar er zit niet echt iets tussen.
heb ik niet...zo vaak ga ik ook niet en ik sta vaak toch redelijk achterin. als ik de kans heb wil ik bij Korn lekker gaan zitten, net als ik in die zaal bij Deftones, Limp en Skunk Anansie deed.quote:
Deftones op plaat vind ik prima te doen, maar ik heb idd net wat meer met Korn. wellicht toch door de toegankelijkheid jaquote:Op woensdag 19 november 2014 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Korn zit niet zo in dat straatje als Deftones, is wat 'toegankelijker' voor de hedendaagse heavy metal fan, wat minder expirimenteel.
Daar zul je dan wel meer je plezier vinden. Ik vind dat noise-achtige wel leuk. Tis een beetje als naar een Mogwai-optreden en verwachten dat ze heel rustig gaan spelen. Ik begrijp de verwachting maar daar kom je achteraf wel achter.
herrie vind ik prima, maar vind het vaak ook wel lekker om iig nummers te herkennen. Al zal ik niet alles kennen omdat ik niet alle cd's in mijn hoofd heb. nummers van Follow the Leader moeten wel lukkenquote:Op woensdag 19 november 2014 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een quote van mijn moeder die ze ooit lang geleden zag op Pinkpop: "Ze zijn live hartstikke goed. Ze maken net zoveel herrie live als op de cd."
Ik heb zelf meer met Deftones. Die hebben meer Sonic Youth-esque dingetjes, dus meer wat voor mijquote:Op woensdag 19 november 2014 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
Deftones op plaat vind ik prima te doen, maar ik heb idd net wat meer met Korn. wellicht toch door de toegankelijkheid ja
Verveelt me nog steeds nietquote:
Hypocriet inderdaad.quote:Op donderdag 20 november 2014 08:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
"ik ben zo blij dat hij er is".
Normaal heeft Giel toch een grafhekek aan Waylon?
twitter:Jolanda_NL twitterde op donderdag 20-11-2014 om 08:32:29Damn Waylon moet je me op de vroege ochtend al laten huilen en ik zit wel nog op mijn werk #3fm verdomme wat een song #kippenvel zo goed! reageer retweet
toffe lijst! Ik heb war on drugs wel met twee nummers in mijn lijst, maar under the pressure is wel mijn favoriet.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blaudzun - Promises of No Man's Land
DFA 1979 - Trainwreck
Eagulls - Nerve Endings
First Aid Kit - My Silver Lining
Hudson Mohawke - Chimes
Johnny Marr - Easy Money
Oliver - Light Years Away
Together Pangea - Offer
The War on Drugs - Under the Pressure
Warpaint - Love is to Die
Dit is m. Red Eyes geskipt ivm 1 per artiest.
Broodje pindakaas?quote:
pindakaasquote:
quote:
Geen idee. Ben niet helderziend.quote:
Ach beterschap.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee. Ben niet helderziend.
Tot nu toe weinigbeetje hangerig en met keeltiefus en een dekentje op de bank.
En daar?
Goeiemorgen SC
Dank je. Komt wel goedquote:
quote:
Dat is kut voor je.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:40 schreef Pino112 het volgende:
22 t/m 24 december ‘gewoon’ stage, met alleen 24 december 3FM op. Juichen.
He mad.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:40 schreef Pino112 het volgende:
Ik leef met je meequote:Op donderdag 20 november 2014 11:40 schreef Pino112 het volgende:
Lekker 1000 aidsposts per dag makenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
He mad.
Ik heb vanaf de 16e vrij
Lijkt mij wel een fikse stap voorwaarts voor hem.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:53 schreef themauster het volgende:
http://www.radio2.nl/nieuws/id-5998-bart-arens-naar-radio-2.html
Bart Arens
meh, ga ik dit jaar niet doen. wel bij T2K maar niet bij SERquote:Op donderdag 20 november 2014 11:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lekker 1000 aidsposts per dag maken
Lijkt me een prima programma voor hem.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:53 schreef themauster het volgende:
http://www.radio2.nl/nieuws/id-5998-bart-arens-naar-radio-2.html
Bart Arens
Alweerquote:
Je zou toch denken dat Domien de ochtend pakt en Gerard de middag.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:03 schreef Pino112 het volgende:
DJ-schema SR (aldus de site)
06-10: Gerard
10-14: Domien
14-18: Coen
18-22: Domien/Coen/Gerard
22-02: Domien/Coen/Gerard
02-06: Coen
Lijkt me nog niet helemaal kloppend overigens. Coen alle graveyards zal niet kloppen.
ik ben ondertussen een heel gemiddelde 1,87m. Vroeger was ik altijd een van de langstenquote:
1.67 hier. Klein in NL een reus in Portugal en Ghana.quote:
Ik ben 1.94m. Ik ervaar hetzelfde.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben ondertussen een heel gemiddelde 1,87m. Vroeger was ik altijd een van de langsten
Ben wel 1cm groter dan mijn vrouw
Kleine meisjes.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1.67 hier. Klein in NL een reus in Portugal en Ghana.
Valt mee. Ik tik net niet de 1.80 aan.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal nekpijn krijgen van het alleen al praten met jullie
Hier niet echt.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
1.95. Al genoeg gezeik mee.
Wel hondsvervelend met hotels in het buitenland.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier niet echt.
Bed hebben van 1.80 x 2.20
Ik ben straks echt de ienimini op de meetquote:Op donderdag 20 november 2014 12:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt mee. Ik tik net niet de 1.80 aan.
dat ziet niemandquote:Op donderdag 20 november 2014 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben straks echt de ienimini op de meet
Dat welquote:Op donderdag 20 november 2014 12:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wel hondsvervelend met hotels in het buitenland.
Altijd kut.
Ik ben 1.70. Dus dan staan we op gelijke hoogtequote:Op donderdag 20 november 2014 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hai muisjequote:
Ik heb buigzame knieën, komt goed!quote:Op donderdag 20 november 2014 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Domien en Gerard zullen hun eigen tijd wel doen, net als Coen:quote:Op donderdag 20 november 2014 12:03 schreef Pino112 het volgende:
DJ-schema SR (aldus de site)
06-10: Gerard
10-14: Domien
14-18: Coen
18-22: Domien/Coen/Gerard
22-02: Domien/Coen/Gerard
02-06: Coen
Lijkt me nog niet helemaal kloppend overigens. Coen alle graveyards zal niet kloppen.
Vanmorgen Midnight City zeker?quote:
Altijd koude voetenquote:Op donderdag 20 november 2014 12:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat welDie in Parijs was iets te kort idd.
yepquote:Op donderdag 20 november 2014 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanmorgen Midnight City zeker?
Die gaat ook dit jaar weer op 1 in mijn top 100
Hondsvervelend. Ik kan niet slapen als ik koude voeten hebquote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik koop deze wel voor zaterdag.
[ afbeelding ]
Oplossing is of een kruik bij je voeten of bedsokken dragen.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hondsvervelend. Ik kan niet slapen als ik koude voeten heb
Herman dus vanaf nu op 15-18 Za/Zo?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:31 schreef Pino112 het volgende:
Ah, vrijdag is Bart al voor het laatst.
Is onbekend. Iig wat ik weet.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Herman dus vanaf nu op 15-18 Za/Zo?
Hermandeperman?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Herman dus vanaf nu op 15-18 Za/Zo?
of douchen voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oplossing is of een kruik bij je voeten of bedsokken dragen.
Hey houten buttplugsquote:Op donderdag 20 november 2014 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand wat kerstversiering?
Op vakantie is het kut, met meerdere personen in een auto is het kut, veel werk is kut, concerten zijn kut door kanjervolk etc...quote:Op donderdag 20 november 2014 12:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier niet echt.
Bed hebben van 1.80 x 2.20
Nu nog niet. Straks pas als het écht koud gaat worden.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oplossing is of een kruik bij je voeten of bedsokken dragen.
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:35 schreef Bronson het volgende:
[..]
Extra dimensie, splinters in je arie.
Gok dat ze gemaakt zijn van beukenhout. Beukenhout geeft als je het geschuurd hebt geen splinters. Daarom wordt dit hout vaak gebruikt voor pollepels en speelgoed.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:35 schreef Bronson het volgende:
[..]
Extra dimensie, splinters in je arie.
Vakantie? Handig als je op een markt loopt, niemand verliest je uit het oog.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Op vakantie is het kut, met meerdere personen in een auto is het kut, veel werk is kut, concerten zijn kut door kanjervolk etc...
Eens met Rob.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:46 schreef Againzender het volgende:
Goed nummer van A-ha, al verschillen de meningen. Rob zei laatst: deze komt alleen in deze lijst voor omdat het einde zo goed is.
Met staplaatsen krijg ik nog weleens gezeik van mensen achter mij.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vakantie? Handig als je op een markt loopt, niemand verliest je uit het oog.
Qua auto, grote auto hebben *o*
Werk, ik zit achter een bureau.
Concerten valt bij mij ook wel mee, soms gewoon zitplaatsen in een Ziggo Dome.
Opgelost
Achteraan staan dan!quote:Op donderdag 20 november 2014 13:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Met staplaatsen krijg ik nog weleens gezeik van mensen achter mij.
LB2 dan maar.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:06 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Open Your Eyes - Guano Apes
Nothing Really Matters - Mr. Probz
Lunchbox 2
Fluorescent Adolescent - Arctic Monkeys
Thinking Out Loud - Ed Sheeran
Tja.
xdquote:Op donderdag 20 november 2014 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahaha een broertje dotan
Wolfrolf
Da's altijd alquote:Op donderdag 20 november 2014 14:06 schreef Pandaplint het volgende:
Oh, Danny heeft een sneaky dealtje met Bol punt com gesloten?
Voor het eerst dat ik het zie.quote:
huh wat is? Want ik zie niet bijzonders als ik op de link klik.quote:
Oh, dat Bol.com de consumentenbond negeert omtrent de "Fake aanbiedingen"quote:Op donderdag 20 november 2014 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
huh wat is? Want ik zie niet bijzonders als ik op de link klik.
Ah op die manier.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh, dat Bol.com de consumentenbond negeert omtrent de "Fake aanbiedingen"
Dat zei je vriendin ook vannacht?quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat zei je vriendin ook vannacht?
quote:
wie zijn dat?quote:
Zit je klem?quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 15:54 schreef wolfrolf het volgende:
KLB / Klaargekomen tijdens massage.
Verdomme.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:54 schreef wolfrolf het volgende:
KLB / Klaargekomen tijdens massage.
Dus het wordt van mijn centen betaald????quote:Op donderdag 20 november 2014 16:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een hele week kaarten voor je eigen feestje weggeven![]()
![]()
Bierquote:
quote:
En tietenquote:
En billenquote:
Annemiekquote:Op donderdag 20 november 2014 19:35 schreef ChatGirl het volgende:
Zometeen Annemiek, Paul en hoitjes bij DWDD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |