+1quote:Op woensdag 19 november 2014 13:28 schreef Suikertante het volgende:
Shandaly dat klinkt goed man
"Het is wat het is", daar ben ik niet zo goed in. Ik word er zelfs een beetje sip van als ik het lees.
Ik snap wel wat Venco bedoelt. Je kunt een ander niet veranderen, dat moet die persoon zelf willen. En de één laat zich makkelijker sturen daarin dan de ander. Bij de één komt het praten en het evenwicht sneller dan bij de ander.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:48 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik snap wel wat Venco bedoelt. Je kunt een ander niet veranderen, dat moet die persoon zelf willen. En de één laat zich makkelijker sturen daarin dan de ander. Bij de één komt het praten en het evenwicht sneller dan bij de ander.
Dat gezegd hebbende, natuurlijk is er altijd iets te doen. Maar als het alternatief wel heel drastisch wordt, dan lijkt me dat ook niet wenselijk.
En Shandaly, ik herken je spoiler ook. Er wordt hier ook soms gekookt, gelachen, gespeeld en opgevangen. Maar in tijden van stress/ziekte/onzekerheid hebben we 't allemaal wat lastiger
.
autootje zei ze gisteravond voor het eerstquote:Op woensdag 19 november 2014 13:45 schreef Suikertante het volgende:
Oke, wat is het laatste woord dat jouw dreumes geleerd heeft?
Mijnes zei net Moma (oma).
(en beterschap voor E LB!)
Daarentegen kan E pas sinds 3 dagen augurk zeggenquote:Op woensdag 19 november 2014 14:06 schreef L-E het volgende:
Mijnes is zo taalvaardig nog niet hoor! 'Klaar' is hier het nieuwste woord.
De augurkmaister, mijnes is hetquote:Op woensdag 19 november 2014 14:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daarentegen kan E pas sinds 3 dagen augurk zeggen
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daarentegen kan E pas sinds 3 dagen augurk zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |