+1quote:Op woensdag 19 november 2014 13:28 schreef Suikertante het volgende:
Shandaly dat klinkt goed man
"Het is wat het is", daar ben ik niet zo goed in. Ik word er zelfs een beetje sip van als ik het lees.
Ik snap wel wat Venco bedoelt. Je kunt een ander niet veranderen, dat moet die persoon zelf willen. En de één laat zich makkelijker sturen daarin dan de ander. Bij de één komt het praten en het evenwicht sneller dan bij de ander.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:48 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik snap wel wat Venco bedoelt. Je kunt een ander niet veranderen, dat moet die persoon zelf willen. En de één laat zich makkelijker sturen daarin dan de ander. Bij de één komt het praten en het evenwicht sneller dan bij de ander.
Dat gezegd hebbende, natuurlijk is er altijd iets te doen. Maar als het alternatief wel heel drastisch wordt, dan lijkt me dat ook niet wenselijk.
En Shandaly, ik herken je spoiler ook. Er wordt hier ook soms gekookt, gelachen, gespeeld en opgevangen. Maar in tijden van stress/ziekte/onzekerheid hebben we 't allemaal wat lastiger
.
autootje zei ze gisteravond voor het eerstquote:Op woensdag 19 november 2014 13:45 schreef Suikertante het volgende:
Oke, wat is het laatste woord dat jouw dreumes geleerd heeft?
Mijnes zei net Moma (oma).
(en beterschap voor E LB!)
Daarentegen kan E pas sinds 3 dagen augurk zeggenquote:Op woensdag 19 november 2014 14:06 schreef L-E het volgende:
Mijnes is zo taalvaardig nog niet hoor! 'Klaar' is hier het nieuwste woord.
De augurkmaister, mijnes is hetquote:Op woensdag 19 november 2014 14:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daarentegen kan E pas sinds 3 dagen augurk zeggen
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daarentegen kan E pas sinds 3 dagen augurk zeggen
Dat is hier ook wel jaquote:Op woensdag 19 november 2014 14:58 schreef elamanilo het volgende:
Hier is ze gisteren geschrokken van een spinnetje dat omlaag viel en sindsdien staat ze bij elk kruimeltje te gillen PIEM!!!!! PAPA AAIEN!!! We hebben namelijk vertelt dat spinnetjes ook heel lief zijn <3 Dus nu moeten wij elk kruimeltje aaien, en dan is het weer goedTotdat het volgende kruimeltje in d'r blikveld komt
Tijd om weer even te stofzuigen dus!
Nu zit ik ook heel hard na te denken wat het nieuwste woord is... Maar ik kom er niet uit, ze zegt echt elk woord na wat we zeggen. Oja, het viel me vanmorgen op dat ze 'papa computeren' zei toen mijn lief even bij z'n laptop stond.
Aaw.. beterschapquote:Op woensdag 19 november 2014 15:15 schreef L-E het volgende:
Piem
Sticker is nu druk met leren lopen, dat gaat best aardig inmiddels, ik denk dat hij zich later met praten gaat bezig houden. Vandaag doet hij overigens helemaal niet veel, want hij is hartstikke ziek
Vanmorgen 3,5 uur geslapen, helemaal suf en stil kwam hij uit bed. Eenmaal beneden kotste hij een beetje, voelde ook koortsig en heeft 1,5 uur tegen me aan gehangen zonder geluid te maken. Nu slaapt hij weer, dat is wel fijn, en ik ben blij dat de oudste bij een vriendje is gaan spelen en eten, even alle rust voor het zieke ventje.
Ik ookquote:Op woensdag 19 november 2014 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beterschap voor stick en E. en voor Shandaly en haar meisje! Ziekenboeg! Vergeet ik er nu nog een paar?
Hier had mup gister een off day na weer een slechte nacht. Ze was op het kdv met zo'n rondcross auto en al zeg maar, gekanteld. Maar ze wilde het stuur niet loslaten
. Dus lag ze gekanteld en al te brullen op het plein
. Ik zag het ook helemaal voor me, moest er stiekem ook wel om lachen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |