lolzzquote:Op donderdag 20 november 2014 20:58 schreef betyar het volgende:
Niemand het Sinterklaasjournaal gekeken?
Vanaf 5.20:
![]()
Say whutquote:Op donderdag 20 november 2014 20:58 schreef betyar het volgende:
Vanaf 5.20:
![]()
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:58 schreef betyar het volgende:
Vanaf 5.20:
![]()
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dit kijken kinderen dan. Wat een tokkieuitzending.
Sorry, maar ik kan er geen humor inzien.quote:
Eens, ik vind dit ook echt niets voor een kinderprogramma.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan er geen humor inzien.
Sowieso kinderen beladen met termen als " vol = vol". Echt misselijk.
Statement is duidelijk gemaakt dacht ik zo.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan er geen humor inzien.
Sowieso kinderen beladen met termen als " vol = vol". Echt misselijk.
Ja, los van wat je van het Pietendebat vindt is dit echt niets voor het Sinterklaasjournaal.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:27 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Eens, ik vind dit ook echt niets voor een kinderprogramma.
Prima verwoord met een flinke steek naar de pro- en antipieten. Kinderen krijgen dat sowieso niet mee. Die opstootje tijdens de intocht hebben ze ook niks van gemerkt. Waarom niet? Omdat het vee; te spannend is.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, los van wat je van het Pietendebat vindt is dit echt niets voor het Sinterklaasjournaal.
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
Mooi man, de nieuwe generatie opvoeden met vol = vol.
Weg met tolerantie.
Nee inderdaad, wat is er nou sexy aan een vrouw.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:35 schreef robin007bond het volgende:
Wat ik ook zo maf vind is dat ze dat schilderij tevoorschijn halen met een vrouw erop waar ze op zitten te lusten. Dit vind ik echt geen kinder-TV.
Haha.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee inderdaad, wat is er nou sexy aan een vrouw.
Had dan een mooie halfnaakte man aan de muur gehangen.
Het is wat.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha.Het lijkt me niet heel tof om zowel mannen als vrouwen als lustobjecten te portretteren.
Maar wat me ook opvalt is dat de Pieten extreem stereotype dom doen. "Geen reden tot paniek" en daarna "ALARM! ALARM!" alsof de ernst van de kwestie voor hem lang moest inzakken.
Nee, peuters en kleuters zijn ook echt geen sponzen die vrijwel alles napraten wat ze horen.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Prima verwoord met een flinke steek naar de pro- en antipieten. Kinderen krijgen dat sowieso niet mee. Die opstootje tijdens de intocht hebben ze ook niks van gemerkt. Waarom niet? Omdat het vee; te spannend is.
Tsja, kinderen opvoeden met impliciet racisme. Dat is wel naar. Zeker voor iets dat op de NPO wordt uitgezonden.quote:
Want wat vind jij geil dan, een bloempot?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha.Het lijkt me niet heel tof om zowel mannen als vrouwen als lustobjecten te portretteren.
Maar wat me ook opvalt is dat de Pieten extreem stereotype dom doen. "Geen reden tot paniek" en daarna "ALARM! ALARM!" alsof de ernst van de kwestie voor hem lang moest inzakken.
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:35 schreef robin007bond het volgende:
Wat ik ook zo maf vind is dat ze dat schilderij tevoorschijn halen met een vrouw erop waar ze op zitten te lusten. Dit vind ik echt geen kinder-TV.
Dat is humor voor die kinderen. Weeg er niet te zwaar aan. Of wil je alleen maar opsteltens voor de camera hebben?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, het is sowieso een commercieel rotfeest. Wellicht leuker om die kinderen wat anders te bieden dan materieel geluk.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is humor voor die kinderen. Weeg er niet te zwaar aan. Of wil je alleen maar opsteltens voor de camera hebben?
Dan weet je 1 ding zeker, sinterklaas is bij voorbaat dan een heel saai feest en op 5 december hebben die koters geen speelgoed meer in huis.
Viespeuk.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, het is sowieso een commercieel rotfeest. Wellicht leuker om die kinderen wat anders te bieden dan materieel geluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |