Hij was voornamelijk rete traag. En vervelend traag en het einde zwak. Ik had een ander einde gekozen op een ander punt in de film. Hij laat weinig aan de verbeelding over.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt welIk heb t zo lang laten wachten omdat ik geen ene reet om politiek geef en de hele pakken-cultuur, maar het gekonkel en geplan en venijn vind ik heerlijk. Blij dat ik t toch een kans heb gegeven.
[..]
Duurt 3 uur ja. Maar moet zeggen dat ik me geen moment verveelde.
[..]
Ja? Die leek me nl wel mooi en ik vind Xavier Dolan's films wel sfeervol. Iets te pretentieus hipsterw ellicht.
Het is nogal een natuurlijkundige nerd film af en toequote:Op woensdag 19 november 2014 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jouw film smaak kennende zou dat eerder betekenen dat ik hem niet moet kijken.
Matthew is inderdaad een reden. Al heeft die ook een hoop ups en downs.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is nogal een natuurlijkundige nerd film af en toe![]()
Maar met genoeg drama, mooi acteerwerk (Matthew) en stof tot nadenken.
Traag is prima, indien sfeervol. Maar als t dat niet is....quote:Op woensdag 19 november 2014 11:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij was voornamelijk rete traag. En vervelend traag en het einde zwak. Ik had een ander einde gekozen op een ander punt in de film. Hij laat weinig aan de verbeelding over.
Ik heb er ook steeds minde rtijd voor. De PUC is niet meer rendabel t laatste jaarquote:En die drie uur is het porbleem niet als ik eenmaal zit. Het probleem is een avond naar de film kunnen.
Ik vond Dallas Buyers Club tegenvallen, maar dat was puur omdat ik er heel veel van verwachte.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Matthew is inderdaad een reden. Al heeft die ook een hoop ups en downs.
Met gelukkig de afgelopen jaren veel ups zoals Mud en Dallas Buyers
De PUC gaat er nooit meer komen. Eerder nog een cineville. Zeker nu de filmhallen open zijn in Amsterdam!quote:Op woensdag 19 november 2014 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Traag is prima, indien sfeervol. Maar als t dat niet is....
[..]
Ik heb er ook steeds minde rtijd voor. De PUC is niet meer rendabel t laatste jaar
True Detectivequote:Op woensdag 19 november 2014 11:20 schreef Ang3l het volgende:
En natuurlijk zijn rol in True Detective.
Ja ik zit te wachten tot Natlab zo'n pas creeert. Meer mijn films.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
De PUC gaat er nooit meer komen. Eerder nog een cineville. Zeker nu de filmhallen open zijn in Amsterdam!![]()
Dood aan de Pathe!
Heerlijk. Voorbeeld waar traag voor mij wel werkte.quote:
Ik wil hier ook PUC gvdquote:Op woensdag 19 november 2014 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Traag is prima, indien sfeervol. Maar als t dat niet is....
[..]
Ik heb er ook steeds minde rtijd voor. De PUC is niet meer rendabel t laatste jaar
Filmhallen heeft beide, the movies ook tegenwoordig en andere ookquote:Op woensdag 19 november 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik zit te wachten tot Natlab zo'n pas creeert. Meer mijn films.
Al moet ik zeggen dat de bios voor mij beter werkt voor blockbusters. En dus Pathe.
Kleinere films zie ik liever rustig in m'n eigen tijd op de bank met een glas wijn.
Dat laatste valt hier gelukkig nogal mee. Nou ja, tenzij Michael Bay films. En die kijk ik niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Filmhallen heeft beide, the movies ook tegenwoordig en andere ook
Dood aan de PatheDat is voor Marocjes!
Dankzij Mud heeft Nolan voor Matthew gekozen.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Matthew is inderdaad een reden. Al heeft die ook een hoop ups en downs.
Met gelukkig de afgelopen jaren veel ups zoals Mud en Dallas Buyers
Ja dat las ik idd ook.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dankzij Mud heeft Nolan voor Matthew gekozen.
Ja er zitten liefdes dingetjes in dus t is ook voor meisjesquote:Op woensdag 19 november 2014 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Misschien zondag naar Interstellar
Ik heb onlangs deel 1 gezien (ooit al eens in heel slechte kwaliteit gezien en half doorheen geskipt, want was vooral benieuwd hoe ze het zouden hebben gemaakt)quote:Op woensdag 19 november 2014 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Morgen dus Hunger Games deel 3.1
Echt een geslaagde YAPO reeks.
Michael Bay!quote:Op woensdag 19 november 2014 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Oh Godtje, ik zit nog te wachten op mijn filmsmaak
Ik heb t andersom gedaan. Laatst pas de boeken gekocht. Boekenbeurs. Alle 3, engels, 15 eur. Prima. Maar ik vidn de films dus echt leukquote:Op woensdag 19 november 2014 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb onlangs deel 1 gezien (ooit al eens in heel slechte kwaliteit gezien en half doorheen geskipt, want was vooral benieuwd hoe ze het zouden hebben gemaakt)
Maar tis nog best oke. Scheelt denk ik wel dat het ondertussen een tijd geleden is dat ik de boeken gelezen heb.
Binnenkort maar eens deel 2 downloaden.
Ik heb ooit Ender's Game de film gezien, popcornvermaak vond ik toen. Toen het boek gelezen en van de week weer de film gekeken. Goede film!quote:Op woensdag 19 november 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t andersom gedaan. Laatst pas de boeken gekocht. Boekenbeurs. Alle 3, engels, 15 eur. Prima. Maar ik vidn de films dus echt leukNiet zo gezapig als de meeste young adult reeksen.
Ik hou er niet van om bij boeken al te weten hoe het verhaal eindigtquote:Op woensdag 19 november 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb t andersom gedaan. Laatst pas de boeken gekocht. Boekenbeurs. Alle 3, engels, 15 eur. Prima. Maar ik vidn de films dus echt leukNiet zo gezapig als de meeste young adult reeksen.
Het was een grapjequote:Op woensdag 19 november 2014 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ik hou alleen van zijn films? Dus die film van Cobijn van laatst, die vond ik niks?
Héquote:Op woensdag 19 november 2014 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja er zitten liefdes dingetjes in dus t is ook voor meisjes![]()
*aait denigrerend over de bol*
Niet gekeken. te slechte recensies, te weinig tijd. Staat op de "to watch" lijst.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ooit Ender's Game de film gezien, popcornvermaak vond ik toen. Toen het boek gelezen en van de week weer de film gekeken. Goede film!
Ik had eerst de boeken gelezen. Vond deel drie een stuk minder dan de andere twee.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je die nu nog niet hebt dan blijft het zo de rest van je leven.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Oh Godtje, ik zit nog te wachten op mijn filmsmaak
Filmtotaal gaf m een goede score, maar wel voor de liefhebbers. Als je t puur om actie en spanning en de spelen zelf kijkt. dan is t geen goed deel. Kijk je t voor de karakters, dan wel. Want 3.1 is puur opbouw naar t einde. Zitten geen spelen meer in.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om bij boeken al te weten hoe het verhaal eindigt![]()
Maar t zijn zeker goede boeken, heb de reeks met veel plezier gelezen destijds.
De Metro zei dat 3.1 vooral tegenviel, ivm langdradig en veel nieuwe personages enzo.
Dat is bijna met elke reeks zo voor mijn gevoel. Deel 1 is goed, deel 2 is relaxed, deel 3 is gezapig.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eerst de boeken gelezen. Vond deel drie een stuk minder dan de andere twee.
Ik heb de 4 van Maze Runner gekocht laatst, want ik vond de film leuk.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is bijna met elke reeks zo voor mijn gevoel. Deel 1 is goed, deel 2 is relaxed, deel 3 is gezapig.
Zegt me helemaal nietsquote:Op woensdag 19 november 2014 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de 4 van Maze Runner gekocht laatst, want ik vond de film leuk.
Ook boekenbeurs, ook 15,-![]()
huh? wat? waar?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste valt hier gelukkig nogal mee. Nou ja, tenzij Michael Bay films. En die kijk ik niet.
Maar ze zijn een mega joekeloekes bios aan t bouwen midden in t centrum, nog dichterbij dan de pathe voor mij. 3 min lopen. Dus ben benieuwd.
Corbij is overrated. A most wanted moet ik nog zien maar verwacht al niet al te veel.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
En Corbijn is geen garantie voor filmsmaak.
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je die nu nog niet hebt dan blijft het zo de rest van je leven.
Geeft niks. Geen smaak moet er ook zijn
Ik vond de battle royale achtige actie ook prima.quote:
Ook een Young Adult Post Apocalypse serie.quote:
DAar zei ik toch niets overquote:Op woensdag 19 november 2014 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond de battle royale achtige actie ook prima.
Niks mis met actie
Boekenfestijnquote:Op woensdag 19 november 2014 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de 4 van Maze Runner gekocht laatst, want ik vond de film leuk.
Ook boekenbeurs, ook 15,-![]()
Ik noemde hem als voorbeeld. Puur om aan te geven dat ik niet alleen van explosiefilms houdt.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was een grapje
Ik verplaatste me in Godt.
En Corbijn is geen garantie voor filmsmaak.
Noch is Bay dat voor wansm... ja wacht, dat is t wel.
Als iemand van Micheal Bay films houdet dan zegt dat inderdaad iets structureels over de smaak.quote:
Schuin tegenover de blob, boven de winkels (Jannissima, Prenatal, Bruna en zo). Was altijd al t plan, maar kwam nooit van de grond af. Is ook een keer t glow cafe geweest. Is echt huge.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als iemand van Micheal Bay films houdet dan zegt dat inderdaad iets structureels over de smaak.
Daar zit geen weg tussen. < Punt
DAWEETTIKTOOOOOCH!quote:Op woensdag 19 november 2014 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk juist meestal naar horrorfilms enzo
Ik twijfelde even aan mezelfquote:
aha.. ben een keer geforceerd in de prenatal geweest (moest cadeau kopen) maar anders kom ik nooit in die hoekquote:Op woensdag 19 november 2014 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schuin tegenover de blob, boven de winkels (Jannissima, Prenatal, Bruna en zo). Was altijd al t plan, maar kwam nooit van de grond af. Is ook een keer t glow cafe geweest. Is echt huge.
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik noemde hem als voorbeeld. Puur om aan te geven dat ik niet alleen van explosiefilms houdt.
quote:
Dat gedeelte is ook niet open voor publiek. Alleen een paar jaar terug tijdens Glow. Roltrappen en alles zitten er al in, ruimtes zijn gemaakt... maar is nooit verder gegaan dan dat. Geloof dat ze er nu dus eindelijk iets van gaan maken.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:34 schreef clevy het volgende:
[..]
aha.. ben een keer geforceerd in de prenatal geweest (moest cadeau kopen) maar anders kom ik nooit in die hoek
Ah, jij hebt dus geen filmsmaak, alle films die jij leuk vindt zijn kutquote:Op woensdag 19 november 2014 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Bay heeft ook best leuke films gemaaktIk vond The Island en The Rock wel vermakelijk
Michael Bayquote:Op woensdag 19 november 2014 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar goed. Je hebt geen idee van wat mijn smaak is, ik ook niet, want ik heb niet een bepaald genre of type waar ik helemaal voor ga. Ik hou van heel veel zaken. Van cult tot pulp.
Dat waren de early days.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Bay heeft ook best leuke films gemaaktIk vond The Island en The Rock wel vermakelijk
welk?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom in die hoek voor de onigiri.
Ik wist dat nu wel bekend was dat ik absoluut geen smaak heb.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, jij hebt dus geen filmsmaak, alle films die jij leuk vindt zijn kut
Transformers boeien me niet zo. Heb geprobeerd deel 1 te kijken maar dat is jammerlijk mislukt.quote:
Onigiri!!!!quote:
Dat was voordat hij de iphone app had voor random explosievenquote:Op woensdag 19 november 2014 11:35 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was voordat hij de iphone app had voor random explosieven
[ afbeelding ]
Na de lomo dinges, de nieuwe hype denk ik.....quote:Op woensdag 19 november 2014 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
o god, gaat iedereen nu weer aan de polaroid?
Niet met je wiskunde, wel met het bijhouden wie wat gezegd heeft in een discussie.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat was de vraag dan? Jij had t over 70 uur werken.
Neem aan dat dat in een week is. Dat is 30 uur overwerk in 1 week bij een normale 40u.
Echter, je werkt 4 dagen gaf je aan. Dus eigenlijk is dat dan NOG meer overwerk dan 30u in 1 week.
Of is er iets met mijn wiskunde?
Geen film voor mij dusquote:Op woensdag 19 november 2014 11:44 schreef KomtTijd... het volgende:
wel met het bijhouden wie wat gezegd heeft in een discussie.
Vertelquote:Op woensdag 19 november 2014 11:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet met je wiskunde, wel met het bijhouden wie wat gezegd heeft in een discussie.
schijn op strijp ook al eens naar zo'n giftshop te moeten gaan kijken, zal die in t achterhoofd houden.. ik mijd de stad meestal, behalve de kroegen en evenementenquote:Op woensdag 19 november 2014 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onigiri!!!!
Die gift shop met al die leuke Japanse gadgets en zo
Urban Shoppers?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:45 schreef clevy het volgende:
[..]
schijn op strijp ook al eens naar zo'n giftshop te moeten gaan kijken, zal die in t achterhoofd houden.. ik mijd de stad meestal, behalve de kroegen en evenementen
O ja. Ik schraap jullie hetero mannen altijd op 1 stapel eigenlijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Q. had het over 70 uur werken. Niet ik. Ik weet het, ook een rode avatar enzo...
yupzquote:
Is idd leuk. En een leuk concept. Al heb ik er nog nooit iets gekocht.quote:
oh, hebben ze er wel wat leuks dan? moet bij vrienden gaan eten en dacht daar ff een aardigheidje voor de gastvrouw te scorenquote:Op woensdag 19 november 2014 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is idd leuk. En een leuk concept. Al heb ik er nog nooit iets gekocht.
Is wel vrij prijzig allemaal. Maar zitten aparte mooie dingen tussen soms. Afhankelik van welk winkeltje. Zit bv ook een kapper. Mja. Boeiend.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:52 schreef clevy het volgende:
[..]
oh, hebben ze er wel wat leuks dan? moet bij vrienden gaan eten en dacht daar ff een aardigheidje voor de gastvrouw te scoren
vast te hoog artsy fartsy kunstenaarsgehalte voor mijn simpele zielquote:
Zou altijd kiezen voor een eigen vakantie tov vakantie met oudersquote:Op woensdag 19 november 2014 11:58 schreef stbabylon het volgende:
Wij willen volgend jaar naar Canada, maar nou hebben mijn ouders voorgesteld om ons mee te nemen naar een dik vakantiehuis in Denemarken deze zomer. Dat kan niet in combinatie met Canada (niet genoeg vrije dagen). Lekkere keuzes weer
Ik ga in maart met m'n ouders naar Disneyquote:Op woensdag 19 november 2014 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou altijd kiezen voor een eigen vakantie tov vakantie met ouders
quote:Op woensdag 19 november 2014 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Moet ook bij ze op de kamer liggen
Dat.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik van de zomer ook gedaan, er was verder geen plek in het vakantiehuisjequote:
Ligt denk ik heel erg aan hoe je ouders zijnquote:Op woensdag 19 november 2014 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe allebei graag. Zeker aangezien de kosten van Denemarken erg laag liggen. En Canada kan nog een jaar wachten.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou ook liever naar Canada gaan dan naar Denemarken.
Ja precies, ik heb een heel goede band met m'n ouders, ga ook regelmatig met m'n moeder winkelen, blijf er regelmatig eten, ga met m'n vader naar de bios en we gaan nog weleens met de hele bups naar een vakantiehuisje. Dat schijnt echt heel raar te zijnquote:Op woensdag 19 november 2014 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ligt denk ik heel erg aan hoe je ouders zijn
Familie heb ik niet heel veel mee, maar ook geen problemen. Één om die ik irritant vind. Maar met mijn ouders gezin kan ik heel goed. Zie ik in principe elke week.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:11 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap familie/gezin samendoe sowieso niet.
Ondanks dat er weinig raars in aan m'n familie, is het toch best fucked up soms
Ik zie m'n moeder soms meerdere keren per week, sms'en ook regelmatigquote:Op woensdag 19 november 2014 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie m'n ma volgende week, omdat de badkamerplafond bij mij gedaan dient te worden en haar vriend die is nogal handig.
Maar sociaal zie ik haar denk ik max 2x per jaar. En dat is al ruim
M'n broer zie ik ook maar een paar keer per jaar. Alleen op verjaardagen en misschien met kerst of oud & nieuw. Die gaat ook niet mee met Disney.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:22 schreef Cue_ het volgende:
Ik vergeet af en toe zelfs dat ik een broer heb ... zie die echt nooit. Ja op z'n bruiloft nog. Maar verder eig echt nooit.
Dat klinkt dan niet echt als een normale situatie als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:22 schreef Cue_ het volgende:
Ik vergeet af en toe zelfs dat ik een broer heb ... zie die echt nooit. Ja op z'n bruiloft nog. Maar verder eig echt nooit.
Nouja we hebben niet echt een band, dus zie hem nooit, dus denk zelden aan hem, dusja.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:37 schreef stbabylon het volgende:
Dat klinkt dan niet echt als een normale situatie als ik eerlijk ben.
ach je weet nog wie t is.. ik heb een zusje die ik de laatste 10 jaar alleen nog op begrafenissen ziequote:Op woensdag 19 november 2014 12:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja we hebben niet echt een band, dus zie hem nooit, dus denk zelden aan hem, dusja.
Niet als in dat ik echt vergeet dat ik een broer heb.
Meer dat als m'n pa zegt "heb je je broer nog gevraagd of ie kan helpen met je verhuizing" dat ik echt denk van "owja, die is er ook nog / ook nog een optie"
Dat heb ik met m'n zus. Soms kunnen we elkaar de nek om draaien, maar dat hoort er wel bij denk ikquote:Op woensdag 19 november 2014 12:42 schreef stbabylon het volgende:
Mijn broer is één van mijn beste vrienden. Ik zou het ook niet anders kunnen zien.
Zelfde gaat nu bij mij gebeuren hoor. Aangezien we ook niet aan gezamenlijke feestdagen ofzo doen.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:42 schreef clevy het volgende:
ach je weet nog wie t is.. ik heb een zusje die ik de laatste 10 jaar alleen nog op begrafenissen zie
Ik zou nog liever m'n hele leven drinkontbijt zuipen dan die caneiquote:
Canei is toch met bubbels? Dan hou ik er ook niet vanquote:Op woensdag 19 november 2014 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou nog liever m'n hele leven drinkontbijt zuipen dan die canei
Ja. Canei is zoete witte bruisende instapwijn voor kindjes van 16 die net gaan stappen en geen bier drinken.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Canei is toch met bubbels? Dan hou ik er ook niet van
Als t zonder bubbles was, dus perfect voor mijquote:Op woensdag 19 november 2014 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Canei is zoete witte bruisende instapwijn voor kindjes van 16 die net gaan stappen en geen bier drinken.
Woman, you are a mystery to mequote:Op woensdag 19 november 2014 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als t zonder bubbles was, dus perfect voor mij![]()
Waar mannen van die leeftijd van Michael Bay films houden houden de meisjes van Canei.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Canei is zoete witte bruisende instapwijn voor kindjes van 16 die net gaan stappen en geen bier drinken.
Wat fijn dat ik een medestander heb in de Michael Bay hetze.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar mannen van die leeftijd van Michael Bay films houden houden de meisjes van Canei.
Gewoon dingen die je niet meer doet als je eenmaal smaak hebt.
Is dat FP geneuzel? Kom ik nooit.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die Djeez nieuws lezen en grappig vinden.
quote:Op woensdag 19 november 2014 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat fijn dat ik een medestander heb in de Michael Bay hetze.
Nou ja, ik heb er wel meer. Maar niet echt op fok
Fok is redelijk bay-territory.
Waar zijn de tieten?quote:
Arme Megan Plastic Fox.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er afgeblazen met een rando explosie
Is dat een would not bang, heeft rare duimpjes?quote:
Kruid Kruid KRUID!!!!!!!!!!!! *stampvoet*quote:Op woensdag 19 november 2014 13:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik had onlangs m'n eerste twee pepernoten gegeten
Binnenkort eens een zakje kopen
Jajaquote:Op woensdag 19 november 2014 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Kruid Kruid KRUID!!!!!!!!!!!! *stampvoet*
Moet ik de paarse komkommer weer pakken?quote:
Pak jij die aubergine maar weerquote:Op woensdag 19 november 2014 13:29 schreef Ang3l het volgende:
Moet ik de paarse komkommer weer pakken?
Ik heb het nooit wat gevonden. Los van de duimpjes. Een lekker wijf met zulke duimpjes is te overzienquote:Op woensdag 19 november 2014 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat een would not bang, heeft rare duimpjes?
Het lijt me een extreem ordinair white trash wijf van plastic.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het nooit wat gevonden. Los van de duimpjes. Een lekker wijf met zulke duimpjes is te overzien
Precies. Dan is de cirkel weer rondquote:Op woensdag 19 november 2014 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het lijt me een extreem ordinair white trash wijf van plastic.
Maar sommige mensen vinden dat lekker. Zoals M Bay.
Zoals ik laatst al zei op facebook tegen CL: Ik ben niet autistisch genoeg om daar onderscheid in te makenquote:Op woensdag 19 november 2014 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kruid Kruid KRUID!!!!!!!!!!!! *stampvoet*
Dat zei je hier ook al hoorquote:Op woensdag 19 november 2014 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals ik laatst al zei op facebook tegen CL: Ik ben niet autistisch genoeg om daar onderscheid in te maken
Jouw autisme uit zich weer in tal van andere zaken. Zoals roze en kleur en zo.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals ik laatst al zei op facebook tegen CL: Ik ben niet autistisch genoeg om daar onderscheid in te maken
Right.............quote:
Je moet elk "lekker" wijf kennen, duh!!quote:Op woensdag 19 november 2014 13:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zal wel weer wereldvreemd zijn zeker
Het was een vraag. geen mening. Daar kun je t niet mee eens zijn dus.quote:
Als je als hetero man Megan Fox niet kent? Ja. Redelijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zal wel weer wereldvreemd zijn zeker
Ik welquote:Op woensdag 19 november 2014 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Het was een vraag. geen mening. Daar kun je t niet mee eens zijn dus.
Ook jij niet, wezen met borsten.quote:
Naam klinkt bekend, maar zegt me nog steeds niets.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je als hetero man Megan Fox niet kent? Ja. Redelijk.
Ok.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Naam klinkt bekend, maar zegt me nog steeds niets.
Geen probleem, zolang jij mij er maar niet mee lastig valtquote:Op woensdag 19 november 2014 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jouw autisme uit zich weer in tal van andere zaken. Zoals roze en kleur en zo.
Laat mij m'n kruidnoten hebben
Uit transformers.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Naam klinkt bekend, maar zegt me nog steeds niets.
Nee ik ben opgehouden met dat soort zinloze discussie's. Op één na, maar dat is er één tussen mijn vrouw en ik. Ok, twee.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat Babs ook van de kruid-/pepernotendiscussie was
quote:Op woensdag 19 november 2014 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee ik ben opgehouden met dat soort zinloze discussie's.
Al jaren terug. Friet/Patat, Tatu of Tuta en dat soort meuk. Kan me er niet meer druk om maken.quote:
Hell no. Je doet gewoon cherry pickingquote:
En roze?quote:Friet/Patat, Tatu of Tuta en dat soort meuk. Kan me er niet meer druk om maken.
Behalve als het gaat om de smaak van kippevleugeltjes en kippepootjes.
Ik vind roze gewoon geen kleur voor mannen. Wat is daar een zinloze discussie aan?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hell no. Je doet gewoon cherry picking
[..]
En roze?
KippeNvleugeltjes en kippeNpootjes.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al jaren terug. Friet/Patat, Tatu of Tuta en dat soort meuk. Kan me er niet meer druk om maken.
Behalve als het gaat om de smaak van kippevleugeltjes en kippepootjes.
Get with the times:quote:Op woensdag 19 november 2014 14:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
KippeNvleugeltjes en kippeNpootjes.
T was iets met dat t wel of geen kleur was.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind roze gewoon geen kleur voor mannen. Wat is daar een zinloze discussie aan?
Is t witte boekje officieel dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Get with the times:
In het Witte Boekje (2011), onze eigen uitgave, is het wel of niet schrijven van de tussen-n een vrije kwestie: er gelden geen vaste voorschriften voor. De taalgebruiker kan wat ons betreft bij álle tussenklanken gerust afgaan op zijn eigen taalgevoel, dus ook bij de tussen-n.
Roze heeft geen eigen frequentie. Nou ja, eigenlijk magenta. Nog steeds geen nutteloze discussie, gewoon een wetenschappelijk feit.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T was iets met dat t wel of geen kleur was.
Ikw eet t niet meer. Ik let nooit echt op bij je nutteloze discussies en paradepaardjes
Weet ik niet, maar sluit lekker aan bij mijn schrijffoutenquote:Op woensdag 19 november 2014 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is t witte boekje officieel dan?
Anders ga ik een limoengroen boekje opstellen met mijn eigen angel-spelling! Dan is Spetmeber eindelijk een woord
'Niemand kan het onthouden, dus doe maar wat.'quote:Op woensdag 19 november 2014 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Get with the times:
In het Witte Boekje (2011), onze eigen uitgave, is het wel of niet schrijven van de tussen-n een vrije kwestie: er gelden geen vaste voorschriften voor. De taalgebruiker kan wat ons betreft bij álle tussenklanken gerust afgaan op zijn eigen taalgevoel, dus ook bij de tussen-n.
Lijkt me perfect voor al het d/t gedoe!quote:Op woensdag 19 november 2014 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Niemand kan het onthouden, dus doe maar wat.'
Alleen voor werkwoordvervoeging. Alsjeblieft niet legaal hont.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me perfect voor al het d/t gedoe!
Lijkt me logischquote:Op woensdag 19 november 2014 15:10 schreef stbabylon het volgende:
Alleen voor werkwoordvervoeging. Alsjeblieft niet legaal hont.
Vind het in het NL wel meevallenquote:Op woensdag 19 november 2014 15:39 schreef clevy het volgende:
hmm.. 'emotionele achtbaan' klinkt op z'n engels toch beter.
Ik heb niet meegekregen waar dat vandaan komt en hoe of waarom, maar het mag snel afgelopen zijnquote:Op woensdag 19 november 2014 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen voor werkwoordvervoeging. Alsjeblieft niet legaal hont.
zal wel gewenning zijn dan.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind het in het NL wel meevallen
Ben je trouwens ooit onder die plak vandaan gekomen en mag je nu wel groetere zakjes kopen?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
ja, daar ben ik dus geweest, en dáár hebben ze alleen maar die grootverpakkingen van 3,60 de zak die mijn vriend niet wil kopen
Is al jaren oud hier op FOK! en zal nooit meer weggaan. Althans hier op FOK! helaas.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet meegekregen waar dat vandaan komt en hoe of waarom, maar het mag snel afgelopen zijn
quote:Op woensdag 19 november 2014 15:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben je trouwens ooit onder die plak vandaan gekomen en mag je nu wel groetere zakjes kopen?
Da's heul niet moeilijk te onthouden. 1 van de juist simpelere dingen uit de NL Grammatica.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me perfect voor al het d/t gedoe!
Je hebt gewonnen!quote:Op woensdag 19 november 2014 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
Inmiddels is de basisvoorraad goed aangevulden ziet hij ook de waarde in van grootverpakkingen. Hij zeurde.
Magic Manpaste?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
De vraag is: wat voor magic paste was jij naar op zoek? Verwachtte je in KPD uit te komen?
Dat heb ik niet echt nodig. Lekker thais eten wel!quote:Op woensdag 19 november 2014 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
De vraag is: wat voor magic paste was jij naar op zoek? Verwachtte je in KPD uit te komen?
Thaisquote:Op woensdag 19 november 2014 16:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat heb ik niet echt nodig. Lekker thais eten wel!
Ik ben nu van t koosjere spul hequote:
Dat is toch wel uit elkaat te houden over het algemeen. De indian curries zijn toch wel anders van smaak dan de Thaise. In Vietnam en indonesie doen ze niet/nauwelijks aan curries.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu van t koosjere spul he![]()
Maar Thais eten vind ik zeker lekker jaAl moet ik zeggen dat ik veel Oosters eten echt wel door elkaar haal of t nu Indonesisch is, of Thais, of Chinees. Sowieso is dat in Nederland een beetje een mengelmoes vaak.
Indian curries trouwens ook lekker![]()
![]()
En ik was laatst in een Iraans restaurant gaan eten. Ook lekker.
Ich bin von Kopf biss Fuss auf Oosters Fressen eingestellt!
Ik weet t ook wel grotendeels hoor. Maar Thais en Vietnamees zou denk ik voor mij een lastige worden.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is toch wel uit elkaat te houden over het algemeen. De indian curries zijn toch wel anders van smaak dan de Thaise. In Vietnam en indonesie doen ze niet/nauwelijks aan curries.
Indonesie is heel goed in smoorvlees en ook lekkere soep.
Het is vaak lekker![]()
Laatst zelf viskoekjes gemaakt (is weer Thais).
heb nog wel pepers voor jequote:Op woensdag 19 november 2014 16:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind t vaak lekker omdat t kruidig is. Scherp.
Beter dan de flauwe NL hap.
Pepers. Kokos. Pinda's. Curry.
Primaquote:Op woensdag 19 november 2014 16:27 schreef clevy het volgende:
[..]
heb nog wel pepers voor jeeigen kweek
die heb ik ook gescoord daar.. eind deze maand mogen die de kweekbakken inquote:Op woensdag 19 november 2014 16:30 schreef Ang3l het volgende:
Shit. Had van chili fest ook nog zaadjes voor eigen kweek, maar ben ze totaal vergeten te planten. heb ook geen idee waar ik ze gelaten heb
Ik vond t echt wle leuk/interessant daar eigenlijkquote:Op woensdag 19 november 2014 16:32 schreef clevy het volgende:
[..]
die heb ik ook gescoord daar.. eind deze maand mogen die de kweekbakken in
Dan heb je wel erg veel bollenquote:Op woensdag 19 november 2014 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Oja, tulpen poten. Eerst dertig zakken aarde halen
199? Waarom zouden ze niet opkomen?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ruim 200Moet toch wel iets van opkomen?
Spreid je winstkans!quote:Op woensdag 19 november 2014 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ruim 200Moet toch wel iets van opkomen?
Soms gaat er iets mis en dan komt er niets op. Twee jaar geleden had ik allemaal snot in de bakken, die waren kapotgevroren ofzo, geen idee. Vorig jaar kwamen alleen de tulpen op en de blauwe druifjes weer niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
199? Waarom zouden ze niet opkomen?
dat was ook wel bruut als je ze zo bezig zag. heet is leuk maar zo'n challenge kan ten koste gaan van je slijmvliezen of maagwandquote:Op woensdag 19 november 2014 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t echt wle leuk/interessant daar eigenlijk
Maar die hamburger challenge toch maar niet gedaan
Stom! Hier troostquote:Op woensdag 19 november 2014 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms gaat er iets mis en dan komt er niets op. Twee jaar geleden had ik allemaal snot in de bakken, die waren kapotgevroren ofzo, geen idee. Vorig jaar kwamen alleen de tulpen op en de blauwe druifjes weer niet.
Ja, waren er maar een paar die t haalden. En t is natuurlijk helemaal niet moeilijk zo'n burger onnoemelijk gruwelijk heet te makenquote:Op woensdag 19 november 2014 16:40 schreef clevy het volgende:
[..]
dat was ook wel bruut als je ze zo bezig zag. heet is leuk maar zo'n challenge kan ten koste gaan van je slijmvliezen of maagwand
Chinees bestaat niet eens in Nederlandquote:Op woensdag 19 november 2014 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu van t koosjere spul he![]()
Maar Thais eten vind ik zeker lekker jaAl moet ik zeggen dat ik veel Oosters eten echt wel door elkaar haal of t nu Indonesisch is, of Thais, of Chinees. Sowieso is dat in Nederland een beetje een mengelmoes vaak.
Indian curries trouwens ook lekker![]()
![]()
En ik was laatst in een Iraans restaurant gaan eten. Ook lekker.
Ich bin von Kopf biss Fuss auf Oosters Fressen eingestellt!
Of je gaat naar de verkeerde Chinees.quote:Op donderdag 20 november 2014 07:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Chinees bestaat niet eens in Nederland. Althans, niet bij de chinees
.
In Amsterdam ookquote:Op donderdag 20 november 2014 08:55 schreef CherryLips het volgende:
In Den Haag zit een lekker Thais restaurant
Ik was vorige week nog bij Nam Kee. Geen idee of die verkeerd is of niet, maar het was wél lekker.quote:Op donderdag 20 november 2014 08:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of je gaat naar de verkeerde Chinees.
"De chinees" in Nederland is ook vrijwel altijd een chinees-indisch restaurant. En wij flikkeren vervolgens alles door elkaar.quote:Op donderdag 20 november 2014 07:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Chinees bestaat niet eens in Nederland. Althans, niet bij de chinees
.
Inderdaad. En dat is hetquote:Op donderdag 20 november 2014 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Boeiend, als het maar lekker is.
Nou, ligt wel aan de Chinees hoor..quote:Op donderdag 20 november 2014 09:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad. En dat is het. Mij kun je 's nachts wakker maken voor chinees.
Dat wel. M'n oma had een keer een of andere dooie tor in de Chinees. En ze ziet niet zo goedquote:Op donderdag 20 november 2014 09:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, ligt wel aan de Chinees hoor..
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wel. M'n oma had een keer een of andere dooie tor in de Chinees. En ze ziet niet zo goed
Nu ik er weer aan denk, word ik er weer helemaal naar vanquote:Op donderdag 20 november 2014 09:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]'Wat is de eend lekker knapperig!'
Da's ook waar.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, ligt wel aan de Chinees hoor..
Nagenoeg niets is chinees, en nagenoeg alles is Indischquote:Op donderdag 20 november 2014 09:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zou ook echt niet weten wat nou chinees en wat nou Indisch is bij de chinees. Behalve Indisch rundvlees ofzo, dat durf ik nog wel te gokken.
boeren genoeg in zwolle tochquote:Op donderdag 20 november 2014 10:05 schreef stbabylon het volgende:
Oh, en daar is vrijwel alles van de specaliteitenkaart Chinees. Er is nog wel een pagina met babi pangang en zo, maar dat is voor boeren
Daar wil ik ook wel naartoe, maar dat staat zo raar.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:14 schreef Kluts het volgende:
Ik ga nooit naar de Chinees. Liever naar de moeder van mijn Indo-vriendin, god wat kan dat mens koken zeg.
Ik vind babi pangang wel lekkerquote:Op donderdag 20 november 2014 10:05 schreef stbabylon het volgende:
Oh, en daar is vrijwel alles van de specaliteitenkaart Chinees. Er is nog wel een pagina met babi pangang en zo, maar dat is voor boeren
Nee hoor, bij Indo's is dat niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wil ik ook wel naartoe, maar dat staat zo raar.
"Hallo mevrouw, we schuiven even aan!"quote:Op donderdag 20 november 2014 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wil ik ook wel naartoe, maar dat staat zo raar.
Babi Ketjap is beter.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind babi pangang wel lekkerMaar t is geen chinees nee.
Tsar sieuw vind ik het heeeeeeel lekker. Dat vrat ik in Singapore veel.
Schijnbaar is dat ook wel iets wat "Euopeanen altijd lekker vinden"
Tja sieuw is hemelsquote:Op donderdag 20 november 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind babi pangang wel lekkerMaar t is geen chinees nee.
Tsar sieuw vind ik het heeeeeeel lekker. Dat vrat ik in Singapore veel.
Schijnbaar is dat ook wel iets wat "Euopeanen altijd lekker vinden"
Nou, wanneer kun jij?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Hallo mevrouw, we schuiven even aan!"
Zal wel n gevalletje randstedelijk denken zijn (alles voorbij Amersfoort is platteland).quote:Op donderdag 20 november 2014 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nauwelijks. Als we 20 boerderijen in de gemeente hebben, is het veel.
Ik eet eigenlijk nooit varken. Alleen dat.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tja sieuw is hemels
Alleen daarom al kan ik geen moslim worden.
mij niet beschuldigen van iets randstedelijks.. bah!quote:Op donderdag 20 november 2014 10:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zal wel n gevalletje randstedelijk denken zijn (alles voorbij Amersfoort is platteland).
N'awwwquote:Op donderdag 20 november 2014 10:19 schreef stbabylon het volgende:
Ik zeg die sieuw altijd zoals het eind van pikaCHU
Moet je t er niet zelf naar maken!quote:Op donderdag 20 november 2014 10:19 schreef clevy het volgende:
[..]
mij niet beschuldigen van iets randstedelijks.. bah!
O.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zit ik bij Interstellar als het goed is
wel.. stukje sociale interactie om tegen heilige huisjes aan t schoppen..quote:Op donderdag 20 november 2014 10:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet je t er niet zelf naar maken!
Nee, dan ajam ketjapquote:
Amersfoort ís al platteland.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zal wel n gevalletje randstedelijk denken zijn (alles voorbij Amersfoort is platteland).
En speenvarkenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit varken. Alleen dat.
Niet zo serieus joh.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:22 schreef clevy het volgende:
[..]
wel.. stukje sociale interactie om tegen heilige huisjes aan t schoppen..
Cadeautjes!quote:Op donderdag 20 november 2014 10:28 schreef Kluts het volgende:
Pfff.. nu ik weer in Apeldoorn woon kom ik niet meer weg met t niet vieren van mn verjaardag blijkbaar.
Ja ok. Maar toch! Gedoe! En t is op n fucking maandag!quote:
niet? das mijn plaag-vorm..quote:
Een Japanner in Chinatown? Zie je, ze gooien zichzelf opok gewoon door mekaar!quote:Op donderdag 20 november 2014 10:28 schreef CherryLips het volgende:
O, en die Indiër in Londen was lekker
En de Japanner ook in Chinatown![]()
Die was het buiten moeten wachten wel waard.
Doe dan kambing!quote:
Oh ja, sateh kambing, dát is al lang geleden zegquote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 10:58 schreef stbabylon het volgende:
En allemaal cockmagicfights in de kelder zeker!
I love it.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, sateh kambing, dát is al lang geleden zeg![]()
![]()
Ja echt he, dat schuif je zo hup je mond in achter elkaar!quote:Op donderdag 20 november 2014 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I love it.
In Singapore bij Sate at the Bay, uitzicht over de baai en t park... en dan "Doet u maar 40 stokjes!"
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he, dat schuif je zo hup je mond in achter elkaar!Eens met mijn beste vriendinnetje in Hilversum gegeten, kregen we het als voorgerecht, maar ze hadden er van mij de hele maaltijd van mogen maken..
Nee niks, zit ik hier zielig aan mijn laatste boterhammetje te knabbelen..quote:
Goed idee! Tot we eigenlijk niet meer kunnen, maar dan toch nog doorgaan.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:
MissB, we gaan gewoon een keer samen bunkeren
Ik heb ook alleen maar bammetjes met tehina hoorquote:Op donderdag 20 november 2014 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, zit ik hier zielig aan mijn laatste boterhammetje te knabbelen..
getverdemme!quote:Op donderdag 20 november 2014 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze eigenlijk wel proeven
http://www.metronieuws.nl(...)SrZnks!I22rVzn6HTyI/
Tot we pure sate schijten!quote:Op donderdag 20 november 2014 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed idee! Tot we eigenlijk niet meer kunnen, maar dan toch nog doorgaan.
En ach, oude geiten zijn we toch alquote:
Mekker mekkerquote:Op donderdag 20 november 2014 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ach, oude geiten zijn we toch al
Daar kun je me (bijna) voor wakker maken.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Nu hoef ik voorlopig geen geitenkaas meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |