Hij was voornamelijk rete traag. En vervelend traag en het einde zwak. Ik had een ander einde gekozen op een ander punt in de film. Hij laat weinig aan de verbeelding over.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt welIk heb t zo lang laten wachten omdat ik geen ene reet om politiek geef en de hele pakken-cultuur, maar het gekonkel en geplan en venijn vind ik heerlijk. Blij dat ik t toch een kans heb gegeven.
[..]
Duurt 3 uur ja. Maar moet zeggen dat ik me geen moment verveelde.
[..]
Ja? Die leek me nl wel mooi en ik vind Xavier Dolan's films wel sfeervol. Iets te pretentieus hipsterw ellicht.
Het is nogal een natuurlijkundige nerd film af en toequote:Op woensdag 19 november 2014 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jouw film smaak kennende zou dat eerder betekenen dat ik hem niet moet kijken.
Matthew is inderdaad een reden. Al heeft die ook een hoop ups en downs.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is nogal een natuurlijkundige nerd film af en toe![]()
Maar met genoeg drama, mooi acteerwerk (Matthew) en stof tot nadenken.
Traag is prima, indien sfeervol. Maar als t dat niet is....quote:Op woensdag 19 november 2014 11:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij was voornamelijk rete traag. En vervelend traag en het einde zwak. Ik had een ander einde gekozen op een ander punt in de film. Hij laat weinig aan de verbeelding over.
Ik heb er ook steeds minde rtijd voor. De PUC is niet meer rendabel t laatste jaarquote:En die drie uur is het porbleem niet als ik eenmaal zit. Het probleem is een avond naar de film kunnen.
Ik vond Dallas Buyers Club tegenvallen, maar dat was puur omdat ik er heel veel van verwachte.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Matthew is inderdaad een reden. Al heeft die ook een hoop ups en downs.
Met gelukkig de afgelopen jaren veel ups zoals Mud en Dallas Buyers
De PUC gaat er nooit meer komen. Eerder nog een cineville. Zeker nu de filmhallen open zijn in Amsterdam!quote:Op woensdag 19 november 2014 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Traag is prima, indien sfeervol. Maar als t dat niet is....
[..]
Ik heb er ook steeds minde rtijd voor. De PUC is niet meer rendabel t laatste jaar
True Detectivequote:Op woensdag 19 november 2014 11:20 schreef Ang3l het volgende:
En natuurlijk zijn rol in True Detective.
Ja ik zit te wachten tot Natlab zo'n pas creeert. Meer mijn films.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
De PUC gaat er nooit meer komen. Eerder nog een cineville. Zeker nu de filmhallen open zijn in Amsterdam!![]()
Dood aan de Pathe!
Heerlijk. Voorbeeld waar traag voor mij wel werkte.quote:
Ik wil hier ook PUC gvdquote:Op woensdag 19 november 2014 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Traag is prima, indien sfeervol. Maar als t dat niet is....
[..]
Ik heb er ook steeds minde rtijd voor. De PUC is niet meer rendabel t laatste jaar
Filmhallen heeft beide, the movies ook tegenwoordig en andere ookquote:Op woensdag 19 november 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik zit te wachten tot Natlab zo'n pas creeert. Meer mijn films.
Al moet ik zeggen dat de bios voor mij beter werkt voor blockbusters. En dus Pathe.
Kleinere films zie ik liever rustig in m'n eigen tijd op de bank met een glas wijn.
Dat laatste valt hier gelukkig nogal mee. Nou ja, tenzij Michael Bay films. En die kijk ik niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Filmhallen heeft beide, the movies ook tegenwoordig en andere ook
Dood aan de PatheDat is voor Marocjes!
Dankzij Mud heeft Nolan voor Matthew gekozen.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Matthew is inderdaad een reden. Al heeft die ook een hoop ups en downs.
Met gelukkig de afgelopen jaren veel ups zoals Mud en Dallas Buyers
Ja dat las ik idd ook.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dankzij Mud heeft Nolan voor Matthew gekozen.
Ja er zitten liefdes dingetjes in dus t is ook voor meisjesquote:Op woensdag 19 november 2014 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Misschien zondag naar Interstellar
Ik heb onlangs deel 1 gezien (ooit al eens in heel slechte kwaliteit gezien en half doorheen geskipt, want was vooral benieuwd hoe ze het zouden hebben gemaakt)quote:Op woensdag 19 november 2014 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Morgen dus Hunger Games deel 3.1
Echt een geslaagde YAPO reeks.
Michael Bay!quote:Op woensdag 19 november 2014 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Oh Godtje, ik zit nog te wachten op mijn filmsmaak
Ik heb t andersom gedaan. Laatst pas de boeken gekocht. Boekenbeurs. Alle 3, engels, 15 eur. Prima. Maar ik vidn de films dus echt leukquote:Op woensdag 19 november 2014 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb onlangs deel 1 gezien (ooit al eens in heel slechte kwaliteit gezien en half doorheen geskipt, want was vooral benieuwd hoe ze het zouden hebben gemaakt)
Maar tis nog best oke. Scheelt denk ik wel dat het ondertussen een tijd geleden is dat ik de boeken gelezen heb.
Binnenkort maar eens deel 2 downloaden.
Ik heb ooit Ender's Game de film gezien, popcornvermaak vond ik toen. Toen het boek gelezen en van de week weer de film gekeken. Goede film!quote:Op woensdag 19 november 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t andersom gedaan. Laatst pas de boeken gekocht. Boekenbeurs. Alle 3, engels, 15 eur. Prima. Maar ik vidn de films dus echt leukNiet zo gezapig als de meeste young adult reeksen.
Ik hou er niet van om bij boeken al te weten hoe het verhaal eindigtquote:Op woensdag 19 november 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb t andersom gedaan. Laatst pas de boeken gekocht. Boekenbeurs. Alle 3, engels, 15 eur. Prima. Maar ik vidn de films dus echt leukNiet zo gezapig als de meeste young adult reeksen.
Het was een grapjequote:Op woensdag 19 november 2014 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ik hou alleen van zijn films? Dus die film van Cobijn van laatst, die vond ik niks?
Héquote:Op woensdag 19 november 2014 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja er zitten liefdes dingetjes in dus t is ook voor meisjes![]()
*aait denigrerend over de bol*
Niet gekeken. te slechte recensies, te weinig tijd. Staat op de "to watch" lijst.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ooit Ender's Game de film gezien, popcornvermaak vond ik toen. Toen het boek gelezen en van de week weer de film gekeken. Goede film!
Ik had eerst de boeken gelezen. Vond deel drie een stuk minder dan de andere twee.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je die nu nog niet hebt dan blijft het zo de rest van je leven.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Oh Godtje, ik zit nog te wachten op mijn filmsmaak
Filmtotaal gaf m een goede score, maar wel voor de liefhebbers. Als je t puur om actie en spanning en de spelen zelf kijkt. dan is t geen goed deel. Kijk je t voor de karakters, dan wel. Want 3.1 is puur opbouw naar t einde. Zitten geen spelen meer in.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om bij boeken al te weten hoe het verhaal eindigt![]()
Maar t zijn zeker goede boeken, heb de reeks met veel plezier gelezen destijds.
De Metro zei dat 3.1 vooral tegenviel, ivm langdradig en veel nieuwe personages enzo.
Dat is bijna met elke reeks zo voor mijn gevoel. Deel 1 is goed, deel 2 is relaxed, deel 3 is gezapig.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eerst de boeken gelezen. Vond deel drie een stuk minder dan de andere twee.
Ik heb de 4 van Maze Runner gekocht laatst, want ik vond de film leuk.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is bijna met elke reeks zo voor mijn gevoel. Deel 1 is goed, deel 2 is relaxed, deel 3 is gezapig.
Zegt me helemaal nietsquote:Op woensdag 19 november 2014 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de 4 van Maze Runner gekocht laatst, want ik vond de film leuk.
Ook boekenbeurs, ook 15,-![]()
huh? wat? waar?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste valt hier gelukkig nogal mee. Nou ja, tenzij Michael Bay films. En die kijk ik niet.
Maar ze zijn een mega joekeloekes bios aan t bouwen midden in t centrum, nog dichterbij dan de pathe voor mij. 3 min lopen. Dus ben benieuwd.
Corbij is overrated. A most wanted moet ik nog zien maar verwacht al niet al te veel.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
En Corbijn is geen garantie voor filmsmaak.
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je die nu nog niet hebt dan blijft het zo de rest van je leven.
Geeft niks. Geen smaak moet er ook zijn
Ik vond de battle royale achtige actie ook prima.quote:
Ook een Young Adult Post Apocalypse serie.quote:
DAar zei ik toch niets overquote:Op woensdag 19 november 2014 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond de battle royale achtige actie ook prima.
Niks mis met actie
Boekenfestijnquote:Op woensdag 19 november 2014 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de 4 van Maze Runner gekocht laatst, want ik vond de film leuk.
Ook boekenbeurs, ook 15,-![]()
Ik noemde hem als voorbeeld. Puur om aan te geven dat ik niet alleen van explosiefilms houdt.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was een grapje
Ik verplaatste me in Godt.
En Corbijn is geen garantie voor filmsmaak.
Noch is Bay dat voor wansm... ja wacht, dat is t wel.
Als iemand van Micheal Bay films houdet dan zegt dat inderdaad iets structureels over de smaak.quote:
Schuin tegenover de blob, boven de winkels (Jannissima, Prenatal, Bruna en zo). Was altijd al t plan, maar kwam nooit van de grond af. Is ook een keer t glow cafe geweest. Is echt huge.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als iemand van Micheal Bay films houdet dan zegt dat inderdaad iets structureels over de smaak.
Daar zit geen weg tussen. < Punt
DAWEETTIKTOOOOOCH!quote:Op woensdag 19 november 2014 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk juist meestal naar horrorfilms enzo
Ik twijfelde even aan mezelfquote:
aha.. ben een keer geforceerd in de prenatal geweest (moest cadeau kopen) maar anders kom ik nooit in die hoekquote:Op woensdag 19 november 2014 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schuin tegenover de blob, boven de winkels (Jannissima, Prenatal, Bruna en zo). Was altijd al t plan, maar kwam nooit van de grond af. Is ook een keer t glow cafe geweest. Is echt huge.
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik noemde hem als voorbeeld. Puur om aan te geven dat ik niet alleen van explosiefilms houdt.
quote:
Dat gedeelte is ook niet open voor publiek. Alleen een paar jaar terug tijdens Glow. Roltrappen en alles zitten er al in, ruimtes zijn gemaakt... maar is nooit verder gegaan dan dat. Geloof dat ze er nu dus eindelijk iets van gaan maken.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:34 schreef clevy het volgende:
[..]
aha.. ben een keer geforceerd in de prenatal geweest (moest cadeau kopen) maar anders kom ik nooit in die hoek
Ah, jij hebt dus geen filmsmaak, alle films die jij leuk vindt zijn kutquote:Op woensdag 19 november 2014 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Bay heeft ook best leuke films gemaaktIk vond The Island en The Rock wel vermakelijk
Michael Bayquote:Op woensdag 19 november 2014 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar goed. Je hebt geen idee van wat mijn smaak is, ik ook niet, want ik heb niet een bepaald genre of type waar ik helemaal voor ga. Ik hou van heel veel zaken. Van cult tot pulp.
Dat waren de early days.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Bay heeft ook best leuke films gemaaktIk vond The Island en The Rock wel vermakelijk
welk?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom in die hoek voor de onigiri.
Ik wist dat nu wel bekend was dat ik absoluut geen smaak heb.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, jij hebt dus geen filmsmaak, alle films die jij leuk vindt zijn kut
Transformers boeien me niet zo. Heb geprobeerd deel 1 te kijken maar dat is jammerlijk mislukt.quote:
Onigiri!!!!quote:
Dat was voordat hij de iphone app had voor random explosievenquote:Op woensdag 19 november 2014 11:35 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was voordat hij de iphone app had voor random explosieven
[ afbeelding ]
Na de lomo dinges, de nieuwe hype denk ik.....quote:Op woensdag 19 november 2014 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
o god, gaat iedereen nu weer aan de polaroid?
Niet met je wiskunde, wel met het bijhouden wie wat gezegd heeft in een discussie.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat was de vraag dan? Jij had t over 70 uur werken.
Neem aan dat dat in een week is. Dat is 30 uur overwerk in 1 week bij een normale 40u.
Echter, je werkt 4 dagen gaf je aan. Dus eigenlijk is dat dan NOG meer overwerk dan 30u in 1 week.
Of is er iets met mijn wiskunde?
Geen film voor mij dusquote:Op woensdag 19 november 2014 11:44 schreef KomtTijd... het volgende:
wel met het bijhouden wie wat gezegd heeft in een discussie.
Vertelquote:Op woensdag 19 november 2014 11:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet met je wiskunde, wel met het bijhouden wie wat gezegd heeft in een discussie.
schijn op strijp ook al eens naar zo'n giftshop te moeten gaan kijken, zal die in t achterhoofd houden.. ik mijd de stad meestal, behalve de kroegen en evenementenquote:Op woensdag 19 november 2014 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onigiri!!!!
Die gift shop met al die leuke Japanse gadgets en zo
Urban Shoppers?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:45 schreef clevy het volgende:
[..]
schijn op strijp ook al eens naar zo'n giftshop te moeten gaan kijken, zal die in t achterhoofd houden.. ik mijd de stad meestal, behalve de kroegen en evenementen
O ja. Ik schraap jullie hetero mannen altijd op 1 stapel eigenlijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Q. had het over 70 uur werken. Niet ik. Ik weet het, ook een rode avatar enzo...
yupzquote:
Is idd leuk. En een leuk concept. Al heb ik er nog nooit iets gekocht.quote:
oh, hebben ze er wel wat leuks dan? moet bij vrienden gaan eten en dacht daar ff een aardigheidje voor de gastvrouw te scorenquote:Op woensdag 19 november 2014 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is idd leuk. En een leuk concept. Al heb ik er nog nooit iets gekocht.
Is wel vrij prijzig allemaal. Maar zitten aparte mooie dingen tussen soms. Afhankelik van welk winkeltje. Zit bv ook een kapper. Mja. Boeiend.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:52 schreef clevy het volgende:
[..]
oh, hebben ze er wel wat leuks dan? moet bij vrienden gaan eten en dacht daar ff een aardigheidje voor de gastvrouw te scoren
vast te hoog artsy fartsy kunstenaarsgehalte voor mijn simpele zielquote:
Zou altijd kiezen voor een eigen vakantie tov vakantie met oudersquote:Op woensdag 19 november 2014 11:58 schreef stbabylon het volgende:
Wij willen volgend jaar naar Canada, maar nou hebben mijn ouders voorgesteld om ons mee te nemen naar een dik vakantiehuis in Denemarken deze zomer. Dat kan niet in combinatie met Canada (niet genoeg vrije dagen). Lekkere keuzes weer
Ik ga in maart met m'n ouders naar Disneyquote:Op woensdag 19 november 2014 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou altijd kiezen voor een eigen vakantie tov vakantie met ouders
quote:Op woensdag 19 november 2014 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Moet ook bij ze op de kamer liggen
Dat.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik van de zomer ook gedaan, er was verder geen plek in het vakantiehuisjequote:
Ligt denk ik heel erg aan hoe je ouders zijnquote:Op woensdag 19 november 2014 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |