SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
[ Bericht 0% gewijzigd door MrvanTrapZ op 19-11-2014 15:14:54 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zhano, ik zei toch dat ik het niet zou vergeten. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee bij een bouwbedrijf.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ohh jij werkt gewoon bij een wooncoöperatie ofzo?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ben er alleen maar om dingen recht te zetten. En jij kan er ook aardig wat van (als je iets over PSV zegt)quote:Op woensdag 19 november 2014 09:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar issie weer Beertje Happington![]()
Trapz
Hebben we eindelijk een kwaliteitsgesprek over de uitrusting van Sjon en een mobiele helpdeskerd op en schip....nu moeten we dus eerst weer 30 posts fittie tussen jou en DS2 gaan zitten bekijken![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
DS2 en ik zijn matties. Wij mogen dat van elkaar zeggen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Laten we even de proef op de som nemen.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
DS2 en ik zijn matties. Wij mogen dat van elkaar zeggen.
DS2, noem Trapz even een vieze rukker...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De laatste keer dat ik hier een discussie over PSV oid heb gehad moet in de vorige eeuw zijn geweestquote:Op woensdag 19 november 2014 09:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben er alleen maar om dingen recht te zetten. En jij kan er ook aardig wat van (als je iets over PSV zegt)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Op zeker. Ik dacht zelfs dat jij vanaf dat moment de switch had gemaakt naar FC Eindhoven.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hier een discussie over PSV oid heb gehad moet in de vorige eeuw zijn geweestNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet over beginnen jonguh of je bent nog niet jarigquote:Op woensdag 19 november 2014 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op zeker. Ik dacht zelfs dat jij vanaf dat moment de switch had gemaakt naar FC Eindhoven.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat ik mij altijd afvraag he, waarom smeren negerinnen altijd kokos in hun haar?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
OM-TR gemachtquote:Op woensdag 19 november 2014 09:51 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag he, waarom smeren negerinnen altijd kokos in hun haar?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Omdat ze allemaal op een Bounty willen lijken?quote:Op woensdag 19 november 2014 09:51 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag he, waarom smeren negerinnen altijd kokos in hun haar?
Inb4: TR gemacht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Omdat zwarte piet dat ook doet hi ha hoquote:Op woensdag 19 november 2014 09:51 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag he, waarom smeren negerinnen altijd kokos in hun haar?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Omdat ze dan ekte bounty's zijnquote:Op woensdag 19 november 2014 09:51 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag he, waarom smeren negerinnen altijd kokos in hun haar?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
nicequote:Op woensdag 19 november 2014 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal op een Bounty willen lijken?
Inb4: TR gemachtquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
De zwarten pieten discussie heeft dit land kapot gemaakt
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik zeg, alle zwarte pieten het land uit.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
De zwarten pieten discussie heeft dit land kapot gemaaktPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zeg een verbod op de zwarte pieten discussiequote:Op woensdag 19 november 2014 09:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zeg, alle zwarte pieten het land uit.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou ik vraag het me serieus af.Sta bijna elke ochtend in de metro, en vanochtend weer 1tje die dan vlak naast je gaat staan. En dan is het net of je naast een bak met kokus staat of zo.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
so close, so manny risk, wow such danger.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:54 schreef over_hedge het volgende:
Nou ik vraag het me serieus af.Sta bijna elke ochtend in de metro, en vanochtend weer 1tje die dan vlak naast je gaat staan. En dan is het net of je naast een bak met kokus staat of zo.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zelfde als vrouwen zoveel parfum op doen dat je het 5 min later nog kan ruiken waar ze gelopen hebben.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb even een intensief onderzoek gedaan op het internet:quote:Op woensdag 19 november 2014 09:54 schreef over_hedge het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bohhh kinky, je zou ze toch willen....quote:Op woensdag 19 november 2014 09:57 schreef over_hedge het volgende:
Zelfde als vrouwen zoveel parfum op doen dat je het 5 min later nog kan ruiken waar ze gelopen hebben.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 09:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb even een intensief onderzoek gedaan op het internet:Nou vind het nog steeds geen goed antwoord. Ze doen het omdat ze dat in hun cultuur doen. Maar waarom ze dat in hun cultuur doen is nog steeds niet echt beantwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ies Tradietsiequote:Op woensdag 19 november 2014 10:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou vind het nog steeds geen goed antwoord. Ze doen het omdat ze dat in hun cultuur doen. Maar waarom ze dat in hun cultuur doen is nog steeds niet echt beantwoord.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vroeger sliepen ze in palmbomen en af en toe vielen ze dus in slaap met hun hoofd tegen een kokosnoot. Hun soortgenoten vonden het lekker ruiken en sindsdien smeren ze dus kokosmakronen in hun haar.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou vind het nog steeds geen goed antwoord. Ze doen het omdat ze dat in hun cultuur doen. Maar waarom ze dat in hun cultuur doen is nog steeds niet echt beantwoord.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Misschien is het wel een natuurlijk schild tegen Ebola. JeweethetnietDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou dan hadden ze allemaal wat meer kokos in hun haar moeten smeren.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Misschien is het wel een natuurlijk schild tegen Ebola. JeweethetnietWant heeft niet echt goed geholpen.
Misschien was er in Afrika veel kritiek op van de witte medemens en moesten ze stoppen met hun traditie en ook andere soorten olie in hun haar smerenquote:Op woensdag 19 november 2014 10:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dan hadden ze allemaal wat meer kokos in hun haar moeten smeren.Want heeft niet echt goed geholpen.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik denk dat we het antwoord gevonden hebben. Opgelost!quote:Op woensdag 19 november 2014 10:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Misschien was er in Afrika veel kritiek op van de witte medemens en moesten ze stoppen met hun traditie en ook andere soorten olie in hun haar smerenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Altijd maar weer die witte medemensquote:Op woensdag 19 november 2014 10:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Misschien was er in Afrika veel kritiek op van de witte medemens en moesten ze stoppen met hun traditie en ook andere soorten olie in hun haar smerenhet leven van een calimero groep is niet makkelijk.
P.S.IF Miranda
had ik er daar maar een paar van gekocht
[ Bericht 19% gewijzigd door FCsuarez op 19-11-2014 10:19:44 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb hemquote:Op woensdag 19 november 2014 10:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Altijd maar weer die witte medemenshet leven van een calimero groep is niet makkelijk.
P.S.IF Miranda
had ik er daar maar een paar van gekocht
Elke dag![]()
![]()
Die Neymar is toch wel een koning. Haalt gewoon 13-2-0 aan uitslagen uit slechts 14 wedstrijden
Elke dag![]()
Voor hoeveel gekocht ? aardige profit al denkquote:
#FreeTrapz![]()
90k, en toen was ik al laatquote:Op woensdag 19 november 2014 10:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Voor hoeveel gekocht ? aardige profit al denk
Elke dag![]()
bohhh 120K in de + al, zou m van de hand doen die pakt zeker een keer een SIFquote:Op woensdag 19 november 2014 10:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
90k, en toen was ik al laat
#FreeTrapz![]()
Je ziet toch hoe snel die stijgtquote:Op woensdag 19 november 2014 10:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bohhh 120K in de + al, zou m van de hand doen die pakt zeker een keer een SIFPlus hou het gewoon in de gaten, die gaat er nu nog niet uit
Elke dag![]()
Dat is ook wel weer zo, zat ik dan met mijn IF menezquote:Op woensdag 19 november 2014 10:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je ziet toch hoe snel die stijgtPlus hou het gewoon in de gaten, die gaat er nu nog niet uit
waardeloze aankoop.
#FreeTrapz![]()
Die heb ik ookquote:Op woensdag 19 november 2014 10:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo, zat ik dan met mijn IF menezwaardeloze aankoop.
Elke dag![]()
Heb hem inmiddels al verkocht net als IF rakitic.quote:
Volop aan de IF auriers nu
#FreeTrapz![]()
Di Maria is nog niet terug boven de 200K hoorquote:Op woensdag 19 november 2014 10:40 schreef Kiid het volgende:
Alle dure spelers zijn wel weer gestegengaat de deur nog niet uit (speelt best goed trouwens)
352 experiment met hem was best geslaagd, LM en RM kan je eigenlijk net zo goed niet opstellen. en vargas kon ik ook echt helemaal niets mee.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat niet, maar ik kocht de mijne voor 170k en hij is wel wat gestegen volgens mij. Neuer was 50k omhoog gegaan dus had hem weer gekocht.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Di Maria is nog niet terug boven de 200K hoorgaat de deur nog niet uit (speelt best goed trouwens)
352 experiment met hem was best geslaagd, LM en RM kan je eigenlijk net zo goed niet opstellen. en vargas kon ik ook echt helemaal niets mee.
Hoop vandaag op IF Shaqiri, dan kan ik wat aanpassingen doen![]()
Ik had de mijne voor 231quote:Op woensdag 19 november 2014 10:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
40k winst op Toure in 12 uur tijd![]()
![]()
Ik had hem voor 55K.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
90k, en toen was ik al laatWel dom dat ik toen 2x een IF Menez heb gekocht een een IF Rodrigo. De laatste twee heb ik al weg gedaan. Miranda blijft nog wel stijgen denk ik zo.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik had Rodrigo voor 40k ofzo en verkocht voor 130k dus best primaquote:Op woensdag 19 november 2014 11:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik had hem voor 55K.Wel dom dat ik toen 2x een IF Menez heb gekocht een een IF Rodrigo. De laatste twee heb ik al weg gedaan. Miranda blijft nog wel stijgen denk ik zo.
Elke dag![]()
Ik had hem voor 45K en verkocht hem voor 110K.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had Rodrigo voor 40k ofzo en verkocht voor 130k dus best prima
Dat is dan toch niet domquote:Op woensdag 19 november 2014 11:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik had hem voor 45K en verkocht hem voor 110K.
Elke dag![]()
Menez voor 30K verkocht voor 65Knog steeds van aan het rentenieren.
#FreeTrapz![]()
Een huurling voor in de jeugd kei hendigtwitter:thijsslegers twitterde op woensdag 19-11-2014 om 11:13:31Art Langeler: 'Bobby Adekanye van FC Barcelona speelt tot minimaal einde seizoen voor PSV-16/-17. Linksbuiten.' Dadelijk meer op .vi.nl reageer retweet
![]()
![]()
Elke dag![]()
Ik had ook Menez, maar verkocht en een IF Lichtsteiner gehaald.
Gaat die IF Matuidi nog stijgen? Dat is zo'n beetje het beste dat ik heb![]()
![]()
Gewoon IF Wanyama en IF Aurier kopen. Heb 30 Auriers en 10 Wanyama's.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:17 schreef Apekoek het volgende:
Ik had ook Menez, maar verkocht en een IF Lichtsteiner gehaald.
Gaat die IF Matuidi nog stijgen? Dat is zo'n beetje het beste dat ik heb
Al gespeeld met Wanyama ? wat een baasquote:Op woensdag 19 november 2014 11:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon IF Wanyama en IF Aurier kopen. Heb 30 Auriers en 10 Wanyama's.
#FreeTrapz![]()
Ik heb 1 Wanyamaquote:Op woensdag 19 november 2014 11:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon IF Wanyama en IF Aurier kopen. Heb 30 Auriers en 10 Wanyama's.meer doekoes heb ik niet meer.
![]()
Nee, heb al 2 weken geen FUT gedaan.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Al gespeeld met Wanyama ? wat een baas
#jizz ja.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Al gespeeld met Wanyama ? wat een baas
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
samen met schneiderlin of fer op het middenveldquote:
#FreeTrapz![]()
Vakantie geboekt naar Istanbul.22 tot 27 december. Bohhhhhhhhh
Toure - Wanyama - Ferquote:Op woensdag 19 november 2014 11:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
samen met schneiderlin of fer op het middenveldRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iets ernstigs?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:40 schreef vanpers het volgende:
Ochtendje ziekenhuis voor controle zit er weer op, wat duurt dat daar toch altijd allemaal lang.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoezo die keeper? Lijkt een random keuzequote:Op woensdag 19 november 2014 11:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
This is how i roll
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee nee, was voor controle, vorige week operatie gehad aan mijn arm. Ze hebben al het ijzer weer er uit gehaald.quote:![]()
Ik zou daar van winnen, gr grquote:Op woensdag 19 november 2014 11:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
This is how i roll![]()
Het is allemaal een random keuze van mensen die ik nog in de club hadquote:Op woensdag 19 november 2014 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoezo die keeper? Lijkt een random keuze
#FreeTrapz![]()
Ah oke. Ik heb echt een verschrikkelijke hekel aan die wachttijden in het ziekenhuisquote:Op woensdag 19 november 2014 11:42 schreef vanpers het volgende:
[..]
Nee nee, was voor controle, vorige week operatie gehad aan mijn arm. Ze hebben al het ijzer weer er uit gehaald.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is ook verschrikkelijk, moet je er om kwart over 9 zijn, ben je om 10 nog niet aan de beurt.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah oke. Ik heb echt een verschrikkelijke hekel aan die wachttijden in het ziekenhuis![]()
Briljante teambouwer ben je ook Sjon. Laat Sjon maar team bouwen, nog beter dan huizenquote:Op woensdag 19 november 2014 11:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het is allemaal een random keuze van mensen die ik nog in de club had
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
We kunnen niet allemaal zo goed zijn als kiid.quote:
#wegottodealwithitPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb dan de neiging om ieder personeelslid dat voorbij banjert ook vragend aan te kijken, maar het helpt nietquote:Op woensdag 19 november 2014 11:44 schreef vanpers het volgende:
[..]
Is ook verschrikkelijk, moet je er om kwart over 9 zijn, ben je om 10 nog niet aan de beurt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wacht maar in januari gaan we helemaal losquote:Op woensdag 19 november 2014 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Briljante teambouwer ben je ook Sjon. Laat Sjon maar team bouwen, nog beter dan huizen
#FreeTrapz![]()
Booooohhh...Sjon de Bouwerquote:Op woensdag 19 november 2014 11:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wacht maar in januari gaan we helemaal los
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zeg maar wat je wilt, ik maak het wel.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Booooohhh...Sjon de BouwerPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Helaas helpt dat weinig, als het goed is was dit de laatste keer. Dat alles nadat ik vorig jaar eind augustus mijn arm brak met voetballen. Was nog even zweten of ik toen mijn 3 weekse vakantie in oktober naar Zuid Afrika zou halen.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb dan de neiging om ieder personeelslid dat voorbij banjert ook vragend aan te kijken, maar het helpt niet![]()
Heb je ook zo'n pin erin gehad die het ene deel van het bot weer met het andere verbindt? Zo'n pin die ook nog voor een deel uit je arm steekt? Dat had ik ook...wat voelde ik me toen een bikkeltjequote:Op woensdag 19 november 2014 11:50 schreef vanpers het volgende:
[..]
Helaas helpt dat weinig, als het goed is was dit de laatste keer. Dat alles nadat ik vorig jaar eind augustus mijn arm brak met voetballen. Was nog even zweten of ik toen mijn 3 weekse vakantie in oktober naar Zuid Afrika zou halen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verder blijf je natuurlijk gewoon een aapie met een pak aan.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n pin erin gehad die het ene deel van het bot weer met het andere verbindt? Zo'n pin die ook nog voor een deel uit je arm steekt? Dat had ik ook...wat voelde ik me toen een bikkeltjePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik was 11 jaar toen johquote:Op woensdag 19 november 2014 11:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Verder blijf je natuurlijk gewoon een aapie met een pak aan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeg maar wat je wilt, ik maak het wel.
Had john de wolf verwacht van je ouwe pikkebaas.quote:
wel netjes buiten het kader gedacht
#FreeTrapz![]()
Sticker please.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Had john de wolf verwacht van je ouwe pikkebaas.
wel netjes buiten het kader gedacht
#DatIsZoquote:Op woensdag 19 november 2014 11:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zo goed zijn als kiid.
#wegottodealwithit![]()
![]()
Wel een pin, maar niet iets wat uit mijn arm steekt gelukkig.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n pin erin gehad die het ene deel van het bot weer met het andere verbindt? Zo'n pin die ook nog voor een deel uit je arm steekt? Dat had ik ook...wat voelde ik me toen een bikkeltje![]()
Bij mij ook maar een klein stukkie. Die trokken ze er vervolgens gewoon zonder verdoving uit, voel je niets vanquote:Op woensdag 19 november 2014 11:59 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wel een pin, maar niet iets wat uit mijn arm steekt gelukkig.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben dus vorige week weer geweest voor een operatie. Dat alles alleen om die pin er uit te halen en daarvan had ik vanochtend controle. Alles zag er goed uit, hechtingen eruit gehaald en nu zou het afgelopen moeten zijn met de ziekenhuisbezoekjes.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij mij ook maar een klein stukkie. Die trokken ze er vervolgens gewoon zonder verdoving uit, voel je niets van
Nog wel een keer naar de fysio om mijn arm los te masseren![]()
![]()
Te hard gerukt?quote:Op woensdag 19 november 2014 12:03 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik ben dus vorige week weer geweest voor een operatie. Dat alles alleen om die pin er uit te halen en daarvan had ik vanochtend controle. Alles zag er goed uit, hechtingen eruit gehaald en nu zou het afgelopen moeten zijn met de ziekenhuisbezoekjes.
Nog wel een keer naar de fysio om mijn arm los te masserenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb je 'de visie van Art' niet gezien?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Een huurling voor in de jeugd kei hendigtwitter:thijsslegers twitterde op woensdag 19-11-2014 om 11:13:31Art Langeler: 'Bobby Adekanye van FC Barcelona speelt tot minimaal einde seizoen voor PSV-16/-17. Linksbuiten.' Dadelijk meer op .vi.nl reageer retweet
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 12:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden onder het bed van DS2.![]()
🍆![]()
Heb mijn werkgever al uitgelegd dat ik mijn concentratie niet bij het werk kan houden. Gelukkig begreep hij waarom nadat ik het hem liet zienquote:Op woensdag 19 november 2014 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een en al spanning voor het aanstaande TOTW hier natuurlijk.![]()
Goed plan! De mijne is er vandaag helaas niet. Niet zo handig, in het kader van wederzijds begrip.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb mijn werkgever al uitgelegd dat ik mijn concentratie niet bij het werk kan houden. Gelukkig begreep hij waarom nadat ik het hem liet zienNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deze baas in mijn bronze pack. Geen idee (los van de pace) waarom hij zo duur is, maar wel #dikkeprofit.
http://www.futbin.com/player/5949/mark-reynoldsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er zal wel geen betere Schotse CB zijn. En ik heb hem dit jaar al een paar keer goedkoop opgepikt.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Deze baas in mijn bronze pack. Geen idee (los van de pace) waarom hij zo duur is, maar wel #dikkeprofit.
http://www.futbin.com/player/5949/mark-reynolds![]()
Staat hij op jouw SMLENO-lijstje dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zal wel geen betere Schotse CB zijn. En ik heb hem dit jaar al een paar keer goedkoop opgepikt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ff een appje sturen met de TOTW prediction en dan begrijpt hij/zij het vast welquote:Op woensdag 19 november 2014 13:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goed plan! De mijne is er vandaag helaas niet. Niet zo handig, in het kader van wederzijds begrip.![]()
![]()
Ik ook, mijn maandsalaris laat ik tegenwoordig direct omzetten naar fifavipcoins ipv bitcoins enzo. Kun je gelijk met al je IFjes aan de slag.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een en al spanning voor het aanstaande TOTW hier natuurlijk.![]()
Briljant. Zo'n plaatje zegt meer dan duizend woorden.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ff een appje sturen met de TOTW prediction en dan begrijpt hij/zij het vast welNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen idee, ik heb nog geen lijst gemaakt.. maar als ik hem een paar keer goedkoop op heb gepikt is het een #SMLENO-speler.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Staat hij op jouw SMLENO-lijstje dan?![]()
Krijg je dan ook personeelskorting ofzo?quote:Op woensdag 19 november 2014 13:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ook, mijn maandsalaris laat ik tegenwoordig direct omzetten naar fifavipcoins ipv bitcoins enzo. Kun je gelijk met al je IFjes aan de slag.
Trek ik godver net de verkeerde Maltezer uit mijn bronze pack. Hoopte even op Tisdale
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb dus vandaag IF Aurier al een paar keer goedkoop opgepikt. 16k. Waarom is dat dan geen #SMLENO-speler?quote:Op woensdag 19 november 2014 13:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog geen lijst gemaakt.. maar als ik hem een paar keer goedkoop op heb gepikt is het een #SMLENO-speler.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Omdat hij shiny is.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb dus vandaag IF Aurier al een paar keer goedkoop opgepikt. 16k. Waarom is dat dan geen #SMLENO-speler?![]()
Ja dan wel hé. En silver.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus SMLENO-spelers zijn per definitie non-shiny?![]()
Behalve als long/giant throw trait hebbenquote:Op woensdag 19 november 2014 13:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus SMLENO-spelers zijn per definitie non-shiny?![]()
Wel jammer dat de rest van je telefoonnummer niet op het scherm past, anders hadden we even kunnen bellen nuquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is sowieso hors categorie.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Behalve als long/giant throw trait hebbenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh, ik moest even denken. Maar snap hem alquote:Op woensdag 19 november 2014 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel jammer dat de rest van je telefoonnummer niet op het scherm past, anders hadden we even kunnen bellen nu. Geboortejaartje he
, had geen zin om een nieuw youtubeaccount ervoor aan te maken
.
![]()
Vast wel, maar dit jaar heb ik daar geen idee over. Ik ken wel een paar bronze non-shiny spelers die iets waard zijn maar daar handel ik niet in.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus bronze SMLENO-spelers bestaan niet?![]()
076 is je geboortejaar? Zou oud had ik je niet geschat...quote:Op woensdag 19 november 2014 13:28 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Oh, ik moest even denken. Maar snap hem al. Geboortejaartje he
, had geen zin om een nieuw youtubeaccount ervoor aan te maken
.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh, jij kijkt weer ergens anders naquote:Op woensdag 19 november 2014 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
076 is je geboortejaar? Zou oud had ik je niet geschat....
Dit dus.quote:![]()
Ja maar zijn teamnaam (linksbovenin) heet 076...quote:
Epic wel...we hebben hier een Sjon en een Sjef![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mooi jaquote:Op woensdag 19 november 2014 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jullie mogen mij gewoon zo noemen jaquote:Op woensdag 19 november 2014 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja maar zijn teamnaam (linksbovenin) heet 076...
![]()
.
![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 13:34 schreef DutchSL het volgende:
Dan zet Sjef zeker tegels ipv kozijnen ?.
Dan gaan er weinig tegels gezet worden vrees ik met twee linkerhanden.
![]()
En je bent linkshandig? Ideaalquote:Op woensdag 19 november 2014 13:34 schreef Alovenac het volgende:
[..].
Dan gaan er weinig tegels gezet worden vrees ik met twee linkerhanden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Twee keer zolang fappen ofniet DSL?quote:Op woensdag 19 november 2014 13:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En je bent linkshandig? Ideaal![]()
Gewoon twee linkerhanden nemen dan.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:37 schreef vanpers het volgende:
[..]
Was dat maar![]()
Te lang niet kunnen rukken.![]()
Inmiddels niet meer nodig.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:38 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Gewoon twee linkerhanden nemen dan.![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 13:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog geen lijst gemaakt.. maar als ik hem een paar keer goedkoop op heb gepikt is het een #SMLENO-speler.
Als hij goedgekeurd wordt dan ga ik je echt aanklagen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit hebben ze met het broertje van Rekik ook gedaan toch?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
![]()
Tevens![]()
![]()
Godverquote:Op woensdag 19 november 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als hij goedgekeurd wordt dan ga ik je echt aanklagen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Treinmansquote:Op woensdag 19 november 2014 13:42 schreef Freire het volgende:
[..]
Dit hebben ze met het broertje van Rekik ook gedaan toch?
Tevens
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan was ik eerder.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als hij goedgekeurd wordt dan ga ik je echt aanklagen.![]()
Nee want er was geen aanvraag op SMLENO dus weinig bewijs chef.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als sherlock het deed had ik bewijs kunnen leveren.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee want er was geen aanvraag op SMLENO dus weinig bewijs chef.![]()
Laten we de discussie wel zuiver houden. Sjef erbuiten laten dus.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee want er was geen aanvraag op SMLENO dus weinig bewijs chef.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nog wel ja.quote:Ja maar geen aanvraag voor copyright dus je kan hoog of laag springen maar je mag het dadelijk van mij niet meer gebruiken:quote:Op woensdag 19 november 2014 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als sherlock het deed had ik bewijs kunnen leveren.
Ik geloof nooit dat het wordt goedgekeurd. En waarom maak je je hier uberhaupt druk omquote:Op woensdag 19 november 2014 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nog wel ja.
[..]
Ja maar geen aanvraag voor copyright dus je kan hoog of laag springen maar je mag het dadelijk van mij niet meer gebruiken:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Aldus de man die vanmorgen bevestigende dat het was puur en alleen om je te aan het happen te krijgen.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat het wordt goedgekeurd. En waarom maak je je hier uberhaupt druk om
#FreeTrapz![]()
Ik maak mij er niet druk om maar ik wil wel graag die copyright hebben. Alleen al om gewoon Tim Kuik naar je huis te sturen.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat het wordt goedgekeurd. En waarom maak je je hier uberhaupt druk omRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Thad, gebruik je die NBA app ook wel eens los van die gratis kaartjes iedere dag?quote:
Speel nu wel eens die rival clash, alleen moet ik al die kaarten bewaren. Had er net namelijk al 100.![]()
Ik speel alleen die dagelijkse 10 potjes voor die 500c. Je kunt die kaarten combineren (mycards) en gebruiken om je betere kaarten te trainen.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:00 schreef vanpers het volgende:
[..]
Thad, gebruik je die NBA app ook wel eens los van die gratis kaartjes iedere dag?
Speel nu wel eens die rival clash, alleen moet ik al die kaarten bewaren. Had er net namelijk al 100.![]()
we moeten weer eens nba online doen. Ik word steeds beter in rebounds wat wel handig is.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat heb ik gedaan.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik speel alleen die dagelijkse 10 potjes voor die 500c. Je kunt die kaarten combineren (mycards) en gebruiken om je betere kaarten te trainen.
10 potjes voor 500vc??![]()
Ik schiet steeds betere 3 punters en ben inmiddels ook corner specialist.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:01 schreef over_hedge het volgende:
we moeten weer eens nba online doen. Ik wordt steeds beter in rebounds wat wel handig is.![]()
Bij quick gamequote:Op woensdag 19 november 2014 14:02 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan.
10 potjes voor 500vc??quote:Op woensdag 19 november 2014 14:02 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik schiet steeds betere 3 punters en ben inmiddels ook corner specialist.Ik kan allesquote:Op woensdag 19 november 2014 14:01 schreef over_hedge het volgende:
we moeten weer eens nba online doen. Ik word steeds beter in rebounds wat wel handig is.
gr gr
inb4 verkeerde topiek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Nee je denkt dat je alles kan. Dat is een groot verschil.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij quick game
[..]
[..]
Ik kan alles
gr gr
inb4 verkeerde topiek
Hehequote:Op woensdag 19 november 2014 14:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee je denkt dat je alles kan. Dat is een groot verschil.
Heb wel deze badges gold:
bank is open, screen outlet, volume shooter, behind the back pro, hesitation stunner, pet move size-up, pick en roll, spin kingpin, stepback freeze, eraser, interceptor, pick dodger, pick pocket, brick wall, one man fast break, posterizer, transition finisher![]()
Oke Thad.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hehe
bank is open, screen outlet, volume shooter, behind the back pro, hesitation stunner, pet move size-up, pick en roll, spin kingpin, stepback freeze, eraser, interceptor, pick dodger, pick pocket, brick wall, one man fast break, posterizer, transition finisherNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is er een goeie topic danquote:Op woensdag 19 november 2014 14:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij quick game
[..]
[..]
Ik kan alles
gr gr
inb4 verkeerde topiek.
Jij hebt ook al veel meer gespeeld.
Ik mocht mee doen aan het all star weekend bij rookies vs sophomores en was MVP.
3 point was ik in de eerste ronde de beste maar helaas in de finale 3de.![]()
Maar jij speelt dan ook echt te vaak.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hehe
bank is open, screen outlet, volume shooter, behind the back pro, hesitation stunner, pet move size-up, pick en roll, spin kingpin, stepback freeze, eraser, interceptor, pick dodger, pick pocket, brick wall, one man fast break, posterizer, transition finisherIk speel echt hoog uit 3 potjes per week of zo.
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:06 schreef vanpers het volgende:
[..]
Is er een goeie topic dan.
Jij hebt ook al veel meer gespeeld.
Ik mocht mee doen aan het all star weekend bij rookies vs sophomores en was MVP.
3 point was ik in de eerste ronde de beste maar helaas in de finale 3de.True truequote:Op woensdag 19 november 2014 14:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar jij speelt dan ook echt te vaak.Ik speel echt hoog uit 3 potjes per week of zo.
![]()
![]()
Spelen eigenlijk nooit, open alleen die gratis picks voor VCquote:Op woensdag 19 november 2014 13:52 schreef vanpers het volgende:
[..]
Speel je ook wel eens die NBA app?
Vanavond tijd voor mijn herkansing?
Even kijken hoe laat ik vanavond klaar ben met werken, misschien weer een avondje NBA met BDIL, ThadCastle en Over Hedge?
e: bohhh had deze pagina niet gezien nog, maar op BDIL na is iedereen aanwezig dus?![]()
![]()
Ziek, ik heb geloof ik pick en roll en 3 corner specialist. Kun je als je niet achter je PS zit ook ergens zien wat je hebt, en eventueel hoe je bepaalde badges haalt?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hehe
bank is open, screen outlet, volume shooter, behind the back pro, hesitation stunner, pet move size-up, pick en roll, spin kingpin, stepback freeze, eraser, interceptor, pick dodger, pick pocket, brick wall, one man fast break, posterizer, transition finisher![]()
quote:De kip die ik probeer te plukken is niet bepaald goed geveerd maar ik denk wel dat we hem kaal kunnen plukken.![]()
![]()
Hardop lachen
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
http://www.reddit.com/r/N(...)_on_how_to_get_each/quote:Op woensdag 19 november 2014 14:09 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ziek, ik heb geloof ik pick en roll en 3 corner specialist. Kun je als je niet achter je PS zit ook ergens zien wat je hebt, en eventueel hoe je bepaalde badges haalt?![]()
Ik probeer dit te ontcijferen maar het lukt niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Aldus de man die vanmorgen bevestigende dat het was puur en alleen om je te aan het happen te krijgen.![]()
Net FUT eigenlijk dus.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hehe
bank is open, screen outlet, volume shooter, behind the back pro, hesitation stunner, pet move size-up, pick en roll, spin kingpin, stepback freeze, eraser, interceptor, pick dodger, pick pocket, brick wall, one man fast break, posterizer, transition finisherPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik probeer dit te ontcijferen maar het lukt niet.Het kan ook best lastig zijn.quote:Morse is een communicatiecode, bestaande uit met tussenpozen uitgezonden signalen, die letters, leestekens en cijfers representeren.![]()
.--- .. .--- / -... . -. - / . -.-. .... - / . . -. / -.-. --- --- .-.. . / -.. ..- -.. . .-.-.-quote:Op woensdag 19 november 2014 14:14 schreef Freire het volgende:
[..]
[..]
Het kan ook best lastig zijn.
http://morsecode.scphillips.com/jtranslator.htmlRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Doet me aan intersteller denken. Die film krijgt een 9 op imdb op dit moment. Maar vond het maar een kut film.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
.--- .. .--- / -... . -. - / . -.-. .... - / . . -. / -.-. --- --- .-.. . / -.. ..- -.. . .-.-.-Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dankje, zal binnenkort eens kijken, nu zit eindelijk mijn fifa disc weer eens in mijn PS.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/N(...)_on_how_to_get_each/![]()
Ziet er ook best kut uit.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Doet me aan intersteller denken. Die film krijgt een 9 op imdb op dit moment. Maar vond het maar een kut film.
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 19 november 2014 14:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
.--- .. .--- / -... . -. - / . -.-. .... - / . . -. / -.-. --- --- .-.. . / -.. ..- -.. . .-.-.-
-- .- --. / .. -.- / .--- . / .- .- -. .-. .- -.- . -. ..--..![]()
Het is een gimmickquote:Op woensdag 19 november 2014 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik probeer dit te ontcijferen maar het lukt niet.en nu stoppen met huilen
quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
- ..- ..- .-. .-.. .. .--- -.- --..-- / ... .-.. ..- .. - / -- .- .- .-. / .- .- -. / .. -. / -.. . / .-. .. .---quote:Op woensdag 19 november 2014 14:17 schreef Freire het volgende:
[..]
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
-- .- --. / .. -.- / .--- . / .- .- -. .-. .- -.- . -. ..--..
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Benzema in mijn BBVA team is niet zo beslissend als in mijn Ligue1/France team. Daar scoorde hij echt aan de lopende band. Nu is James op CAM echt de baas van het elftal en Uche scoort zelfs meer dan Benzema.![]()
Ik huil helemaal niet Sjon.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het is een gimmicken nu stoppen met huilen
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik stap nu in de auto naar België![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:21 schreef Dudeweiser het volgende:
wie er het eerste isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik stap nu in de auto naar België![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Dan ben ik er veel te laat aangezien ik helemaal uit Friesland moet komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik stap nu in de auto naar België![]()
![]()
![]()
![]()
En met de fiets.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan ben ik er veel te laat aangezien ik helemaal uit Friesland moet komen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En je zou ook geen kans maken dus zou maar gewoon thuis blijven ja.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan ben ik er veel te laat aangezien ik helemaal uit Friesland moet komen.
Je zit nu op je werk dus ik denk dat ik eerder ben chef. gr grquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Belgische spoorwegen zijn weer aan het staken DS2. Ik zou het dus maar niet proberen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
apply water on burned hart.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En je zou ook geen kans maken dus zou maar gewoon thuis blijven ja.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kan zijn, ik stuur mijn vrouw gewoon even. gr grquote:Op woensdag 19 november 2014 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je zit nu op je werk dus ik denk dat ik eerder ben chef. gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom nou weer zo? Kut vent.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En je zou ook geen kans maken dus zou maar gewoon thuis blijven ja.![]()
Vrijdag naar belgie, ga wel even langs.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan zijn, ik stuur mijn vrouw gewoon even. gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ouwe triobaasquote:Op woensdag 19 november 2014 14:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan zijn, ik stuur mijn vrouw gewoon even. gr gr![]()
Dat wat nep is?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft niemand dan door dat het nep is? Mijn oude avatar staat er ook op.![]()
Je kent me intussen een beetje he Paul. Hier een beetje stoer lopen doen, maar thuis word ik gewoon gemuilkorfdquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dokkum is met slecht weer al te ver, dus België zal het ook wel niet wordenquote:Op woensdag 19 november 2014 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo? Kut vent.![]()
![]()
Nee vertel me meer.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft niemand dan door dat het nep is? Mijn oude avatar staat er ook op.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je zou ook geen kans makenquote:Op woensdag 19 november 2014 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo? Kut vent.
Er staat dat die goed moet kunnen koken het enige wat jij maakt is doritos en energydrank.![]()
Tja whatever floats your boatquote:Op woensdag 19 november 2014 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kent me intussen een beetje he Paul. Hier een beetje stoer lopen doen, maar thuis word ik gewoon gemuilkorfd![]()
Hij maakt niks...quote:Op woensdag 19 november 2014 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je zou ook geen kans maken
Er staat dat die goed moet kunnen koken het enige wat jij maakt is doritos en energydrank.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan hoeft hij het nog niet zo erin te wrijven of wel?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Er staat dat die goed moet kunnen koken het enige wat jij maakt is doritos en energydrank.![]()
Als dat nou in haar straatje past. het is nou niet dat ik belgen als een heel gezond land zie met hun frite mayo, wafels en bonbons. denk dat DS2 zich daar nog het minst druk over hoeft te maken.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Er staat dat die goed moet kunnen koken het enige wat jij maakt is doritos en energydrank.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:quote:Op woensdag 19 november 2014 14:21 schreef Dudeweiser het volgende:
To late guys!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik stap nu in de auto naar België![]()
![]()
![]()
![]()
Nee maar dat mag hij wel doenquote:Op woensdag 19 november 2014 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan hoeft hij het nog niet zo erin te wrijven of wel?
Van je rechten gebruik maken maakt je nog geen kutvent #teamOverHeg![]()
Bende gek. Deze post staat onder mijn standaard snelkoppelingen.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:31 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je daar nu pas achter komt?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen eitje kunnen bakken maar wel claimen dat je kan kokenquote:Op woensdag 19 november 2014 14:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer niet.
[..]
Die heb ik nog niet.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo? Kut vent.
Ergste is dat ik nog best geloof dat je geen ei kan bakken.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer niet.
[..]
Die heb ik nog niet.![]()
Tik hem aan ouwe eibakkertquote:Op woensdag 19 november 2014 14:33 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ergste is dat ik nog best geloof dat je geen ei kan bakken.![]()
Ik bak nooit een ei omdat ik het nooit eet.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geen eitje kunnen bakken maar wel claimen dat je kan koken![]()
Maar net zei je ook dat je het niet kan.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bak nooit een ei omdat ik het nooit eet.![]()
Wat kan je dan WEL koken?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bak nooit een ei omdat ik het nooit eet.
Zullen we anders een keer voor elkaar koken met Trapz en POTS ofzo? Een soort eetclubje![]()
![]()
![]()
Worstenbroodjes halen bij de tbakkert is ook geen koken Kamiquote:Op woensdag 19 november 2014 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat kan je dan WEL koken?
Zullen we anders een keer voor elkaar koken met Trapz en POTS ofzo? Een soort eetclubje![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohh een soort van Wie is de chef ideequote:Op woensdag 19 november 2014 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Omdat ik het nooit heb geleerd.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:35 schreef vanpers het volgende:
[..]
Maar net zei je ook dat je het niet kan.Pasta, een wereldgerecht, aardappels alles.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
![]()
Eigen pasta saus maken is lekker
Facking briljant. En tussendoor tijdens het eten wat levenslessen met elkaar uitwisselenquote:Op woensdag 19 november 2014 14:36 schreef Freire het volgende:
[..]
Bohh een soort van Wie is de chef idee![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja maar we weten allemaal dat Litmanen al de chef isquote:Op woensdag 19 november 2014 14:36 schreef Freire het volgende:
[..]
Bohh een soort van Wie is de chef idee![]()
![]()
Door jullie ga ik trouwens nu een ei bakken. Met spek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wacht maar tot je mijn pasta en/of steak proeft, dan praat je wel anders.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Worstenbroodjes halen bij de tbakkert is ook geen koken Kami![]()
Ja, maar die hoef ik dan weer niet aan tafelquote:Op woensdag 19 november 2014 14:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar we weten allemaal dat Litmanen al de chef is
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Helaas weten de meeste hier hoe Stef de Chef eruitziet anders kon je Wie is Stef? doenquote:Op woensdag 19 november 2014 14:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar we weten allemaal dat Litmanen al de chef is![]()
Iedereen ter voorbereiding een lijst maken met *de term die niet genoemd mag worden* spelers en die tijdens het eten met elkaar uitwisselenquote:Op woensdag 19 november 2014 14:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Facking briljant. En tussendoor tijdens het eten wat levenslessen met elkaar uitwisselen![]()
![]()
![]()
Wat kan jij wel koken?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
https://www.facebook.com/blondjevandedag?fref=ts Dit vind ik wel een leuke FB-pagina.![]()
Kijk je die pagina elke dag samen met Klaas?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
https://www.facebook.com/blondjevandedag?fref=ts Dit vind ik wel een leuke FB-pagina.![]()
En praten over de ideale weersomstandigheden om op slinkse wijze een vrouwmensch benaderenquote:Op woensdag 19 november 2014 14:38 schreef Freire het volgende:
[..]
Iedereen ter voorbereiding een lijst maken met *de term die niet genoemd mag worden* spelers en die tijdens het eten met elkaar uitwisselen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:quote:Op woensdag 19 november 2014 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat ik het nooit heb geleerd.
[..]
Pasta, een wereldgerecht, aardappels alles.Nee.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kijk je die pagina elke dag samen met Klaas?![]()
Het is nog echt zo ookquote:Op woensdag 19 november 2014 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
https://www.facebook.com/blondjevandedag?fref=ts Dit vind ik wel een leuke FB-pagina.
Heb je nog andere aanraders?![]()
SMLENO dealtjes doornemen.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En praten over de ideale weersomstandigheden om op slinkse wijze een vrouwmensch benaderen![]()
IF Burki al bijna 5k gestegen sinds ik hem gisteren kocht.FHM Nederland gr grquote:Op woensdag 19 november 2014 14:42 schreef Freire het volgende:
[..]
Het is nog echt zo ook
[ afbeelding ]
Heb je nog andere aanraders?![]()
En vervolgens geheid ruzie over het auteursrechterlijke eigenaarschap van deze termquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel eens een boek over gelezen zo'n eetclubje.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zullen we anders een keer voor elkaar koken met Trapz en POTS ofzo? Een soort eetclubje
#FreeTrapz![]()
Mooi man.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En vervolgens geheid ruzie over het auteursrechterlijke eigenaarschap van deze term
Maare even wat anders, ook echt over Fifa, hebben jullie ooit een competitie of cup opgezet met fok mensen?![]()
Jij leest geen boeken dus ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wel eens een boek over gelezen zo'n eetclubje.![]()
Jep fifa 14 Karper Cup WK Editie!quote:Op woensdag 19 november 2014 14:46 schreef vanpers het volgende:
[..]
Mooi man.
Maare even wat anders, ook echt over Fifa, hebben jullie ooit een competitie of cup opgezet met fok mensen?![]()
Nee. Van tijd tot tijd houden we wel eens een toernooitje.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:46 schreef vanpers het volgende:
[..]
Mooi man.
Maare even wat anders, ook echt over Fifa, hebben jullie ooit een competitie of cup opgezet met fok mensen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
© strike 1quote:
Tevens DS2 ik heb even de youtube reglementen doorgenomen:
Dat jij nou nooit verder bent gekomen dan De kamileonquote:Op woensdag 19 november 2014 14:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij leest geen boeken dus ongeloofwaardig.
#categorieslechtegrappen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Sjon, doe eens wat aan je spelling.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat jij nou nooit verder bent gekomen dan De kamileon
#categorieslechtegrappen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ben jij DE intellectuele bouwvakker?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wel eens een boek over gelezen zo'n eetclubje.![]()
Haha..gesnaptquote:Op woensdag 19 november 2014 14:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ben jij DE intellectuele bouwvakker?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Weet dat spelling niet mijn sterke punt isquote:Op woensdag 19 november 2014 14:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sjon, doe eens wat aan je spelling.
Belgische vrouwen daar in tegen liggen mij beter.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alleen Belgische?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Weet dat spelling niet mijn sterke punt is
Belgische vrouwen daar in tegen liggen mij beter.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Ik zie hem als diegene met het matje
![]()
Weer even ontopic: ik moet wel toegeven dat EA dit jaar meer werk maakt van themecups
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En Italiaanse.quote:
p.s. wat was er trouwens fout aan de spelling net
#FreeTrapz![]()
Het is Kameleon...quote:Op woensdag 19 november 2014 15:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
En Italiaanse.
p.s. wat was er trouwens fout aan de spelling netNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat was toch de hele grap fuckfacequote:![]()
Kami - Kamileon........Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ze zijn nogal traag hier.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat was toch de hele grap fuckface![]()
Kami - Kamileon........Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zet er niet voor nietsquote:
#slechtegrappen bij he, beetje op blijven letten. Ouwe risico expert.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op het FOK! forum sta ik bekend om mijn uitspraak 'Sommige mensen letten niet op' of 'Sommige mensen letten echt niet op' In deze serie ga ik laten zien hoe ik winst maak. In deze eerste aflevering pik ik 2 redelijke deals op die in totaal iets meer dan 4k winst opleveren. Dit is natuurlijk niet veel maar aangezien deze video nog geen 3 minuten duurt kun je zeggen dat het weinig moeite heeft gekost.![]()
© strike 1quote:Op woensdag 19 november 2014 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op het FOK! forum sta ik bekend om mijn uitspraak 'Sommige mensen letten niet op' of 'Sommige mensen letten echt niet op' In deze serie ga ik laten zien hoe ik winst maak. In deze eerste aflevering pik ik 2 redelijke deals op die in totaal iets meer dan 4k winst opleveren. Dit is natuurlijk niet veel maar aangezien deze video nog geen 3 minuten duurt kun je zeggen dat het weinig moeite heeft gekost.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat moeten we hiermee ?quote:Op woensdag 19 november 2014 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op het FOK! forum sta ik bekend om mijn uitspraak 'Sommige mensen letten niet op' of 'Sommige mensen letten echt niet op' In deze serie ga ik laten zien hoe ik winst maak. In deze eerste aflevering pik ik 2 redelijke deals op die in totaal iets meer dan 4k winst opleveren. Dit is natuurlijk niet veel maar aangezien deze video nog geen 3 minuten duurt kun je zeggen dat het weinig moeite heeft gekost.
Vieze dief.![]()
4K per 3 minuten, kom jij aan met je 40K in 12 uur trapzquote:Op woensdag 19 november 2014 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op het FOK! forum sta ik bekend om mijn uitspraak 'Sommige mensen letten niet op' of 'Sommige mensen letten echt niet op' In deze serie ga ik laten zien hoe ik winst maak. In deze eerste aflevering pik ik 2 redelijke deals op die in totaal iets meer dan 4k winst opleveren. Dit is natuurlijk niet veel maar aangezien deze video nog geen 3 minuten duurt kun je zeggen dat het weinig moeite heeft gekost.jij stelt niets voor in handelland.
#FreeTrapz![]()
Ik prentendeer niet dat ik de handelkoning ben.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
4K per 3 minuten, kom jij aan met je 40K in 12 uur trapzjij stelt niets voor in handelland.
Dat lukte in FUT13 wel maar dit jaar lukt dat me niet meer.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
4K per 3 minuten, kom jij aan met je 40K in 12 uur trapzjij stelt niets voor in handelland.
![]()
Nou dat heb je dus verkeerd gezien vriend! Want in de copyright aanvraag staat duidelijk aangegeven SMLENO (sommige mensen letten echt niet op / some people don't pay attention).quote:Op woensdag 19 november 2014 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
De afkorting gebruik ik niet, alleen die zin en dat mag nog. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: