SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
[ Bericht 0% gewijzigd door MrvanTrapZ op 19-11-2014 15:14:54 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zhano, ik zei toch dat ik het niet zou vergeten. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee bij een bouwbedrijf.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ohh jij werkt gewoon bij een wooncoöperatie ofzo?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ben er alleen maar om dingen recht te zetten. En jij kan er ook aardig wat van (als je iets over PSV zegt)quote:Op woensdag 19 november 2014 09:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar issie weer Beertje Happington![]()
Trapz
Hebben we eindelijk een kwaliteitsgesprek over de uitrusting van Sjon en een mobiele helpdeskerd op en schip....nu moeten we dus eerst weer 30 posts fittie tussen jou en DS2 gaan zitten bekijken![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
DS2 en ik zijn matties. Wij mogen dat van elkaar zeggen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Laten we even de proef op de som nemen.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
DS2 en ik zijn matties. Wij mogen dat van elkaar zeggen.
DS2, noem Trapz even een vieze rukker...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De laatste keer dat ik hier een discussie over PSV oid heb gehad moet in de vorige eeuw zijn geweestquote:Op woensdag 19 november 2014 09:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben er alleen maar om dingen recht te zetten. En jij kan er ook aardig wat van (als je iets over PSV zegt)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Op zeker. Ik dacht zelfs dat jij vanaf dat moment de switch had gemaakt naar FC Eindhoven.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hier een discussie over PSV oid heb gehad moet in de vorige eeuw zijn geweestNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet over beginnen jonguh of je bent nog niet jarigquote:Op woensdag 19 november 2014 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op zeker. Ik dacht zelfs dat jij vanaf dat moment de switch had gemaakt naar FC Eindhoven.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat ik mij altijd afvraag he, waarom smeren negerinnen altijd kokos in hun haar?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
OM-TR gemachtquote:Op woensdag 19 november 2014 09:51 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag he, waarom smeren negerinnen altijd kokos in hun haar?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Omdat ze allemaal op een Bounty willen lijken?quote:Op woensdag 19 november 2014 09:51 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag he, waarom smeren negerinnen altijd kokos in hun haar?
Inb4: TR gemacht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Omdat zwarte piet dat ook doet hi ha hoquote:Op woensdag 19 november 2014 09:51 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag he, waarom smeren negerinnen altijd kokos in hun haar?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Omdat ze dan ekte bounty's zijnquote:Op woensdag 19 november 2014 09:51 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag he, waarom smeren negerinnen altijd kokos in hun haar?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
nicequote:Op woensdag 19 november 2014 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal op een Bounty willen lijken?
Inb4: TR gemachtquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
De zwarten pieten discussie heeft dit land kapot gemaakt
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik zeg, alle zwarte pieten het land uit.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
De zwarten pieten discussie heeft dit land kapot gemaaktPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zeg een verbod op de zwarte pieten discussiequote:Op woensdag 19 november 2014 09:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zeg, alle zwarte pieten het land uit.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou ik vraag het me serieus af.Sta bijna elke ochtend in de metro, en vanochtend weer 1tje die dan vlak naast je gaat staan. En dan is het net of je naast een bak met kokus staat of zo.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
so close, so manny risk, wow such danger.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:54 schreef over_hedge het volgende:
Nou ik vraag het me serieus af.Sta bijna elke ochtend in de metro, en vanochtend weer 1tje die dan vlak naast je gaat staan. En dan is het net of je naast een bak met kokus staat of zo.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zelfde als vrouwen zoveel parfum op doen dat je het 5 min later nog kan ruiken waar ze gelopen hebben.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb even een intensief onderzoek gedaan op het internet:quote:Op woensdag 19 november 2014 09:54 schreef over_hedge het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bohhh kinky, je zou ze toch willen....quote:Op woensdag 19 november 2014 09:57 schreef over_hedge het volgende:
Zelfde als vrouwen zoveel parfum op doen dat je het 5 min later nog kan ruiken waar ze gelopen hebben.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 09:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb even een intensief onderzoek gedaan op het internet:Nou vind het nog steeds geen goed antwoord. Ze doen het omdat ze dat in hun cultuur doen. Maar waarom ze dat in hun cultuur doen is nog steeds niet echt beantwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ies Tradietsiequote:Op woensdag 19 november 2014 10:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou vind het nog steeds geen goed antwoord. Ze doen het omdat ze dat in hun cultuur doen. Maar waarom ze dat in hun cultuur doen is nog steeds niet echt beantwoord.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vroeger sliepen ze in palmbomen en af en toe vielen ze dus in slaap met hun hoofd tegen een kokosnoot. Hun soortgenoten vonden het lekker ruiken en sindsdien smeren ze dus kokosmakronen in hun haar.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou vind het nog steeds geen goed antwoord. Ze doen het omdat ze dat in hun cultuur doen. Maar waarom ze dat in hun cultuur doen is nog steeds niet echt beantwoord.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Misschien is het wel een natuurlijk schild tegen Ebola. JeweethetnietDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou dan hadden ze allemaal wat meer kokos in hun haar moeten smeren.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Misschien is het wel een natuurlijk schild tegen Ebola. JeweethetnietWant heeft niet echt goed geholpen.
Misschien was er in Afrika veel kritiek op van de witte medemens en moesten ze stoppen met hun traditie en ook andere soorten olie in hun haar smerenquote:Op woensdag 19 november 2014 10:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dan hadden ze allemaal wat meer kokos in hun haar moeten smeren.Want heeft niet echt goed geholpen.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik denk dat we het antwoord gevonden hebben. Opgelost!quote:Op woensdag 19 november 2014 10:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Misschien was er in Afrika veel kritiek op van de witte medemens en moesten ze stoppen met hun traditie en ook andere soorten olie in hun haar smerenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Altijd maar weer die witte medemensquote:Op woensdag 19 november 2014 10:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Misschien was er in Afrika veel kritiek op van de witte medemens en moesten ze stoppen met hun traditie en ook andere soorten olie in hun haar smerenhet leven van een calimero groep is niet makkelijk.
P.S.IF Miranda
had ik er daar maar een paar van gekocht
[ Bericht 19% gewijzigd door FCsuarez op 19-11-2014 10:19:44 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb hemquote:Op woensdag 19 november 2014 10:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Altijd maar weer die witte medemenshet leven van een calimero groep is niet makkelijk.
P.S.IF Miranda
had ik er daar maar een paar van gekocht
Elke dag![]()
![]()
Die Neymar is toch wel een koning. Haalt gewoon 13-2-0 aan uitslagen uit slechts 14 wedstrijden
Elke dag![]()
Voor hoeveel gekocht ? aardige profit al denkquote:
#FreeTrapz![]()
90k, en toen was ik al laatquote:Op woensdag 19 november 2014 10:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Voor hoeveel gekocht ? aardige profit al denk
Elke dag![]()
bohhh 120K in de + al, zou m van de hand doen die pakt zeker een keer een SIFquote:Op woensdag 19 november 2014 10:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
90k, en toen was ik al laat
#FreeTrapz![]()
Je ziet toch hoe snel die stijgtquote:Op woensdag 19 november 2014 10:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bohhh 120K in de + al, zou m van de hand doen die pakt zeker een keer een SIFPlus hou het gewoon in de gaten, die gaat er nu nog niet uit
Elke dag![]()
Dat is ook wel weer zo, zat ik dan met mijn IF menezquote:Op woensdag 19 november 2014 10:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je ziet toch hoe snel die stijgtPlus hou het gewoon in de gaten, die gaat er nu nog niet uit
waardeloze aankoop.
#FreeTrapz![]()
Die heb ik ookquote:Op woensdag 19 november 2014 10:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo, zat ik dan met mijn IF menezwaardeloze aankoop.
Elke dag![]()
Heb hem inmiddels al verkocht net als IF rakitic.quote:
Volop aan de IF auriers nu
#FreeTrapz![]()
Di Maria is nog niet terug boven de 200K hoorquote:Op woensdag 19 november 2014 10:40 schreef Kiid het volgende:
Alle dure spelers zijn wel weer gestegengaat de deur nog niet uit (speelt best goed trouwens)
352 experiment met hem was best geslaagd, LM en RM kan je eigenlijk net zo goed niet opstellen. en vargas kon ik ook echt helemaal niets mee.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat niet, maar ik kocht de mijne voor 170k en hij is wel wat gestegen volgens mij. Neuer was 50k omhoog gegaan dus had hem weer gekocht.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Di Maria is nog niet terug boven de 200K hoorgaat de deur nog niet uit (speelt best goed trouwens)
352 experiment met hem was best geslaagd, LM en RM kan je eigenlijk net zo goed niet opstellen. en vargas kon ik ook echt helemaal niets mee.
Hoop vandaag op IF Shaqiri, dan kan ik wat aanpassingen doen![]()
Ik had de mijne voor 231quote:Op woensdag 19 november 2014 10:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
40k winst op Toure in 12 uur tijd![]()
![]()
Ik had hem voor 55K.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
90k, en toen was ik al laatWel dom dat ik toen 2x een IF Menez heb gekocht een een IF Rodrigo. De laatste twee heb ik al weg gedaan. Miranda blijft nog wel stijgen denk ik zo.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik had Rodrigo voor 40k ofzo en verkocht voor 130k dus best primaquote:Op woensdag 19 november 2014 11:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik had hem voor 55K.Wel dom dat ik toen 2x een IF Menez heb gekocht een een IF Rodrigo. De laatste twee heb ik al weg gedaan. Miranda blijft nog wel stijgen denk ik zo.
Elke dag![]()
Ik had hem voor 45K en verkocht hem voor 110K.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had Rodrigo voor 40k ofzo en verkocht voor 130k dus best prima
Dat is dan toch niet domquote:Op woensdag 19 november 2014 11:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik had hem voor 45K en verkocht hem voor 110K.
Elke dag![]()
Menez voor 30K verkocht voor 65Knog steeds van aan het rentenieren.
#FreeTrapz![]()
Een huurling voor in de jeugd kei hendigtwitter:thijsslegers twitterde op woensdag 19-11-2014 om 11:13:31Art Langeler: 'Bobby Adekanye van FC Barcelona speelt tot minimaal einde seizoen voor PSV-16/-17. Linksbuiten.' Dadelijk meer op .vi.nl reageer retweet
![]()
![]()
Elke dag![]()
Ik had ook Menez, maar verkocht en een IF Lichtsteiner gehaald.
Gaat die IF Matuidi nog stijgen? Dat is zo'n beetje het beste dat ik heb![]()
![]()
Gewoon IF Wanyama en IF Aurier kopen. Heb 30 Auriers en 10 Wanyama's.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:17 schreef Apekoek het volgende:
Ik had ook Menez, maar verkocht en een IF Lichtsteiner gehaald.
Gaat die IF Matuidi nog stijgen? Dat is zo'n beetje het beste dat ik heb
Al gespeeld met Wanyama ? wat een baasquote:Op woensdag 19 november 2014 11:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon IF Wanyama en IF Aurier kopen. Heb 30 Auriers en 10 Wanyama's.
#FreeTrapz![]()
Ik heb 1 Wanyamaquote:Op woensdag 19 november 2014 11:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon IF Wanyama en IF Aurier kopen. Heb 30 Auriers en 10 Wanyama's.meer doekoes heb ik niet meer.
![]()
Nee, heb al 2 weken geen FUT gedaan.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Al gespeeld met Wanyama ? wat een baas
#jizz ja.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Al gespeeld met Wanyama ? wat een baas
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
samen met schneiderlin of fer op het middenveldquote:
#FreeTrapz![]()
Vakantie geboekt naar Istanbul.22 tot 27 december. Bohhhhhhhhh
Toure - Wanyama - Ferquote:Op woensdag 19 november 2014 11:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
samen met schneiderlin of fer op het middenveldRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iets ernstigs?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:40 schreef vanpers het volgende:
Ochtendje ziekenhuis voor controle zit er weer op, wat duurt dat daar toch altijd allemaal lang.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoezo die keeper? Lijkt een random keuzequote:Op woensdag 19 november 2014 11:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
This is how i roll
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee nee, was voor controle, vorige week operatie gehad aan mijn arm. Ze hebben al het ijzer weer er uit gehaald.quote:![]()
Ik zou daar van winnen, gr grquote:Op woensdag 19 november 2014 11:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
This is how i roll![]()
Het is allemaal een random keuze van mensen die ik nog in de club hadquote:Op woensdag 19 november 2014 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoezo die keeper? Lijkt een random keuze
#FreeTrapz![]()
Ah oke. Ik heb echt een verschrikkelijke hekel aan die wachttijden in het ziekenhuisquote:Op woensdag 19 november 2014 11:42 schreef vanpers het volgende:
[..]
Nee nee, was voor controle, vorige week operatie gehad aan mijn arm. Ze hebben al het ijzer weer er uit gehaald.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is ook verschrikkelijk, moet je er om kwart over 9 zijn, ben je om 10 nog niet aan de beurt.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah oke. Ik heb echt een verschrikkelijke hekel aan die wachttijden in het ziekenhuis![]()
Briljante teambouwer ben je ook Sjon. Laat Sjon maar team bouwen, nog beter dan huizenquote:Op woensdag 19 november 2014 11:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het is allemaal een random keuze van mensen die ik nog in de club had
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
We kunnen niet allemaal zo goed zijn als kiid.quote:
#wegottodealwithitPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb dan de neiging om ieder personeelslid dat voorbij banjert ook vragend aan te kijken, maar het helpt nietquote:Op woensdag 19 november 2014 11:44 schreef vanpers het volgende:
[..]
Is ook verschrikkelijk, moet je er om kwart over 9 zijn, ben je om 10 nog niet aan de beurt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wacht maar in januari gaan we helemaal losquote:Op woensdag 19 november 2014 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Briljante teambouwer ben je ook Sjon. Laat Sjon maar team bouwen, nog beter dan huizen
#FreeTrapz![]()
Booooohhh...Sjon de Bouwerquote:Op woensdag 19 november 2014 11:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wacht maar in januari gaan we helemaal los
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zeg maar wat je wilt, ik maak het wel.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Booooohhh...Sjon de BouwerPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Helaas helpt dat weinig, als het goed is was dit de laatste keer. Dat alles nadat ik vorig jaar eind augustus mijn arm brak met voetballen. Was nog even zweten of ik toen mijn 3 weekse vakantie in oktober naar Zuid Afrika zou halen.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb dan de neiging om ieder personeelslid dat voorbij banjert ook vragend aan te kijken, maar het helpt niet![]()
Heb je ook zo'n pin erin gehad die het ene deel van het bot weer met het andere verbindt? Zo'n pin die ook nog voor een deel uit je arm steekt? Dat had ik ook...wat voelde ik me toen een bikkeltjequote:Op woensdag 19 november 2014 11:50 schreef vanpers het volgende:
[..]
Helaas helpt dat weinig, als het goed is was dit de laatste keer. Dat alles nadat ik vorig jaar eind augustus mijn arm brak met voetballen. Was nog even zweten of ik toen mijn 3 weekse vakantie in oktober naar Zuid Afrika zou halen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verder blijf je natuurlijk gewoon een aapie met een pak aan.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n pin erin gehad die het ene deel van het bot weer met het andere verbindt? Zo'n pin die ook nog voor een deel uit je arm steekt? Dat had ik ook...wat voelde ik me toen een bikkeltjePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik was 11 jaar toen johquote:Op woensdag 19 november 2014 11:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Verder blijf je natuurlijk gewoon een aapie met een pak aan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeg maar wat je wilt, ik maak het wel.
Had john de wolf verwacht van je ouwe pikkebaas.quote:
wel netjes buiten het kader gedacht
#FreeTrapz![]()
Sticker please.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Had john de wolf verwacht van je ouwe pikkebaas.
wel netjes buiten het kader gedacht
#DatIsZoquote:Op woensdag 19 november 2014 11:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zo goed zijn als kiid.
#wegottodealwithit![]()
![]()
Wel een pin, maar niet iets wat uit mijn arm steekt gelukkig.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n pin erin gehad die het ene deel van het bot weer met het andere verbindt? Zo'n pin die ook nog voor een deel uit je arm steekt? Dat had ik ook...wat voelde ik me toen een bikkeltje![]()
Bij mij ook maar een klein stukkie. Die trokken ze er vervolgens gewoon zonder verdoving uit, voel je niets vanquote:Op woensdag 19 november 2014 11:59 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wel een pin, maar niet iets wat uit mijn arm steekt gelukkig.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben dus vorige week weer geweest voor een operatie. Dat alles alleen om die pin er uit te halen en daarvan had ik vanochtend controle. Alles zag er goed uit, hechtingen eruit gehaald en nu zou het afgelopen moeten zijn met de ziekenhuisbezoekjes.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij mij ook maar een klein stukkie. Die trokken ze er vervolgens gewoon zonder verdoving uit, voel je niets van
Nog wel een keer naar de fysio om mijn arm los te masseren![]()
![]()
Te hard gerukt?quote:Op woensdag 19 november 2014 12:03 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik ben dus vorige week weer geweest voor een operatie. Dat alles alleen om die pin er uit te halen en daarvan had ik vanochtend controle. Alles zag er goed uit, hechtingen eruit gehaald en nu zou het afgelopen moeten zijn met de ziekenhuisbezoekjes.
Nog wel een keer naar de fysio om mijn arm los te masserenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb je 'de visie van Art' niet gezien?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Een huurling voor in de jeugd kei hendigtwitter:thijsslegers twitterde op woensdag 19-11-2014 om 11:13:31Art Langeler: 'Bobby Adekanye van FC Barcelona speelt tot minimaal einde seizoen voor PSV-16/-17. Linksbuiten.' Dadelijk meer op .vi.nl reageer retweet
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 12:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden onder het bed van DS2.![]()
🍆![]()
Heb mijn werkgever al uitgelegd dat ik mijn concentratie niet bij het werk kan houden. Gelukkig begreep hij waarom nadat ik het hem liet zienquote:Op woensdag 19 november 2014 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een en al spanning voor het aanstaande TOTW hier natuurlijk.![]()
Goed plan! De mijne is er vandaag helaas niet. Niet zo handig, in het kader van wederzijds begrip.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb mijn werkgever al uitgelegd dat ik mijn concentratie niet bij het werk kan houden. Gelukkig begreep hij waarom nadat ik het hem liet zienNAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: