Ik ook, maar waar de fuck haal ik elke maand 600 euro vandaan? Plus dan moet je ALLES er nog bij kopen. Mijn ouders noch ik zijn rijke tatta'squote:Op woensdag 19 november 2014 01:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, kan wel, maar ik heb liever een studio of appartement tbh.
Niet naar school gaan maar werkenquote:Op woensdag 19 november 2014 01:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, maar waar de fuck haal ik elke maand 600 euro vandaan? Plus dan moet je ALLES er nog bij kopen. Mijn ouders noch ik zijn rijke tatta's
Ik heb liever een vrijstaand huis met uitlopende tuin naar zee.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, kan wel, maar ik heb liever een studio of appartement tbh.
Bohhquote:Op woensdag 19 november 2014 01:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb liever een vrijstaand huis met uitlopende tuin naar zee.
quote:Op woensdag 19 november 2014 01:40 schreef DeZwabber het volgende:
DUO ofzo. Ik zou het sowieso wel kunnen betalen, maar het is natuurlijk ook zo dat ik mijn geld beter kan besteden.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, maar waar de fuck haal ik elke maand 600 euro vandaan? Plus dan moet je ALLES er nog bij kopen. Mijn ouders noch ik zijn rijke tatta's
Weet ik welquote:Op woensdag 19 november 2014 01:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn gewoon mensen met autisme of een andere "stoornis"
AH carriere, no thanksquote:Op woensdag 19 november 2014 01:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet naar school gaan maar werken
Sowieso, met mosselen als huisdierquote:Op woensdag 19 november 2014 01:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moet je echt heel erg je best doen hoor. Ik leen bij en heb prima werk. Een beetje normaal leven en ruim wat te besteden hebben is wel fijnquote:Op woensdag 19 november 2014 01:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
DUO ofzo. Ik zou het sowieso wel kunnen betalen, maar het is natuurlijk ook zo dat ik mijn geld beter kan besteden.
[..]
Weet ik wel
quote:
Collegegeld betalen mijn ouders. Meer in de zin van: er staat 10.000 op een spaarrekening.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je echt heel erg je best doen hoor. Ik leen bij en heb prima werk. Een beetje normaal leven en ruim wat te besteden hebben is wel fijnStudie is ook nog duur
quote:Op woensdag 19 november 2014 01:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen als mijn voortuin een brug direct uit zeeland is.
Ga je dan elke maand leven van je spaarrekening? En die heb ik niet, roeien met de riemen die je hebtquote:Op woensdag 19 november 2014 01:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
Collegegeld betalen mijn ouders. Meer in de zin van: er staat 10.000 op een spaarrekening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |