Ik ook, maar waar de fuck haal ik elke maand 600 euro vandaan? Plus dan moet je ALLES er nog bij kopen. Mijn ouders noch ik zijn rijke tatta'squote:Op woensdag 19 november 2014 01:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, kan wel, maar ik heb liever een studio of appartement tbh.
Niet naar school gaan maar werkenquote:Op woensdag 19 november 2014 01:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, maar waar de fuck haal ik elke maand 600 euro vandaan? Plus dan moet je ALLES er nog bij kopen. Mijn ouders noch ik zijn rijke tatta's
Ik heb liever een vrijstaand huis met uitlopende tuin naar zee.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, kan wel, maar ik heb liever een studio of appartement tbh.
Bohhquote:Op woensdag 19 november 2014 01:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb liever een vrijstaand huis met uitlopende tuin naar zee.
quote:Op woensdag 19 november 2014 01:40 schreef DeZwabber het volgende:
DUO ofzo. Ik zou het sowieso wel kunnen betalen, maar het is natuurlijk ook zo dat ik mijn geld beter kan besteden.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, maar waar de fuck haal ik elke maand 600 euro vandaan? Plus dan moet je ALLES er nog bij kopen. Mijn ouders noch ik zijn rijke tatta's
Weet ik welquote:Op woensdag 19 november 2014 01:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn gewoon mensen met autisme of een andere "stoornis"
AH carriere, no thanksquote:Op woensdag 19 november 2014 01:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet naar school gaan maar werken
Sowieso, met mosselen als huisdierquote:Op woensdag 19 november 2014 01:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moet je echt heel erg je best doen hoor. Ik leen bij en heb prima werk. Een beetje normaal leven en ruim wat te besteden hebben is wel fijnquote:Op woensdag 19 november 2014 01:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
DUO ofzo. Ik zou het sowieso wel kunnen betalen, maar het is natuurlijk ook zo dat ik mijn geld beter kan besteden.
[..]
Weet ik wel
quote:
Collegegeld betalen mijn ouders. Meer in de zin van: er staat 10.000 op een spaarrekening.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je echt heel erg je best doen hoor. Ik leen bij en heb prima werk. Een beetje normaal leven en ruim wat te besteden hebben is wel fijnStudie is ook nog duur
quote:Op woensdag 19 november 2014 01:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen als mijn voortuin een brug direct uit zeeland is.
Ga je dan elke maand leven van je spaarrekening? En die heb ik niet, roeien met de riemen die je hebtquote:Op woensdag 19 november 2014 01:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
Collegegeld betalen mijn ouders. Meer in de zin van: er staat 10.000 op een spaarrekening.
Het kost wat, die Millau-viaduct achtige constructie met een directe aansluiting op de ring van Rotterdam. Maar dan heb je ook wat.quote:
Dat niet, ik zal natuurlijk nog werk zoeken. En ik had zelf het plan on alles te lenen wat ik kan, en ervan te gebruiken wat nodig is. De rest zet ik op een spaarrekening.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga je dan elke maand leven van je spaarrekening? En die heb ik niet, roeien met de riemen die je hebt
Als kind had ik ooit een keer een zoetwatermossel in een emmer. Ik heb geen idee wat er mee gebeurd is, denk opgevroten door een ondernemende vogel.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Sowieso, met mosselen als huisdier
lobi gr grquote:Op woensdag 19 november 2014 01:47 schreef LittleBrownie het volgende:
If you lovveeeeeee me, won't you let me knowwwww
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als kind had ik ooit een keer een zoetwatermossel in een emmer. Ik heb geen idee wat er mee gebeurd is, denk opgevroten door een ondernemende vogel.
thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2014 01:50 schreef Geo4kant het volgende:
Hello hello heeeehlehehelloooo
Als het licht uit is..#GeoFeitjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2014 01:50 schreef Geo4kant het volgende:
Hello hello heeeehlehehelloooo
Als het licht uit is..Het is minder gevaarlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Niet geklikt omdat bang voor meer van zulke videos.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb één keer een video van een FaceBank spaarpot gekeken youtube. Waarom krijg ik nu al dagen bijna alleen nog maar dit soort suggesties?![]()
Ik kon de intro ooit op een basgitaarquote:
Blijft altijd een van mijn favo's van de minder bekende nummers.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kon de intro ooit op een basgitaar
Het is een spaarpot met een rubberen gezicht die je muntjes kan voeren. Dit is die spaarpot met een muziekje er achter terwijl hij die beweging maakt.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niet geklikt omdat bang voor meer van zulke videos.
Is toch best bekendquote:Op woensdag 19 november 2014 01:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blijft altijd een van mijn favo's van de minder bekende nummers.
Is it? Hmm oke.. denk dat de meeste mensen niet verder komen van Smells like teen spirit, come as you are, heart shaped box en rape me en soms dan nog lithiumquote:
Rape mequote:Op woensdag 19 november 2014 01:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is it? Hmm oke.. denk dat de meeste mensen niet verder komen van Smells like teen spirit, come as you are, heart shaped box en rape me en soms dan nog lithium
Neequote:Op woensdag 19 november 2014 02:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rape me![]()
Had ik al verteld dat ik dat hardop zong een keer met oortjes in
Nou ja 2x eigenlijk, een keer bij m'n ouders en een keer op schoolquote:
Dudettequote:Op woensdag 19 november 2014 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou ja 2x eigenlijk, een keer bij m'n ouders en een keer op school!
quote:Op woensdag 19 november 2014 02:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rape me![]()
Had ik al verteld dat ik dat hardop zong een keer met oortjes in
I knowquote:
Gek hoorquote:Op woensdag 19 november 2014 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
It ain't rape if you like it.quote:Op woensdag 19 november 2014 02:02 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Als jij zegt rape me.. en ik doe het, is het dan wel rape? Je vroeg erom..
Ik ken het filmpje wel jaquote:Op woensdag 19 november 2014 01:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een spaarpot met een rubberen gezicht die je muntjes kan voeren. Dit is die spaarpot met een muziekje er achter terwijl hij die beweging maakt.
Geo heeft plannenquote:Op woensdag 19 november 2014 02:02 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Als jij zegt rape me.. en ik doe het, is het dan wel rape? Je vroeg erom..
moemoequote:
Ah, Nirvana struggles. Dat, en er achter komen waar Polly Wants a Cracker eigenlijk over gaat.quote:Op woensdag 19 november 2014 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Brede mannenquote:
Jaquote:Op woensdag 19 november 2014 02:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, Nirvana struggles. Dat, en er achter komen waar Polly Wants a Cracker eigenlijk over gaat.
Ik ben echt slecht in dat soort dingenquote:Op woensdag 19 november 2014 02:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, Nirvana struggles. Dat, en er achter komen waar Polly Wants a Cracker eigenlijk over gaat.
How are you doing?quote:
Hallonquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 02:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eej.
Een Nirvana liefhebber! Wel heb ik ooit.
En dat voor zo'n obscure band!quote:Op woensdag 19 november 2014 02:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eej.
Een Nirvana liefhebber! Wel heb ik ooit.
Op school?quote:Op woensdag 19 november 2014 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 02:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik durf niks meer te zeggen
Ohquote:Op woensdag 19 november 2014 02:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Geen zin om daarop te antwoorden.
Wanneer gaan we meeten dan?quote:
Ja.quote:Op woensdag 19 november 2014 02:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Marigold was toch een nummer van Dave Grohl?
uh dunno?quote:Op woensdag 19 november 2014 02:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wanneer gaan we meeten dan?
Was niet zo zeker meerquote:
Kerstvakantie ergens doen? Heb het voor die tijd best wel drukquote:
Die heb ik net opstaan. En eens.quote:Op woensdag 19 november 2014 02:11 schreef LittleBrownie het volgende:
School blijft een lekker nummer
Trusten!quote:
Kan wel denk ikquote:Op woensdag 19 november 2014 02:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kerstvakantie ergens doen? Heb het voor die tijd best wel druk
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |