Ik ook, maar waar de fuck haal ik elke maand 600 euro vandaan? Plus dan moet je ALLES er nog bij kopen. Mijn ouders noch ik zijn rijke tatta'squote:Op woensdag 19 november 2014 01:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, kan wel, maar ik heb liever een studio of appartement tbh.
Niet naar school gaan maar werkenquote:Op woensdag 19 november 2014 01:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, maar waar de fuck haal ik elke maand 600 euro vandaan? Plus dan moet je ALLES er nog bij kopen. Mijn ouders noch ik zijn rijke tatta's
Ik heb liever een vrijstaand huis met uitlopende tuin naar zee.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, kan wel, maar ik heb liever een studio of appartement tbh.
Bohhquote:Op woensdag 19 november 2014 01:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb liever een vrijstaand huis met uitlopende tuin naar zee.
quote:Op woensdag 19 november 2014 01:40 schreef DeZwabber het volgende:
DUO ofzo. Ik zou het sowieso wel kunnen betalen, maar het is natuurlijk ook zo dat ik mijn geld beter kan besteden.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, maar waar de fuck haal ik elke maand 600 euro vandaan? Plus dan moet je ALLES er nog bij kopen. Mijn ouders noch ik zijn rijke tatta's
Weet ik welquote:Op woensdag 19 november 2014 01:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn gewoon mensen met autisme of een andere "stoornis"
AH carriere, no thanksquote:Op woensdag 19 november 2014 01:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet naar school gaan maar werken
Sowieso, met mosselen als huisdierquote:Op woensdag 19 november 2014 01:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moet je echt heel erg je best doen hoor. Ik leen bij en heb prima werk. Een beetje normaal leven en ruim wat te besteden hebben is wel fijnquote:Op woensdag 19 november 2014 01:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
DUO ofzo. Ik zou het sowieso wel kunnen betalen, maar het is natuurlijk ook zo dat ik mijn geld beter kan besteden.
[..]
Weet ik wel
quote:
Collegegeld betalen mijn ouders. Meer in de zin van: er staat 10.000 op een spaarrekening.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je echt heel erg je best doen hoor. Ik leen bij en heb prima werk. Een beetje normaal leven en ruim wat te besteden hebben is wel fijnStudie is ook nog duur
quote:Op woensdag 19 november 2014 01:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen als mijn voortuin een brug direct uit zeeland is.
Ga je dan elke maand leven van je spaarrekening? En die heb ik niet, roeien met de riemen die je hebtquote:Op woensdag 19 november 2014 01:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
Collegegeld betalen mijn ouders. Meer in de zin van: er staat 10.000 op een spaarrekening.
Het kost wat, die Millau-viaduct achtige constructie met een directe aansluiting op de ring van Rotterdam. Maar dan heb je ook wat.quote:
Dat niet, ik zal natuurlijk nog werk zoeken. En ik had zelf het plan on alles te lenen wat ik kan, en ervan te gebruiken wat nodig is. De rest zet ik op een spaarrekening.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga je dan elke maand leven van je spaarrekening? En die heb ik niet, roeien met de riemen die je hebt
Als kind had ik ooit een keer een zoetwatermossel in een emmer. Ik heb geen idee wat er mee gebeurd is, denk opgevroten door een ondernemende vogel.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Sowieso, met mosselen als huisdier
lobi gr grquote:Op woensdag 19 november 2014 01:47 schreef LittleBrownie het volgende:
If you lovveeeeeee me, won't you let me knowwwww
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als kind had ik ooit een keer een zoetwatermossel in een emmer. Ik heb geen idee wat er mee gebeurd is, denk opgevroten door een ondernemende vogel.
thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2014 01:50 schreef Geo4kant het volgende:
Hello hello heeeehlehehelloooo
Als het licht uit is..#GeoFeitjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2014 01:50 schreef Geo4kant het volgende:
Hello hello heeeehlehehelloooo
Als het licht uit is..Het is minder gevaarlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Niet geklikt omdat bang voor meer van zulke videos.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb één keer een video van een FaceBank spaarpot gekeken youtube. Waarom krijg ik nu al dagen bijna alleen nog maar dit soort suggesties?![]()
Ik kon de intro ooit op een basgitaarquote:
Blijft altijd een van mijn favo's van de minder bekende nummers.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kon de intro ooit op een basgitaar
Het is een spaarpot met een rubberen gezicht die je muntjes kan voeren. Dit is die spaarpot met een muziekje er achter terwijl hij die beweging maakt.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niet geklikt omdat bang voor meer van zulke videos.
Is toch best bekendquote:Op woensdag 19 november 2014 01:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blijft altijd een van mijn favo's van de minder bekende nummers.
Is it? Hmm oke.. denk dat de meeste mensen niet verder komen van Smells like teen spirit, come as you are, heart shaped box en rape me en soms dan nog lithiumquote:
Rape mequote:Op woensdag 19 november 2014 01:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is it? Hmm oke.. denk dat de meeste mensen niet verder komen van Smells like teen spirit, come as you are, heart shaped box en rape me en soms dan nog lithium
Neequote:Op woensdag 19 november 2014 02:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rape me![]()
Had ik al verteld dat ik dat hardop zong een keer met oortjes in
Nou ja 2x eigenlijk, een keer bij m'n ouders en een keer op schoolquote:
Dudettequote:Op woensdag 19 november 2014 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou ja 2x eigenlijk, een keer bij m'n ouders en een keer op school!
quote:Op woensdag 19 november 2014 02:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rape me![]()
Had ik al verteld dat ik dat hardop zong een keer met oortjes in
I knowquote:
Gek hoorquote:Op woensdag 19 november 2014 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
It ain't rape if you like it.quote:Op woensdag 19 november 2014 02:02 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Als jij zegt rape me.. en ik doe het, is het dan wel rape? Je vroeg erom..
Ik ken het filmpje wel jaquote:Op woensdag 19 november 2014 01:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een spaarpot met een rubberen gezicht die je muntjes kan voeren. Dit is die spaarpot met een muziekje er achter terwijl hij die beweging maakt.
Geo heeft plannenquote:Op woensdag 19 november 2014 02:02 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Als jij zegt rape me.. en ik doe het, is het dan wel rape? Je vroeg erom..
moemoequote:
Ah, Nirvana struggles. Dat, en er achter komen waar Polly Wants a Cracker eigenlijk over gaat.quote:Op woensdag 19 november 2014 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Brede mannenquote:
Jaquote:Op woensdag 19 november 2014 02:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, Nirvana struggles. Dat, en er achter komen waar Polly Wants a Cracker eigenlijk over gaat.
Ik ben echt slecht in dat soort dingenquote:Op woensdag 19 november 2014 02:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, Nirvana struggles. Dat, en er achter komen waar Polly Wants a Cracker eigenlijk over gaat.
How are you doing?quote:
Hallonquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 02:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eej.
Een Nirvana liefhebber! Wel heb ik ooit.
En dat voor zo'n obscure band!quote:Op woensdag 19 november 2014 02:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eej.
Een Nirvana liefhebber! Wel heb ik ooit.
Op school?quote:Op woensdag 19 november 2014 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 02:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik durf niks meer te zeggen
Ohquote:Op woensdag 19 november 2014 02:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Geen zin om daarop te antwoorden.
Wanneer gaan we meeten dan?quote:
Ja.quote:Op woensdag 19 november 2014 02:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Marigold was toch een nummer van Dave Grohl?
uh dunno?quote:Op woensdag 19 november 2014 02:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wanneer gaan we meeten dan?
Was niet zo zeker meerquote:
Kerstvakantie ergens doen? Heb het voor die tijd best wel drukquote:
Die heb ik net opstaan. En eens.quote:Op woensdag 19 november 2014 02:11 schreef LittleBrownie het volgende:
School blijft een lekker nummer
Trusten!quote:
Kan wel denk ikquote:Op woensdag 19 november 2014 02:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kerstvakantie ergens doen? Heb het voor die tijd best wel druk
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 02:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij maak ik mn zus wakker met mn gespring
quote:Op woensdag 19 november 2014 02:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij maak ik mn zus wakker met mn gespring
Doe maar rustig aan met die colaquote:Op woensdag 19 november 2014 02:18 schreef LittleBrownie het volgende:
yolooooooo, fuck alles fuck iedereeen
Dan zet je ''something on the way'' op.quote:Op woensdag 19 november 2014 02:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Ja, ik kan niet stilzitten bij "school"
Bijna een liter opquote:Op woensdag 19 november 2014 02:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Doe maar rustig aan met die cola
Goedequote:Op woensdag 19 november 2014 02:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan zet je ''something on the way'' op.
Ik zit lekker aan de aanmaakquote:
quote:
Merciquote:Op woensdag 19 november 2014 02:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Helicopter, flux en Octopus is ook leuk, Geo
wp?quote:
colaquote:
fokkiequote:
lb bbyquote:
Goed goedquote:
Ja aardig. Behalve een dingetje, maar dat ga ik hier niet op fok zettenquote:
Trusteuhquote:Op woensdag 19 november 2014 02:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga pitten
Ineens dipje ofzoZal wel zijn omdat ik moe ben
DM?quote:Op woensdag 19 november 2014 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja aardig. Behalve een dingetje, maar dat ga ik hier niet op fok zettenBeetje awkward
Voor het eerst alleen naar de bioscoop geweest vanavondGone Girl. Goeie film
![]()
En Neil Patrick Harris speelt erin
Denk niet dat je daar blij van wordtquote:Op woensdag 19 november 2014 02:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
DM?
Gone Girl ging ik bijna naartoe, maar toch meh. Interstellar tho
welke?quote:
DM gewoonquote:Op woensdag 19 november 2014 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar blij van wordt![]()
Dude, zelfde regisseur als Se7en en Fight Club. Moet je echt heen hoor
Interstellar wil ik ook zien, heb ook zo`n Pathe-pas aangeschaft
Slecht Brownie slecht.quote:Op woensdag 19 november 2014 02:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
DM gewoon
Beide films niet gezien
Hoe vond je de laatste aflevering?quote:Op woensdag 19 november 2014 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slecht Brownie slecht.
Ik heb HIMYM ook afgekekenIk mis het nu al
Zo leukk
quote:Op woensdag 19 november 2014 02:37 schreef Geo4kant het volgende:
But oh oh.. i love her because she moves in her own way
Ja dacht ik alquote:
Ja kut natuurlijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 02:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe vond je de laatste aflevering?
Ja, jij weet hoe weinig ik heb gezien
Ja. American Piequote:Op woensdag 19 november 2014 02:42 schreef Geo4kant het volgende:
Lilly.. altijd als ik haar zie.. "This one time.. at bandcamp"
![]()
Ik stem nooitquote:Op woensdag 19 november 2014 02:48 schreef Fok-it het volgende:
Jullie als muziekkenners weten vast wel wanneer je op de top 2000 kunt stemmen toch?
Dit had ik zojuist nog geluisterdquote:
waarom niet?quote:
Wat denk jij nou dat ze zingen? Into the air GO, into the air jump.. of andere van de zoveel mogelijkhedenquote:
Het boeit me niet zo?quote:
Serieus?quote:Op woensdag 19 november 2014 02:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dit had ik zojuist nog geluisterd
Luister je ook niet?quote:
Nopequote:
Nee, je keek gewoon naar mn lastfm pagequote:
Nicki Minaj?quote:Op woensdag 19 november 2014 02:50 schreef Geo4kant het volgende:
Inderdaad, ik luister wel naar mijn eigen muziek. En blijf klagen over Bieber en dat negerinnen wijf met der nep reet en gore kop.
Kim Kardashian?quote:
Sowieso dat die foto photoshop wasquote:
Stalker alertquote:Op woensdag 19 november 2014 02:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, je keek gewoon naar mn lastfm page
Smerig wijf inderdaad. Net als Iggy Azeleaquote:Op woensdag 19 november 2014 02:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja die.. met der haar als een plumau
Nope, dit keer nierquote:Op woensdag 19 november 2014 02:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, je keek gewoon naar mn lastfm page
Bij deze.quote:Op woensdag 19 november 2014 02:52 schreef Klaploper het volgende:
Ik wilde eigenlijk horen hoe trots jullie op me zijn omdat ik iets anders kan posten dan 'ssst'.
Ja.quote:Op woensdag 19 november 2014 02:53 schreef Geo4kant het volgende:
I've got two tickets to paradise.. woud you pack your bags and leave tonight?
Je tas inpakken, naar schiphol gaan en zomaar wat uitkiezen en gaanquote:Op woensdag 19 november 2014 02:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil een keer zo'n yolo moment hebben
Yup, precies datquote:Op woensdag 19 november 2014 02:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je tas inpakken, naar schiphol gaan en zomaar wat uitkiezen en gaan
Pffffffttttttt, geen idee. Maladiven?quote:
Die site waar je een reis boekt en pas op Schiphol weet waar je heengaatquote:Op woensdag 19 november 2014 02:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je tas inpakken, naar schiphol gaan en zomaar wat uitkiezen en gaan
quote:Op woensdag 19 november 2014 02:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Pffffffttttttt, geen idee. Maladiven?
Ik nog veel te weinig, heb wat in te halenquote:Op woensdag 19 november 2014 02:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd. Heb dat nu al zo veel geluisterd..
En dan blijk je opeens naar Oekraine, camperen op de krimquote:Op woensdag 19 november 2014 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die site waar je een reis boekt en pas op Schiphol weet waar je heengaat
Nee daar houden ze wel rekening meequote:Op woensdag 19 november 2014 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan blijk je opeens naar Oekraine, camperen op de krim
Heb 385 files van Daft punk.quote:Op woensdag 19 november 2014 02:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik nog veel te weinig, heb wat in te halen
Zo eens luisteren. Ik heb sowieso geen files, stream alles.quote:Op woensdag 19 november 2014 02:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb 385 files van Daft punk.
Robot rock blijft een van mijn favorieten, maar het origineel is misschien nog wel vele malen beter.
Verleden jaar 5 weken Azie, dit jaar New York. Ik kan voorlopig niet meerquote:
Moet ook een keer doen jaquote:
Ik ben de oude generatie hequote:Op woensdag 19 november 2014 02:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo eens luisteren. Ik heb sowieso geen files, stream alles.
No moneyquote:
Gastquote:
quote:
Met muttiquote:Op woensdag 19 november 2014 03:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah jammer. Ik wil wel wat boeken, maar alleen is ook zo kut.
Ga dan backpacken. Goed te doen alleenquote:Op woensdag 19 november 2014 03:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah jammer. Ik wil wel wat boeken, maar alleen is ook zo kut.
Dat wel, maar ik heb zin om te skieën.quote:Op woensdag 19 november 2014 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga dan backpacken. Goed te doen alleen
Alleen op wintersport is wel erg duur jaquote:Op woensdag 19 november 2014 03:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb zin om te skieën.
Alleen is niet per se kut trouwens, meer dat het dan relatief duur is en vervoer enzo.
Oh, dat zou wel kunnen ja. Eens kijken.quote:Op woensdag 19 november 2014 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen op wintersport is wel erg duur ja
Kan je niet op jongerenreis?
Is toch leuker hoor. Skieen alleen lijkt me heel ongezelligquote:Op woensdag 19 november 2014 03:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel kunnen ja. Eens kijken.
Oh, dat vind ik wel fijn hoor. Ook gedaan toen we vorig jaar met mijn vader en zusje gingen skiën.quote:Op woensdag 19 november 2014 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch leuker hoor. Skieen alleen lijkt me heel ongezellig
Backpacken kan prima alleen, of stedentripje, maar echt hele dag alleen skieen ga je je wel eenzaam voelen denk ik
Ja af en toe eens een piste in je eentje af deed ik ook. Maar wij gingen met familie elk jaar, dat is toch wel leukerquote:Op woensdag 19 november 2014 03:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel fijn hoor. Ook gedaan toen we vorig jaar met mijn vader en zusje gingen skiën.
Zell am See, in de buurt ervan.quote:Op woensdag 19 november 2014 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja af en toe eens een piste in je eentje af deed ik ook. Maar wij gingen met familie elk jaar, dat is toch wel leuker
Waar ging je skiën?
Ah ja ken ik welquote:
Ik weet niet of het er van komt, met ¤600 kan ik genoeg anders leuks doenquote:
Met 600 kan je niet wintersporten in ieder gevalquote:Op woensdag 19 november 2014 03:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik weet niet of het er van komt, met ¤600 kan ik genoeg anders leuks doen
Welke?quote:Op woensdag 19 november 2014 03:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb een nieuwe favo lied op dit moment gr
quote:
quote:
Verschil tussen nieuwe en oude Radiohead is hugequote:Op woensdag 19 november 2014 03:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Awesomelekker vaag.
Nog wat tofs van Radiohead:
![]()
![]()
14.gif
Nog nooit xtc gebruikt? Zag ik jou wel voor aanquote:Op woensdag 19 november 2014 03:23 schreef Geo4kant het volgende:
Idiotique is echt, zou ik opzetten als ik ooit eens xtc of iets zou gebruiken.
Dat wel. Voor Stockholm was ik iets van 500 kwijt denk ik.quote:Op woensdag 19 november 2014 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met 600 kan je niet wintersporten in ieder geval![]()
Ik zou er een weekje/2 weken van gaan interraillen als je graag op vakantie wilt. Dat moet wel lukken
Lekker naar warm landje
Nee. Maar waarom dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog nooit xtc gebruikt? Zag ik jou wel voor aan
Ga je vaker alleen op vakantie dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 03:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wel. Voor Stockholm was ik iets van 500 kwijt denk ik.
Geen idee.quote:Op woensdag 19 november 2014 03:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee. Maar waarom dan?Ben benieuwd.
Cola cola cola cola colaquote:Op woensdag 19 november 2014 03:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Je komt over alsof je niet spoort dus drugsgebruik suits you"
Oh nee hoor. Ik zou zelf ook nog wel keer x willen gebruiken dusquote:Op woensdag 19 november 2014 03:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Je komt over alsof je niet spoort dus drugsgebruik suits you"
Ben wel nieuwsgierig maar nee (nog) niet gedaan. Maar ook geen plannen ofso.quote:Op woensdag 19 november 2014 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik zou zelf ook nog wel keer x willen gebruiken dus
Komt vast nog wel keertjequote:Op woensdag 19 november 2014 03:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig maar nee (nog) niet gedaan. Maar ook geen plannen ofso.
Nee, sowieso pas doen als je goed in vel zit en er klaar voor bent.quote:Op woensdag 19 november 2014 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt vast nog wel keertje
Op dit moment sowieso niet verstandig
Daarom. Geen zin om straks een psychose eraan over te houdenquote:Op woensdag 19 november 2014 03:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, sowieso pas doen als je goed in vel zit en er klaar voor bent.
Van XTC weet ik niet.. van andere drugs kan je wel psychische shit aan overhouden. MAar dat is ook maar van horen zeggenquote:Op woensdag 19 november 2014 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom. Geen zin om straks een psychose eraan over te houden
Weet niet of dat kan trouwens
Ja vooral LSD enzo.quote:Op woensdag 19 november 2014 03:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van XTC weet ik niet.. van andere drugs kan je wel psychische shit aan overhouden. MAar dat is ook maar van horen zeggen
Lijkt mij wel tof, als het zo kon zijn dat het niet fout kon gaan..quote:Op woensdag 19 november 2014 03:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vooral LSD enzo.
Als ik nu LSD zou doen zou ik het niet overleven denk ik
Ja, wordt tijd dat Love weer eens mijn drug isquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 03:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, wordt tijd dat Love weer eens mijn drug is
quote:Op woensdag 19 november 2014 03:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, wordt tijd dat Love weer eens mijn drug is
Is it me you looking for?quote:
quote:
Vroegah altijd smsjes teruglezen van nachtelijke gesprekken met vriendinnekesquote:Op woensdag 19 november 2014 03:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is niet idioot.. that's cute.
Ik ben er wel eens ziek van geweestquote:Op woensdag 19 november 2014 03:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat liefde wel niet kan doen met je
Ik kan me zelfs nog smsjes herinneren. 3 jaar geledenquote:Op woensdag 19 november 2014 03:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat liefde wel niet kan doen met je
Ja dat zei jequote:Op woensdag 19 november 2014 03:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens ziek van geweest
quote:Op woensdag 19 november 2014 03:55 schreef Fok-it het volgende:
eerste keer dat ik haar nummer kreeg, gelijk hele nacht en dag erna gesmst. Week erna gelijk afgesproken .
quote:Op woensdag 19 november 2014 03:56 schreef Fok-it het volgende:
Toen door de zomervakantie elkaar 2 maanden niet kunnen zien, dag voordat we weer zouden afspreken maakt ze het uit
gegeven bedoel je?quote:Op woensdag 19 november 2014 03:57 schreef Geo4kant het volgende:
Bijna het 2e wijf dat ik een falcon kick had gekregen.
Die was ook aardig labiel jaquote:
Liksteenquote:Op woensdag 19 november 2014 03:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die was ook aardig labiel ja![]()
Door haar wel liefde voor Nirvana gekregen
quote:
Heb je geen school morgen?quote:
Nee, moet wel werkenquote:
Vroeg?quote:
12:00-18:00, ben totaal niet moequote:
Teveel cola gedronkenquote:Op woensdag 19 november 2014 04:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
12:00-18:00, ben totaal niet moe
Jaquote:
Sukk0llquote:
>> OUDquote:Op woensdag 19 november 2014 04:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik moet wel een goede indruk maken.
Nee ik heb geen idee. Dit is mijn SC normaal gesproken niet dus, leef je uitzou ik zeggenquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 04:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sukk0ll
Ik ga er zo ook maar eens vandoor
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |